Elisabeth Christensen

Elisabeth Christensen

Elisabeth Christensen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Elisabeth Christensen har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Elisabeth Christensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.6. Elisabeth Christensen har haft 42 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 73 Läs vad Elisabeth Christensen

• sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Gnosjö
    2022-09-02 Verifierad kund
    Mycket trevligt och kompetent, snabba återkopplingar
    Tack Heike för förtroendet att få hjälpa Er! Elisabeth Christensen
    • Forsheda
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vi hade inga speciella förväntningar i det rådande marknadsläget. Elisabeth var lugnande hela tiden och mycket proffesionell när det dök upp en spekulant. Sydde ihop affären på nolltid och vi är mycket nöjda
    Tack för förtroendet få hjälpa Er och lycka till i nya bostaden! Elisabeth Christensen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2022-07-13 Verifierad kund
    Blev illa bemött från början till slut. Rekommenderar inte.
    Det var tråkigt att höra. Jag kontaktar Er för att höra vad om jag kan hjälpa Er med vad Ni är missnöjda med och vad jag kan tänka på i fortsättningen. En trevlig sommar önskas Elisabeth Elisabeth Christensen
    2022-06-25 Verifierad kund
    Elisabeth har från början till slut gjort ett mycket bra jobb.
    Tack för förtroendet hjälpa Er. Nu ser vi fram emot när Ni kan flytta in i Er fina lägenhet! Elisabeth Elisabeth Christensen
  • köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Bor
    2022-06-04 Verifierad kund
    Elisabeth var väldigt snabb och flexibel. Hon styrde upp all kommunikationen väldigt bra på extremt kort tid och vi är väldigt nöjda med vårt husköp.
    Tack, så roligt ni är nöjda och lycka till med Ert fina hus/Elisabeth, Elisabeth Christensen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Centrum
    2022-05-29 Verifierad kund
    Allt var helt Ok! Mycket att tänka på och en del snabba beslut. Bra bemött.
    Tack för förmånen få hjälpa Dig förmedla Din fina bostadsrätt! Elisabeth Elisabeth Christensen
    • Centrum
    2022-05-20 Verifierad kund
    Elisabeth har gjort ett mycket bra intryck på oss.
    Hon har svarat på alla frågor och guidat oss igenom köpet av lägenheten på ett utmärkt sätt.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Tack för rekommendationen och lycka till i Er fina bostadsrätt !Elisabeth Elisabeth Christensen
    2022-05-11 Verifierad kund
    Hjälpsam
    Tog reda på saker
    Kollade med mig
    Tack och lycka till med ditt nya hus! Elisabeth Elisabeth Christensen
    • Vråen
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket bra uppstyrt.

Ställde upp när det behövdes, och allt gick jättesmidigt.
    Tack och stort lycka till med din fina bostadsrätt! Elisabeth Elisabeth Christensen
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra info. Klar och tydlig . Påläst och kunnig på sin sak.trevlig och bemötandet var korrekt .
    Tack och lycka till med Ert nya hus! Elisabeth Elisabeth Christensen