en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

4.7 / 5 i betyg — 83 rekommendationer

Läs vad 83 användare tycker om Noomi Unéus

• Theodor L
    Theodor L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gav ett lugnt, tryggt och väldigt seriöst bemötande.
    Hon är otroligt lätt att förstå och hon ser hela tiden till att det inte ska vara kvarstående frågetecken när sådana dyker upp.
    Noomi kommer absolut inte vara bortglömd nästa gång en mäklare måste kontaktas.
  • Marwin N
    Marwin N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig och engagerad mäklare som gjorde mig som säljare trygg under hela säljprocessen.
    2016-12-05 Noomi U svarar Marwin N
    Uppskattar verkligen att du vill rekommendera mig Marwin! Det glädjer mig att du känt dig trygg att ha mig som mäklare under hela processen och att vi lyckades riktigt bra efter en lite längre process än vad både du och jag tänkt oss från början! Ibland gäller det att smida medans järnet är varmt och ibland att ha is i magen tills det är rätt tid helt enkelt. Ha det riktigt riktigt gott nu så hörs vi! / din mäklare Noomi
  • Emma T
    Emma T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd. Noomi är förtroendeingivande och proffesionell. Rekommenderar henne varmt.
    2016-12-05 Noomi U svarar Emma T
    Stort tack Emma! Så fint att höra att du rekommenderar mig! Det betyder mycket för mig, verkligen!! Jag hoppas ni ska trivas nu fram över och att allt går riktigt bra! Jag hoppas vi hörs framöver, allt gott från mig / din mäklare Noomi
  • Sara S
    Sara S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättepigg och tillmötesgående, väldigt proffsig!
    Enda minus var att jag saknade information på visningen att det i praktiken var enda chansen att besiktiga lägenheten.
    2016-12-05 Noomi U svarar Sara S
    Hej Sara! Så härligt att höra att du uppfattar mig som väldigt proffsig. Det värmer och jag värdesätter att jag får en rekommendation i från dig. Jag tar också till mig att det inte gått fram tillräckligt tydligt kring möjligheter att se bostaden. Givetvis hör jag alltid med en köpare om en ny visning är möjlig för att undersöka lägenheten ytterligare om någon önskar det, och oftast går det utan problem att lösa. Är det något annat fram över så når du mig enklast på mitt mobilnummer. Allt gott från mig Sara!/ Din mäklare Noomi
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är köpare och har fått ett mycket trevligt bemötande av Noomi
    2016-11-09 Noomi U svarar Marianne A
    Hej Marianne! Fint att höra att du är nöjd med mitt bemötande och arbete. Jag hoppas du ska trivas riktigt bra nu och att vi hörs framöver! Allt gott nu, din mäklare Noomi
  • Jens H
    Jens H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och positiv var mitt första intryck. Svarade på alla frågor utan problem och ingav ett seriöst och sakligt intryck.
    2016-12-05 Noomi U svarar Jens H
    Härligt att höra Jens! Jag hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet i Riksby! Vi hörs framöver när du behöver ny värdering, allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anna V
    Anna V skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Anledningen till att jag valde Noomi för att sälja min lgh var för hennes energi, engangemang för mig som kund och för hur hon berättade att hon skulle sköta både visning och försäljningen. Något som sen också verkligen infriandes när det var dag. Mycket proffsigt och bra bemötande i alla steg och framförallt en tydlighet och tillgänglighet för mig som säljare. Riktigt bra!
    2016-11-09 Noomi U svarar Anna V
    Vad glad jag blir när jag får läsa det här Anna! Det värmer verkligen att du är nöjd med mitt sätt att arbeta med försäljningen. Jag hoppas vi ses framöver och du får gärna rekommendera mig till vänner och bekanta. Ha det fint / Din mäklare, Noomi
  • Daniel Y
    Daniel Y skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, duktig, professionell, frågar istället för att stå och titta (som många andra mäklare gör), smidig och lätt att prata med.
    2016-10-14 Noomi U svarar Daniel Y
    Stort tack för den fina kommentaren Daniel! Det värmer att du uppskattar min lyhördhet på visningen och vilja att berätta om föreningen, området och lägenheten i sig. Allt gott från mig, din Mäklare Noomi
  • Emmeli P
    Emmeli P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig, intresserad och bra bemötande - både gentemot mig som uppdragsgivare och spekulanter.
    2016-10-06 Noomi U svarar Emmeli P
    Hej Emmeli! Vad fint att du skriver detta. Det värmer! Så roligt att vi även lyckades med ett bra pris för din bostad och stort intresse. Ha ni riktigt gott framöver och rekommendera gärna mig till vänner, bekanta och grannar! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anna-carin G
    Anna-carin G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt och tillitsfullt. Öppen för att skapa trygga köprelatinet.
    2016-10-05 Noomi U svarar Anna-carin G
    Fint att höra att ni är nöjda med mitt sätt att jobba! All lycka framöver nu så hörs vi, er mäklare Noomi
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig mäklare. Lätt att få tag i och hjälpsam. Kan varmt rekommendera henne!
    2016-10-04 Noomi U svarar Rebecca B
    Tack för den fina rekommendationen Rebecka! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra nu i Ulvsunda och att ni lyckats få tag i någon form av tvättlösning. Ha det riktigt gott så hörs vi fram över, er mäklare Noomi
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon var bra! Trevlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2016-10-04 Noomi U svarar Joakim G
    Härligt att höra Jocke! Jag hoppas vi hörs framöver när du behöver hjälp med försäljning eller annat, allt gott, Noomi
  • Kate S
    Kate S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsigt bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Noomi!
    2016-10-04 Noomi U svarar Kate S
    Fint att höra Kate! Hör av er om jag kan hjälpa er med något annat framöver, allt gott, er mäklare Noomi
  • Malin E
    Malin E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi, bästa mäklaren i Bromma! Supertrevlig, seriös och proffesionell och gör det där lilla extra. Ett självklart val om vi ska sälja igen. Kan varmt rekommendera denna mäklare!
    2016-10-04 Noomi U svarar Malin E
    Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete med er försäljning! Extra kul att vi lyckades nå ett så passa bra slutpris. Ha det riktigt gott nu i nya lägenheten så hörs vi när det är dags igen att röra på er, ni får gärna rekommendera mig till nära och bekanta, allt gott / er mäklare Noomi
  • Annika P
    Annika P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit jättebra genom hela processen. Hon har otroligt bra koll på området där jag sålde lägenheten, vilket ger förtroende till spekulanterna. Hon är trevlig och hjälpsam, snabb på att svara på frågor. Jag har inget att anmärka på och skulle varmt rekommendera henne!
    2016-09-09 Noomi U svarar Annika P
    Stort tack Annika! Alltid extra kul att få hjälpa till i Brf brickbandet och Riksby. Du får jätte gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta i framtiden. Allt gott! och Ha en härlig helg nu, Din mäklare Noomi
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har på ett absolut föredömligt professionellt sätt hjälpt oss genomföra försäljning av vår fars bostadsrätt. Noomi tog hand om allt och gjorde försäljningen precis så trygg och framgångsrik man innan bara drömde om.
    2016-09-07 Noomi U svarar Ulf S
    Stort tack för den fina rekommendationen! Det värmer att höra att ni känner att det så bra som ni drömt om! Ha det riktigt gott nu så ses vi framöver, mvh / Er mäklare Noomi
  • Christel H
    Christel H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och väldigt trevlig. Dessutom känns det som hon bryr sig på riktigt
    2016-09-07 Noomi U svarar Christel H
    Det kan har varit den finaste rekommendationen! Det värmer att du förstår min strävan efter att göra både mina säljare och köpare riktigt riktigt nöjda och väl behandlade! Ha det riktigt gott och njut av mysiga Riksby och utsikten mot kolonilotterna, allt gott från mig, Din mäklare Noomi
  • Lina H
    Lina H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, pålitlig och kunnig mäklare
    2016-09-07 Noomi U svarar Lina H
    Stort tack Lina! Hoppas ni ska trivas i Traneberg och får till lägenheten riktigt fint! Allt gott, din Mäklare Noomi
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag tycker Noomi är engagerad och proffsig i sitt agerande. Hon var mycket snabb på att svara vid kontakt och jag upplever att hon gjorde sitt allra bästa för att jag skulle få så bra betalt som möjligt. Jag är helnöjd!
    2016-08-17 Noomi U svarar Magnus W
    Stort tack Magnus för den fina kommentaren! Det värmer att du är nöjd med min insats med din försäljning och att du helt enkelt är helnöjd! Vi ses och hörs framöver! allt gott, Din mäklare Noomi
  • Johan L
    Johan L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi hade en bra kontakt under budgivningen genom att alltid vara närvarande under budgivningen och speciellt när budgivningen närmade sig slutet med deadlines för när man skulle lägga de sista buden, vilket gjorde att man inte "glömdes bort" och alltid hade chans att lägga sitt sista bud.

Under försäljningen (tidpunkterna då kontrakten skrevs) var Noomi trevlig under hela processen och väl förbered med alla papper som skulle skrivas under. Vid övrig kontakt med frågor gällande lägenheten och försäljningen blev man alltid bemött väl.
    2016-06-13 Noomi U svarar Johan L
    Vad fint att du känner att jag haft bra kontakt och återkoppling under hela budgivningen och värdesatt mitt engagemang. Jag vet hur viktigt det eftersom man som budgivare är nervös och mycket i huvudet samtidigt. Njut av fina lägenheten nu så hörs vi snart igen och sen när det är dags för dig att hitta nytt igen! Allt gott och trevlig sommar Johan! Din mäklare Noomi
  • Seppo F
    Seppo F skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi var mycket nöjda med Noomis professionella sätt att jobba som mäklare. Hon lyckades över förväntningarna med försäljningen vad det kommer till bostadens pris och vi kände oss trygga hela tiden med försäljnings processen. Hon var även lyhörd för våra önskemål som kunder och alltid lätt att få tag på och prata med. Kan varmt rekommendera henne vidare till alla som går i försäljningstankar. Mvh Seppo Friman
    2016-06-13 Noomi U svarar Seppo F
    Enormt roligt att få hjälpa er med er försäljning och slå båda er och mina förväntningar genom ett strategiskt sätt att genomföra budgivningen och få alla intressenter trygga och lugna. Ni får gärna rekommendera mig framöver till grannar och vänner. Stort lycka till med allt framöver så hörs vi, er mäklare Noomi
  • Yvonne M
    Yvonne M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Som köpare hade vi inte så mycket kontakt med mäklaren. När vi bad om en andra visning fick vi 10 minuter att se lägenheten igen på grund av att mäklaren inte hade någon mer tid att tillgå o budgivningen skulle börja. Vid kontrakt skrivning var allt i sin ordning.
    2016-06-12 Noomi U svarar Yvonne M
    Hej Yvonne! Vad härligt att höra att du känner att allt är i sin ordning nu när vi skrivit kontakt och du fått flytta in. Självklart lite typiskt att ditt och mitt schema inte gick ihop bättre på måndagen så du även hann gå på omvisningen, men bra att vi löste det hela ändå med extra visningen. Jag önskar dig all lycka nu i din nya fina lägenhet, om du undrar över några framöver tveka inte att ringa mig! Allt gott fina du, din mäklare Noomi
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    superbra bemötande från hennes första presentation av hur det skulle gå till, till att lägenheten var såld. Snabbt, smidigt och med stor kunnighet!
    2016-06-12 Noomi U svarar Tommy E
    Hej Tommy! Jag blir väldigt glad över att ni uppskattar min tydlighet och noggrannhet i hela försäljningen. Det har varit enormt roligt att få hjälpa dig och Elisabeth med er försäljning och extra kul att vi återigen lyckades med ett rekord i Ulvsunda, trots det ökade utbudet under perioden vi genomförde er försäljning! Jag ser fram emot att hjälpa er framöver med vad än ni kan tänkas behöva hjälp med! Ha en riktigt härlig sommar nu! Allt gott från mig! Er mäklare, Noomi
  • Lina E
    Lina E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    hon var Vänlig, tydlig, trevlig, tog hand om oss, svarade på alla frågor, och vi kunde inte vara mer nöjda!
    2016-06-22 Noomi U svarar Lina E
    Stort tack Lina! Det kan ju vara det finaste att få höra att ni inte kunde vara mer nöjda! Bara ringa om ni behöver hjälp med något framöver. Ha en fantastisk sommar nu! Allt gott / er mäklare Noomi
  • Joel Z
    Joel Z skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Gott bemötande och med ett professionellt intryck
    2016-06-10 Noomi U svarar Joel Z
    Hej Joel! Vad härligt att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta. Ha det riktigt gott så ses vi framöver! / Noomi
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig, bra kundkontakt, hjälpsam och proffessionell! 😃👍🏼
    2016-06-09 Noomi U svarar Sebastian K
    Stort tack Sebastian! Jag hoppas ni får det riktigt bra och att vi hörs framöver när ni behöver ny värdering eller flytta igen. Passa på att njutas Judarskogen och härliga Mälaren nu så ses vi säkert i området! Hälsa så gott! Med vänlig hälsning, Noomi
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tycker hon har vart bra. Hade det vart mina lägenhet så hade hoppats att hon skulle "sälja" lite mer under visningen. Det är ganska bra saker vi har fått reda på efteråt.
    2016-06-07 Noomi U svarar Rickard R
    Hej Rickard! Stort tack för din rekommendation, jag hoppas du och Annie får det bra i fina lägenheten. Tack för din input också! Allt gott, Noomi
  • Carl F
    Carl F skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Underbart bemötande, otroligt vänlig. Löste i princip allt åt mig och svarade glatt på de få frågor jag hade.
    Hon gjorde dessutom genidraget att inte sälja lägenheten för tidigt vilket möjliggjorde för mig att faktiskt vinna budgivningen.
    2016-05-25 Noomi U svarar Carl F
    Alltså vad glad jag blir när du skriver detta Carl! Ja, ibland är det ett genidrag att ha is i magen för säljarna för att få ett högre slutpris, och också låta en trygg kund få köpa bostaden. Detta är förstås även min säljare nöjd över. Hoppas du stortrivs nu i nya lyan! Allt gott / Noomi
  • Karin T
    Karin T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättetrevlig och duktig tjej! Synd att hon åkte på semester mitt i köpecirkusen bara.
    2016-05-23 Noomi U svarar Karin T
    Hej Karin! Stort tack, ja, det var verkligen synd att tillträdesdag blev precis samma dag som min resa, men jag förstod att ni fick god hjälp ifrån min kollega i alla fall när vi hördes efteråt. Stort lycka till med nya lägenheten och jag hoppas vi ses framöver! Allt gott, Noomi
  • Per W
    Per W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gav ett otroligt bra bemötande.
    Professionell och lätt att göra med.
    Prospekten super proffsiga.
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer.
    2016-05-19 Noomi U svarar Per W
    Vad glad jag blir att höra att du är nöjd med hela försäljningsprocessen Per! Jag hoppas våra vägar möts fler gånger, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med allt genom denna resa och även lyckats med rekordpriser trots oväntade förutsättningar! Allt gott från mig! Med vänlig hälsning, Noomi
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det var Noomis bemötande som fick mig att välja henne istället för andra mäklare som faktiskt hade något lägre arvoden. För om det är något som gör mig allergisk så är det "säljiga" mäklare, något Noomi inte på något dess vis är. Och att hon uppfyllde samtliga förväntningar man kan ha på en professionell mäklare och lite därtill bekräftar att man ska följa sin magkänsla.
    2016-05-18 Noomi U svarar Andreas F
    Hej Andreas! Det värmer att höra att jag uppfyllt dina förväntningar och lite därtill! Jag är tacksam att du följde din magkänsla och även att vi lyckades tangera mitt tidigare rekord i din förening. Härligt att höra att du även uppskattar mitt strategiska sätt att bemöta kunder snarare än att jobba på ett för "säljigt" sätt. Ha det riktigt gott nu framöver så hörs vi! Mvh Noomi
  • Mårten H
    Mårten H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var engagerad och erbjöd snabb och bra service under hela processen av mitt lägenhetsköp.
    2016-06-08 Noomi U svarar Mårten H
    Stort tack Mårten för den fina rekommendationen! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya grymma lägenhet! allt gott, / Noomi
  • Erik H
    Erik H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig mäklare som genomförde försäljningen mycket bra. Skulle absolut kunna tänka mig att rekommendera henne igen.
    2016-05-18 Noomi U svarar Erik H
    Härligt att höra att du är nöjd med vår rekordförsäljning i föreningen i Riksby! Lycka till med allt ni framöver så hoppas jag att våra vägar möts igen, ha det riktigt gott, Noomi
  • Annika J
    Annika J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättenöje med mäklarens bemötande och fick all hjälp jag behövde gällande mitt lägenhetsköp.
    2016-05-18 Noomi U svarar Annika J
    Hej Annika! Vad härligt att höra, fint att höra att du trivs så bra i nya lägenheten också som du skrev på mail.
    Vi hörs framöver så ser jag fram emot att se hur du fått det, mvh Noomi
  • Annie S
    Annie S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig och bra bemötande både på visningarna och sedan vid köp och tillträde. Ger snabb återkoppling via mail och telefon.
    2016-05-18 Noomi U svarar Annie S
    Stort tack för fina rekommendationen Annie! Hälsa Rikard så gott också. Njut att alla soliga dagar nu! Mvh Noomi
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, proffisionell och inger förtroende.
    2016-05-17 Noomi U svarar Alexander R
    Stort tack Alexander för den fina kommentaren jag hoppas du ska trivas i din nya lägenhet i Riksby och om du behöver hjälp med något framöver är det bara att hojta. Mvh Noomi
  • Tobias C
    Tobias C skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt gick smidigt, bra information, inga konstigheter
    2016-04-11 Noomi U svarar Tobias C
    Hej Tobias! Vad härligt att ni känner ni ni fått all den informationen ni behöver för att känna er trygg på visningen och under budgivningen. Jag hoppas ni får det riktigt bra nu i er nya fina pärla. Ha det riktigt riktigt gott nu så hörs vi! Mvh Noomi
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och trevlig, mycket bra att ha att göra med.
    2016-04-11 Noomi U svarar Rickard H
    Hej Rickard! Stort tack, det värmer att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta. Jag ser fram emot att höra mer från er fram över och få se lägenheten när ni kommit i ordning! Ha det gott och hälsa så gott, mvh Noomi
  • Camille H
    Camille H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi var väldigt bra bemötade och hela processen var väldigt smidigt. Vi är väldigt nöjda av hur Noomi Unéus skötte det hela!
    2016-04-11 Noomi U svarar Camille H
    Så fint skrivet Camille! Jag hoppas verkligen ni ska trivas i er nya lägenhet. Ha det riktigt gott, Mvh Noomi
  • Johan C
    Johan C skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Saklig och skötte affären på ett utmärkt sätt.
    2016-04-11 Noomi U svarar Johan C
    Stort tack Johan! Vad härligt att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta. Ha det riktigt gott så hörs vi säkert framöver, mvh Noomi
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är en fantastisk mäklare. Trovärdig och engagerad. Proffesionell.
    2016-04-08 Noomi U svarar Birgitta K
    Åh, vad glad jag blir att du tycker det Birgitta! Så kul att vi fick en så bra och smidigt försäljning och så härliga köpare också. Hoppas du trivs som fisken i vattnet nu i nya huset! Mvh Noomi
  • Deborah H
    Deborah H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare vi försäljningen av vår lägenhet. Mäklaren var väldigt engagerad, fokuserad och motiverad att göra ett så bra jobb som möjligt. Hon gjorde det lilla extra som lönade sig för oss.
    2016-04-08 Noomi U svarar Deborah H
    Stort jätte tack Deborah för den fina recensionen! Så kul att vi lyckades med rekord långt över var vi någonsin kunnat hoppas på. Ha det så mysigt nu ute i radhuset så hörs vi säkert framöver! Mvh Noomi
  • Ida R
    Ida R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsigt bemötande från dag ett. Noomi är en varm och noggrann mäklare som jag starkt kan rekommendera.
    2016-04-08 Noomi U svarar Ida R
    Stort tack fina du! Så roligt att få hjälpa er till ett nytt rekordpris!
    Hoppas ni trivs riktigt bra på Kungsholmen nu, skickar strax lite underlad för er deklaration :) Ha det gott, Noomi
  • Martin H
    Martin H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var engagerad och kunnig på sitt område. Systematisk och pedagogisk i sitt tillvägagångssätt som var viktigt för att vi skulle få en så bra bostadsaffär som möjligt.
    2016-02-29 Noomi U svarar Martin H
    Hej Martin! Stort tack för den fina rekommendationen, det värmer. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra nu i er nya lägenhet och att ni känner att ni fått all den hjälp ni behövt under denna process. Ha det riktigt gott nu och hör av er om ni behöver hjälp framöver! Mvh Noomi
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och bra mäklare. Hjälpsam under hela processen.
    2016-02-16 Noomi U svarar Jessica R
    Hej Jessica! Tack för fina rekommendationen, det ska bli väldigt spännande att se hur din renovering blivit sen. Ha det riktigt gott nu och hoppas du ska trivas på Byggmästarvägen nu! Med vänlig hälsning, Noomi
  • Anna H
    Anna H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag tycker att Noomi hade ett väldigt bra bemötande. Hon var tydlig och svarade på de frågor som jag hade.
    Jag som kund kände mig trygg med att ha henne som mäklare.
    2016-02-12 Noomi U svarar Anna H
    Hej Anna! Vad roligt att höra att du är så nöjd med mitt sätt att arbeta på alla sätt. Jag hoppas ni får det bra nu på Lilla Essingen så får ni höra av er om ni beger er hit mot Bromma-hållet igen! Lycka till med allt framöver nu! Mvh Noomi
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var saklig och korrekt, samtidigt som hon visade en stor vilja att göra ett bra och engagerat jobb. Hon höll god kontakt genom hela processen och svarade snabbt på frågor.
    2016-02-12 Noomi U svarar Sofia J
    Stort tack Sofia! Det har varit så kul att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas att du ska trivas i Solna nu framöver och att Jessica förvaltar din lilla pärla på ett fint sätt. Ha det så gott nu fina du! Mvh Noomi
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och seriös mäklare. Rekommenderas!
    2016-02-10 Noomi U svarar Dennis J
    Stort tack Dennis! Så fint att du vill rekommendera mig! Ser fram emot att hjälpa er framöver igen och hoppas att ni kan lyckas få till råvinden också, det vore häftigt att få se. Ha det riktigt gott nu och hälsa Eleonore så gott från mig!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gav oss ett proffsigt första intryck när hon kom hem till oss för att gå igenom både vår tanke kring försäljningen och hennes sätt att arbeta. Vi fick snabbt förtroende och valde att gå vidare med henne. Hon har sålt många lägenheter i området (Riksby, Bromma) och har därmed mycket bra koll på både föreningen vi bodde i och omgivningen. Under hela processen har hon varit lättillgänlig både på mail och telefon och vi känner att hon levde upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar Noomi!
    2016-02-10 Noomi U svarar Sofia S
    Stort tack Sofia för din enormt fina rekommendation! För mig är det en självklarhet att vara kunnig på området och föreningen för att alla ska känna att de får svar på de frågor de har. Jag hoppas nu att ni får det riktigt bra nu på södra sidan av stan! Ha det riktigt riktigt gott nu!
  • Johannes K
    Johannes K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi skötte allting på ett vänligt och professionellt sätt. Hon förklarade alla steg och dokument grundligt; trots att detta var mitt första lägenhetsköp kände jag i ingen del av processen att det var något som gick över mitt huvud.
    2016-02-10 Noomi U svarar Johannes K
    Hej Johannes! Tack för din fina rekommendation! Det är väldigt skönt att höra att du känner att du fått den hjälp från mig genom hela köpprocessen som du behövt. Jag önskar dig all lycka till i ditt nya boende! Ha det riktigt gott så hörs vi!
Fredrik Wolffelt
Marcus Hjelte