Robert Porander

Robert Porander

Robert Porander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Robert Porander har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Robert Porander har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Porander har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

55 omdömen om Robert Porander

Sedan starten hos Reco 2021
Shanthi A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Kullasund

Duktig, påläst och trevlig Är duktig på att match rätt bostad med våra önskemål. Smidigt

Maria E
Kronängen

Trevlig och tillmötesgående. Alltid tillgänglig och behjälplig. Proffesionell.

Siv N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Vaxholm

Ett mycket positivt bemötande och väl förberedd inför uppgiften. Vi hade höga förväntningar där vi hört så mycket positivt om Robert. Vilket verkligen stämde. Gick snabbt och smidigt att få till en försäljning.

Inger N
Vaxholm

Ett mycket positivt bemötande.och väl förberedd inför uppgiften. Vi hade höga förväntningar dä vi hört så mycket positivt om Robert.Vilket verkligen stämde. Gick snabbt och smidigt att få till en försäljning.

Kurt L
Vaxholm

Engagerad och alltid tillgänglig.

Tack Kurt och Kirsi! Ser fram emot att ses i Vaxholm framöver! Robert

Janette S
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Rindö

Trevlig uppmärksam lyhörd kan bara säga att allt funkade som det skulle.Högsta betyg.

Tack snälla! Och njut nu ordentligt av er resa! Robert

Jessica H
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Kullön

Gav en fin presentation av hela huset. Noggrann och tydlig. Lätt att kontakta och trevlig i bemötandet. Ordning och redan vid kontaktskrivning.

Stort tack och välkomna till Vaxholm! Robert

Åsa A
Kronängen

Driven , komunikativ, lyhörd, positiv,

Päivi R
Vaxholm

Trevligt bemötande håll alla tider, kunde hålla både säljarens och köparens intresse i bra balans

Svar från Robert Porander

Tack! Och ha en underbar resa nu!

Jessica K
Rindö

Robert har ett mycket trevlig bemötande och är väldigt mån om kundens bästa. Han är dessutom väldigt nogrann, engagerad och arbetar snabbt framåt.

Svar från Robert Porander

Tack för det! Det är alltid ett nöje att hjälpa er med olika affärer 😀