Lee Jernberg

Lee Jernberg

Lee Jernberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Lee Jernberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Lee Jernberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 4.7. Lee Jernberg har haft 2 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-12 - 2024-03

3 omdömen om Lee Jernberg

Emma L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Jernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Kronängen

Superfint bemötande och alltid tillgänglig för frågor , vilket jag verkligen uppskattar Väldigt enkelt och affären har varit smidig hela vägen! Rekommenderar varmt för framtida bostadsaffärer!

Daniel N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Jernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Kulladal

Snabba återkopplingar, kunnig, rak, bollplank, tillgänglig obekväma tider & alltid positiv! Några utav de få orden som i min mening beskriver Lee som bäst! Rekommenderar starkt!

Roger N
Kulladal

Trevligt/ bekvämt bemötande inte för mycket på i början vilket gjorde att vi anlitade henne då jag tycker det är viktigt . Bra tillgänglighet, bra uppföljning samt info om nästa steg efter visning. Det blev en lyckad å framförallt en snabb affär fram till signering.

Svar från Lee Jernberg

Tack för förtroendet Roger, det har varit en fröjd att få jobba med er.