Robert Porander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Robert Porander har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Robert Porander har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Porander har haft 17 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 29 Läs vad Robert Porander

• sålde sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-06-08 Verifierad kund
    Robert är saklig, korrekt och svarar alltid på frågor. Han ringer alltid tillbaka om han inte kan svara på telefon när jag söker honom. Man märker det att han har erfarenhet i det han gör.
    Han har humor också.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Robert Porander har infriat alla förväntningar jag har på en bra mäklare. Han är kunnig, snabb och han svarade omgående på alla mina frågor oavsett om de var per telefon, sms eller mail. Jag har känt mig trygg genom hela processen. Jag har bara positivt att säga om Robert Porander. Och jag kommer att rekommendera honom till andra som står inför att sälja eller köpa en fastighet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Stadskärnan
    2022-04-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig om lägenheten och området, trevlig samt bra återkoppling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Stadskärnan
    2022-03-30 Verifierad kund
    Utmärkt, jag kan verkligen rekommendera honom.
    • Vaxholm Centralt
    2022-02-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande och hantering av alla delar i försäljningsprocessen.
    Snabb hantering av försäljningen både vad gäller sätta igång och slutföra försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Tynningö
    2022-01-14 Verifierad kund
    På ett mycket professionellt och pålitligt sätt har Robert Porander hanterat köpet från början till slut.
    Allt har varit korrekt och enligt förväntningar. Snabba svar på funderingar både via telefon och mail. Punktlig, noggrann och utan en massa snicksnack.
    Våra varmaste rekommendationer ger vi till Robert Porander!
    Tack Moa!
    Det var ett nöje att få hjälpa er.

Vi ses!
    Robert
    • Vaxholm Centralt
    2021-11-26 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående, professionell, ambitiös och förtroendeingivande.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Vi blev tryggt och väl bemötta, det har alltid varit lätt och få kontakt.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Har arbetat på ett föredömligt sätt för en bra mäklare, som ser till både säljarens och köparens intressen. Jag har har ett stort stöd av honom i en stor stor affär för mig. :-) :-) :-)
  • sålde en tomt med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Tynningö
    2021-09-01 Verifierad kund
    Robert har varit ytterst tillmötesgående och hjälpsam genom hela säljprocessen, som genomförts smidigt och väl, från början till slut. Även när det gällt små praktiska saker.
    Jag är mycket nöjd med resultatet och kan inte annat än att ge Robert högsta betyg.
    Yvonne