118 rekommendationer

Noomi Unéus
en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167
167 51 Bromma — Visa karta

Vad tror Noomi att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 118 kunder tycker om Noomi Unéus

• Martin S
    Martin S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick ett gott intryck av henne när jag träffade henne. Hon lovade mycket och hade enligt henne själv många intresserade från tidigare visningar. Upplevelsen av försäljningen blev dock inte alls som förväntad.
  • Maria A
    Maria A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande, ärlig och alltid komtaktbar
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, lätt att ha att göra med, kort koncis kommunikation. Som jag vill ha det.
    2017-08-14 Noomi U svarar Sofia M
    Tack Sofia! Jag uppskattar att du tagit dig tid att skriva en rekommendation om mig. Extra kul att försäljningen också gick riktigt bra! Sedan hoppas jag också att vi hörs framöver, om ni känner någon som ska sälja får ni gärna rekommendera oss! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Konstantin P
    Konstantin P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och tydlig kommunikation under köpprocessen.
    2017-08-14 Noomi U svarar Konstantin P
    Fint att höra att ni känner er nöjda med mig! tack för att ni upplever att ni fått tydlig kommunikation från min sida. Jag hoppas ni ska trivas riktigt riktigt bra i nya lägenheten och att allt faller på plats ordentligt. Sedan hoppas jag också att vi hörs framöver, om ni känner någon som ska sälja får ni gärna rekommendera oss! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är otroligt duktig och var väldigt pedagogisk igenom hela köpprocessen vilket var viktigt för mig som förstagångs köpare.
    2017-08-14 Noomi U svarar Henrik J
    Härligt att höra Henrik! Det känns alltid viktigt för mig att alla parter har koll på hur processen går till så man känner sig trygg oavsett om man är budgivare, köpare eller säljare. Jag hoppas du ska trivas riktigt fin fint i nya lyan med den fantastiska uteplatsen! Ha det fint, din mäklare Noomi
  • Marie A
    Marie A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt nöjd med mitt val av Noomi som mäklare vid min försäljning. Vänlig, informativ och duktig på visningar. Från första möte till kontraktsskrivning var Noomi tillgänglig och hjälpsam och sålde till rekordpris.
    2017-08-14 Noomi U svarar Marie A
    Stort tack Marie! Riktigt kul att vi gjorde nytt Rekord för Riksby med din bostad! Extra kul att det fortfarande står sig som högsta notering. Det känns så kul att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta och återkoppla till både dig och kunder. Även när det uppstod en del frågetecken innan tillträdet med köparen. Allt gott från mig nu, och hoppas vi hörs och ses fram över, och känner du någon som ska sälja får du gärna rekommendera oss! Mvh Noomi, din mäklare
  • Jonatan A
    Jonatan A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra mäklare, rekommenderas! Lätt att göra med och löser allt snabbt och smidigt utan att jag som säljare utav lägenheten behövde engagera mig allt för mycket / Jonatan
    2017-08-14 Noomi U svarar Jonatan A
    Stort tack Jonatan för ditt fina omdöme! det värmer att du är nöjd med hela vår process. Skönt att du känner trygghet i att jag hjälper dig med hela processen och planen som vi utförde. Ha det fortsatt gott så ser jag fram emot att höras igen framöver! Allt gott från mig / din mäklare, Noomi
  • Astrid J
    Astrid J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Från första kontakten med henne fick jag ett stort förtroende för henne. Hon lyssnade in mig och mina krav tog hon till sig.
    Hon informerade mig hela tiden om vad hon gjorde och under budgivningen blev jag kontaktad vid varje nytt bud.
    Jag fick allt dokumenterat. Detta är mycket viktigt eftersom jag har fått redovisa allt till uppdragsgivarens syskon.
    2017-06-02 Noomi U svarar Astrid J
    Hej Astrid! vad härligt att höra att ni känner er riktigt nöjda. Jag känner mig väldigt glad över att vi lyckades så bra med försäljningen. Ha det riktigt gott och njut av fina Jönköping! / er mäklare Noomi
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick mycket bra och trevligt bemötande
    2017-06-02 Noomi U svarar Torbjörn J
    Vad härligt att hörs Torbjörn! Jag önskar er all lycka! / er mäklare Noomi
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Får inledningsvis lämna reservation för att vi alla har olika preferenser i de här sammanhangen.

Jag hade ett behov av att känna mig välinformerad genom hela processen, att försäljningen skulle ta så lite av min egen energi och tid i anspråk som möjligt samt att den inte skulle bli utdragen.

Framförallt tenderar samtal med mäklare enligt min upplevelse (har varit med i familjens olika flyttprocesser så lite erfarenhet finns trots allt) att fullkomligen stinka av alla incitament som finns i rummet eller på linan. Till skillnad från i många andra sammanhang så upplever jag att just mäklare på allvar brukar försöka dölja sina incitament och det är en av de mer patetiska teaterpjäser som går att bevittna haha :) Ni måste hålla med - det MÅSTE antas vara en allmängiltig preferens att föredra att undvika de där samtalen där man står och är generad för mäklarens skull. Mitt utbyte med Noomi Unéus kändes ärligt och det var det bästa. Känns det ärligt spelar det igen roll om det faktiskt var det så heller så Noomi får 5/5.
    2017-06-02 Noomi U svarar Alexander B
    Hej Alexander! vad härligt att höra att du känner att jag är både ärligt och tydlig. Samt att processen kändes smidig och att jag kunde låta det ske med så lite energi från din sida som möjligt. För mig är det viktigt att alla parter känner sig nöjda och väl informerade. Ha det nu jätte gott och känner du någon som går i tankar på att sälja så får du ju hemskt gärna tipsa om mig! / din mäklare Noomi
  • Najib U
    Najib U skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mäklare Noomi var väldigt proffsig på ALS sätt
    Om jag skulle kontakta en mäklare så blir det fastighetsmäklare Noomi på svenska mäklarhuset i Bromma. Jag fick bra betalt för min lägenhet tack vare hennes erfarenhet hur man säljer på bästa sätt
    Jag är väldigt tacksam
    Mvh Johan Uppson
    2017-06-02 Noomi U svarar Najib U
    Hej Johan! vad härligt att höra, jag är så glad att jag fick förtroendet av dig att hjälpa dig med försäljningen och extra kul att vi lyckades med nytt rekord och fortfarande står sig i föreningen. Har du vänner som ska sälja så får du gärna rekommendera mig! Ha en strålande sommar nu så hörs vi framöver, allt gott från mig / din mäklare Noomi
    Najib U gillar detta
  • Ella S
    Ella S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket proffesionell mäklare som tog kontakt med oss om en lägenhet vi inte ens hade hittat innan. Tillslut blev det den lägenheten vi köpte och det är tack vare Noomi!
    2017-06-02 Noomi U svarar Ella S
    Hej Ella! Så glad att vi lyckades hitta en lägenhet som passade er. Extra kul att höra att ni är så nöjda! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas bra i lägenheten. Om ni behöver hjälp med något framöver, tveka inte att höra av er. Om ni känner någon som ska sälja så får ni gärna rekommendera mig . Det uppskattar jag något oerhört. Ha det riktigt gott nu och njut av sommaren så hörs vi / er mäklare Noomi
  • Max W
    Max W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Inför att vi skulle sälja vår 1,5 i Abrahamsberg träffade vi fyra stycken mäklare. Vi träffade dem under våren 2016 med planerad försäljning maj 2016. Vi utvärderade mäklarna utifrån personkemi, beskrivning av säljprocessen och pris.

Noomi slog de andra mäklarna avseende både personkemi och hur hon beskrev säljprocessen. Hon beskrev andra liknande försäljningar, utmaningar och hur hon löst dem och hur hon arbetade i kontakten med spekulanter. Noomi hade en fantastisk positiv utstrålning och energi som vi fastnade för.

Hon visade att hon hade erfarenhet och skinn på näsan som mäklare. Även om hon inte var billigast valde vi henne eftersom vi trodde att hon skulle arbeta för oss för att uppnå bästa försäljningspris.

I samband med visningen av vår lägenhet hade marknaden saktat in lite. Det var inte samma "rush" på marknaden som de hade varit i mars och april 2016. Noomi informerade oss redan veckor innan visningen att det fanns en risk att vi inte skulle få det vi hoppats på.

Budgivningen satte igång. Det gick trögt. Noomi arbetade på. Hon fick in flera spekulanter och försäljningspriset gick upp. Slutpriset blev nästan vad Noomi hade trott ett par månader innan och över vad vi trodde på slutet. Liknande lägenheter samma helg gick inte upp lika mycket. Utan Noomi hade vi inte fått så mycket som vi ändå fick. Hon var grym.

Nästa gång vi säljer kommer vi inte att träffa flera mäklare utan ringa till Noomi direkt.
    2017-06-02 Noomi U svarar Max W
    Stort tack Max! Jag är enormt hedrad över att få förtroendet att hjälpa er med er försäljning. Det värmer verkligen att du vill ta dig tid till att skriva så utförligt kring mitt sätt att arbeta för att ge er en så bra försäljning som möjligt! Jag hoppas ni trivs bra i nya lyan och att vi hörs framöver, ni får gärna rekommendera mig till andra som går i tankar att sälja sin bostad. Ha det riktigt gott så hörs vi framöver! / er mäklare, Noomi Unéus
  • Ann-charlotte K
    Ann-charlotte K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit tillmötesgående och trevlig och var mycket bra att ha att göra med vid budgivningen. Hon har gått igenom alla delar i köpet noggrant och professionellt och vi är mycket nöjda.
    2017-04-03 Noomi U svarar Ann-charlotte K
    Stort tack Lotta för den fina rekommendationen! Ni får gärna rekommendera mig till vänner och bekanta som ska sälja framöver. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra nu vid Brommaplan och Riksby. Ha det riktigt gott nu så hörs vi framöver!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är ett riktigt proffs när det gäller att sälja lägenheter.
    2017-04-03 Noomi U svarar Fredrik B
    Stort tack Fredrik för den grymt fina rekommendationen! Jag hoppas att vi ska lyckas lika bra med er andra lägenhet när det bli dags för den. Stort lycka till med husletandet nu så hörs vi framöver! Ni får mer än gärna rekommendera mig till vänner och bekanta som ska sälja! Ha det så bra så länge och hälsa Emy så gott! /er mäklare Noomi
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var engagerad från början till slut, mån om att jag som säljare skulle känna mig nöjd och trygg. Hon har ett personligt och varmt bemötande, samtidigt som hon är proffsig, påläst och har koll. Noomi inger stort förtroende och levde väl upp till mina förväntningar. Jag skulle definitivt rekommendera vänner och bekanta att anlita henne.
    2017-04-03 Noomi U svarar Lisa M
    Åh, jag blir så glad av att få läsa det här Lisa! Stort tack för den välskrivna rekommendationen. Otroligt roligt att vi lyckades med ett rekordpris för din lägenhet vid Brommaplan vid Riksby. Du får mer än gärna rekommendera mig till folk du känner som ska sälja, det är det finaste kvittot man kan få på att jag gjort mina kunder nöjda. All lycka nu framöver så hörs vi säkert! Må så gott nu, / din mäklare Noomi Unéus
  • Andy S
    Andy S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Gjorde ett bra och grundligt jobb, bra med information och kontakt.
    2017-04-03 Noomi U svarar Andy S
    Stort tack Andy för din rekommendation jag hoppas ni ska trivas nu i Traneberg framöver ! Så roligt att vi lyckas med ett så fint slutpris för lägenheten och riktigt bra och enkla köpare. Ni får gärna rekommendera mig till vänner och grannar som vill ha värdering eller ska sälja. Ha det så bra nu så hörs vi, din mäklare Noomi
  • Anders L
    Anders L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag köpte lägenhet genom Noomi i januari 2017. Noomi gav ett väldigt bra och professionellt bemötande. I sin roll som mäklare påvisade hon stor kunnighet i frågor som var viktiga för mig. Det rörde framförallt föreningens ekonomi samt kommande och genomförda åtgärder på föreningens fastigheter. Vidare visade Noomi stort tålamod med mig som förstagångsköpare då jag var noga med att inspektera lägenheten vid flera tillfällen. Jag ser fram emot att anlita Noomi vid en framtida försäljning av min lägenhet, framförallt då hon besitter bra kunskap om bostadsområdet med tillhörande fastigheter och föreningar.
    2017-03-06 Noomi U svarar Anders L
    Hej Anders! Vilken otroligt välformulerad rekommendation du skrivit om mitt sätt att arbeta. Det värmer verkligen att du uppskattar det och vill föra det vidare. Jag hoppas renoveringen går bra nu och att allt faller på plats som önskat. Du får hojta när du är färdig och behöver uppdaterat värde så kommer jag förbi och hjälper dig med det. Jag hjälper förstås gärna dig också när det blir dags för försäljning, alltid extra kul när någon bor i Riksby där jag säljer mycket. Du får gärna rekommendera mig till vänner och grannar om någon går i tankar på att sälja framöver! allt gott från mig tills vidare så hörs vi Anders, / din mäklare Noomi
    Mose S gillar detta
  • Stig J
    Stig J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är duktig, självgående och informativ
    2017-03-02 Noomi U svarar Stig J
    Stort tack Stig för din fina rekommendation!
    Jag hoppas du och Annika ska trivas i nya lägenheten nu i Abrahamsberg. Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med något framöver eller känner någon bekant eller granne som ska sälja. Ha en fortsatt fin vecka nu och hälsa Annika så gott / er mäklare Noomi
  • Maria V
    Maria V skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig och professionell. Kan sitt yrke och är en bra mäklare jag kan rekommendera. Seriös redan från visning till att vi fick tillträde till vår bostad.
    2017-03-02 Noomi U svarar Maria V
    Hej Maria! Det värmer att du kan rekommendera mig som mäklare. Det gör att jag vet hur jag ska arbeta på rätt sätt och återkoppla på rätt sätt till alla budgivare för att alla ska känna sig trygga genom hela den nervösa processen som det ju är att hitta nytt boende. Jag hoppas ni ska trivas nu riktigt ordentligt i trevliga Riksby. Återkom när ni behöver hjälp igen med er nuvarande bostad eller känner någon som ska sälja så får du gärna rekommendera mig! Allt gott från mig, / er mäklare Noomi
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och lugnt bemötande där jag som kund får ta plats och inte känner mig stressad. Uppfyller mina krav på mäklarens egenskaper så som personligt bemötande proffetionellt förhållningssätt och ärlighet.
    Jag är väldigt nöjd som kund!
    2017-03-02 Noomi U svarar Sebastian E
    Hej Sebastian! Ett enormt tack för din fina beskrivning av mitt sätt att arbeta med mina säljare och köpare. Jag värdesätter det verkligen. Så roligt att vi lyckades med ett nytt rekord i er förening denna gång och att allt klaffade. Jag hoppas innerligt att hela familjen inklusive lillen i magen ska trivs enormt bra i fina 3:an i Ulvsunda. Vi hörs fram över och hälsa Linda och Love så gott också! / er mäklare Noomi
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    + Bra mäklare
    + Påläst
    + Säljande på rätt sätt

- För optimiskt i förväntat slutpris
    2017-03-01 Noomi U svarar Patrick S
    Stort tack Patrick för den fina rekommendationen! Det är viktigt att vara säljande, men på rätt sätt så att de som möter mig på visning känner förtroende och tillit. Precis som du skriver är det också viktigt med kunskapen om i vårt fall Brf Brickbandet och allt fördelar med föreningen, men också området med Lillsjön, utegymmet och närheten till Abrahamsbergs tunnelbana. Allt lycka nu med nya lägenheten på granngatan! Jag hoppas ni ska trivas ordentligt där! Allt gott och hälsa Rebecca så mycket! / er mäklare Noomi
  • Petra Ä
    Petra Ä skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Noomi! Fantastiskt trevlig, proffsig, hjälpsam och snabb på att återkoppla. Kändes tryggt att göra lägenhetsköpet via henne. En riktig pärla!
    2017-03-01 Noomi U svarar Petra Ä
    Hej Petra!
    Det var en väldigt fin rekommendation måste jag säga, stort tack! Jag hoppas innerligt att du ska trivas i nya lyan i Nockebyhov. Känns fantastiskt fint att få höra att du känt dig trygg och fått den återkoppling du behövt under hela budgivningen. Så glad att det blev du som fick den fina lägenheten till slut. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framöver eller känner någon som ska sälja. Ha en härlig vår nu / din mäklare Noomi
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har bara gott att säga! Har fått ett fantastiskt bemötande och ett stort engagemang. Noomi har ställt upp när som med olika frågor jag haft. Hon har varit en driven mäklare som inte bara tänker på sitt egna intresse utan även från kundens perspektiv.
    2017-03-01 Noomi U svarar Sofie L
    Åh men tack Sofie! Och stort tack för de fina blommorna, de har lyst upp med sin närvaro hemma hos mig! Stort lycka till nu framöver med allt i Norrtälje och om du har vägarna tillbaka i Bromma-området så tveka inte att höra av dig. Allt gott från mig nu / din mäklare Noomi
  • Peter S
    Peter S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra.
    Tydlig information om hur och när allting sker i säljprocessen och mycket påläst om marknaden.
    2017-03-01 Noomi U svarar Peter S
    Stort tack Peter! För att få riktigt bra betalt krävs att man har koll på området, föreningen och statistiken kring området så alla intressenter får rätt information och känner förtroende för mig. Jag kan bara instämma med att vi lyckades med alla pusselbitar i vår försäljning i Ulvsunda och det känns oerhört kul! Hoppas du ska trivas i Nockebyhov nu och hör av dig när du behöver hjälp där borta också. Ha en fortsatt fin vecka, / din mäklare Noomi
  • Ida H
    Ida H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Noomi Unéus som vi använde förra året när vi sålde vår tvåa i Riksby. Superproffsig och effektiv på alla sätt!
    2017-03-01 Noomi U svarar Ida H
    Stort tack Ida! Det värmer att ni är nöjda med mitt engagemang under hela försäljningen. Extra kul att vi rådde på nytt rekord också i föreningen. Njut nu av nya läget på södra sidan av stan så hoppas jag att vi hörs av framöver! Tveka inte att tipsa om mins för vänner och bekanta som ska sälja. Allt gott från mig nu / er mäklare Noomi
  • Jasmin L
    Jasmin L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är en toppenmäklare! Vi är supernöjda med henne och hon gjorde ett väldigt bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Ambitiös, proffsig och driven. Vi rekommenderar Noomi varmt!
    2017-02-13 Noomi U svarar Jasmin L
    Hej Jasmin! Tusen tack för den fina rekommendationen. Oerhört kul att få hjälpa er med er försäljning och lyckas så bra med vårt slutpris, visningarna och intresset. Känns riktigt kul också att vi fick så bra köpare i slutändan och även känns fint för föreningen att få in i huset. Ha det riktigt gott nu i nya huset så hörs vi säker framöver! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Amin S
    Amin S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra bemötande men inte riktigt nöjd öv affären. Det var bestämd från början att vi skulle sälja genom att gå på visning, sedan så blev vi övertygad att marknaden var dålig och vi skulle sälja på förhandsvisning medan det var många spekulanter ute i december. Vi själva var på annan visning i Bromma under samma helg som vi skulle ha visning och då var det jätte många spekulanter.
    Så missnöjd att vi sålde på förhandsvisning.
    2017-02-06 Noomi U svarar Amin S
    Hej Amin! Vad fint att höra att du är nöjd med mitt bemötande. Det är alltid viktigt att ta rätt beslut i olika lägen och beroende på responsen från kunderna, där krävs fingertoppskänsla och ni som väljer hur vi agerar. Jag glädjer mig över att vår försäljning fortfarande är det överlägset högsta slutpriset. Om du har några andra funderingar är du varmt välkommen att ringa mig! Ha det riktigt gott nu Amin så hörs vi framöver! / Noomi
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är trevlig och personlig. Hon ger ett lugnt och tryggt intryck. Det kändes jättebra med lägenhetsköpet :)
    2017-02-06 Noomi U svarar Linnea L
    Fin att höra Linnéa! Det är alltid viktigt att få mina kunder trygga och om det innebär att visa bostaden en eller två gånger extra ochta ett längre telefonsamtal så gör jag mer än gärna det. Det glädjer mig att ni trivs i lägenheten! Ha det ritkgit bra nu och hälsa så gott! din mäklare / Noomi
  • Samuel G
    Samuel G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var klockren från start till mål. Trevlig, kunnig, hjälpsam och allmänt enkel att ha å göra med. Har känt stor trygghet i att ha henne till hjälp vid mitt bostadsköp.
    2017-02-03 Noomi U svarar Samuel G
    Hej Samuel! Vad fint att höra! Det är ju viktigt att man känner trygghet i en budgivning som ju är väldigt nervöst när man ska köpa sin första bostad tillsammans. Det är något jag aldrig vill glömma. Det är en riktigt fin lägenhet ni köpt i Riksby så jag tvekar inte på att ni ska trivas. Hälsa Linnéa så gott så hörs vi med största sannolikhet framöver eller ses i området! Ha det så bra, mvh Noomi
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Noomi Unéus som mäklare.
    Noomi hjälpte mig att sälja min lägenhet i slutet av 2016.
    Det var en väldigt lyckad försäljning och jag kände mig trygg igenom hela processen.
    Noomi är engagerad, ärlig och en mycket professionell mäklare.
    2017-02-03 Noomi U svarar Ellinor S
    Hej Ellinor! Åh vad fint du skrivit om vårt samarbete med din försäljning i Riksby. Jag hoppas ni ska trivas i nya lyan i Riksby och att det känns skönt att få till det där extra rummet för er. Om ni behöver hjälp med värdering eller vad helst det kan vara, tveka inte att höra av dig! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anders N
    Anders N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi ger ett vänligt första intryck.
    Hon är påläst, tillmötesgående och är Proffsig i sin roll som mäklare
    2017-02-03 Noomi U svarar Anders N
    Härligt att höra Anders! Hoppas du ska trivas i nya lyan på Kvarnholmen. Det har varit otroligt fint att få hjälpa dig under alla dessa år. Ha det riktigt gott nu framöver så hörs vi säkert! allt gott, din mäklare Noomi
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är grymt trevlig och proffisig.
    2017-02-03 Noomi U svarar Magnus J
    Stort tack för din fina rekommendation! Det värmer att du tycker jag sköter mitt jobb ordentligt! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon var trevlig och kunnig. Det gick väldigt snabbt och smidigt från bud till avslut.
    2017-01-05 Noomi U svarar Magnus N
    Hej Magnus! Fint att höra att du känner att jag är kunnig på det jag gör. För mig är det viktigt att alla kunder får svar på sina frågor och den information som de behöver för att känna sig trygga i både sin försäljning och sitt köp. Det är ju oftast folks livs viktigaste affär som jag hjälper dem med och det vill jag aldrig glömma. Ha det riktigt gott nu så hörs vi säkert framöver, din mäklare Noomi
  • Nils T
    Nils T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var väldigt bra, jag kände att hon var mån om mig som köpare likväl som hennes klient(säljare).
    2017-01-04 Noomi U svarar Nils T
    Hej Nils!
    Vad fint att du väljer att skriva här om mitt sätt att arbeta både för säljare och köpare.Det betyder mycket för mig att du är nöjd och känner dig rätt bemött under hela köpet.
    Jag hoppas du ska trivas i nya lyan och ser fram emot att höras mer framöver! Ha det så bra! /Din mäklare Noomi
  • Theodor L
    Theodor L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gav ett lugnt, tryggt och väldigt seriöst bemötande.
    Hon är otroligt lätt att förstå och hon ser hela tiden till att det inte ska vara kvarstående frågetecken när sådana dyker upp.
    Noomi kommer absolut inte vara bortglömd nästa gång en mäklare måste kontaktas.
    2017-01-04 Noomi U svarar Theodor L
    Stort tack Theodor för den fina rekommendationen! Jag ser fram emot att hjälpa dig mer framöver, både med försäljning, värdering eller annat som kan dyka upp. Allt gott från mig och på återhörande, Din mäklare Noomi
  • Marwin N
    Marwin N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig och engagerad mäklare som gjorde mig som säljare trygg under hela säljprocessen.
    2016-12-05 Noomi U svarar Marwin N
    Uppskattar verkligen att du vill rekommendera mig Marwin! Det glädjer mig att du känt dig trygg att ha mig som mäklare under hela processen och att vi lyckades riktigt bra efter en lite längre process än vad både du och jag tänkt oss från början! Ibland gäller det att smida medans järnet är varmt och ibland att ha is i magen tills det är rätt tid helt enkelt. Ha det riktigt riktigt gott nu så hörs vi! / din mäklare Noomi
  • Emma T
    Emma T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd. Noomi är förtroendeingivande och proffesionell. Rekommenderar henne varmt.
    2016-12-05 Noomi U svarar Emma T
    Stort tack Emma! Så fint att höra att du rekommenderar mig! Det betyder mycket för mig, verkligen!! Jag hoppas ni ska trivas nu fram över och att allt går riktigt bra! Jag hoppas vi hörs framöver, allt gott från mig / din mäklare Noomi
  • Sara S
    Sara S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättepigg och tillmötesgående, väldigt proffsig!
    Enda minus var att jag saknade information på visningen att det i praktiken var enda chansen att besiktiga lägenheten.
    2016-12-05 Noomi U svarar Sara S
    Hej Sara! Så härligt att höra att du uppfattar mig som väldigt proffsig. Det värmer och jag värdesätter att jag får en rekommendation i från dig. Jag tar också till mig att det inte gått fram tillräckligt tydligt kring möjligheter att se bostaden. Givetvis hör jag alltid med en köpare om en ny visning är möjlig för att undersöka lägenheten ytterligare om någon önskar det, och oftast går det utan problem att lösa. Är det något annat fram över så når du mig enklast på mitt mobilnummer. Allt gott från mig Sara!/ Din mäklare Noomi
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är köpare och har fått ett mycket trevligt bemötande av Noomi
    2016-11-09 Noomi U svarar Marianne A
    Hej Marianne! Fint att höra att du är nöjd med mitt bemötande och arbete. Jag hoppas du ska trivas riktigt bra nu och att vi hörs framöver! Allt gott nu, din mäklare Noomi
  • Jens H
    Jens H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och positiv var mitt första intryck. Svarade på alla frågor utan problem och ingav ett seriöst och sakligt intryck.
    2016-12-05 Noomi U svarar Jens H
    Härligt att höra Jens! Jag hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet i Riksby! Vi hörs framöver när du behöver ny värdering, allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anna V
    Anna V skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Anledningen till att jag valde Noomi för att sälja min lgh var för hennes energi, engangemang för mig som kund och för hur hon berättade att hon skulle sköta både visning och försäljningen. Något som sen också verkligen infriandes när det var dag. Mycket proffsigt och bra bemötande i alla steg och framförallt en tydlighet och tillgänglighet för mig som säljare. Riktigt bra!
    2016-11-09 Noomi U svarar Anna V
    Vad glad jag blir när jag får läsa det här Anna! Det värmer verkligen att du är nöjd med mitt sätt att arbeta med försäljningen. Jag hoppas vi ses framöver och du får gärna rekommendera mig till vänner och bekanta. Ha det fint / Din mäklare, Noomi
  • Daniel Y
    Daniel Y skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, duktig, professionell, frågar istället för att stå och titta (som många andra mäklare gör), smidig och lätt att prata med.
    2016-10-14 Noomi U svarar Daniel Y
    Stort tack för den fina kommentaren Daniel! Det värmer att du uppskattar min lyhördhet på visningen och vilja att berätta om föreningen, området och lägenheten i sig. Allt gott från mig, din Mäklare Noomi
  • Emmeli P
    Emmeli P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig, intresserad och bra bemötande - både gentemot mig som uppdragsgivare och spekulanter.
    2016-10-06 Noomi U svarar Emmeli P
    Hej Emmeli! Vad fint att du skriver detta. Det värmer! Så roligt att vi även lyckades med ett bra pris för din bostad och stort intresse. Ha ni riktigt gott framöver och rekommendera gärna mig till vänner, bekanta och grannar! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anna-carin G
    Anna-carin G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt och tillitsfullt. Öppen för att skapa trygga köprelatinet.
    2016-10-05 Noomi U svarar Anna-carin G
    Fint att höra att ni är nöjda med mitt sätt att jobba! All lycka framöver nu så hörs vi, er mäklare Noomi
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig mäklare. Lätt att få tag i och hjälpsam. Kan varmt rekommendera henne!
    2016-10-04 Noomi U svarar Rebecca B
    Tack för den fina rekommendationen Rebecka! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra nu i Ulvsunda och att ni lyckats få tag i någon form av tvättlösning. Ha det riktigt gott så hörs vi fram över, er mäklare Noomi
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon var bra! Trevlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2016-10-04 Noomi U svarar Joakim G
    Härligt att höra Jocke! Jag hoppas vi hörs framöver när du behöver hjälp med försäljning eller annat, allt gott, Noomi
  • Kate S
    Kate S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsigt bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Noomi!
    2016-10-04 Noomi U svarar Kate S
    Fint att höra Kate! Hör av er om jag kan hjälpa er med något annat framöver, allt gott, er mäklare Noomi
  • Malin E
    Malin E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi, bästa mäklaren i Bromma! Supertrevlig, seriös och proffesionell och gör det där lilla extra. Ett självklart val om vi ska sälja igen. Kan varmt rekommendera denna mäklare!
    2016-10-04 Noomi U svarar Malin E
    Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete med er försäljning! Extra kul att vi lyckades nå ett så passa bra slutpris. Ha det riktigt gott nu i nya lägenheten så hörs vi när det är dags igen att röra på er, ni får gärna rekommendera mig till nära och bekanta, allt gott / er mäklare Noomi
  • Annika P
    Annika P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit jättebra genom hela processen. Hon har otroligt bra koll på området där jag sålde lägenheten, vilket ger förtroende till spekulanterna. Hon är trevlig och hjälpsam, snabb på att svara på frågor. Jag har inget att anmärka på och skulle varmt rekommendera henne!
    2016-09-09 Noomi U svarar Annika P
    Stort tack Annika! Alltid extra kul att få hjälpa till i Brf brickbandet och Riksby. Du får jätte gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta i framtiden. Allt gott! och Ha en härlig helg nu, Din mäklare Noomi
Fredrik Wolffelt
Noomi Unéus