Elisabeth Christensen

Elisabeth Christensen

Elisabeth Christensen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Elisabeth Christensen har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Elisabeth Christensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.7. Elisabeth Christensen har haft 47 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 54 Läs vad Elisabeth Christensen

• sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Bredaryd
    2021-09-17
    Hon är som klippt o skuren för detta jobb,vi är super nöjda
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Karlsdal
    2021-09-06
    Mycket bra bemötande med Bra engagemang och kunskap
    Lycka till med nya boendet och tack för förtroendet att få fömedla Din fina bostadsrätt, Elisabeth Elisabeth Christensen
    • Malmen
    2021-09-06
    Professionella kunniga pålästa smidiga.
    Tack för jag fick förmånen få hjälpa Er med förmedlingen av bostadsrätten, Elisabeth Elisabeth Christensen
    2021-08-23
    Elisabeth har ett väldigt trevligt bemötande, engagerad och håller en informerad hela vägen.
    Förväntningarna vi hade på Elisabeth infriades och allt gick väldigt smidigt från början till slut.
    Vi är nöjda med Elisabeth och Svensk Fastighetsförmedling i Värnamo vid försäljningen av vårt torp.
    Tack för förmånen och förtroendet att få hjälpa Er fömedla Ert fina sommarställe. Elisabeth Elisabeth Christensen
    • Vittaryd
    2021-08-16
    Bra bemötande och engagerade i jobbet.
    Tack för jag fick förmånen att hjälpa Dig! Elisabeth Elisabeth Christensen
  • köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Bor
    2021-08-12
    When we bought our house in Sweden, Elisabeth always helped us and gave us very good advice.
    She is highly professional, very conscientious and serious.
    Even for us as buyers from abroad, she responded perfectly to our individual needs. All processes and information were transparent and understandable, even for us as non-Swedes. She took a lot of time for us to explain all the details about the purchase process and the contract.
    We are happy to unreservedly recommend Elisabeth Christensen and the team from 'Svensk Fastighetsförmedling'!
    Thank You for kind words and I am happy to have been able to help You with this process and wish You good luck with this nice house. Best regards Elisabeth Elisabeth Christensen
    2021-05-17
    Proffesionellt och bra bemötande från vår mäklare Elisabeth i samband med försäljningen av vårt radhus. Vi kan varmt rekommendera Elisabeth och Svensk Fastighetsförmedling.

Helen & Johan
    Tack Helen & Johan för jag fick förmånen att förmedla Ert fina radhus och lycka till med nya huset! Elisabeth Elisabeth Christensen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Ovanför Viadukten
    2021-05-10
    Klar och tydlig information kring mitt köp av bostadsrätt
    Tack Kristin, så roligt få förmedla denna fina bostadsrätt till Dig, lycka till! Elisabeth Elisabeth Christensen
    2021-05-07
    Bra bemötande och stor hjälp igenom hela affären. Trygg och guidade oss igenom hela processen. Stort plus då detta var vår första hus affär. Alla förväntningar vi hade uppfylldes och det var inga frågetecken som vi hade som inte blev besvarade.
    Tack och så roligt att få vara med i Ert första husköp och stort lycka till! Elisabeth Elisabeth Christensen
    • Öster
    2021-05-01
    Engagemanget Hängiven mäklare
    Tack Kurt, så roligt få hjälpa Er. Lycka till i Ert nya radhus! Elisabeth Elisabeth Christensen