T. M 2 Måleri AB

T. M 2 Måleri AB

Ring 076-271 04 26 tm2-maleri.se

Vi på TM2 Måleri AB är ett pålitligt och professionellt måleriföretag med stor erfarenhet och kompetens inom måleribranschen. Behöver du en uppfräschning av ditt hem? Då är vi på TM2 Måleri AB här för att hjälpa dig. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster, inklusive färgning av väggar och tak, målning av dörrar och fönster...

6 omdömen om T. M 2 Måleri AB

Julijana S
Skrev om T. M 2 Måleri AB

Oerhört duktig, noggrann, lyhörd och trevlig. Jättefint arbete och vi är väldigt nöjda. Rekommenderas varmt.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

Gunilla A
Skrev om T. M 2 Måleri AB

Bästa målare någonsin !!! Snabb och mycket noggrann och ordentlig !!! Slutresultatet absolut 100 procent. Jag kommer att rekommendera T M 2 Måleri AB till alla jag känner och nya bekantskaper. Förutom att måla är Martin/Martinas en underbar person med rätt inställning till livet och de rätta funderingarna ... Ingen pratkvarn/besserwisser. En mycket fin människa., som jag vill ha kontakt med hela livet Hälsningar Gunilla Annerstedt .

Harry C
Skrev om T. M 2 Måleri AB

Jag är otroligt nöjd med det målningsarbete som utförts. Martin var professionell, noggrann och arbetade effektivt för att se till att resultatet blev perfekt. Jag rekommenderar varmt TM2 Måleri AB till alla som funderar på att förnya sitt hem. Tack för ett utmärkt jobb!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Annelie C
Skrev om T. M 2 Måleri AB

Snabb service, kanon bra jobb och super smidig kommunikation. Väldigt trevligt företag! Rekommenderas varmt

Desirée W
Skrev om T. M 2 Måleri AB

Martin gjorde ett utmärkt jobb med målning av tak och väggar hemma hos oss. Kommer anlita honom igen när jag behöver hjälp.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Joakim E
Skrev om T. M 2 Måleri AB

Vår restaurang köpte lokalen "vägg i vägg" och utökade ytan med ca. 40 procent. Två lokaler blev en. Efter håltagning i vägg och integrering av båda lokalerna till en gavs uppdraget att helrenovera de nya ytorna till T.M 2 Måleri. Ett för oss stort projekt med en relativt hög ekonomisk insats. Offert gavs, jobbet utfördes på ett mycket proffisionellt och smidigt sätt. Vi hade delvis öppet under tiden jobbet utfördes och det ställde stora krav på sättet att utföra arbetet. Lyhördheten och servicenivån på uppdraget uppfylldes...