Robert Porander

Robert Porander

Robert Porander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Robert Porander har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Robert Porander har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Porander har haft 7 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-07

Läs vad 18 Läs vad Robert Porander

• köpte sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Rindö
    2021-07-29
    Robert är fantastisk i sitt bemötande! Han är glad, humoristisk, ödmjuk samt visar stort intresse och engagemang i sitt uppdrag vilket också inger en trygghet. Ett riktigt proffs som vi varmt kan rekommendera!
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • VAXHOLM
    2021-06-25
    Trevlig. Han levde upp till förväntningarna och gjorde att försäljningen gick enkelt och smidigt till.
    • VAXHOLM
    2021-06-24
    Robert has treated us in a very professional way. He has sought to answer all questions we have had about the property. He has also introduced us to relevent tradesman to help us to understand work and costs required to fix problems with the property.
    he also gave us a very thorough walk through of the contract in Swedish and English
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Vaxön
    2021-06-18
    Mycket bra bemötande och engagemang under hela försäljningsprocessen. Robert var tillgänglig och ställde upp för att underlätta visningar, kontakter mm. Vi kände oss helt trygga med att lämna över försäljningen av lägenheten i hans händer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Vaxön
    2021-06-07
    Vi köpte en lägenhet i Vaxholm. Affären gjordes innan visning men Robert skötte affären exemplariskt dvs vi fick info om att andra spekulanter försökte stänga affären innan visning och vi fick då erbjudande att komma och titta med kort varsel.
    Jag har varit på MÅNGA visningar men har faktiskt aldrig fått en så proffsig och påläst visning som denna. Känslan var att Robert sålde "sin egna lägenhet" och visade verkligen alla fördelar och möjligheter med lägenheten.
    Proffsig genom hela affären, från första kontakt, visning, budgivning och avtalsskrivning. Kul med engagerade och duktiga mäklare!
    Tack för de fina orden! Varmt välkomna till Vaxholm!! Robert Porander
    • Vaxholm
    2021-06-06
    Köpte ett hus via Robert. Han är proffsig, kunnig, tillgänglig. Så skönt att köpa av en mäklare som vi litade på. Han var med oss i hela processen och tog sig tid. Sammanfattningsvis utmärkt!
    Tack för det fina omdömet! Det var ett rent nöje! Mvh Robert Robert Porander
    • Vaxholm
    2021-05-31
    Robert har gjort ett bra och engagerat intryck och vi har känt förtroende för honom genom hela processen.
    2020-12-02
    Robert är en otroligt duktig mäklare!
    Har förståelse för att varje affär är unik och är lyhörd för behöv och önskemål.
    2020-10-20
    Mäklare som håller vad de lovar och långt däröver. Hittade drömbostad och fick snabb hjälp från första sekund och trots lediga dagar har säljarens mäklare Robert (Vaxholmskontoret) svarat på mail och samtal och hjälpt till. Kanske är jag lite extra nöjd då jag ofta gör affärer med hjärtat och kommer sent glömma ett sådant varmt och proffsigt bemötande. Om ni söker en mäklare i Vaxholm så kan jag varmt rekommendera Robert. Fantastisk och hatten av. Tack🙏🙏
    2020-10-19
    Mäklare Robert Porander sålde min lägenhet nyligen. Mycket professionell, Trevlig och konsekvent. Självklart rekommenderar jag Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm.