Noomi Unéus
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2019-04

Läs vad 157 Läs vad Noomi Unéus

• Ellinor L köpte sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-05-20

Jag har köpt en lägenhet på Gubbkärrsvägen Läs mer
  • Lisa Karolina P sålde sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-05-18

Bromma / Traneberg
    Professionellt bemötande och hanterande av hela processen. Läs mer
  • Niklas M sålde sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Bromma / Riksby
    Vi sålde våran 2a i Bromma via Noomi, hon uppfyllde våra förhoppningar och förväntningar kring försäljning väl. Trevligt bemötande med god social kompetens. Läs mer
  • Mattias N sålde sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Bromma / Traneberg
    Sålde en 2:a i Traneberg
    Noomi gjorde ett utmärkt jobb :) Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K köpte sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Bromma / Nockebyhov
    Köpt en Bostadsrätt på 3 rum i Nockeby, Bromma.
    Ett vänligt och professionellt bemötande som kunde svara på alla frågor och funderingar.
    Snabb och effektiv process. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Andreas K
    Hej Andreas!
    Tack så mycket för ditt omdöme om mig! Jag hoppas att du ska trivas ordentligt nu i Bromma!

Du får gärna rekommendera mig framöver!
    Ta hand om dig,
    / Din mäklare, Noomi
  • Merit K sålde sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-05-14

Bromma / Nockebyhov
    Jag är mycket nöjd med hela förloppet av försäljningen. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Merit K
    Hej Merit!
    Vad roligt att höra från dig, och att du är nöjd med försäljningen av din bostad! Extra kul att vi lyckades med det högsta slutpriset för året på din typ av bostad i föreningen.

Du får gärna rekommendera mig framöver!
    Din mäklare, Noomi
  • Åsa L köpte sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-05-14

Bromma / Nockebyhov
    Mycket hjälpsam och professionell. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Åsa L
    Hej Åsa!
    Tack för din rekommendation och att du upplever att jag är både professionell och hjälpsam i din process.
    Jag är så glad för att det blev ni som till slut köpte denna bostad efter att vi sett på ett antal visningar.
    Stort lycka till med allt nu så hörs vi när det blir dags för ny värdering eller försäljning!

Er mäklare Noomi
  • Jonathan B
    Jonathan B köpte sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Bromma / Nockebyhov
    Mycket kompetent och trevlig mäklare Som varit utmärkt från början till slut. Har även kommit med massa inspirerande idéer om vad man kan göra med lägenheten I renoveringsväg. Full pott hela vägen mycket smidigt och proffsigt. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Jonathan B
    Hej Jonathan!
    Vad roligt att få lov att läsa om hur du uppskattar mitt engagemang i den här försäljningen i i ditt fall även ditt köp. Det ska bli spännande att se vad du gör av den här lägenheten och du får gärna höra av dig när renoveringen bli klar!

Behöver du ny värdering framöver eller känner någon som behöver mäklare så får du varmt rekommendera mig och så hörs vi framöver så klart!

Ha en fortsatt fin vecka,
    Din mäklare Noomi
  • Mikael B köpte sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Bromma / Riksby
    Proffsigt bemötande vid visning och vid signiering. Hon var påläst och arbetade tydligt för både säljare och köpare under försäljningen. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Mikael B
    Hej Mikael! Stort tack för att du väljer att skiva om min tydlighet i mitt arbete och det sättet jag är påläst och kan svara på det funderingar som kan dyka upp gällande föreningen, lägenheten eller processen i sig.

Jag hoppas du ska ha det riktigt bra framöver i nya bostaden,
    Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framöver eller om du känner någon som vill sälja,

Din mäklare, Noomi
  • Carlos C köpte sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Bromma / Nockebyhov
    Engagerad, kunnig och trevlig. Läs mer

Senaste försäljningarna

Stramaljvägen