Ronald Blomqvist

Ronald Blomqvist

Ronald Blomqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Ronald Blomqvist har varit registrerad mäklare sedan 2003-09. Ronald Blomqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.7. Ronald Blomqvist har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

46 omdömen om Ronald Blomqvist

Tobias K
Sålde sitt hus med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Vi har blivit riktigt bra bemötta, både vad gäller vårt köp av bostad och sedan vår försäljning av bostaden. Han har varit tillgänglig för oss när vi haft frågor och alltid gett snabb återkoppling. Vi hadde förväntningar att han skulle hjälpa oss med att sälja huset och ge oss tipps på hur vi skulle tänka vid försäljningen, vilket han har varit.

Lena K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Dragonfältet

Väldigt trevligt bemötande. Kunnig, tydlig och tillmötesgående.

Svar från Ronald Blomqvist

Ett nöje att få hjälpa till i flera led 🫠. Lycka till!

Bo Gunnar J
Haga

Trevligt bemötande, bra genomgång inför försäljning. Han hjälpte till med vilken prisättning vi skulle ha inför försäljning. Han har kunskap om marknaden. Nu var det inte optimal tid pga. det ekonomiska läget med räntor och inflation. Men jag tycker Ronald lykades bra med försälning och jag var nöjd med priset och Ronalds hjälp. Mvh Bg

Svar från Ronald Blomqvist

Tusen tack för de fina orden. Lycka till med ditt nya liv som pensionär!

Harry N
Sålde sin bostad med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Nordmaling

Tar kunden på allvar och försöker på alla sätt uppfylla kundens önskemål..

Svar från Ronald Blomqvist

Tack för de fina orden. Hoppas du får njuta ordentligt av er flytt söderöver :-)

Johan Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Tar sig tid vid möten och visningar. Engagerad, lätt att förstå och kunnig. Svarar på mejl direkt. En mäklare med sin erfarenhet någon att lita på.

Svar från Ronald Blomqvist

Lycka till med ditt fina boende! Tror det blir kanon :-)

Ola K
Täfteå

Roland är en pålitlig och duktig mäklare som inger förtroende!

Svar från Ronald Blomqvist

Tycker vi haft ett trevligt samarbete och alltid roligt med nöjda kunder!

Robert G
Haga

Har haft Ronald som mäklare vid flera tillfällen både vi köp och försäljning av fastigheter sam lägenhet, Vi har varit mycket nöjd med samarbetet vilket återspeglas i att vi sett honom som självklart alternativ då vi behöver mäklartjänster

Svar från Ronald Blomqvist

Alltid ett nöje att samarbeta med er :-). Sköt om er!

Marie G
Haga

Professionell, kunnig och trevlig. Bra dialog och återkoppling under pågående uppdrag.

Svar från Ronald Blomqvist

Tack! För en fin dialog! Spännande med ert projekt i fjällen!

Andreas L
Haga

Bra att ha och göra med. Proffsig. Enkel att få kontakt med. Som helhet mycket bra!

Svar från Ronald Blomqvist

Tack för de fina orden. Tror att boendet blir perfekt för er!

Taghreed A
Umedalen

Jag är väldigt nöjd och dem var duktig

Svar från Ronald Blomqvist

Tack för förtroendet! Sköt om dig!