Jörgen Lundgren

Jörgen Lundgren

Jörgen Lundgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Jörgen Lundgren har varit registrerad mäklare sedan 1997-11. Jörgen Lundgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Lundgren har haft 59 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

82 omdömen om Jörgen Lundgren

Ralf E
Sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Holmsund

Mycket proffsig och mycket lätt att ha att göra med

Anita E
Holmsund

Kompetent och tydlig. Mycket positiv och angelägen om att processen ska gå framåt. Skulle rekommendera honom till andra som funderar på att sälja

Emil K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Positivt bemött! Svarade på alla frågor och beskrev allt i detalj. Allt känder bra.

Petter H
Köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Vännäs

Kanontrevlig, duktig och snabb.

Johnny Y
Vännäs

Tredje gången vi har med Jörgen att göra vid husförsäljning/husköp och han är alltid den första vi ringer när vi behöver en mäklare. Erfaren, kunnig och skänker trygghet i försäljningen eller förväret.

Fredrik S
Umeå

Jörgen Lundgren är kunnig, proffsig och ger ett lugn till mig som kund.

Veronica S
Umeå

Bra tydlig info, hjälpsam.och förtroende ingivande.

Anna-Clara R
Hedlunda

Lugn, respektfull och trevlig. Inger förtroende till den ängsliga köparen.

Jonas A
Ersmark

Proffesionellt bemötande och mycket trevlig mäklare. Mycket nöjd med processen.

Edit A
Köpte sin stuga med hjälp av Jörgen Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Ytterbodafjärden

Jörgen Lundgren är en kunnig och trevlig mäklare som bryr sig om att ta hand om både köpare och säljare. Ingen fråga eller undran lämnas obesvarad. Jörgen Lundgren har överträffat mina förväntningar med sitt kunnande och engagemang i mitt köp av ytterbodafjärden325. Jag kan rekommendera Jörgen Lundgren till andra. Mvh Edith Andersson.