Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Kungsgatan 46, 903 26 Umeå — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Umeå!

Här i norra delarna av Sverige hittar du Umeå, residensstaden i Västerbottens län. Med närheten till Umeälven och Bottniska vikens kust kan du hitta fantastiska boendemöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling har haft kontor här sedan 1968, och kan därför både området och mäklarbranschen i minsta detalj. Vare sig du vill ha en lägenhet i Umeås centrala delar eller en härlig stuga nära skog och mark kan vi hitta ditt drömboende. Vi hjälper dig genom hela bostadsaffären - kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 69 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Umeå

• Ugh Fastigheter Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Har sålt industrifack.
    Har blivit mycket väl bemött av min mäklare.
    Han är en mycket trevlig och allmänt behaglig person som man får förtroende för. Läs mer
  • Bert-ove H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Toppen mäklare utförde sitt uppdrag med bravur för både säljare o köpare Läs mer
  • Lillemor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi är så nöjda med vårt val av dig Ilona, och kunde inte valt en bättre mäklare till försäljningen av vår 3:a i Umeå!

Vid första mötet fick vi direkt en känsla av att Ilona är en väldigt kompetent och kunnig mäklare. Detta tillsammans med en personlighet som är välkomnande och ger ett härligt bemötande gjorde att vårt val föll på Ilona.

Under hela försäljningen flöt allt smidigt, och vi som innan varit lite oroliga att inte få sälja till ett bra pris såg hur vår lägenhet gick upp till ett slutpris som var högre än vi kunnat drömma om! Vi tänker att detta dels hade att göra med lägenheten i sig, men också Ilonas gedigna jobb för att få de intressenter som fanns till lägenheten att känna sig trygga med hur försäljningen sköttes.

Stort lycka till dig Ilona i framtiden också! Vi kommer rekommendera dig till alla vi känner som funderar på att sälja! 😁

Vänliga hälsningar

Lillemor Läs mer
    2018-10-23 Svensk Fastighetsförmedling Umeå svarar Lillemor S
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen. Det har varit ett otroligt fint samarbete och jag är väldigt glad att ni uppskattat mitt arbete!

Ha det gott så länge så ses vi till tillträdet!
  • Karl Bertil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Efter en bra genomgång inför försäljningen av Mo 414.
    så fick vi sälja vår fastighet på ett smidigt och enkelt sätt.

Ann-Christine gjorde ett stabilt och gott intryck på oss . Läs mer
  • Sara Marie Camilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Ilona sålde min bostadsrätt och jag har bara positivt att säga om hennes insats. Lätt och rak kommunikation, snabb handläggning och jag kände hela tiden att jag var i goda händer. Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Umeå svarar Sara Marie Camilla S
    Varmt tack för den fina rekommendationen och för att jag har fått hjälpa dig med försäljningen!
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Lugn, ärlig och trevlig! Löste att vi fick en förmånlig affär med säljaren. Läs mer
  • Ulrika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren visade stort engagemang, tydlighet och ansvar i processen. Läs mer
  • Ridval L
    Ridval L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi har köpt en lägenhet på Mariehemsvägen 27A . Vi måste säga att Ilona var fantastisk och hennes bemötande var underbart både på visningen och under hela proseccen.
    Ilona överträffade våra förväntningar , hon är väldigt social ,öppen och kommunikativ . Vi är supernöjda med henne. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Umeå svarar Ridval L
    Tusen tack för den fina rekommendationen Ridval! Vi ses på tillträdet!
  • Mattias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Köpt villa på landet, allt gick mycket smidigt och med snabbhet. Mäklaren hade stor flexibilitet vilket jag uppskattade! 10/10 Läs mer
  • Kristi H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jag har köpt ett hus
    Blev bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Sålt en bostadsrätt.3:a på Ersboda.
    Trevlig,saklig och professionell mäklare.
    Lätt att ha att göra med. Hon har gett bra återkoppling hela tiden. Uppfyllde med råge mina förväntningar.
    Kommer att rekommendera denna mäklare till alla jag får kännedom om som ska sälja sin lägenhet eller hus.
    Imponerad av att en så ung kvinna redan är så duktig. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Umeå svarar Marie L
    Tusen tack Marie! Vad glad jag blir av att läsa din fina rekommendation!
    Vi ses på tillträdet!
  • Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Köpt Fritidshus.
    Vi är väldigt positiva till Mäklarens bemötande, och engagemang i vårt köp av Fritidshuset. Vi tyckte att Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
  • Catarina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Sålt villan och han skötte det med bravur. Jordnära trygg person med uppdrag att sälja villan åt oss. Vi första gångs säljare och vår okunskap så hjälpte han oss genom detta i upp och nedgångar med ett resultat som vi är nöjda med. Läs mer
  • Magdalena M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    köpt fritidshus, trevligt bemötande fast han hade semester, blev förvånad att han svarade med ett sms gode omg. Har inte träffats personligen men jag får intrycket att han är en trevlig person med humor. Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Ilona Bergqvist har sedan dag ett varit behjälplig med försäljningen av min lgh på Berghem, en lagom stor tvåa. Helt igenom försäljningen har hon varit oerhört engagerad och lyhörd för mina önskemål kring prissättning och budgivning. Hon var vidare enormt tillgänglig under veckans alla dagar för frågor och råd kring försäljningen. Jag rekommenderar henne å det starkaste vid bostadsförsäljning.
    Daniel Hirschberg Läs mer
  • Oskar w skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jag fick hjälp med att sälja min lägenhet i en stor brf där flera andra lägenheter var till salu samtidigt som min. Ilona är trevlig och utstrålar positiv energi. Jag kände mig trygg redan från början och visste att Ilona skulle fixa det. Jag följde hennes råd och lägenheten såldes snabbt och med vinst. Läs mer
  • Bertil K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Mycket bra sätt. Köpt ett fritidshus.HAN levde upp till dem. Läs mer
  • Veronica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Denna gång hjälpte Jörgen oss med försäljning av en villa. Jörgens bemötande och kunnande är mer än utmärkt, har således fullt förtroende för honom. Skulle rekommendera honom till alla jag känner. /Veronica Läs mer
  • Sara Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Sålde en bostadsrätt. Väldigt trevligt bemötande och bra service! Tydlig och leveranssäker. Allt jag söker i en bra mäklare. Läs mer
  • Eva Ingela H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Redan från start när jag kontaktade mäklaren för en visning så här det varit snabb respons och ett mycket positivt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • RoseMarie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jag har blivit bemött mycket positivt,
    Jag hade denna fastighet i åtanke under lång tid och det löste sig till slut. Trevligt bemötande av mäklaren i perioder, då vi hade kontakt. Säljer även min egna bostad via samma fastighetsföretag kan det ha betydelse för helhetsupplevelsen? Läs mer
  • Lars Linus Sebastian S
    Lars Linus Sebastian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Sålt kedjehus på Umedalen.

Bra bemötande trovärdig, öppen, glad.

Bra från början till slut. Riktigt nöjd med denna mäklare Läs mer
  • Gun Britt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Ilona har varit en alldeles underbar kontakt och medmänniska i synnerhet, som på ett varmt, engagerat och smidigt sätt hanterat försäljningen! Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Katrin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Fastigheten var i Fredrika. En stor villa med många rum. Marknaden är en utmaning för en mäklare. Jag fick ta del av Ann Kristin Säfströms professionella agerande och är oerhört tacksam.Hennes sociala kompetens och psykiska energi var ett framgångsrikt koncept. Fastigheten såldes med rekordfart
    Tack.
    Katrin Wicen Läs mer
  • Anita H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Sålt en avstyckad tomt för byggande av enfamiljsbostad. Jag är mycket nöjd med upplägget, bemötandet och hela processen. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Jörgen Lundgren. Läs mer
  • Judith F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Ilona tar hand om en bostadsrättlägenhet som jag har köpt och min nuvarande som kommer att säljas. Ilona är en entusiastik, positiv och kompetent person, jätte hjälpsam och tillgänglig, kommer snabbt med svar och information där det behövs och sköter hela processen väldigt professionellt. Läs mer
  • Jeanette Carina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi har köpt och sålt lägenhet av Ilona och är supernöjda med henne som mäklare.
    Hon är proffsig och mycket naturlig som inger förtroende Läs mer
  • Irene M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    I am going to buy a house at Umedalen. Jörgen was really nice and helpful all the time. I am not very good at swedish and he was helping me all the time in english. He was always available and super nice in the treatment. I am really glad he was helping me through the process

Irene Martinez Läs mer
  • Marlene J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet, 3:a.
    Mäklaren proffsig trots trög marknad vid försäljningstillfället tycker jag att vi hade en bra dialog och att allt löste sig på ett bra sätt. Mycket lyhörd, kom med förslag på vad vi kunde göra mer och hade jag önskemål så ordnades det omg. Läs mer
  • Joakim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Trevlig bemöttande av mäklare.
    Snabbt svar vid frågor och funderingar.
    Mäklare skötte hela bostadsaffären snyggt.
    Är mycket nöjd att gick så smidigt och snabbt.
    Stort plus! Läs mer
  • Anders Stefan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Snabb och enkel hantering.
    Inga problem och man får svar på många frågor
    Ett bra jobb

//AE Läs mer
  • Johan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Mycket trevligt och seriöst bemötande. Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi har sålt en skogstomt i 2:led vid umeälvens delta.
    Bra
    Vi är nöjda. Läs mer
  • Ann-Britt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Ilona som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Ulf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi är mycket nöjda med det jobb Jörgen Lundgren gjort. Vi har både köpt och sålt hus genom honom och allt har fungerat väldigt bra. Han är duktig och inger förtroende och ger snabb och bra återkoppling. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Rasmus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Fint bemötande, lätt att få tag på och bra balans mellan att "sälja" och lyssna på oss köpare. Läs mer
  • Emil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Min mäklare var väldigt bra och vi hade goda kontakter genom hela köpet. Super nöjd med all hjälp under mitt första bostadsköp. Läs mer
  • Hanna I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Supertrevlig, bra återkoppling, lätt att ha att göra med! Läs mer
  • Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jörgen är/var superbra. Haft han båda som köpare och säljare. Läs mer
  • Rickard L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Bra engagemang och ser till både köparens och säljarens intressen. Flexibel och tillgänglig. Läs mer
  • Sofia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Vi fick ett mycket fint bemötande. Bemötande är denne mäklares allra starkaste sida. Han levde mycket väl upp till våra förväntningar vid försäljning av vårt radhus. Läs mer
  • William S
    William S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Ilona har från början varit engagerad, tillmötesgående och professionell. Jag har besparats säljiga floskler och istället fått ett transparent, genuint och personligt bemötande där mina olika önskemål har respekterats. I alla processens faser jag jag blivit uppdaterad och informerad. Jag skulle varmt kunna rekommendera Ilona till andra som går i säljplaner. Läs mer
  • Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Fantastiskt trevligt och proffsigt bemötande i kombination med stor kompetens. Läs mer
  • Henrik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Mycket bra och professionellt bemötande i alla lägen. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Lilya M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Jonas Nygren är en suverän mäklare! Som kund är jag väldigt nöjd. Han är utan tvekan en engagerad och pålitlig mäklare. En förstående person som tar hänsyn till kundens situation. Han underlättar arbetet för både säljare och köpare. Fler mäklare som Nygren behövs! Läs mer
  • Jakob W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Trevlig, driven och serviceinriktad. Läs mer
  • Hilde K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Megleren har gjort en veldig god jobb og han har gjort sitt beste for å hjelpe oss som kunder. Läs mer
  • Hartmut W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Hej ,vi var mycket väl rekommenderade och tittat .Vi hoppas att vi fortsätter att fa stöd .
    Med vänlig hälsning
    Hartmut Witt och Maria Gängel Läs mer
  • Jörgen R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Professionell bemötande och snabb hantering av försäljningen. Läs mer
  • Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Umeå
    Bra bemötande. Kändes proffsig. Läs mer