SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

sbsflytt.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till SVERIGES BÄSTA SERVICE AB! Vi strävar alltid efter att du som kund ska bli 100% nöjd med vårt arbete. Vi kan erbjuda dig service inom städ, flytt och transport samt behovsanpassa en lösning som blir den bästa för just dig. Tjänster: Transport och bud, flytthjälp, hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning,...

231 omdömen om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Sedan starten hos Reco 2021

Ros Marie H
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är väldigt nöjda med vår flytt från Karlskrona till Öland. Noggranna, aktsamma, effektiva och dessutom trevliga flyttkillar. Allt fungerade, smidigt och snabbt och vi som anlitat flera flyttfirmor vid tidigare flyttar tycker denna flytt har varit den bästa. Toppenbra!!! 👍🙂

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej . Vi är glada över att våra kunder är nöjda och tack för fina ord, ni är välkomna tillbaka till oss när ni behöver flytthjälp och städhjälp i framtiden. Tack så mycket.

Kawa K
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Trevliga och hjälpsamma flyttningar samt övriga personal, snabbt svara på frågan. Rekommenderar varmt.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej. Vi är glada över att du är nöjd kund hos oss, tusen tack för de fina orden och du är välkommen igen till oss om du behöver flytthjälp eller städhjälp i framtiden. Tack så mycket.

Carl D
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Trevlig personal som var tillmötesgående och gjorde ett bra arbete under flytt och städade snabbt med fint resultat. Rekommenderas!

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Carl D I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Kumiko F
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

De kom i tid och arbetade snabbt. Fungerade mycket bra! Tack så mycket!

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Kumiko F I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Fredrik W
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Mycket bra service. Packade, hämtade och städade utan översyn. Snabbt och effektivt på utlovad tid. Flytt from Hässleholm till Stockholm. Ringde oss på väg och meddelade är de skulle komma och igen när de kom fram. Lastade snabbt och effektivt av allting. Inga problem. Jag kommer använda dem igen. Tack så mycket.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Fredrik W I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Peter B
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Bra och trevligt bemötande av alla inblandande. Trevliga på kontoret och killarna som levererade var positiva och hjälpsamma med allt . Jag kommer rekommendera Er till mina vänner som behöver flytthjälp . Mvh Peter Björk 🌳

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Peter B I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Madelene B
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Utmärkt! Vänlig, trevlig och effektiv personal som gjorde ett enormt bra jobb. Vi ringer er nästa gång också. Rekommenderas varmt!

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Madelene B I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Camilla O
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Snabbt svar på förfrågan, trevliga och hjälpsamma flyttkillar samt övrig personal. Rekommenderas varmt

Mia S

Trevligt bemötande Bra utförd flytt och städ Snabb fakturering

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej. Vi är glada att du är nöjd kund och tack för ditt omdöme, du är välkommen igen om du behöver flytthjälp eller städhjälp nästa gång.

Åsa L
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Toppen bemötande, arbetade snabbt, trevlig service, kom i tid. Bara positivt. Hade läst hur positivt företaget, och det stämde till 100 procent. Både kontoret och grabbarna som hjälpte oss. Hade flytt hjälp och kommer att ha de att flyttstäda med.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vilket härligt toppenbetyg du har skickat in till oss. Tack för de fina orden och vi är glada över att du är nöjd kund och du är välkommen tillbaka till oss nästa gång du vill ha hjälp med flytt eller flyttstädning. Tusentack för det fina omdömet.

Gustav J
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

- Flyttstädning av äldre hus på landet - Trevlig personal och ett bra bemötande, samt tryggt att man fick återkoppling både före, under och efter arbetet Priset var bra och kändes skäligt för omfattning och utförande av uppdrag Städningen var okej med tanke på omständigheterna. Det var några småsaker som hade missats, men som åtgärdades då jag hade möjlighet att syna städningen direkt efteråt tillsammans med företaget, när de var kvar på platsen. Den feedback jag vill ge till företaget är att själva kolla igenom...

Fredrik G
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Kvalitet, proffsigt, effektiva och snabba!

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Fredrik G I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Marita S
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Snabbt svar via Mail! Snabb bokning även om det var med kort varsel och osäkerhet om det skulle bli av! Snabbt och säker leverans!

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej. Vi är glada att du är nöjd och tack för de fina orden. Du är välkommen tillbaka till oss nästa gång du behöver flytthjälp eller städhjälp. Tack så mycket för det fina omdömet.

Macarena C
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Väldigt hjälpsam personal och mycket trevligt bemötande. Beställde flytt av några tunga möbler och dessa killa var så duktiga så allt gick väldigt smidigt. Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera dem och man söker professionalitet och ett bra och billigt service!

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej. Vi är glada över att du är nöjd kund och tack för de fina orden. Du är välkommen tillbaka som kund nästa gång när du behöver hjälp. Vi tackar för det fina omdömet tack så mycket.

Rebecca B
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Det bästa företaget i Sverige jag önskar er all framgång med tack och uppskattning. Mvh Alexandra

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Rebecca B I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Helen B
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Mycket trevligt bemötande Duktig personal. Vi hade beställt flytt av tunga möbler. Ett litet tyvärr, var att flyttkillarna skulle haft bärselar för att inte knäcka sina ryggar och axlar. Vi fick låna gaffeltruck utav affären bredvid så att killarna kunde köra in de tunga skåpen på kliniken. Köp in bärselar till era flyttkillar. Mycket trevligt samarbete med er. Tack

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Helen B I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰 Vi har 4 st bärselar men de har inte använd tyvärr.....

Inger B
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Duktiga killar som gjorde allt för flyttningen skulle gå så smidigt som möjligt. Känner mig väldigt nöjd och kommer att anlita företaget igen samt rekommendera det till vänner och bekanta.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Inger B I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Petrus L
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Beställde flytthjälp och flyttstädning i Karlskrona. Flytthjälpen har jag inga klagomål på, den gick utan problem, men flyttstädningen var bortkastade pengar. Var många anmärkningar på besiktningen, som inte var i närheten av att bli godkänd. Eftersom de har garanti på städningen så skulle komma en andra gång (men inte mer). Efter den var det fortfarande saker som inte gjorts, fläckar här och där, damm, med mera. Insåg att det inte skulle gå igenom, och att en till städning (som jag ändå inte skulle få) förmodligen inte...

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej Petrus. Flytthjälpen hade du den 11 januari tack för att du var nöjd med den. Flyttstädningen hade du den 12 januari och du hade skickat in bilder som reklamation och vi fick in bilderna 17 januari. Den 18 januari var det personal på plats och gjorde en omstädning av det som inte var bra, sen därefter hörde vi inget ifrån dig om du var nöjd och omstädningen blev ok. Du skulle ha hört av dig igen till oss om du inte var nöjd så vi kunde ha rättat till det som inte du var nöjd med. Den 16 Februari var fakturan inte...

Dilshan I
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Trevliga personal. Allt var perfekt. Jag är väldigt nöjd.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Dilshan I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Ronahi I
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Punktliga gällande överenskomna tid. Helt nöjd och rekommenderasFörsiktiga gällande alla saker som skulle flyttas .

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Ronahi I🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Emil Clark W
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Mycket bra! Killarna jobbade på snabbt! Enda negativa jag kommer på är att allt lämnades i vardagsrummet, även de lådor som var märkta med "ovanvåning". Förutom det så var de jättebra och trevliga!

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Emil Clark W🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Kenan M
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Punktliga gällande överenskommna tid . Försktiga gällande alla saker som skulle flyttas . Helt nöjd och rekommenderas.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej. Vi är glada över att du är nöjd kund och att du är välkommen tillbaka till oss när du behöver hjälp. Vi tackar för för ditt fina omdöme. Tack så mycket.

Lisa Ellinor Caroline J
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi bokade flyttstädning och var tyvärr missnöjda med resultatet. Då den nya ägaren skulle få tillträde två dagar senare var vi själva tvungna att städa det som inte hade gjorts ordentligt eller överhuvudtaget av företaget. Vi hade till exempel betalat extra för att få vår tvättmaskin städad, denna var i princip orörd. Företaget erbjöd att komma tillbaka och städa igen men då det var så ont om tid så var detta inte möjligt. Tycker man ska kunna boka flyttstädning 2 dagar innan flytt och inte tidigare ”om det skulle vara så...

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hejsan. Vi har gått igenom våra kundmejl från november, och vi hittar inte ditt namn i våra system, har du möjlighet att höra av dig till oss så att vi kan gå igenom vad som har hänt och gå igenom bokningen som du säger har varit den 7 nov. Du kan mejla till oss på info@sbs flytt eller ringa till oss numret finns på hemsidan. Hälsningar Monica Karlsson Sveriges Bästa Service

Jimmy J
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Absolut topp inget att klaga på trevligt bemötande.

Caroline S
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Två saker var sönder, svårt att förstå dom och dom oss.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej. Caroline. Kan du ta kontakt med oss så vi får reda ut vad som har hänt. Hälsningar Monica Karlsson info@sbsflytt.se eller ring numret finns på hemsidan.

Roger L
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Helt Ok, trots vinter och snöstorm

Knut E
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Snabb flyttservice, i stort sätt nöjd. Billigaste offerten.

Annika L
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Trevlig och noggrann personal.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Annika L🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Camilla F
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Allt funkade toppen! Snabba, effektiva, varsamma om möblerna samt trevligt bemötande. En mycket smidig och bra flytt! Stort tack.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Camilla F🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Milad H
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Professionellt och snabbt service med hög kvalitet! Jag var väldigt nöjd!

Martin M
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

bra service och de tog väl hand om mina saker under flytt

Morgan H
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Punktliga gällande överenskomna tider. Försiktiga gällande alla saker som skulle flyttas. Flyttstädningen var utan anmärkning. Helt nöjd och rekommenderas.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej. Vi är glada över att du är en nöjd kund och att du är välkommen att anlita oss igen. Vi tackar för ditt fina omdöme. Tack

Linda Emelie J
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Själva flytten gick bra. Men mycket stress kring att få ihop det med de bestämda tiderna. Gick bra tillslut. Allt helt och fint. Snabbt avlassat.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Linda Emelie J🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Martina K
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Det tog längre tid än utlovat o planerat.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Tack för att du tog dig tid att lägga ett omdöme. Hoppas ändå att du är nöjd kund. Hälsningar Monica på sbs.

Maria L
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Lätt smidigt och tydlig service

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Maria L 🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Aya A
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Jag kan starkt rekommendera SBS flyttfirma för dina flyttbehov. Jag anlitade dem nyligen för min egen flytt och blev mycket imponerad av deras professionalism och effektivitet. Personalen var både vänlig och pålitlig, och de hanterade varje steg av processen med noggrannhet. SBS levererade en smidig och problemfri flyttupplevelse, och jag kände mig trygg i att de tog väl hand om mina ägodelar. Om du letar efter en pålitlig och professionell flyttfirma är SBS ett utmärkt val.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Tack Aya för ditt trevliga bemötande och vi är glada att du är nöjd kund hos oss samt tack för de fina orden vi fick i ditt omdöme.. Hälsningar SBS

Benjamin A
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Bra service och trevligt bemötande. Det blev en bra flytt och ett bra flyttstäd. Nöjd!

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Benjamin A 🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Linus L
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Helt okej ! Det var lite rörigt med kommunikationen till en början. Men dom gjorde ett bra och effektivt jobb med flyttlasset. Ingeting gick sönder. Det var vår miss att inte kolla upp en större lastbil. För allt gick inte plats. Men flyttfirman packade och visade precis hur mycket dom fick med.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi tackar så mycket för förtroendet och ett bra omdöme, hoppas att du är nöjd kund. Välkommen tillbaka när du ska flytta nästa gång. Sveriges bästa service

Andreas K
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Bra och snabbt jobbat! Trevligt bemötande

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi tackar så mycket för förtroendet och att du är nöjd kund samt för ett fint omdöme. Välkommen tillbaka när du ska flytta nästa gång. Sveriges bästa service.

Patrik N
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Mycket trevligt bemötande & absolut inga problem med beställningen. Det tog lite tid innan de kom till nya adressen men det berodde på att jag hade fler saker än vad jag trodde. De bar in sakerna så snabbt att knappt hann peka var de skulle ställas. Beställde flytthjälp & är mycket nöjd. Nu väntar vi på städhjälpen & hoppas den blir lika bra

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi på sveriges bästa service ab tackar så mycket för förtroendet och ett fint omdöme! Välkommen åter när ni ska städa/flytta nästa gång💐💐💐 https://sbsflytt.se/flyttfirma-karlskrona/

Birgit M
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Tråkigt att mitt mail om ändrat mobiltelefonnummer och mailadress inte blev läst så jag väntade förgäves på flyttkillarna på avtalad tid på morgonen. Men när dom väl kom på eftermiddagen (efter lite påstötning) så fungerade det utmärkt. Två i personalen var sjuka, men då borde man ha en plan bl tänker jag.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej Birgit. Det hade säkert blivit något missförstånd om ditt tel nr, och mejladress och att du fick vänta på personalen, Sveriges bästa service hade andra kunder samma dag. Hoppas att du blev nöjd ändå. Sveriges bästa service tackar för ditt förtroende och hoppas att du återkommer nästa gång du beöver hjälp.

Nina E
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Bra bemötande och proffsig flytt. Plastade in det som var ömtåligt vilket var mycket bra. Lite svårt med kommunikationen då flyttkillarna inte riktigt kunde svenska. Men bra i det stora hela

Monica K
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Sveriges Bästa Service är en kundvänlig firma och man får ett bra kundbemötande och snabba svar på frågorna man har och firman har bra priser på sina tjänster. Monica Karlsson

Amneh A
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Jag kan varmt rekommendera Sveriges bästa service Ab Jättetrevligt och proffsigt. Svarar snabbt och tydligt på mail. Ägaren har ett fantastiskt bemötande. 1000% värt att ta hjälp av en duktig flyttfirma!

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Amneh A 🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Pierre F

Kanon bra service och mycket trevligt bemötande Tack för hjälpen Mvh Pierre

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Pierre F 🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Anna C
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Anlitade dem som flyttstäd, vilket var helt bedrövligt. Det syntest knappt att det var städat, spindelnät i taket, stopp i avloppet, oputsade fönster, jag är ändå inte så petig men detta var bedrövligt. När det sedan var reklamerat så tog det jättelång tid innan de åtgärdade, bokade flera tider då de inte dök upp, arbetsledaren ringde och hade inte koll på vilken tid vi hade bokat. När de väl kom och åtgärdade det som var reklamerat använde de badrumsspray för att rengöra fönstren, inte konstigt att det inte blev rent....

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Hej Anna. Vi är en proffesionell firma och vi använder inte någon badrumsspray på några fönster. Vi har inte hittat dig på någon bokning så kan du återkomma och tala om när du var bokad hos oss så så vi kan titta på denna bokning. Vi kan iså fall erbjuda dig att komma tillbaka och rätta till det som du inte var nöjd med. Det är viktigt att återkomma och ge oss feedback så att vi kan åtgärda alla saker som du inte är nöjd med. Hälsningar Monica Karlsson

Pierre K
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Snabbt och effektivt, mycket trevliga att ha att göra med.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Pierre K 🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Andreas T
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Rent och fint, personalen var i tid och gjorde ett bra jobb trots att det fanns möbler kvar i bostaden.

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Andreas T 🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Fadia A
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Bra utfört arbete. Jag är nöjd!

Svar från SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Vi är så glada när våra kunder är nöjda! Tack Fadia A 🌹 för så fina ord! Hälsningar från SBS AB 🥰

Jonathan S
Skrev om SVERIGES BÄSTA SERVICE AB

Ett gott bemötande, professionell tjänst och ett lika gott resultat som utlovat.