Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Tandvårdsgruppen S:t Göran.

Tandvårdsgruppen S:t Göran.

S:t Göransgatan 5c, 216 19 Malmö — Visa karta

Tandvårdsgruppen S:t Göran erbjuder allt från enkla undersökningar till mer specialiserade behandlingar inkl. akutvård, implantat, estetisk tandvård och med egna tandtekniker i samma hus kan justeringar på arbeten göras medan ni väntar.

Läs vad 1 kund tycker om Tandvårdsgruppen S:t Göran.

• Crille N
    Crille N skrev om Tandvårdsgruppen S:t Göran.
    Min nya tandläkare! Enkelt att boka tid, korrekt och proffsigt bemötande av all personal. Mycket fräscha lokaler med bra möjligheter till parkering för den som kör bil...
    Jag fick hjälp av tandläkare Per Krasse. Vänligt och yrkesmässigt bemötande med snabb hjälp och tydlighet med vad som gjordes och skall göras med mig som patient. Samtidigt är övrigt personal väldigt med i processen, inte bara "assistent" utan man får känslan av att de jobbar som ett team vilket ger ett bra intryck.
    All utrustning är modern och ny vilket ytterligare stärker intrycket av en bra tandläkare.
    Rekommenderas å det varmaste
    Är du ute efter nån som tar hand om dig och dina tänder på ett proffsigt sätt så ska du kontakta Tandvårdsgruppen S:t Göran.

S:t Göransgatan 5c, 216 19 Malmö