Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Kungsgatan 46, 903 26 Umeå — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Umeå!

Här i norra delarna av Sverige hittar du Umeå, residensstaden i Västerbottens län. Med närheten till Umeälven och Bottniska vikens kust kan du hitta fantastiska boendemöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling har haft kontor här sedan 1968, och kan därför både området och mäklarbranschen i minsta detalj. Vare sig du vill ha en lägenhet i Umeås centrala delar eller en härlig stuga nära skog och mark kan vi hitta ditt drömboende. Vi hjälper dig genom hela bostadsaffären - kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 53 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Umeå

• Bertil K
    Bertil K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Mycket bra sätt. Köpt ett fritidshus.HAN levde upp till dem. Läs mer
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Denna gång hjälpte Jörgen oss med försäljning av en villa. Jörgens bemötande och kunnande är mer än utmärkt, har således fullt förtroende för honom. Skulle rekommendera honom till alla jag känner. /Veronica Läs mer
  • Sara Maria M
    Sara Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Sålde en bostadsrätt. Väldigt trevligt bemötande och bra service! Tydlig och leveranssäker. Allt jag söker i en bra mäklare. Läs mer
  • Eva Ingela H
    Eva Ingela H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Redan från start när jag kontaktade mäklaren för en visning så här det varit snabb respons och ett mycket positivt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • RoseMarie N
    RoseMarie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jag har blivit bemött mycket positivt,
    Jag hade denna fastighet i åtanke under lång tid och det löste sig till slut. Trevligt bemötande av mäklaren i perioder, då vi hade kontakt. Säljer även min egna bostad via samma fastighetsföretag kan det ha betydelse för helhetsupplevelsen? Läs mer
  • Lars Linus Sebastian S
    Lars Linus Sebastian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Sålt kedjehus på Umedalen.

Bra bemötande trovärdig, öppen, glad.

Bra från början till slut. Riktigt nöjd med denna mäklare Läs mer
  • Gun Britt N
    Gun Britt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Ilona har varit en alldeles underbar kontakt och medmänniska i synnerhet, som på ett varmt, engagerat och smidigt sätt hanterat försäljningen! Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Katrin W
    Katrin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Fastigheten var i Fredrika. En stor villa med många rum. Marknaden är en utmaning för en mäklare. Jag fick ta del av Ann Kristin Säfströms professionella agerande och är oerhört tacksam.Hennes sociala kompetens och psykiska energi var ett framgångsrikt koncept. Fastigheten såldes med rekordfart
    Tack.
    Katrin Wicen Läs mer
  • Anita H
    Anita H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Sålt en avstyckad tomt för byggande av enfamiljsbostad. Jag är mycket nöjd med upplägget, bemötandet och hela processen. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Jörgen Lundgren. Läs mer
  • Judith F
    Judith F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Ilona tar hand om en bostadsrättlägenhet som jag har köpt och min nuvarande som kommer att säljas. Ilona är en entusiastik, positiv och kompetent person, jätte hjälpsam och tillgänglig, kommer snabbt med svar och information där det behövs och sköter hela processen väldigt professionellt. Läs mer
  • Jeanette Carina W
    Jeanette Carina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi har köpt och sålt lägenhet av Ilona och är supernöjda med henne som mäklare.
    Hon är proffsig och mycket naturlig som inger förtroende Läs mer
  • Irene M
    Irene M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    I am going to buy a house at Umedalen. Jörgen was really nice and helpful all the time. I am not very good at swedish and he was helping me all the time in english. He was always available and super nice in the treatment. I am really glad he was helping me through the process

Irene Martinez Läs mer
  • Marlene J
    Marlene J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet, 3:a.
    Mäklaren proffsig trots trög marknad vid försäljningstillfället tycker jag att vi hade en bra dialog och att allt löste sig på ett bra sätt. Mycket lyhörd, kom med förslag på vad vi kunde göra mer och hade jag önskemål så ordnades det omg. Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Trevlig bemöttande av mäklare.
    Snabbt svar vid frågor och funderingar.
    Mäklare skötte hela bostadsaffären snyggt.
    Är mycket nöjd att gick så smidigt och snabbt.
    Stort plus! Läs mer
  • Anders Stefan E
    Anders Stefan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Snabb och enkel hantering.
    Inga problem och man får svar på många frågor
    Ett bra jobb

//AE Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Mycket trevligt och seriöst bemötande. Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi har sålt en skogstomt i 2:led vid umeälvens delta.
    Bra
    Vi är nöjda. Läs mer
  • Ann-Britt S
    Ann-Britt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Ilona som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi är mycket nöjda med det jobb Jörgen Lundgren gjort. Vi har både köpt och sålt hus genom honom och allt har fungerat väldigt bra. Han är duktig och inger förtroende och ger snabb och bra återkoppling. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Fint bemötande, lätt att få tag på och bra balans mellan att "sälja" och lyssna på oss köpare. Läs mer
  • Emil S
    Emil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Min mäklare var väldigt bra och vi hade goda kontakter genom hela köpet. Super nöjd med all hjälp under mitt första bostadsköp. Läs mer
  • Hanna I
    Hanna I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Supertrevlig, bra återkoppling, lätt att ha att göra med! Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jörgen är/var superbra. Haft han båda som köpare och säljare. Läs mer
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Bra engagemang och ser till både köparens och säljarens intressen. Flexibel och tillgänglig. Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi fick ett mycket fint bemötande. Bemötande är denne mäklares allra starkaste sida. Han levde mycket väl upp till våra förväntningar vid försäljning av vårt radhus. Läs mer
  • William S
    William S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Ilona har från början varit engagerad, tillmötesgående och professionell. Jag har besparats säljiga floskler och istället fått ett transparent, genuint och personligt bemötande där mina olika önskemål har respekterats. I alla processens faser jag jag blivit uppdaterad och informerad. Jag skulle varmt kunna rekommendera Ilona till andra som går i säljplaner. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Fantastiskt trevligt och proffsigt bemötande i kombination med stor kompetens. Läs mer
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Mycket bra och professionellt bemötande i alla lägen. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Lilya M
    Lilya M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jonas Nygren är en suverän mäklare! Som kund är jag väldigt nöjd. Han är utan tvekan en engagerad och pålitlig mäklare. En förstående person som tar hänsyn till kundens situation. Han underlättar arbetet för både säljare och köpare. Fler mäklare som Nygren behövs! Läs mer
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Trevlig, driven och serviceinriktad. Läs mer
  • Hilde K
    Hilde K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Megleren har gjort en veldig god jobb og han har gjort sitt beste for å hjelpe oss som kunder. Läs mer
  • Hartmut W
    Hartmut W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Hej ,vi var mycket väl rekommenderade och tittat .Vi hoppas att vi fortsätter att fa stöd .
    Med vänlig hälsning
    Hartmut Witt och Maria Gängel Läs mer
  • Jörgen  R
    Jörgen R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Professionell bemötande och snabb hantering av försäljningen. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Bra bemötande. Kändes proffsig. Läs mer
  • Jacob U
    Jacob U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Kanonservice och ett gott engagemang! Läs mer
  • Johan T
    Johan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Maria har verkligen levt upp till en drömförväntan som kund.
    -förtroendeingivande
    -proffesionell
    -servicemibded Läs mer
  • Erik J
    Erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Bemötandet var bra och mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Trevligt bemötande, god service,perfekt hjälp med allt. Vi är supernöjda med allt gällande Jörgen Lundgren. Jag kan inte se att något kunde ha gjorts bättre. Läs mer
  • Daniel
    Daniel skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Trygg, kunnig och bra återkoppling Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi fick stort förtroende för Maria Kolterud och är väldigt nöjda Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Trevlig och sakkunnig. Fanns alltid till hands om man hade några frågetecken. Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Fantastiskt professionellt och bra! Läs mer
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Maria är välförberedd och lätt att få tag på. Hon tar sig tid att svara på frågor, är tydlig och kompetent. Maria höll mig uppdaterad hela tiden. Jag tror hennes målinriktade och professionella arbetssätt bidrar till hennes framgång som mäklare. Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Mycket nöjd med allt som aktuell mäklare tagit hand om gällande försäljning betr.
    brf Målargränd 3G i Umeå. Allt kändes korrekt, tryggt och säkert och erhållen ersättning blev över förväntan!
    Har tidigare rekommenderat och kommer självklart fortsätta med detta!
    Med vänlig hälsning, Robert Läs mer
  • Bo-gunnar W
    Bo-gunnar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Trevligt, kunnigt och sakligt bemötande.
    Lätt att prata med och han var noggrann med att dubbelkolla alla detaljer så att vi var överens, och det kändes tryggt för oss !
    Vi är väldigt nöjda ! Läs mer
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Tygvecken Gjl766 JK ggkll hjjjk hhh Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Robert G
    Robert G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi är mycket nöjd med helheten, information , hantering, etc
    Ronald har med beröm skött sitt uppdrag och vi kommer med största sannolikhet nyttja honom igen om det blir aktuellt med fler fastighetsaffärer. Läs mer
  • Christine N
    Christine N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jörgen Lindgren är en utmärkt mäklare både för köpare och säljare. Mycket positiv och rak person. Läs mer
  • Annsophie M
    Annsophie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jag anlitade Jörgen för att sälja mitt fritidshus och det blev långt över min förväntan, hur smidigt, lättsamt affären gick tack vare hans kunskap och hjälp med precis allt .Från 1a mötet med värderingen och upplägg till visning och tillslut försäljning och kontraktskrivn. Jag rekommenderar Jörgen varmt och anlitar han gärna flera ggr. Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå