Alla kategorier Tandläkare Skåne Lund Tandläkarna Frostgård AB

Kliniken rekommenderas. Trevlig personal. Läs mer
    August gillar detta
  • August L
    August L skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Bra tandläkare, gör det jag ville och ganska prisvärda. Läs mer
  • Sebastian N skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Gick hos Danielle, supertrevlig och duktig. Väldigt noggrann och gav mig hela tiden tips på vad jag kan göra hemma för att slippa problemen. Läs mer
  • 2018-09-10

Omdömet har granskats och är verifierat

Eva J skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Har gått hos Danielle. Hon verkar sakna empati och har ett hett temperament. Tidvis otrevligt bemötande, i synnerhet om man inte genast accepterar dyra (ej nödvändiga) behandlingar. Tar betalt för att ta bort tandsten trots att tandhygienisten gör samma jobb. Kliniken tar alltså betalt 2 ggr för samma sak. Kliniken lägger på stora summor utöver referenspriserna. Fyllning som gått sönder efter mindre än 2 månader görs inte om utan kostnad på den här kliniken. Lätt att få tider till tandläkare. Läs mer
    2018-09-25 Tandläkarna Frostgård svarar Eva J
    Hej Eva!

Det är väldigt tråkigt att läsa om dina upplevelser på vår klinik. Vi strävar alltid efter att sätta patienten i centrum och vår målsättning är att våra patienter ska vara så nöjda som möjligt.

Vi är noga med att presentera olika terapier för våra patienter och lämnar då ut kostnadsförslag samt en rekommendation om det alternativ som är mest hållbart, och på lång sikt, mest ekonomiskt för dig som patient. På dessa kostnadsförslag står våra priser och referenspriset tydligt angivet. När det gäller vissa åtgärder ligger vi något över referenspriset, på vissa åtgärder ligger vi på referenspriset. Vi strävar alltid efter att bedriva högkvalitativ vård och har därför valt att sätta de priser som vi har gjort.

Du får gärna kontakta oss om du ytterligare vill diskutera ditt specifika fall. Vi för gärna en dialog med dig då det verkar ha uppstått missförstånd.
  • marianne l skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Otrevligt bemötande av den kvinnliga tandläkaren. Tandsköterskorna dock mkt trevliga. Höga priser, ej prisvärt. Läs mer
  • Patrik V skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Mycket nöjd med mitt besök hos Tandläkarna i centrum. Som helt ny kund fick jag tid direkt för en akut åtgärd (dom klämde in mig på lunchen) inför en resa. Mycket trevligt och professionellt bemötande och jag är mer än nöjd med resultatet också. Tandläkare Niklas rekommenderas starkt. Läs mer
  • Leslie R
    Leslie R skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Bra tandvård och snabba med akuta åtgärder Läs mer
  • Jukka T
    Jukka T skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    Jag har gått hos Pia sedan jag flyttade ner till Lund 2001. Trevliga och tar inte betalt för återbesök om något lossnat eller gått sönder igen. Hade behandlingen börjat exakt i tid hade det blivit fem i betyg, nu bara fyra. Läs mer
  • Linnéa H skrev om Tandläkarna Frostgård AB
    En skön stämmning i väntrummet och de tar väl hand om en, de är noga med sitt arbete och extremt trevliga och vänliga! Duktiga tandläkare. Läs mer