Noomi Unéus
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-01 - 2018-12

Läs vad 145 kunder tycker om Noomi Unéus

• Linn E sålde sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2018-10-14

51m²
    Bromma / Riksby
    Noomi är trevlig, proffsig & målmedveten. Allt gott och vi kan inte vara annat än nöjda! Läs mer
    2018-10-15 Noomi U svarar Linn E
    Stort tack Linn!
    Det värmer att du ville ta dig tid och skriva om min sätt att arbeta! Extra kul att vi lyckades nå högsta notering hittills i år i området. Jag hoppas att allt ska gå bra för er med flytt och så ser jag fram emot att höras vidare framöver.

Känner ni någon som ska sälja så får ni hemskt gärna rekommendera mig! Då blir jag jätte glad,
    Hälsa Emil så gott också!

Allt gott från mig! / er mäklare, Noomi
  • David K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2018-09-24

Sålt (och tid köpt) bostadsrätt av denna mäklare. Mycket bra, proffsigt bemötande, hög tillgänglighet samt trovärdighet, lovar inte för mycket men levererar alltid.
    Kändes tryggt stabilt och bra på alla sätt, därav att vi använde samma mäklare som vi köpte av. Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar David K
    Hej David!
    Vad fint att du ville ta dig tiden att skriva om mitt sätt att arbeta.
    Rekommendationer är det finaste sättet att visa att man är nöjd med mitt jobb vid en försäljning.
    Så glad att vi lyckades på ett fin sätt med er försäljning i Nockebyhov och hälsa familjen så gott från mig.

Känner ni någon som vill sälja framöver så får ni hemskt gärna rekommendera mig som mäklare!
    Ha det riktigt gott nu,
    / er mäklare Noomi
  • Merve K köpte sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2018-09-23

60m²
    Bromma/ Riksby
    We bought an apartment. She was very informative, helpful, kind and friendly. We were expecting someone who could lead us for getting apartment since we did not know much about buying an apartment in Stockholm and she completely fulfilled our expectations. Overall, Noomi Unéus is a perfect broker. We were happy to collaborate with her. Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar Merve K
    Thanks a lot Merve! looking forward to help you more.
    Have a nice week! / Noomi
  • My W köpte sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2018-09-23

51m²
    Bromma / Riksby
    Förtroendeingivande och proffsig! Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar My W
    Stort tack My! Det värmer att höra att du är riktigt nöjd med mitt sätt att genuint arbeta med mina försäljningar. Jag blir så glad om du vill rekommendera mig till vänner och grannar som ska säja. Allt gott och ta hand om dig! / din mäklare Noomi
  • Anton B sålde sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2018-09-21

38m²
    Traneberg / Alvik
    Sålt bostad i Traneberg. Bra värdering, fick upp ett enormt intresse för lägenheten och ett bra slut pris. Läs mer
    2018-09-26 Noomi U svarar Anton B
    Hej Anton!
    Vad roligt att höra att du och Jennie är nöjda med mitt arbete! Det blev en rafflande budgivning med ett riktigt fint slutpris för er lägenhet.
    Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas även ni ska trivas lite längre bort i området i er nya lägenhet.

Om tillfälle kommer upp får ni väldigt gärna rekommendera mig till alla era vänner, grannar och bekanta som är i tankar på att sälja framöver,

Allt gott från mig, så hörs vi!
    / er mäklare, Noomi
  • Katarina H
    Katarina H köpte sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2018-09-13

4:a
    72m²
    Bromma / Nockebyhov
    Köpte en bostadsrätt i Nockebyhov. Noomi var den bästa mäklare jag haft, eftersom hon fick både mig och säljaren att känna oss nöjda. Hon är smart, inkännande, vänlig och effektiv. Skulle rekommendera henne varmt till alla! Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Katarina H
    Hej Katarina!
    Vad glad jag blir när du skriver så,
    Det är just det som är så viktigt för mig, att alla känner sig sedda, får rätt info och återkoppling.
    Jag är mån om att inte glömma bort hur nervöst det kan vara att bjuda på en bostad,
    och jag tror att det kan göra mig en gnutta med förstående. Jag får hoppas det i alla fall!
    Du får gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta som ska sälja eller få värdering och ge dem mitt nummer, 0735973273.
    All lycka nu i din nya lägenhet! Jag hoppas verkligen att du ska trivas!

Allt gott, så hörs vi av!
  • Sandra O skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2018-05-26

Jag och min man sålde en 2 rok på 38kvm i Traneberg, Alvik. För oss var Noomi ett självklart val av mäklare då hon gjort flertalet bra försäljningar i vårt område. Noomi skötte vår försäljning bra och vi skulle inte tveka att välja henne igen. Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Sandra O
    Stort tack Sandra! vad fint att höra att ni är nöjda! Extra kul att vi lyckades med årets Rekord denna gång! Allt gott så hörs vi av, tveka inte att rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta och lämna mitt nummer till dem 0735973273, allt gott! Noomi
  • Josefine A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2018-03-04

Väldigt personlig och hjälpsam! Hon har väglett och gått igenom alla viktiga punkter och gjort det ”enkelt” för någon som är helt ny på bostadsmarknaden. Läs mer
    2018-03-05 Noomi U svarar Josefine A
    Hej Josefine!

Stort tack för din fina rekommendation det värmer att höra att du är nöjd!
    Kul att vi fick till en extra visning och att att löste sig till slut!

Ha en fortsatt fin vecka, på återhörande!
  • Anna H
    Anna H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2018-03-02

Det är precis så här man önskar att alla mäklare var:) Läs mer
    2018-03-05 Noomi U svarar Anna H
    Hej Anna!
    Vad snäll du är!
    Ingen är gladare än jag att jag fick hjälpa er med denna affär. Det har varit ett nöje från början till slut!

Känner ni någon som ska sälja framöver får ni gärna rekommendera mig!

Ha det gott så hörs och ses vi!
    / Er mäklare, Noomi
  • Magnus L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2018-02-16

Vänligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-02-19 Noomi U svarar Magnus L
    Hej Magnus!

Fint att du tar dig tid och skriver ett omdöme här o mig. Det betyder mycket för mig.
    Härligt att vi fick ihop allt trots att ni var på olika orter och situationen var som den var.
    Känns fint att vi fick tag igen seriös köpare och jag hoppas allt med flytten till er nya i huset ska gå bra!
    Ha det riktigt gott så länge så hörs vi av förstås!

Senaste försäljningarna

Kvarnbacksvägen