Tandläkarna Frostgård AB

4.0

11 omdömen om Tandläkarna Frostgård AB

Kristina H
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

Mycket proffsig och trevlig personal. Behandlingarna hos Sten har gjort att min tandläkarskräck helt försvunnit Extra trevligt är hans småsjungande under behandlingen

Irene V
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

Vänlig personal och hemtrevlig atmosfär. Danielle och Niklas är båda proffsiga , med smärtfri behandling och omtanke. Hans (78) (Irenes make)

Fred C
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

Kliniken rekommenderas. Trevlig personal.

August gillar detta
August L
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

Bra tandläkare, gör det jag ville och ganska prisvärda.

Sebastian N
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

Gick hos Danielle, supertrevlig och duktig. Väldigt noggrann och gav mig hela tiden tips på vad jag kan göra hemma för att slippa problemen.

Eva J
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

Har gått hos Danielle. Hon verkar sakna empati och har ett hett temperament. Tidvis otrevligt bemötande, i synnerhet om man inte genast accepterar dyra (ej nödvändiga) behandlingar. Tar betalt för att ta bort tandsten trots att tandhygienisten gör samma jobb. Kliniken tar alltså betalt 2 ggr för samma sak. Kliniken lägger på stora summor utöver referenspriserna. Fyllning som gått sönder efter mindre än 2 månader görs inte om utan kostnad på den här kliniken. Lätt att få tider till tandläkare.

Svar från Tandläkarna Frostgård AB

Hej Eva! Det är väldigt tråkigt att läsa om dina upplevelser på vår klinik. Vi strävar alltid efter att sätta patienten i centrum och vår målsättning är att våra patienter ska vara så nöjda som möjligt. Vi är noga med att presentera olika terapier för våra patienter och lämnar då ut kostnadsförslag samt en rekommendation om det alternativ som är mest hållbart, och på lång sikt, mest ekonomiskt för dig som patient. På dessa kostnadsförslag står våra priser och referenspriset tydligt angivet. När det gäller vissa åtgärder...

marianne l
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

Otrevligt bemötande av den kvinnliga tandläkaren. Tandsköterskorna dock mkt trevliga. Höga priser, som blir en överraskning när man skall betala, ej prisvärt.

Patrik V
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

Mycket nöjd med mitt besök hos Tandläkarna i centrum. Som helt ny kund fick jag tid direkt för en akut åtgärd (dom klämde in mig på lunchen) inför en resa. Mycket trevligt och professionellt bemötande och jag är mer än nöjd med resultatet också. Tandläkare Niklas rekommenderas starkt.

Leslie R
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

Bra tandvård och snabba med akuta åtgärder

Jukka T
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

Jag har gått hos Pia sedan jag flyttade ner till Lund 2001. Trevliga och tar inte betalt för återbesök om något lossnat eller gått sönder igen. Hade behandlingen börjat exakt i tid hade det blivit fem i betyg, nu bara fyra.

Linnéa H
Skrev om Tandläkarna Frostgård AB

En skön stämmning i väntrummet och de tar väl hand om en, de är noga med sitt arbete och extremt trevliga och vänliga! Duktiga tandläkare.