Alla kategorier Tandläkare Skåne Lund Tandläkarna Frostgård AB

Stora Södergatan 17, 222 23 Lund — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Tandläkarna Frostgård AB

• Eva J
    Eva J skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Har gått hos Danielle. Hon verkar sakna empati och har ett hett temperament. Tidvis otrevligt bemötande, i synnerhet om man inte genast accepterar dyra (ej nödvändiga) behandlingar. Tar betalt för att ta bort tandsten trots att tandhygienisten gör samma jobb. Kliniken tar alltså betalt 2 ggr för samma sak. Kliniken lägger på stora summor utöver referenspriserna. Fyllning som gått sönder efter mindre än 2 månader görs inte om utan kostnad på den här kliniken. Lätt att få tider till tandläkare. Läs mer
  • marianne l
    marianne l skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Oftast otrevligt bemötande av tandläkaren. Läs mer
  • Patrik V
    Patrik V skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Mycket nöjd med mitt besök hos Tandläkarna i centrum. Som helt ny kund fick jag tid direkt för en akut åtgärd (dom klämde in mig på lunchen) inför en resa. Mycket trevligt och professionellt bemötande och jag är mer än nöjd med resultatet också. Tandläkare Niklas rekommenderas starkt. Läs mer
  • Leslie R
    Leslie R skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Bra tandvård och snabba med akuta åtgärder Läs mer
  • Jukka T
    Jukka T skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Jag har gått hos Pia sedan jag flyttade ner till Lund 2001. Trevliga och tar inte betalt för återbesök om något lossnat eller gått sönder igen. Hade behandlingen börjat exakt i tid hade det blivit fem i betyg, nu bara fyra. Läs mer
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    En skön stämmning i väntrummet och de tar väl hand om en, de är noga med sitt arbete och extremt trevliga och vänliga! Duktiga tandläkare. Läs mer