Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Tandkliniken Pärlan

Tandkliniken Pärlan

Wieselgrensplatsen 29, 417 17 Göteborg — Visa karta

Dags att gå till tandläkaren? Vi på tandkliniken pärlan finns här för Dig.
Vi har funnits på Wieselgrensplatsen 29 i 20 år och vi tror på långsiktiga relationer!

Med modern teknik och mjuka händer tar vi hand om allt från det lilla till stora tandvårdsbehovet.
Vi hjälper dig gärna med förebyggande tandvård såsom flourbehandling och borttagning av tandsten. Har tandvärken redan slagit till? Vi utför lagningar, rotfyllningar och implantatbehandlingar också - till ett pris som passar din plånbok.

Boka gärna en tid per tfn 031-235970 eller via hemsidans e-tjänst!
Mån-Tor: 07:00-19:00

Mycket nöjd som vanligt
    Trevligt bemötande Läs mer
  • Reez D skrev om Tandkliniken Pärlan
    Tandvärk
    Snabbt och mycket bra service
    Att lösa mitt problem, och det gick som jag hade hade förväntat mig Läs mer
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jättebra bemötande som alltid hos bästa tandläkaren och snabbt och lätt drog de ut visdomstanden. Går bara hos denna tandläkaren fast det e på andra sidan stan Läs mer
  • Katarina H skrev om Tandkliniken Pärlan
    Vänligt proffsigt bemötande. Idag var de något försenade vilket aldrig hänt förut. Effektiva när de arbetsr. Ett bra team Läs mer
  • Mario s
    Mario s skrev om Tandkliniken Pärlan
    Tar hand om mina tänder varje gång. Mycket nöjd! Läs mer
  • Gregori R skrev om Tandkliniken Pärlan
    Tycker att det är en väldigt trevlig personal som är professionell i sitt arbete dom gör. Och för alla er som har rädsla för tandläkare. Ni behöver absolut inte oroa er för dom är väldigt varsama i sina ingrepp. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Tandkliniken Pärlan
    Bra bemötande, tar hänsyn. Lyssnar. Läs mer
  • Tandi N skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt och bra sätt av tandläkare och tandsköterska. Läs mer
  • Charlotte B skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jag var på besök hos tandkliniken pärlan . Gjorde en rengöring hos tandhygienisten .
    Hade en bra upplevelse Läs mer
  • Lajos T skrev om Tandkliniken Pärlan
    Min tandläkare är duktig så jag kan bara säga gott om min tandläkare. Läs mer
  • Christer D skrev om Tandkliniken Pärlan
    Ett stort tack för hjälpen Maria och Nina, för ett estetiskt väl utfört arbete, och ett trevligt bemötande på Tandkliniken Pärlan. Ni visar ett stort engagemang, en hög ambitionsnivå, med ett brett tekniskt kunnande. Mvh Christer. Läs mer
  • Stefan S skrev om Tandkliniken Pärlan
    Skräddarsydd bettskena och fick slipade tänder Läs mer
  • Melisa M skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jag hade sådan tandläkarskräck att jag bröt ihop och började gråta när det var min tur. Jag skämdes så och berättade för tandläkaren hur jag kände.
    Hon hanterade det så bra och pratade med mig genom hela behandlingen, för att jag skulle veta vad som sker och kollade hela tiden att jag var ok.
    Det gick snabbt och helt smärtfritt!
    Bästa tandläkare jag någonsin haft. Läs mer
  • Armina R skrev om Tandkliniken Pärlan
    riktigt brå bemöttande
    hjälpsamma och riktigt profesionelt personal Läs mer
  • Jannica P
    Jannica P skrev om Tandkliniken Pärlan
    gjorde en rotfyllning å de gick bra å ja kände inte bedövningen alls. jag blev jätte bra bemött. jag hade inga förväntningar alls. Läs mer
  • Eva P skrev om Tandkliniken Pärlan
    Var hos tandkliniken Pärlan på en årskontroll. Allt bra med mina tänder.
    Som vanligt perfekt service och omhändertagande.
    Vänlig hälsning
    Eva Läs mer
  • Anette S skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jag blir alltid bemött med lugna och glada tjejer, det gör ju att jag känner mig trygg i den situation som man befinner sig i. Det är ju inte toppen kul att gå till "plågis"😉
    Nu gick jag dit på en årlig kontroll och det gick ju bra, inga hål. 😊
    Jag gick igenom besiktningen detta året med.😊 Läs mer
  • David S
    David S skrev om Tandkliniken Pärlan
    Bra sevice och kunnig personal. Smidig och grundlig undersökning. Läs mer
  • Abnus H skrev om Tandkliniken Pärlan
    Tandstenbortagning.
    Har aldrig varit så nöjd. Fick ett bra bemötande och är mer än nöjd . Fick bästa resultatet. Läs mer
  • Hakan J skrev om Tandkliniken Pärlan
    mycketbra trevlig och kunnig personal.
    man får snabb hjälp när man behöver det. Läs mer
  • Maj Ö skrev om Tandkliniken Pärlan
    Bra bemötande och snabb återkoppling vid behov Läs mer
  • Erik S skrev om Tandkliniken Pärlan
    Mycket trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Mikael A skrev om Tandkliniken Pärlan
    Alltid nöjd. Hela familjen går nu hos Margareta Läs mer
  • Ulf T skrev om Tandkliniken Pärlan
    Mycket trevligt bemötande från mottagandet till att besöket var över. Läs mer
  • anders M skrev om Tandkliniken Pärlan
    Dom har en fantastisk service och gör verkligen allt för att man ska få en tid så fort som möjligt. Otroligt trevliga. Läs mer
  • Birgitta Z skrev om Tandkliniken Pärlan
    Tandläkar kontroll. Trevligt bemötande och bra utfört. Läs mer
  • Richard J skrev om Tandkliniken Pärlan
    Har varit kund hos Margareta med kollegor i snart 20 år och alltid varit nöjd med deras kompetens, resultat och vänliga bemötande.

/ Richard Läs mer
  • Pauline A skrev om Tandkliniken Pärlan
    Kunnig och trevlig personal som hela tiden gav mig mycket information om alla steg de utförde under undersökningen och hos tandhygienisten! Läs mer
  • Helene A skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jag ger en 5a i betyg för att era utvärderingar bidrar till en forskning jag står för. Tyvärr är jag inte kunden Helene hos er som angett telefonnummer 0706868683, utan hon har angett fel telefonnummer. Hoppas ni kan lösa detta!

Med vänlig hälsning,
    Evelina Läs mer
    2018-04-28 Margareta L svarar Helene A
    Tack för att du tog dig tid att informera om felaktigt telefonnummer!
  • Zinaida H skrev om Tandkliniken Pärlan
    Har gått till tandkliniken Pärlan i flera år nu och är alltid lika nöjd efter varje besök. Läs mer
  • Lisbeth P skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jag är helnöjd! Hade tappat en tand och fick väldigt proffsig hjälp! Läs mer
  • Sten S skrev om Tandkliniken Pärlan
    Välfungerande verksamhet och trevlig personal Läs mer
  • Marie W skrev om Tandkliniken Pärlan
    Behövde hjälp bl a med tandkronor. De gör dessa på kliniken!!! Helt suveränt, snabbt och bra. Fantastiskt och professionellt bemötande. Har väldigt stort förtroende för dem. Fixade fram tider så jag inte behövde vänta.
    Toppenbetyg på allt. Läs mer
  • Kerstin D skrev om Tandkliniken Pärlan
    Bra med påminnelse via sms
    Fint bemötande, tandläkare förklarar tydligt vad som görs
    Röntgenbilder tas, tänderna undersöks, tandsten tas bort och tänderna poleras.
    Enda negativa är att det är dyrt. Borde inte kosta mer än ett läkarbesök på en vårdcentral! Läs mer
  • Britten L skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jag tycker att tandläkare och sköterska är tillmötesgående, proffsiga och trevliga. Jag drog ut en tand och fick en provisorisk tandställning. Hade inte ställts in för frågan OM jag ville ha den eller blivit upplyst om kostnaden. Fick en liten chock när jag skulle betala. Självklart förstår jag att det kostar men jag hade lika gärna varit utan detta provisorium som jag ändå inte använder. I övrigt är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2018-03-19 Margareta L svarar Britten L
    Tack för ditt omdöme! Här har vi brustit i våra rutiner. Vi ska alltid ge en kostnadsberäkning innan behandling. Vi reder ut detta nästa gång vi ses, Bästa hälsningar/tandkliniken pärlan
  • Arne B skrev om Tandkliniken Pärlan
    Hej! I Onsdags kväll bet jag sönder en framtand, en krona dessutom. Tog kontakt med tandkliniken Pärlan morgonen därpå o fick en tid samma kväll. Kom in på exakt avtalad tid o fick sååååå bra hjälp. Dom lagade tanden provisoriskt i väntan på att göra en ny krona. Resultatet blev helt enastående. Ett underbart bemötande dessutom. Är 58 år gammal, bästa tandläkarna jag haft i hela mitt liv. 😍😍😍😍😍😍😍😍😍. Läs mer
  • Göran C skrev om Tandkliniken Pärlan
    Undersökning samt utprovning och inpassning av bettskena

Alltid bra bemötande av trevlig o kunnig personal Läs mer
  • Abdinasir M skrev om Tandkliniken Pärlan
    Mycket bra bemötande från början till slutet. Fick jättebra service samt mycket varma personal som fick min vistelse att bli bekväm eftersom jag har lite tandläkare skräck. Fick flera fyllningar på några hål och fick en tand utdragen som inte kändes besvärlig pga skickligheten hos tandläkaren och jag har fått en ny tandkrona utöver det. Jag är jätte nöjd med det arbetet som jag fick och ser framemot att få träffa dessa underbara människor igen. Läs mer
  • Claes T
    Claes T skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jättetrevliga och kompetenta. Bara positivt! Läs mer
  • Susanne L skrev om Tandkliniken Pärlan
    Kan bara säga Bästa Kliniken och alla som jobbar där, vilket omhändertagande man får, ja helt underbart 💜 Läs mer
  • Anna S skrev om Tandkliniken Pärlan
    Fick ett jättefint bemötande! Alla var så lugna å trevliga vilket betyder mycke när man kommer till tandläkaren å lite halv nervös!
    Toppenställe som jag kommer att rekommendera till alla! Läs mer
  • Rhene R skrev om Tandkliniken Pärlan
    Förklarade att jag var mycket tandläkar rädd och blev väldigt omhändertagen och bemött på ett proffsigt sätt, är jättenöjd! Läs mer
  • Hanna W skrev om Tandkliniken Pärlan
    Bra hjälp och trevligt bemötande! Rekommenderas! Läs mer
  • Frida G skrev om Tandkliniken Pärlan
    Det var första gången jag varit hos Pärlan. Länge letat efter en tandläkare som bryr sig och gör det där lilla extra vilket jag tycker saknas hos t ex Folktandvården. Väldigt trevligt bemötande med kompetent personal som gav tips och råd! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande och de är duktiga i sitt arbete. Läs mer
  • Niclas A skrev om Tandkliniken Pärlan
    Hej jag har satt in en brygga och köpt två bettskenor. Arbetet har utförts mycket proffsigt utan problem. Resultatet blev över förväntan. Dessutom har hela behandlingen utförts av helt underbar personal. Läs mer
  • Jeanette A skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jag har gått till Pärlan några gånger, men då endast kontroller. Senast behövde jag dock hjälp med en lagning som gått sönder och lossnat och detta krävde lite mer än vad jag väntat mig. Det gjorde mig något nervös, men jag fick en förklaring samt pris, och även en upprepad förklaring när jag ville ha det lite senare via telefon. Åtgärden bokades in någon vecka senare, höll på i ett par timmar och innefattade en porslinskrona på tanden som tappat lagningen och tre plasttillägg. Dessa applicerades på tanden framför och de två mittemot på andra sidan, för att lagningen skulle bli tillräckligt stabil och bettet skulle stämma. Nu har ett par veckor gått och tuggandet går utmärkt! Det är även lyckat rent estetiskt. Ingen yttre påverkan på bettet och lagningarna är tjusiga.

Utöver ett väl utfört arbete, har bemötandet från min tandläkare Maria och hennes sköterskor varje gång varit hjärtligt och dessutom generöst informativt gällande de frågor jag haft. Läs mer
  • Carina R skrev om Tandkliniken Pärlan
    Undersökning! Blev väl omhändertagen av samtlig personal. Dom är bara bäst!!!!!!! Läs mer
  • Gull Britt E skrev om Tandkliniken Pärlan
    Jättegullig och duktig personal Läs mer
  • Riski W skrev om Tandkliniken Pärlan
    Fantastisk personal och kunniga, fick komma till dem akut utan att vi behövde vänta flera dagar.
    Mycket nöjd! Läs mer

Bästa tandläkarna i Göteborg: