Ronald Blomqvist

Ronald Blomqvist

Ronald Blomqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Ronald Blomqvist har varit registrerad mäklare sedan 2003-09. Ronald Blomqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.7. Ronald Blomqvist har haft 16 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

31 omdömen om Ronald Blomqvist

Sedan starten hos Reco 2022
  • sålde sitt hus med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    2023-03-07 Verifierad kund
    Mycket nöjd, professionellt och samtidigt genuint bemötande både mot oss säljare och mot potentiella köpare.
    När man har så fina säljare och köpare att hjälpa, så är det alltid inspirerande :-) Ronald Blomqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    • Ålidhöjd
    2022-11-25 Verifierad kund
    Ronald var lättillgänglig och alltid trevlig. I den mycket knepiga marknadssituation som rådde blev försäljningen utdragen. Rolands styrkor var då att vara lyhörd, lugnande och pragmatisk. Under hela relationen upplevde vi honom som ärlig och genuint hederlig.
    Hoppas ni trivs bra i ert nya boende och får njuta av mer utrymme och utsikt! Ronald Blomqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    • Ålidhöjd
    2022-11-24 Verifierad kund
    Ronald has been very kind, patient and caring with us.
    He did everything he could to make us comfortable.
    It was a real pleasure to work with him.
    Känns som boendet var perfekt för er :-) Ronald Blomqvist
    • Haga
    2022-10-03 Verifierad kund
    Ronald har erfarenhet och känns trygg och kompetent. Jag gör också gärna affärer med någon som har humor 😊
    Tack för förtroendet i både köpet av din nya bostad och försäljningen av din gamla bostad. Ronald Blomqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    • Haddingen
    2022-09-01 Verifierad kund
    Ronald är vänlig, effekt och kunnig.
    Lycka till med ditt fina hus du köpte och jag tror ni kommer att trivas kanon i Haddingen och närheten till naturen! Tack för förtroendet att sälja eran egna bostad. Ronald Blomqvist
    2022-08-29 Verifierad kund
    Den sämsta mäklare jag någonsin stött på. Har inte koll på vad som gäller, hade inte ordning på dokument, kontrakten behövde skrivas om flera gånger och det ena problemet avlöste det andra. Han lovade saker till höger och vänster och gav ett genomgående oseriöst och oprofessionellt intryck. Påminde mer om en försäljare av trasiga begagnade bilar än en mäklare. Svarade på mail och sms med några få ord, som att jag skrev med min lillebror ungefär, inte en person som representerar en mäklarfirma. När vi skrev och efterfrågade saker fick vi spydiga svar tillbaka om att vi borde lösa det själva.
    Att Ronald Blomqvist får jobba kvar över huvud taget är något vi aldrig kommer förstå.
    • Haddingen
    2022-07-16 Verifierad kund
    Trevlig, flexibel, kunnig, tillmötesgående.
    Tack för förtroendet - Att både ha er som köpare och säljare! /Rolle Ronald Blomqvist
  • köpte sin bostad med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    • Rödbergsmyran
    2022-07-07 Verifierad kund
    Bemött på ett trevligt sätt och fick sakliga detaljer kring fastigheten och bra ritningsunderlag
    Tror du kommer trivas bra och ha fina utrymmen för dina intressen! Ronald Blomqvist
    • Bjurholm
    2022-07-04 Verifierad kund
    Vänlig, positiv och alltid anträffbar. Gör det som behövs. Aldrig omöjlig.
    Kunnig. Önskar jag lyssnat och följt hans anvisningar. Då hade försäljningen blivit bättre ekonomiskt. Roland är kunnig och erfaren. Det ger en känsla av trygghet. Han levde verkligen upp till de förväntningar vi hade.
    Kan varmt rekommendera Roland som mäklare. Mvh Katarina Jönsson
    Tack för de fina orden. Lycka till i flytten söderöver! Sköt om er ! Ronald Blomqvist
    2022-07-04 Verifierad kund
    Bra personligt bemötande.
    Trevliga hundar.
    Väl genomfört köp.
    Fin presentation av villan.
    Mycket bra fotograf
    Pengatransaktionen inte genomförd än.
    Lycka till ! Nu när ni lämnar norrland! Ronald Blomqvist