en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

4.7 / 5 i betyg — 101 rekommendationer

Läs vad 101 användare tycker om Noomi Unéus

• Anders L
    Anders L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag köpte lägenhet genom Noomi i januari 2017. Noomi gav ett väldigt bra och professionellt bemötande. I sin roll som mäklare påvisade hon stor kunnighet i frågor som var viktiga för mig. Det rörde framförallt föreningens ekonomi samt kommande och genomförda åtgärder på föreningens fastigheter. Vidare visade Noomi stort tålamod med mig som förstagångsköpare då jag var noga med att inspektera lägenheten vid flera tillfällen. Jag ser fram emot att anlita Noomi vid en framtida försäljning av min lägenhet, framförallt då hon besitter bra kunskap om bostadsområdet med tillhörande fastigheter och föreningar.
    2017-03-06 Noomi U svarar Anders L
    Hej Anders! Vilken otroligt välformulerad rekommendation du skrivit om mitt sätt att arbeta. Det värmer verkligen att du uppskattar det och vill föra det vidare. Jag hoppas renoveringen går bra nu och att allt faller på plats som önskat. Du får hojta när du är färdig och behöver uppdaterat värde så kommer jag förbi och hjälper dig med det. Jag hjälper förstås gärna dig också när det blir dags för försäljning, alltid extra kul när någon bor i Riksby där jag säljer mycket. Du får gärna rekommendera mig till vänner och grannar om någon går i tankar på att sälja framöver! allt gott från mig tills vidare så hörs vi Anders, / din mäklare Noomi
    Mose S gillar detta
  • Stig J
    Stig J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är duktig, självgående och informativ
    2017-03-02 Noomi U svarar Stig J
    Stort tack Stig för din fina rekommendation!
    Jag hoppas du och Annika ska trivas i nya lägenheten nu i Abrahamsberg. Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med något framöver eller känner någon bekant eller granne som ska sälja. Ha en fortsatt fin vecka nu och hälsa Annika så gott / er mäklare Noomi
  • Maria V
    Maria V skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig och professionell. Kan sitt yrke och är en bra mäklare jag kan rekommendera. Seriös redan från visning till att vi fick tillträde till vår bostad.
    2017-03-02 Noomi U svarar Maria V
    Hej Maria! Det värmer att du kan rekommendera mig som mäklare. Det gör att jag vet hur jag ska arbeta på rätt sätt och återkoppla på rätt sätt till alla budgivare för att alla ska känna sig trygga genom hela den nervösa processen som det ju är att hitta nytt boende. Jag hoppas ni ska trivas nu riktigt ordentligt i trevliga Riksby. Återkom när ni behöver hjälp igen med er nuvarande bostad eller känner någon som ska sälja så får du gärna rekommendera mig! Allt gott från mig, / er mäklare Noomi
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och lugnt bemötande där jag som kund får ta plats och inte känner mig stressad. Uppfyller mina krav på mäklarens egenskaper så som personligt bemötande proffetionellt förhållningssätt och ärlighet.
    Jag är väldigt nöjd som kund!
    2017-03-02 Noomi U svarar Sebastian E
    Hej Sebastian! Ett enormt tack för din fina beskrivning av mitt sätt att arbeta med mina säljare och köpare. Jag värdesätter det verkligen. Så roligt att vi lyckades med ett nytt rekord i er förening denna gång och att allt klaffade. Jag hoppas innerligt att hela familjen inklusive lillen i magen ska trivs enormt bra i fina 3:an i Ulvsunda. Vi hörs fram över och hälsa Linda och Love så gott också! / er mäklare Noomi
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    + Bra mäklare
    + Påläst
    + Säljande på rätt sätt

- För optimiskt i förväntat slutpris
    2017-03-01 Noomi U svarar Patrick S
    Stort tack Patrick för den fina rekommendationen! Det är viktigt att vara säljande, men på rätt sätt så att de som möter mig på visning känner förtroende och tillit. Precis som du skriver är det också viktigt med kunskapen om i vårt fall Brf Brickbandet och allt fördelar med föreningen, men också området med Lillsjön, utegymmet och närheten till Abrahamsbergs tunnelbana. Allt lycka nu med nya lägenheten på granngatan! Jag hoppas ni ska trivas ordentligt där! Allt gott och hälsa Rebecca så mycket! / er mäklare Noomi
  • Petra Ä
    Petra Ä skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Noomi! Fantastiskt trevlig, proffsig, hjälpsam och snabb på att återkoppla. Kändes tryggt att göra lägenhetsköpet via henne. En riktig pärla!
    2017-03-01 Noomi U svarar Petra Ä
    Hej Petra!
    Det var en väldigt fin rekommendation måste jag säga, stort tack! Jag hoppas innerligt att du ska trivas i nya lyan i Nockebyhov. Känns fantastiskt fint att få höra att du känt dig trygg och fått den återkoppling du behövt under hela budgivningen. Så glad att det blev du som fick den fina lägenheten till slut. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framöver eller känner någon som ska sälja. Ha en härlig vår nu / din mäklare Noomi
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har bara gott att säga! Har fått ett fantastiskt bemötande och ett stort engagemang. Noomi har ställt upp när som med olika frågor jag haft. Hon har varit en driven mäklare som inte bara tänker på sitt egna intresse utan även från kundens perspektiv.
    2017-03-01 Noomi U svarar Sofie L
    Åh men tack Sofie! Och stort tack för de fina blommorna, de har lyst upp med sin närvaro hemma hos mig! Stort lycka till nu framöver med allt i Norrtälje och om du har vägarna tillbaka i Bromma-området så tveka inte att höra av dig. Allt gott från mig nu / din mäklare Noomi
  • Peter S
    Peter S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra.
    Tydlig information om hur och när allting sker i säljprocessen och mycket påläst om marknaden.
    2017-03-01 Noomi U svarar Peter S
    Stort tack Peter! För att få riktigt bra betalt krävs att man har koll på området, föreningen och statistiken kring området så alla intressenter får rätt information och känner förtroende för mig. Jag kan bara instämma med att vi lyckades med alla pusselbitar i vår försäljning i Ulvsunda och det känns oerhört kul! Hoppas du ska trivas i Nockebyhov nu och hör av dig när du behöver hjälp där borta också. Ha en fortsatt fin vecka, / din mäklare Noomi
  • Ida H
    Ida H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Noomi Unéus som vi använde förra året när vi sålde vår tvåa i Riksby. Superproffsig och effektiv på alla sätt!
    2017-03-01 Noomi U svarar Ida H
    Stort tack Ida! Det värmer att ni är nöjda med mitt engagemang under hela försäljningen. Extra kul att vi rådde på nytt rekord också i föreningen. Njut nu av nya läget på södra sidan av stan så hoppas jag att vi hörs av framöver! Tveka inte att tipsa om mins för vänner och bekanta som ska sälja. Allt gott från mig nu / er mäklare Noomi
  • Jasmin L
    Jasmin L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är en toppenmäklare! Vi är supernöjda med henne och hon gjorde ett väldigt bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Ambitiös, proffsig och driven. Vi rekommenderar Noomi varmt!
    2017-02-13 Noomi U svarar Jasmin L
    Hej Jasmin! Tusen tack för den fina rekommendationen. Oerhört kul att få hjälpa er med er försäljning och lyckas så bra med vårt slutpris, visningarna och intresset. Känns riktigt kul också att vi fick så bra köpare i slutändan och även känns fint för föreningen att få in i huset. Ha det riktigt gott nu i nya huset så hörs vi säker framöver! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Amin S
    Amin S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra bemötande men inte riktigt nöjd öv affären. Det var bestämd från början att vi skulle sälja genom att gå på visning, sedan så blev vi övertygad att marknaden var dålig och vi skulle sälja på förhandsvisning medan det var många spekulanter ute i december. Vi själva var på annan visning i Bromma under samma helg som vi skulle ha visning och då var det jätte många spekulanter.
    Så missnöjd att vi sålde på förhandsvisning.
    2017-02-06 Noomi U svarar Amin S
    Hej Amin! Vad fint att höra att du är nöjd med mitt bemötande. Det är alltid viktigt att ta rätt beslut i olika lägen och beroende på responsen från kunderna, där krävs fingertoppskänsla och ni som väljer hur vi agerar. Jag glädjer mig över att vår försäljning fortfarande är det överlägset högsta slutpriset. Om du har några andra funderingar är du varmt välkommen att ringa mig! Ha det riktigt gott nu Amin så hörs vi framöver! / Noomi
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är trevlig och personlig. Hon ger ett lugnt och tryggt intryck. Det kändes jättebra med lägenhetsköpet :)
    2017-02-06 Noomi U svarar Linnea L
    Fin att höra Linnéa! Det är alltid viktigt att få mina kunder trygga och om det innebär att visa bostaden en eller två gånger extra ochta ett längre telefonsamtal så gör jag mer än gärna det. Det glädjer mig att ni trivs i lägenheten! Ha det ritkgit bra nu och hälsa så gott! din mäklare / Noomi
  • Samuel G
    Samuel G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var klockren från start till mål. Trevlig, kunnig, hjälpsam och allmänt enkel att ha å göra med. Har känt stor trygghet i att ha henne till hjälp vid mitt bostadsköp.
    2017-02-03 Noomi U svarar Samuel G
    Hej Samuel! Vad fint att höra! Det är ju viktigt att man känner trygghet i en budgivning som ju är väldigt nervöst när man ska köpa sin första bostad tillsammans. Det är något jag aldrig vill glömma. Det är en riktigt fin lägenhet ni köpt i Riksby så jag tvekar inte på att ni ska trivas. Hälsa Linnéa så gott så hörs vi med största sannolikhet framöver eller ses i området! Ha det så bra, mvh Noomi
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Noomi Unéus som mäklare.
    Noomi hjälpte mig att sälja min lägenhet i slutet av 2016.
    Det var en väldigt lyckad försäljning och jag kände mig trygg igenom hela processen.
    Noomi är engagerad, ärlig och en mycket professionell mäklare.
    2017-02-03 Noomi U svarar Ellinor S
    Hej Ellinor! Åh vad fint du skrivit om vårt samarbete med din försäljning i Riksby. Jag hoppas ni ska trivas i nya lyan i Riksby och att det känns skönt att få till det där extra rummet för er. Om ni behöver hjälp med värdering eller vad helst det kan vara, tveka inte att höra av dig! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anders N
    Anders N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi ger ett vänligt första intryck.
    Hon är påläst, tillmötesgående och är Proffsig i sin roll som mäklare
    2017-02-03 Noomi U svarar Anders N
    Härligt att höra Anders! Hoppas du ska trivas i nya lyan på Kvarnholmen. Det har varit otroligt fint att få hjälpa dig under alla dessa år. Ha det riktigt gott nu framöver så hörs vi säkert! allt gott, din mäklare Noomi
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är grymt trevlig och proffisig.
    2017-02-03 Noomi U svarar Magnus J
    Stort tack för din fina rekommendation! Det värmer att du tycker jag sköter mitt jobb ordentligt! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon var trevlig och kunnig. Det gick väldigt snabbt och smidigt från bud till avslut.
    2017-01-05 Noomi U svarar Magnus N
    Hej Magnus! Fint att höra att du känner att jag är kunnig på det jag gör. För mig är det viktigt att alla kunder får svar på sina frågor och den information som de behöver för att känna sig trygga i både sin försäljning och sitt köp. Det är ju oftast folks livs viktigaste affär som jag hjälper dem med och det vill jag aldrig glömma. Ha det riktigt gott nu så hörs vi säkert framöver, din mäklare Noomi
  • Nils T
    Nils T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var väldigt bra, jag kände att hon var mån om mig som köpare likväl som hennes klient(säljare).
    2017-01-04 Noomi U svarar Nils T
    Hej Nils!
    Vad fint att du väljer att skriva här om mitt sätt att arbeta både för säljare och köpare.Det betyder mycket för mig att du är nöjd och känner dig rätt bemött under hela köpet.
    Jag hoppas du ska trivas i nya lyan och ser fram emot att höras mer framöver! Ha det så bra! /Din mäklare Noomi
  • Theodor L
    Theodor L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gav ett lugnt, tryggt och väldigt seriöst bemötande.
    Hon är otroligt lätt att förstå och hon ser hela tiden till att det inte ska vara kvarstående frågetecken när sådana dyker upp.
    Noomi kommer absolut inte vara bortglömd nästa gång en mäklare måste kontaktas.
    2017-01-04 Noomi U svarar Theodor L
    Stort tack Theodor för den fina rekommendationen! Jag ser fram emot att hjälpa dig mer framöver, både med försäljning, värdering eller annat som kan dyka upp. Allt gott från mig och på återhörande, Din mäklare Noomi
  • Marwin N
    Marwin N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig och engagerad mäklare som gjorde mig som säljare trygg under hela säljprocessen.
    2016-12-05 Noomi U svarar Marwin N
    Uppskattar verkligen att du vill rekommendera mig Marwin! Det glädjer mig att du känt dig trygg att ha mig som mäklare under hela processen och att vi lyckades riktigt bra efter en lite längre process än vad både du och jag tänkt oss från början! Ibland gäller det att smida medans järnet är varmt och ibland att ha is i magen tills det är rätt tid helt enkelt. Ha det riktigt riktigt gott nu så hörs vi! / din mäklare Noomi
  • Emma T
    Emma T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd. Noomi är förtroendeingivande och proffesionell. Rekommenderar henne varmt.
    2016-12-05 Noomi U svarar Emma T
    Stort tack Emma! Så fint att höra att du rekommenderar mig! Det betyder mycket för mig, verkligen!! Jag hoppas ni ska trivas nu fram över och att allt går riktigt bra! Jag hoppas vi hörs framöver, allt gott från mig / din mäklare Noomi
  • Sara S
    Sara S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättepigg och tillmötesgående, väldigt proffsig!
    Enda minus var att jag saknade information på visningen att det i praktiken var enda chansen att besiktiga lägenheten.
    2016-12-05 Noomi U svarar Sara S
    Hej Sara! Så härligt att höra att du uppfattar mig som väldigt proffsig. Det värmer och jag värdesätter att jag får en rekommendation i från dig. Jag tar också till mig att det inte gått fram tillräckligt tydligt kring möjligheter att se bostaden. Givetvis hör jag alltid med en köpare om en ny visning är möjlig för att undersöka lägenheten ytterligare om någon önskar det, och oftast går det utan problem att lösa. Är det något annat fram över så når du mig enklast på mitt mobilnummer. Allt gott från mig Sara!/ Din mäklare Noomi
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är köpare och har fått ett mycket trevligt bemötande av Noomi
    2016-11-09 Noomi U svarar Marianne A
    Hej Marianne! Fint att höra att du är nöjd med mitt bemötande och arbete. Jag hoppas du ska trivas riktigt bra nu och att vi hörs framöver! Allt gott nu, din mäklare Noomi
  • Jens H
    Jens H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och positiv var mitt första intryck. Svarade på alla frågor utan problem och ingav ett seriöst och sakligt intryck.
    2016-12-05 Noomi U svarar Jens H
    Härligt att höra Jens! Jag hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet i Riksby! Vi hörs framöver när du behöver ny värdering, allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anna V
    Anna V skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Anledningen till att jag valde Noomi för att sälja min lgh var för hennes energi, engangemang för mig som kund och för hur hon berättade att hon skulle sköta både visning och försäljningen. Något som sen också verkligen infriandes när det var dag. Mycket proffsigt och bra bemötande i alla steg och framförallt en tydlighet och tillgänglighet för mig som säljare. Riktigt bra!
    2016-11-09 Noomi U svarar Anna V
    Vad glad jag blir när jag får läsa det här Anna! Det värmer verkligen att du är nöjd med mitt sätt att arbeta med försäljningen. Jag hoppas vi ses framöver och du får gärna rekommendera mig till vänner och bekanta. Ha det fint / Din mäklare, Noomi
  • Daniel Y
    Daniel Y skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, duktig, professionell, frågar istället för att stå och titta (som många andra mäklare gör), smidig och lätt att prata med.
    2016-10-14 Noomi U svarar Daniel Y
    Stort tack för den fina kommentaren Daniel! Det värmer att du uppskattar min lyhördhet på visningen och vilja att berätta om föreningen, området och lägenheten i sig. Allt gott från mig, din Mäklare Noomi
  • Emmeli P
    Emmeli P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig, intresserad och bra bemötande - både gentemot mig som uppdragsgivare och spekulanter.
    2016-10-06 Noomi U svarar Emmeli P
    Hej Emmeli! Vad fint att du skriver detta. Det värmer! Så roligt att vi även lyckades med ett bra pris för din bostad och stort intresse. Ha ni riktigt gott framöver och rekommendera gärna mig till vänner, bekanta och grannar! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anna-carin G
    Anna-carin G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt och tillitsfullt. Öppen för att skapa trygga köprelatinet.
    2016-10-05 Noomi U svarar Anna-carin G
    Fint att höra att ni är nöjda med mitt sätt att jobba! All lycka framöver nu så hörs vi, er mäklare Noomi
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig mäklare. Lätt att få tag i och hjälpsam. Kan varmt rekommendera henne!
    2016-10-04 Noomi U svarar Rebecca B
    Tack för den fina rekommendationen Rebecka! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra nu i Ulvsunda och att ni lyckats få tag i någon form av tvättlösning. Ha det riktigt gott så hörs vi fram över, er mäklare Noomi
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon var bra! Trevlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2016-10-04 Noomi U svarar Joakim G
    Härligt att höra Jocke! Jag hoppas vi hörs framöver när du behöver hjälp med försäljning eller annat, allt gott, Noomi
  • Kate S
    Kate S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsigt bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Noomi!
    2016-10-04 Noomi U svarar Kate S
    Fint att höra Kate! Hör av er om jag kan hjälpa er med något annat framöver, allt gott, er mäklare Noomi
  • Malin E
    Malin E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi, bästa mäklaren i Bromma! Supertrevlig, seriös och proffesionell och gör det där lilla extra. Ett självklart val om vi ska sälja igen. Kan varmt rekommendera denna mäklare!
    2016-10-04 Noomi U svarar Malin E
    Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete med er försäljning! Extra kul att vi lyckades nå ett så passa bra slutpris. Ha det riktigt gott nu i nya lägenheten så hörs vi när det är dags igen att röra på er, ni får gärna rekommendera mig till nära och bekanta, allt gott / er mäklare Noomi
  • Annika P
    Annika P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit jättebra genom hela processen. Hon har otroligt bra koll på området där jag sålde lägenheten, vilket ger förtroende till spekulanterna. Hon är trevlig och hjälpsam, snabb på att svara på frågor. Jag har inget att anmärka på och skulle varmt rekommendera henne!
    2016-09-09 Noomi U svarar Annika P
    Stort tack Annika! Alltid extra kul att få hjälpa till i Brf brickbandet och Riksby. Du får jätte gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta i framtiden. Allt gott! och Ha en härlig helg nu, Din mäklare Noomi
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har på ett absolut föredömligt professionellt sätt hjälpt oss genomföra försäljning av vår fars bostadsrätt. Noomi tog hand om allt och gjorde försäljningen precis så trygg och framgångsrik man innan bara drömde om.
    2016-09-07 Noomi U svarar Ulf S
    Stort tack för den fina rekommendationen! Det värmer att höra att ni känner att det så bra som ni drömt om! Ha det riktigt gott nu så ses vi framöver, mvh / Er mäklare Noomi
  • Christel H
    Christel H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och väldigt trevlig. Dessutom känns det som hon bryr sig på riktigt
    2016-09-07 Noomi U svarar Christel H
    Det kan har varit den finaste rekommendationen! Det värmer att du förstår min strävan efter att göra både mina säljare och köpare riktigt riktigt nöjda och väl behandlade! Ha det riktigt gott och njut av mysiga Riksby och utsikten mot kolonilotterna, allt gott från mig, Din mäklare Noomi
  • Lina H
    Lina H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, pålitlig och kunnig mäklare
    2016-09-07 Noomi U svarar Lina H
    Stort tack Lina! Hoppas ni ska trivas i Traneberg och får till lägenheten riktigt fint! Allt gott, din Mäklare Noomi
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag tycker Noomi är engagerad och proffsig i sitt agerande. Hon var mycket snabb på att svara vid kontakt och jag upplever att hon gjorde sitt allra bästa för att jag skulle få så bra betalt som möjligt. Jag är helnöjd!
    2016-08-17 Noomi U svarar Magnus W
    Stort tack Magnus för den fina kommentaren! Det värmer att du är nöjd med min insats med din försäljning och att du helt enkelt är helnöjd! Vi ses och hörs framöver! allt gott, Din mäklare Noomi
  • Johan L
    Johan L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi hade en bra kontakt under budgivningen genom att alltid vara närvarande under budgivningen och speciellt när budgivningen närmade sig slutet med deadlines för när man skulle lägga de sista buden, vilket gjorde att man inte "glömdes bort" och alltid hade chans att lägga sitt sista bud.

Under försäljningen (tidpunkterna då kontrakten skrevs) var Noomi trevlig under hela processen och väl förbered med alla papper som skulle skrivas under. Vid övrig kontakt med frågor gällande lägenheten och försäljningen blev man alltid bemött väl.
    2016-06-13 Noomi U svarar Johan L
    Vad fint att du känner att jag haft bra kontakt och återkoppling under hela budgivningen och värdesatt mitt engagemang. Jag vet hur viktigt det eftersom man som budgivare är nervös och mycket i huvudet samtidigt. Njut av fina lägenheten nu så hörs vi snart igen och sen när det är dags för dig att hitta nytt igen! Allt gott och trevlig sommar Johan! Din mäklare Noomi
  • Seppo F
    Seppo F skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi var mycket nöjda med Noomis professionella sätt att jobba som mäklare. Hon lyckades över förväntningarna med försäljningen vad det kommer till bostadens pris och vi kände oss trygga hela tiden med försäljnings processen. Hon var även lyhörd för våra önskemål som kunder och alltid lätt att få tag på och prata med. Kan varmt rekommendera henne vidare till alla som går i försäljningstankar. Mvh Seppo Friman
    2016-06-13 Noomi U svarar Seppo F
    Enormt roligt att få hjälpa er med er försäljning och slå båda er och mina förväntningar genom ett strategiskt sätt att genomföra budgivningen och få alla intressenter trygga och lugna. Ni får gärna rekommendera mig framöver till grannar och vänner. Stort lycka till med allt framöver så hörs vi, er mäklare Noomi
  • Yvonne M
    Yvonne M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Som köpare hade vi inte så mycket kontakt med mäklaren. När vi bad om en andra visning fick vi 10 minuter att se lägenheten igen på grund av att mäklaren inte hade någon mer tid att tillgå o budgivningen skulle börja. Vid kontrakt skrivning var allt i sin ordning.
    2016-06-12 Noomi U svarar Yvonne M
    Hej Yvonne! Vad härligt att höra att du känner att allt är i sin ordning nu när vi skrivit kontakt och du fått flytta in. Självklart lite typiskt att ditt och mitt schema inte gick ihop bättre på måndagen så du även hann gå på omvisningen, men bra att vi löste det hela ändå med extra visningen. Jag önskar dig all lycka nu i din nya fina lägenhet, om du undrar över några framöver tveka inte att ringa mig! Allt gott fina du, din mäklare Noomi
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    superbra bemötande från hennes första presentation av hur det skulle gå till, till att lägenheten var såld. Snabbt, smidigt och med stor kunnighet!
    2016-06-12 Noomi U svarar Tommy E
    Hej Tommy! Jag blir väldigt glad över att ni uppskattar min tydlighet och noggrannhet i hela försäljningen. Det har varit enormt roligt att få hjälpa dig och Elisabeth med er försäljning och extra kul att vi återigen lyckades med ett rekord i Ulvsunda, trots det ökade utbudet under perioden vi genomförde er försäljning! Jag ser fram emot att hjälpa er framöver med vad än ni kan tänkas behöva hjälp med! Ha en riktigt härlig sommar nu! Allt gott från mig! Er mäklare, Noomi
  • Lina E
    Lina E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    hon var Vänlig, tydlig, trevlig, tog hand om oss, svarade på alla frågor, och vi kunde inte vara mer nöjda!
    2016-06-22 Noomi U svarar Lina E
    Stort tack Lina! Det kan ju vara det finaste att få höra att ni inte kunde vara mer nöjda! Bara ringa om ni behöver hjälp med något framöver. Ha en fantastisk sommar nu! Allt gott / er mäklare Noomi
  • Joel Z
    Joel Z skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Gott bemötande och med ett professionellt intryck
    2016-06-10 Noomi U svarar Joel Z
    Hej Joel! Vad härligt att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta. Ha det riktigt gott så ses vi framöver! / Noomi
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig, bra kundkontakt, hjälpsam och proffessionell! 😃👍🏼
    2016-06-09 Noomi U svarar Sebastian K
    Stort tack Sebastian! Jag hoppas ni får det riktigt bra och att vi hörs framöver när ni behöver ny värdering eller flytta igen. Passa på att njutas Judarskogen och härliga Mälaren nu så ses vi säkert i området! Hälsa så gott! Med vänlig hälsning, Noomi
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tycker hon har vart bra. Hade det vart mina lägenhet så hade hoppats att hon skulle "sälja" lite mer under visningen. Det är ganska bra saker vi har fått reda på efteråt.
    2016-06-07 Noomi U svarar Rickard R
    Hej Rickard! Stort tack för din rekommendation, jag hoppas du och Annie får det bra i fina lägenheten. Tack för din input också! Allt gott, Noomi
  • Carl F
    Carl F skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Underbart bemötande, otroligt vänlig. Löste i princip allt åt mig och svarade glatt på de få frågor jag hade.
    Hon gjorde dessutom genidraget att inte sälja lägenheten för tidigt vilket möjliggjorde för mig att faktiskt vinna budgivningen.
    2016-05-25 Noomi U svarar Carl F
    Alltså vad glad jag blir när du skriver detta Carl! Ja, ibland är det ett genidrag att ha is i magen för säljarna för att få ett högre slutpris, och också låta en trygg kund få köpa bostaden. Detta är förstås även min säljare nöjd över. Hoppas du stortrivs nu i nya lyan! Allt gott / Noomi
  • Karin T
    Karin T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättetrevlig och duktig tjej! Synd att hon åkte på semester mitt i köpecirkusen bara.
    2016-05-23 Noomi U svarar Karin T
    Hej Karin! Stort tack, ja, det var verkligen synd att tillträdesdag blev precis samma dag som min resa, men jag förstod att ni fick god hjälp ifrån min kollega i alla fall när vi hördes efteråt. Stort lycka till med nya lägenheten och jag hoppas vi ses framöver! Allt gott, Noomi
  • Per W
    Per W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gav ett otroligt bra bemötande.
    Professionell och lätt att göra med.
    Prospekten super proffsiga.
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer.
    2016-05-19 Noomi U svarar Per W
    Vad glad jag blir att höra att du är nöjd med hela försäljningsprocessen Per! Jag hoppas våra vägar möts fler gånger, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med allt genom denna resa och även lyckats med rekordpriser trots oväntade förutsättningar! Allt gott från mig! Med vänlig hälsning, Noomi
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det var Noomis bemötande som fick mig att välja henne istället för andra mäklare som faktiskt hade något lägre arvoden. För om det är något som gör mig allergisk så är det "säljiga" mäklare, något Noomi inte på något dess vis är. Och att hon uppfyllde samtliga förväntningar man kan ha på en professionell mäklare och lite därtill bekräftar att man ska följa sin magkänsla.
    2016-05-18 Noomi U svarar Andreas F
    Hej Andreas! Det värmer att höra att jag uppfyllt dina förväntningar och lite därtill! Jag är tacksam att du följde din magkänsla och även att vi lyckades tangera mitt tidigare rekord i din förening. Härligt att höra att du även uppskattar mitt strategiska sätt att bemöta kunder snarare än att jobba på ett för "säljigt" sätt. Ha det riktigt gott nu framöver så hörs vi! Mvh Noomi
  • Mårten H
    Mårten H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var engagerad och erbjöd snabb och bra service under hela processen av mitt lägenhetsköp.
    2016-06-08 Noomi U svarar Mårten H
    Stort tack Mårten för den fina rekommendationen! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya grymma lägenhet! allt gott, / Noomi
Fredrik Wolffelt
Marcus Hjelte