134 rekommendationer

Noomi Unéus
en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167
167 51 Bromma — Visa karta

Vad tror Noomi att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 134 kunder tycker om Noomi Unéus

• Anette H
    Anette H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit väldigt tillmötesgående då jag skrivit och pratat med henne i telefon. Har ej träffat Noomi. Hons svarar snabbt på frågor och är mycket trevlig. Läs mer
    2017-12-06 Noomi U svarar Anette H
    Hej Anette!
    vad fint att höra att ni är nöjda med mitt bemötande när ni köpt lägenhet med er son.
    Jag tror han kommer att trivas så bra i Bromma!

Vi hörs framöver, Allt gott så länge,
    / er mäklare Noomi
  • André A
    André A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anser att Noomi är en av de få mäklare som verkligen har koll på allt; från marknaden till bostadsföreningen. Hon var realistisk och rådgivande vid värdering, hon verkade ha koll på potentiella frågor ifrån köpare samt att hon verkligen la ner extra tid och kraft för att jag verkligen skulle få det priset som jag efterfrågade. Vid själva signeringen så sköttes allt klanderfritt.
    Det var väldigt uppskattat för mig som säljare att anlita en mäklare, sen behövde jag inte tänka på något mer. Läs mer
    2017-12-04 Noomi U svarar André A
    Hej André!
    Stort tack för dina fina ord! Extra kul att vi lyckades med rekord för din lägenhet i år.
    Väldigt kul att höra av du är nöjd med allt från början till slut. Särskilt i din föreningen är det viktigt att just ha koll på de frågor som kan komma upp och tryggt svara på alla funderingar som kan komma upp hos kunderna och få dem att känna sig som vinnare.

Önskar dig en fortsatt fin måndag så ses vi!
    Allt gott så länge,

/ Din mäklare, Noomi
  • Evelina T
    Evelina T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi får högsta betyg på bemötande och hur väl hon levt upp till förväntan. Toppen mäklare som man litar på som är en enerugispridare dessutom! Läs mer
    2017-11-13 Noomi U svarar Evelina T
    Hej Evelina!

Vad glad jag blir att du är nöjd med mitt sätt att jobba.
    Extra kul att vi lyckades med ett rekordpris!
    Såå kul att få hjälpa dig genom hela denna process från början till slut.
    Jag hoppas våra vägar möte fler gånger, om du känner någon som ska säja får du gärna rekommendera mig.
    Ha en riktigt solstråle-dag idag!

Din mäklare
    Noomi
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt trevlig och professionell. Rekommenderas varmt! Kommer definitivt anlita henne igen. Läs mer
    2017-11-13 Noomi U svarar Jonas R
    Stort tack Jonas!
    Vad härligt att höra att du är riktigt nöjd med mig och din försäljning i Riksby!
    All lycka med flytten nu till Brommaplan. Jag hoppas ni ska stortrivas.

Ha det riktigt gott nu så hörs vi, på återhörande! / er mäklare Noomi
  • Pia G
    Pia G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänlig och professionellt bemötande. Kunnig på sin sak. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    I samband med vårt köp fick vi ett mycket bra intryck av Noomi. Hon var tillgänglig och tillmötesgående genom hela processen. Läs mer
    2017-11-10 Noomi U svarar Josefin K
    Hej Josefine!

Så kul att få hjälpa er mer ert köp!
    Det glädjer mig att ni känner att ni fått rätt information under hela processen och att ni är nöjda med ert köp.
    Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med värdering eller köp. om ni inte redan gjort det;
    lägg in mitt nummer så nås vi enkelt!

Allt gott från mig,
    /er mäklare Noomi
  • Anders S
    Anders S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och kunnig. Noomi gav mycket bra service vid våra möten. Lätt att prata med och hon kändes trovärdig. Läs mer
    2017-11-07 Noomi U svarar Anders S
    Hej Anders!

Vad fint att du tog dig tiden att skriva kort här kring mitt sätt att arbeta. Jag vill alltid vara noggrann i det jag göra, både när det gäller visning men också kommunikationen till både köpare och säljare. Jag tror det är nyckeln till ett bra slutpris, att alla känner sig trygga i de beslut de tar. Alt gott från mg och på återhörande!
    / din mäklare, Noomi
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi skötte sitt uppdrag till full belåtenhet på själva överlåtelsedagen uppstod det lite problem med bankerna vilket Noomi hanterade proffsigt och med stort tålamod Läs mer
    2017-11-06 Noomi U svarar Elisabeth B
    Hej Elisabeth!

Vad fint att du tog dig tid och skriva lite kort här om mitt engagemang mer er försäljning. Vissa försäljningar är klurigare än andra med alla kräver fullt engagemang från mig sida för att det ska bli så bra som möjligt! All lycka nu på Stramaljvägen!

Ha det riktigt gott, Noomi
  • Karin A
    Karin A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mäklaren levde upp till alla min förväntningar. Väldigt trevligt bemötande och det kändes som hon "höll" en I handen hela processen. Läs mer
    2017-11-06 Noomi U svarar Karin A
    Hej Karin!

Stort tack för att du vill skriva lite här kring hur jag arbetar. Jag värdesätter det enormt. Så kul att vi lyckades så bra med både ditt köp och din försäljning! Jag hoppas du ska trivas i nya lägenheten så gott så hörs vi säkerligen framöver! Tveka inte att höra av dig vid minsta fundering.

Må så gott,
    /din mäklare Noomi
  • Julia L
    Julia L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffesionell! Trevlig. Påläst. Pedagogisk. Förtroendeingivande. Nytänkande och kreativ.

Exemplarisk! Läs mer
    2017-11-06 Noomi U svarar Julia L
    Hej Julia!

Härligt att höra att du upplever att jag har koll på både lägenheten och föreningen Brf Brickbandet där jag säljer mycket. jag hoppas du ska trivas riktigt riktigt bra i nya lägenheten och att vi hörs framöver!

Ha en fortsatt grym vecka, Allt gott från mig!

/ Din mäklare, Noomi
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra bemötande! Proffsig och seriös Läs mer
    2017-11-06 Noomi U svarar Elisabeth S
    Stort tack Elisabeth!

Det värmer att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta.
    Önskar dig en fortsatt riktigt fin vecka!

Allt gott från mig / din mäklare Noomi
  • Anna E
    Anna E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kom i kontakt med Noomi vid köp av lägenhet. Efter den kontakt jag haft med henne vid mitt köp och vid jämförelse med egna anlitade mäklare hade jag inte valt att anlita henne vid en egen försäljning. Läs mer
  • Maryam M
    Maryam M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag fick hjälp från Noomi för att sälja min lägenhet och det gick jättebra! Hon var verkligen ansvarig och hjälpsam. Allt hände precis som vi planerade väldigt smidigt. Jag var verkligen nöjd med henne. Läs mer
    2017-09-03 Noomi U svarar Maryam M
    Hej Mayram!

Ett jätte tack för din fina rekommendation och att du tar dig tid och skriva om mitt sätt att arbeta!
    Det var en ära att få hjälpa dig på bästa möjliga sätt och riktigt kul att vi lyckades så bra med marknadsföring, respons från mina kunder från tidigare visningar i området samt budgivningen som ledde till ett riktigt bra pris men även en riktigt nöjd och seriös köpare. Jag hoppas vi hörs framöver och om du känner någon som ska sälja får du gärna rekommendera mig vidare.

Ha en fortsatt fin höst!

Allt gott från mig / Din mäklare, Noomi
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag blev väl bemött och kommer att rekommendera Svenska Mäklarhuset till mina bekanta. Läs mer
    2017-09-01 Noomi U svarar Patrik H
    Hej Patrik!

Vad fint att höra att du känner att du blivit ordentligt bemött!
    Jag hoppas innerligt att du ska trivas i fina lägenheten i Ulvsunda.
    Det värmer enormt att ni vill rekommendera oss till dina vänner.
    Jag ser fram emot att hör mer från dig och tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp med något framöver!

Ha en fortsatt fin helg nu så hörs vi av!
    Mvh / Din mäklare, Noomi
  • Elin R
    Elin R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick ett gott intryck av henne när jag träffade henne. Hon lovade mycket och hade enligt henne själv många intresserade från tidigare visningar. Upplevelsen av försäljningen blev dock inte alls som förväntad samt att stödet efter försäljningen är minimal. Läs mer
    2017-08-30 Noomi U svarar Elin R
    Hej Elin! Fint att höra att du fick ett gott intryck från mig. Jag är också väldigt glad över att vi lyckades förhandla upp kunden på ett betydligt högre pris än var marknaden var i det läget vi sålde. Jag är ledsen att ni haft problem med lamporna i fläkten och jag önskar förstås att du känt att jag gett det stöd ni behövt när vi försökt hittat en lösning. Har du någon ytterligare fundering är du varmt välkommen att ringa mig! I vilket fall önskar jag dig allt gott och en fortsatt riktigt fin vecka ! / Noomi
  • Jannike N
    Jannike N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var klockren från start till mål. Väldigt proffesionell, trevlig och med god kommunikationsförmåga. Rekommenderas varmt till alla som letar efter en fantastisk mäklare. Läs mer
    2017-08-30 Noomi U svarar Jannike N
    Hej Jannike! Stort tack för de fina orden, det värmer enormt att ni uppskattar all den tid och engagemang jag lägger på mina försäljningar. Extra kul att vi lyckades med ett rekord för den typen av bostad som ni har. Ni får mer än gärna rekommendera mig till andra som önskar sälja framöver. All lycka framöver och ha en fortsatt riktigt fin vecka! / er mäklare Noomi
  • Martin S
    Martin S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick ett gott intryck av henne när jag träffade henne. Hon lovade mycket och hade enligt henne själv många intresserade från tidigare visningar. Upplevelsen av försäljningen blev dock inte alls som förväntad. Läs mer
    2017-08-30 Noomi U svarar Martin S
    Hej Martin! jag uppskattar att ni fick ett gott intryck av mig. Jag är även glad över att jag tog kontakt med alla de kunder jag tidigare träffat på mina visningar för att sälja in er bostad. Självklart är det beklagligt att vi inte nådde upp i de priset vi hade hoppats på och precis som ni redan vet så hade jag också innerligt önskat att marknaden var med oss på ett bättre sätt. Jag önskar er all lycka i nya huset och hoppas ni ska trivas riktigt bra! Allt gott från mig, / Noomi
  • Maria A
    Maria A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande, ärlig och alltid komtaktbar Läs mer
    2017-08-30 Noomi U svarar Maria A
    Hej Maria! Fint att höra att du upplever mig kontaktbar och det finaste av allt ärlig! Jag är mån om att alltid vara tydlig och ge rätt information. Ha det fortsatt riktigt gott så hoppas jag att vi hörs även framöver, / Din mäklare, Noomi
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, lätt att ha att göra med, kort koncis kommunikation. Som jag vill ha det. Läs mer
    2017-08-14 Noomi U svarar Sofia M
    Tack Sofia! Jag uppskattar att du tagit dig tid att skriva en rekommendation om mig. Extra kul att försäljningen också gick riktigt bra! Sedan hoppas jag också att vi hörs framöver, om ni känner någon som ska sälja får ni gärna rekommendera oss! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Konstantin P
    Konstantin P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och tydlig kommunikation under köpprocessen. Läs mer
    2017-08-14 Noomi U svarar Konstantin P
    Fint att höra att ni känner er nöjda med mig! tack för att ni upplever att ni fått tydlig kommunikation från min sida. Jag hoppas ni ska trivas riktigt riktigt bra i nya lägenheten och att allt faller på plats ordentligt. Sedan hoppas jag också att vi hörs framöver, om ni känner någon som ska sälja får ni gärna rekommendera oss! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är otroligt duktig och var väldigt pedagogisk igenom hela köpprocessen vilket var viktigt för mig som förstagångs köpare. Läs mer
    2017-08-14 Noomi U svarar Henrik J
    Härligt att höra Henrik! Det känns alltid viktigt för mig att alla parter har koll på hur processen går till så man känner sig trygg oavsett om man är budgivare, köpare eller säljare. Jag hoppas du ska trivas riktigt fin fint i nya lyan med den fantastiska uteplatsen! Ha det fint, din mäklare Noomi
  • Marie A
    Marie A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt nöjd med mitt val av Noomi som mäklare vid min försäljning. Vänlig, informativ och duktig på visningar. Från första möte till kontraktsskrivning var Noomi tillgänglig och hjälpsam och sålde till rekordpris. Läs mer
    2017-08-14 Noomi U svarar Marie A
    Stort tack Marie! Riktigt kul att vi gjorde nytt Rekord för Riksby med din bostad! Extra kul att det fortfarande står sig som högsta notering. Det känns så kul att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta och återkoppla till både dig och kunder. Även när det uppstod en del frågetecken innan tillträdet med köparen. Allt gott från mig nu, och hoppas vi hörs och ses fram över, och känner du någon som ska sälja får du gärna rekommendera oss! Mvh Noomi, din mäklare
  • Jonatan A
    Jonatan A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra mäklare, rekommenderas! Lätt att göra med och löser allt snabbt och smidigt utan att jag som säljare utav lägenheten behövde engagera mig allt för mycket / Jonatan Läs mer
    2017-08-14 Noomi U svarar Jonatan A
    Stort tack Jonatan för ditt fina omdöme! det värmer att du är nöjd med hela vår process. Skönt att du känner trygghet i att jag hjälper dig med hela processen och planen som vi utförde. Ha det fortsatt gott så ser jag fram emot att höras igen framöver! Allt gott från mig / din mäklare, Noomi
  • Astrid J
    Astrid J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Från första kontakten med henne fick jag ett stort förtroende för henne. Hon lyssnade in mig och mina krav tog hon till sig.
    Hon informerade mig hela tiden om vad hon gjorde och under budgivningen blev jag kontaktad vid varje nytt bud.
    Jag fick allt dokumenterat. Detta är mycket viktigt eftersom jag har fått redovisa allt till uppdragsgivarens syskon. Läs mer
    2017-06-02 Noomi U svarar Astrid J
    Hej Astrid! vad härligt att höra att ni känner er riktigt nöjda. Jag känner mig väldigt glad över att vi lyckades så bra med försäljningen. Ha det riktigt gott och njut av fina Jönköping! / er mäklare Noomi
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick mycket bra och trevligt bemötande Läs mer
    2017-06-02 Noomi U svarar Torbjörn J
    Vad härligt att hörs Torbjörn! Jag önskar er all lycka! / er mäklare Noomi
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Får inledningsvis lämna reservation för att vi alla har olika preferenser i de här sammanhangen.

Jag hade ett behov av att känna mig välinformerad genom hela processen, att försäljningen skulle ta så lite av min egen energi och tid i anspråk som möjligt samt att den inte skulle bli utdragen.

Framförallt tenderar samtal med mäklare enligt min upplevelse (har varit med i familjens olika flyttprocesser så lite erfarenhet finns trots allt) att fullkomligen stinka av alla incitament som finns i rummet eller på linan. Till skillnad från i många andra sammanhang så upplever jag att just mäklare på allvar brukar försöka dölja sina incitament och det är en av de mer patetiska teaterpjäser som går att bevittna haha :) Ni måste hålla med - det MÅSTE antas vara en allmängiltig preferens att föredra att undvika de där samtalen där man står och är generad för mäklarens skull. Mitt utbyte med Noomi Unéus kändes ärligt och det var det bästa. Känns det ärligt spelar det igen roll om det faktiskt var det så heller så Noomi får 5/5. Läs mer
    2017-06-02 Noomi U svarar Alexander B
    Hej Alexander! vad härligt att höra att du känner att jag är både ärligt och tydlig. Samt att processen kändes smidig och att jag kunde låta det ske med så lite energi från din sida som möjligt. För mig är det viktigt att alla parter känner sig nöjda och väl informerade. Ha det nu jätte gott och känner du någon som går i tankar på att sälja så får du ju hemskt gärna tipsa om mig! / din mäklare Noomi
  • Najib U
    Najib U skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mäklare Noomi var väldigt proffsig på ALS sätt
    Om jag skulle kontakta en mäklare så blir det fastighetsmäklare Noomi på svenska mäklarhuset i Bromma. Jag fick bra betalt för min lägenhet tack vare hennes erfarenhet hur man säljer på bästa sätt
    Jag är väldigt tacksam
    Mvh Johan Uppson Läs mer
    2017-06-02 Noomi U svarar Najib U
    Hej Johan! vad härligt att höra, jag är så glad att jag fick förtroendet av dig att hjälpa dig med försäljningen och extra kul att vi lyckades med nytt rekord och fortfarande står sig i föreningen. Har du vänner som ska sälja så får du gärna rekommendera mig! Ha en strålande sommar nu så hörs vi framöver, allt gott från mig / din mäklare Noomi
    Najib U gillar detta
  • Ella S
    Ella S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket proffesionell mäklare som tog kontakt med oss om en lägenhet vi inte ens hade hittat innan. Tillslut blev det den lägenheten vi köpte och det är tack vare Noomi! Läs mer
    2017-06-02 Noomi U svarar Ella S
    Hej Ella! Så glad att vi lyckades hitta en lägenhet som passade er. Extra kul att höra att ni är så nöjda! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas bra i lägenheten. Om ni behöver hjälp med något framöver, tveka inte att höra av er. Om ni känner någon som ska sälja så får ni gärna rekommendera mig . Det uppskattar jag något oerhört. Ha det riktigt gott nu och njut av sommaren så hörs vi / er mäklare Noomi
  • Max W
    Max W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Inför att vi skulle sälja vår 1,5 i Abrahamsberg träffade vi fyra stycken mäklare. Vi träffade dem under våren 2016 med planerad försäljning maj 2016. Vi utvärderade mäklarna utifrån personkemi, beskrivning av säljprocessen och pris.

Noomi slog de andra mäklarna avseende både personkemi och hur hon beskrev säljprocessen. Hon beskrev andra liknande försäljningar, utmaningar och hur hon löst dem och hur hon arbetade i kontakten med spekulanter. Noomi hade en fantastisk positiv utstrålning och energi som vi fastnade för.

Hon visade att hon hade erfarenhet och skinn på näsan som mäklare. Även om hon inte var billigast valde vi henne eftersom vi trodde att hon skulle arbeta för oss för att uppnå bästa försäljningspris.

I samband med visningen av vår lägenhet hade marknaden saktat in lite. Det var inte samma "rush" på marknaden som de hade varit i mars och april 2016. Noomi informerade oss redan veckor innan visningen att det fanns en risk att vi inte skulle få det vi hoppats på.

Budgivningen satte igång. Det gick trögt. Noomi arbetade på. Hon fick in flera spekulanter och försäljningspriset gick upp. Slutpriset blev nästan vad Noomi hade trott ett par månader innan och över vad vi trodde på slutet. Liknande lägenheter samma helg gick inte upp lika mycket. Utan Noomi hade vi inte fått så mycket som vi ändå fick. Hon var grym.

Nästa gång vi säljer kommer vi inte att träffa flera mäklare utan ringa till Noomi direkt. Läs mer
    2017-06-02 Noomi U svarar Max W
    Stort tack Max! Jag är enormt hedrad över att få förtroendet att hjälpa er med er försäljning. Det värmer verkligen att du vill ta dig tid till att skriva så utförligt kring mitt sätt att arbeta för att ge er en så bra försäljning som möjligt! Jag hoppas ni trivs bra i nya lyan och att vi hörs framöver, ni får gärna rekommendera mig till andra som går i tankar att sälja sin bostad. Ha det riktigt gott så hörs vi framöver! / er mäklare, Noomi Unéus
  • Ann-charlotte K
    Ann-charlotte K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit tillmötesgående och trevlig och var mycket bra att ha att göra med vid budgivningen. Hon har gått igenom alla delar i köpet noggrant och professionellt och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-04-03 Noomi U svarar Ann-charlotte K
    Stort tack Lotta för den fina rekommendationen! Ni får gärna rekommendera mig till vänner och bekanta som ska sälja framöver. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra nu vid Brommaplan och Riksby. Ha det riktigt gott nu så hörs vi framöver!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är ett riktigt proffs när det gäller att sälja lägenheter. Läs mer
    2017-04-03 Noomi U svarar Fredrik B
    Stort tack Fredrik för den grymt fina rekommendationen! Jag hoppas att vi ska lyckas lika bra med er andra lägenhet när det bli dags för den. Stort lycka till med husletandet nu så hörs vi framöver! Ni får mer än gärna rekommendera mig till vänner och bekanta som ska sälja! Ha det så bra så länge och hälsa Emy så gott! /er mäklare Noomi
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var engagerad från början till slut, mån om att jag som säljare skulle känna mig nöjd och trygg. Hon har ett personligt och varmt bemötande, samtidigt som hon är proffsig, påläst och har koll. Noomi inger stort förtroende och levde väl upp till mina förväntningar. Jag skulle definitivt rekommendera vänner och bekanta att anlita henne. Läs mer
    2017-04-03 Noomi U svarar Lisa M
    Åh, jag blir så glad av att få läsa det här Lisa! Stort tack för den välskrivna rekommendationen. Otroligt roligt att vi lyckades med ett rekordpris för din lägenhet vid Brommaplan vid Riksby. Du får mer än gärna rekommendera mig till folk du känner som ska sälja, det är det finaste kvittot man kan få på att jag gjort mina kunder nöjda. All lycka nu framöver så hörs vi säkert! Må så gott nu, / din mäklare Noomi Unéus
  • Andy S
    Andy S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Gjorde ett bra och grundligt jobb, bra med information och kontakt. Läs mer
    2017-04-03 Noomi U svarar Andy S
    Stort tack Andy för din rekommendation jag hoppas ni ska trivas nu i Traneberg framöver ! Så roligt att vi lyckas med ett så fint slutpris för lägenheten och riktigt bra och enkla köpare. Ni får gärna rekommendera mig till vänner och grannar som vill ha värdering eller ska sälja. Ha det så bra nu så hörs vi, din mäklare Noomi
  • Anders L
    Anders L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag köpte lägenhet genom Noomi i januari 2017. Noomi gav ett väldigt bra och professionellt bemötande. I sin roll som mäklare påvisade hon stor kunnighet i frågor som var viktiga för mig. Det rörde framförallt föreningens ekonomi samt kommande och genomförda åtgärder på föreningens fastigheter. Vidare visade Noomi stort tålamod med mig som förstagångsköpare då jag var noga med att inspektera lägenheten vid flera tillfällen. Jag ser fram emot att anlita Noomi vid en framtida försäljning av min lägenhet, framförallt då hon besitter bra kunskap om bostadsområdet med tillhörande fastigheter och föreningar. Läs mer
    2017-03-06 Noomi U svarar Anders L
    Hej Anders! Vilken otroligt välformulerad rekommendation du skrivit om mitt sätt att arbeta. Det värmer verkligen att du uppskattar det och vill föra det vidare. Jag hoppas renoveringen går bra nu och att allt faller på plats som önskat. Du får hojta när du är färdig och behöver uppdaterat värde så kommer jag förbi och hjälper dig med det. Jag hjälper förstås gärna dig också när det blir dags för försäljning, alltid extra kul när någon bor i Riksby där jag säljer mycket. Du får gärna rekommendera mig till vänner och grannar om någon går i tankar på att sälja framöver! allt gott från mig tills vidare så hörs vi Anders, / din mäklare Noomi
    Mose S gillar detta
  • Stig J
    Stig J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är duktig, självgående och informativ Läs mer
    2017-03-02 Noomi U svarar Stig J
    Stort tack Stig för din fina rekommendation!
    Jag hoppas du och Annika ska trivas i nya lägenheten nu i Abrahamsberg. Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med något framöver eller känner någon bekant eller granne som ska sälja. Ha en fortsatt fin vecka nu och hälsa Annika så gott / er mäklare Noomi
  • Maria V
    Maria V skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig och professionell. Kan sitt yrke och är en bra mäklare jag kan rekommendera. Seriös redan från visning till att vi fick tillträde till vår bostad. Läs mer
    2017-03-02 Noomi U svarar Maria V
    Hej Maria! Det värmer att du kan rekommendera mig som mäklare. Det gör att jag vet hur jag ska arbeta på rätt sätt och återkoppla på rätt sätt till alla budgivare för att alla ska känna sig trygga genom hela den nervösa processen som det ju är att hitta nytt boende. Jag hoppas ni ska trivas nu riktigt ordentligt i trevliga Riksby. Återkom när ni behöver hjälp igen med er nuvarande bostad eller känner någon som ska sälja så får du gärna rekommendera mig! Allt gott från mig, / er mäklare Noomi
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och lugnt bemötande där jag som kund får ta plats och inte känner mig stressad. Uppfyller mina krav på mäklarens egenskaper så som personligt bemötande proffetionellt förhållningssätt och ärlighet.
    Jag är väldigt nöjd som kund! Läs mer
    2017-03-02 Noomi U svarar Sebastian E
    Hej Sebastian! Ett enormt tack för din fina beskrivning av mitt sätt att arbeta med mina säljare och köpare. Jag värdesätter det verkligen. Så roligt att vi lyckades med ett nytt rekord i er förening denna gång och att allt klaffade. Jag hoppas innerligt att hela familjen inklusive lillen i magen ska trivs enormt bra i fina 3:an i Ulvsunda. Vi hörs fram över och hälsa Linda och Love så gott också! / er mäklare Noomi
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    + Bra mäklare
    + Påläst
    + Säljande på rätt sätt

- För optimiskt i förväntat slutpris Läs mer
    2017-03-01 Noomi U svarar Patrick S
    Stort tack Patrick för den fina rekommendationen! Det är viktigt att vara säljande, men på rätt sätt så att de som möter mig på visning känner förtroende och tillit. Precis som du skriver är det också viktigt med kunskapen om i vårt fall Brf Brickbandet och allt fördelar med föreningen, men också området med Lillsjön, utegymmet och närheten till Abrahamsbergs tunnelbana. Allt lycka nu med nya lägenheten på granngatan! Jag hoppas ni ska trivas ordentligt där! Allt gott och hälsa Rebecca så mycket! / er mäklare Noomi
  • Petra Ä
    Petra Ä skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Noomi! Fantastiskt trevlig, proffsig, hjälpsam och snabb på att återkoppla. Kändes tryggt att göra lägenhetsköpet via henne. En riktig pärla! Läs mer
    2017-03-01 Noomi U svarar Petra Ä
    Hej Petra!
    Det var en väldigt fin rekommendation måste jag säga, stort tack! Jag hoppas innerligt att du ska trivas i nya lyan i Nockebyhov. Känns fantastiskt fint att få höra att du känt dig trygg och fått den återkoppling du behövt under hela budgivningen. Så glad att det blev du som fick den fina lägenheten till slut. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framöver eller känner någon som ska sälja. Ha en härlig vår nu / din mäklare Noomi
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har bara gott att säga! Har fått ett fantastiskt bemötande och ett stort engagemang. Noomi har ställt upp när som med olika frågor jag haft. Hon har varit en driven mäklare som inte bara tänker på sitt egna intresse utan även från kundens perspektiv. Läs mer
    2017-03-01 Noomi U svarar Sofie L
    Åh men tack Sofie! Och stort tack för de fina blommorna, de har lyst upp med sin närvaro hemma hos mig! Stort lycka till nu framöver med allt i Norrtälje och om du har vägarna tillbaka i Bromma-området så tveka inte att höra av dig. Allt gott från mig nu / din mäklare Noomi
  • Peter S
    Peter S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra.
    Tydlig information om hur och när allting sker i säljprocessen och mycket påläst om marknaden. Läs mer
    2017-03-01 Noomi U svarar Peter S
    Stort tack Peter! För att få riktigt bra betalt krävs att man har koll på området, föreningen och statistiken kring området så alla intressenter får rätt information och känner förtroende för mig. Jag kan bara instämma med att vi lyckades med alla pusselbitar i vår försäljning i Ulvsunda och det känns oerhört kul! Hoppas du ska trivas i Nockebyhov nu och hör av dig när du behöver hjälp där borta också. Ha en fortsatt fin vecka, / din mäklare Noomi
  • Ida H
    Ida H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Noomi Unéus som vi använde förra året när vi sålde vår tvåa i Riksby. Superproffsig och effektiv på alla sätt! Läs mer
    2017-03-01 Noomi U svarar Ida H
    Stort tack Ida! Det värmer att ni är nöjda med mitt engagemang under hela försäljningen. Extra kul att vi rådde på nytt rekord också i föreningen. Njut nu av nya läget på södra sidan av stan så hoppas jag att vi hörs av framöver! Tveka inte att tipsa om mins för vänner och bekanta som ska sälja. Allt gott från mig nu / er mäklare Noomi
  • Jasmin L
    Jasmin L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är en toppenmäklare! Vi är supernöjda med henne och hon gjorde ett väldigt bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Ambitiös, proffsig och driven. Vi rekommenderar Noomi varmt! Läs mer
    2017-02-13 Noomi U svarar Jasmin L
    Hej Jasmin! Tusen tack för den fina rekommendationen. Oerhört kul att få hjälpa er med er försäljning och lyckas så bra med vårt slutpris, visningarna och intresset. Känns riktigt kul också att vi fick så bra köpare i slutändan och även känns fint för föreningen att få in i huset. Ha det riktigt gott nu i nya huset så hörs vi säker framöver! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Amin S
    Amin S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra bemötande men inte riktigt nöjd öv affären. Det var bestämd från början att vi skulle sälja genom att gå på visning, sedan så blev vi övertygad att marknaden var dålig och vi skulle sälja på förhandsvisning medan det var många spekulanter ute i december. Vi själva var på annan visning i Bromma under samma helg som vi skulle ha visning och då var det jätte många spekulanter.
    Så missnöjd att vi sålde på förhandsvisning. Läs mer
    2017-02-06 Noomi U svarar Amin S
    Hej Amin! Vad fint att höra att du är nöjd med mitt bemötande. Det är alltid viktigt att ta rätt beslut i olika lägen och beroende på responsen från kunderna, där krävs fingertoppskänsla och ni som väljer hur vi agerar. Jag glädjer mig över att vår försäljning fortfarande är det överlägset högsta slutpriset. Om du har några andra funderingar är du varmt välkommen att ringa mig! Ha det riktigt gott nu Amin så hörs vi framöver! / Noomi
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är trevlig och personlig. Hon ger ett lugnt och tryggt intryck. Det kändes jättebra med lägenhetsköpet :) Läs mer
    2017-02-06 Noomi U svarar Linnea L
    Fin att höra Linnéa! Det är alltid viktigt att få mina kunder trygga och om det innebär att visa bostaden en eller två gånger extra ochta ett längre telefonsamtal så gör jag mer än gärna det. Det glädjer mig att ni trivs i lägenheten! Ha det ritkgit bra nu och hälsa så gott! din mäklare / Noomi
  • Samuel G
    Samuel G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var klockren från start till mål. Trevlig, kunnig, hjälpsam och allmänt enkel att ha å göra med. Har känt stor trygghet i att ha henne till hjälp vid mitt bostadsköp. Läs mer
    2017-02-03 Noomi U svarar Samuel G
    Hej Samuel! Vad fint att höra! Det är ju viktigt att man känner trygghet i en budgivning som ju är väldigt nervöst när man ska köpa sin första bostad tillsammans. Det är något jag aldrig vill glömma. Det är en riktigt fin lägenhet ni köpt i Riksby så jag tvekar inte på att ni ska trivas. Hälsa Linnéa så gott så hörs vi med största sannolikhet framöver eller ses i området! Ha det så bra, mvh Noomi
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Noomi Unéus som mäklare.
    Noomi hjälpte mig att sälja min lägenhet i slutet av 2016.
    Det var en väldigt lyckad försäljning och jag kände mig trygg igenom hela processen.
    Noomi är engagerad, ärlig och en mycket professionell mäklare. Läs mer
    2017-02-03 Noomi U svarar Ellinor S
    Hej Ellinor! Åh vad fint du skrivit om vårt samarbete med din försäljning i Riksby. Jag hoppas ni ska trivas i nya lyan i Riksby och att det känns skönt att få till det där extra rummet för er. Om ni behöver hjälp med värdering eller vad helst det kan vara, tveka inte att höra av dig! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anders N
    Anders N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi ger ett vänligt första intryck.
    Hon är påläst, tillmötesgående och är Proffsig i sin roll som mäklare Läs mer
    2017-02-03 Noomi U svarar Anders N
    Härligt att höra Anders! Hoppas du ska trivas i nya lyan på Kvarnholmen. Det har varit otroligt fint att få hjälpa dig under alla dessa år. Ha det riktigt gott nu framöver så hörs vi säkert! allt gott, din mäklare Noomi
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är grymt trevlig och proffisig. Läs mer
    2017-02-03 Noomi U svarar Magnus J
    Stort tack för din fina rekommendation! Det värmer att du tycker jag sköter mitt jobb ordentligt! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon var trevlig och kunnig. Det gick väldigt snabbt och smidigt från bud till avslut. Läs mer
    2017-01-05 Noomi U svarar Magnus N
    Hej Magnus! Fint att höra att du känner att jag är kunnig på det jag gör. För mig är det viktigt att alla kunder får svar på sina frågor och den information som de behöver för att känna sig trygga i både sin försäljning och sitt köp. Det är ju oftast folks livs viktigaste affär som jag hjälper dem med och det vill jag aldrig glömma. Ha det riktigt gott nu så hörs vi säkert framöver, din mäklare Noomi
Fredrik Wolffelt
Noomi Unéus