Alla kategorier Byggföretag Uppsala Enköping Tallholmen Entreprenad AB

Smedjevägen 2, 749 70 Fjärdhundra — Visa karta

Rågstigen 21, 13755, TUNGELSTA
McCarthys Snickeri & Bygg
Eva G:
Ett oerhört proffsigt gäng som jobbar snabbt, effektivt, noggrant och är dessutom trevliga.. Shem ger många goda råd och har ett utpräglat s...

Läs vad 2 kunder tycker om Tallholmen Entreprenad AB

• Linnéa
    Linnéa skrev om Tallholmen Entreprenad AB
    Vi är jättenöjda med det arbete som Tallholmen utförde hos oss. Vi byggde om vårt kök och fick otroligt mycket hjälp med montering och planeringen av köket.

Slutresultatet överträffade våra förväntningar och vi fick precis det kök vi planerat och ville ha.

Vi fick hjälp av Tallholmen med både renoveringen, kakel och klinker samt att dra om elen i hela radhuset. Vi är mycket nöjda med det arbetet som är utfört, det gjordes inom den budget vi fått samt att vi i förväg fick reda på och ta beslut om alla extra kostnader utöver det fasta vilket var toppen!
  • Christer D
    Christer D skrev om Tallholmen Entreprenad AB
    Vi är mycket nöjda, kanske den bästa snickare vi någonsin anlitat. Det utförda arbetet har millimeteranpassning med lösningar som går utöver det vanliga. Mycket lyhörda för funderingar och förslag med tydligt fokus på nöjda kunder. Priset är vi också nöjda med. Trots fast pris har företaget gjort extraarbete som inte ingick pga att de visste att vi helst skulle vilja ha det så. Rekomenderas varmt - vi har redan beställt nästa jobb och planerar för kommanade år.

Smedjevägen 2, 749 70 Fjärdhundra