Elisabeth Christensen

Elisabeth Christensen

Elisabeth Christensen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Elisabeth Christensen har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Elisabeth Christensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 4.7. Elisabeth Christensen har haft 38 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

114 omdömen om Elisabeth Christensen

Sedan starten hos Reco 2018
John N
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Bor

Jag har enbart positivt att säga om Elisabeth, vi träffades första gången 2016 vid visningen och blev väldigt bra mött när jag köpte huset. 2019 var det nästa gång då hon värderade huset efter uppfräschning och ombyggnation, 2024 när jag nu tog steget att sälja huset. Hon har varit ett stabilt stöd sedan 2016 och genom hela försäljningen, hon vet bäst när det kommer till försäljning och jag har alltid känt mig trygg med henne som mäklare då hon är väldigt professionell. Hon informerat mig kontinuerligt med de som var intressanta...

Jan H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Rörstorp

Engagemang. Effektiv lyhörd, gav bra råd.

Tack Ann för jag fick förmånen att hjälpa Er! Elisabeth

Aleksandra N
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

Elisabeth was engaged and very supportive. Good contact with her, quick feedback.

Thank You Aleksandra and best luck with Your new house/Elisabeth

Tim S
Värnamo

Elisabeth är en mycket trevlig och engagerad person. Trots vår språkbarriär gav hon oss utmärkta råd och gjorde det till och med möjligt för oss att boka ytterligare möten med den lokala banken. Frågor avklarades blixtsnabbt och hon ringde till och med åt oss under sin lunchrast. Vi kände att vi var i goda händer hela tiden och kan bara rekommendera Elisabeth.

Tack Tim och Uwe för fina ord och lycka till med Ert nya hem! Elisabeth

Margareta L
Bor

Vi tycker att du skött dig exemplariskt. Vi är nöjda med allt . Tack.

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för förmånen få hjälpa till att förmedla Ert fritidshus!Elisabeth

Lothar K
Bor

Elisabeth besökte oss punktligt hemma hos oss på avtalad dag. Vi kunde snabbt klargöra alla detaljer om försäljningen av huset med henne. Hon dokumenterade all vår information i detalj. En stor fördel för oss var att hon talar engelska väldigt bra. Hon hjälpte oss mycket med värderingen av huset, så både vi och köparen var överens om priset. Alla administrativa förfaranden sköts av henne. Perfekt för oss. Hanteringen av köpeavtalet gick smidigt. Baserat på vår erfarenhet kan vi rekommendera Elisabeth när som helst med fem stjärnor.

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för fina ord Lothar och Jutta och för förtroendet att få hjälpa Er sälja huset! Elisabeth

Henrik S
Värnamo

Välkomnande och återkopplade snabbt på de frågor vi ville ha svar på. Vi fick en smidig och bra köp-process. Vi är nöjda!

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för förtroendet och lycka till med Ert nya hus! Elisabeth

Angelica S
Värnamo

Bra bemötande och snabb återkoppling. Hade som önskemål att genomföra försäljning snabbast möjligt och där levererade hon.

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för dina fina ord och för förmånen få hjälpa Er med försäljningen! Elisabeth

Daniel S
Värnamo

Ett proffsigt och bra bemötande, stor tydlighet samt lättillgänglig!

Tack och lycka till med Ert nya fina hus! Elisabeth

Anna E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

Är mycket nöjd med bemötandet från mäklaren. Hon kontaktade mig i förväg och erbjöd mig att få se objektet innan visning, vilket sedan ledde till köp. Allt från visning till köp gick snabbt och smidigt och mäklaren gav mig bra information och råd om hur det går till rent praktiskt. Mycket uppskattat av mig som för första gången skulle köpa bostad.

Tack Anna för förmånen få hjälpa Dig och lycka till med nya bostaden! Elisabeth