Tano bygg & städ AB

Tano bygg & städ AB

Ring 072-341 77 77 tanobygg.se
4.5

Välkommen till Tano bygg & städ AB! Vi är ett gäng professionella snickare som har lång erfarenhet inom branschen och vi utför arbeten inom bygg och renovering i hela Stockholms län. Tano bygg & städ AB kan hjälpa dig med allt från badrumsrenovering, nybyggen, tillbyggen och rivning till köksrenovering, golvläggning, målning...

12 omdömen om Tano bygg & städ AB

WILLIAM O
Skrev om Tano bygg & städ AB

Trevliga och flexibla människor som städade både grundligt och med ett öga för detaljer. Fick bort fläckar jag kämpat med i år och snyggade även till soffdynorna etc

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

JOSEFINA M
Skrev om Tano bygg & städ AB

Anlitades för flyttstäd av lägenhet i Solna på 75 kvm. Städerskan var där i 12 timmar. Ändå var golv, fönsterbrädor och wc inte rena.

Johanna F
Skrev om Tano bygg & städ AB

Jättebra och proffsigt bemötande både vid bokning och utförande av städning. Noggranna och duktiga i städningen och tar ansvar för helheten dvs kommer med tips på förbättringar och inköp av material.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Yvonne J
Skrev om Tano bygg & städ AB

Ett bra bemötande och en uppriktig vilja att lösa problem.

Ingeborg Och Stefan S
Skrev om Tano bygg & städ AB

40 kvm altan. Trevliga att ha att göra med. Ett bra jobb utför inom utsatt tid.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Oscar W
Skrev om Tano bygg & städ AB

Vi anlitade Tano Bygg/Giorgi för at bygga ny altan. Väldigt fint resultat och proffsigt genomfört. Enkelt att planera och diskutera med Giorgi och Aida och allt blev klart före tidtabell. Vi märkte också att Giorgi och Aida var måna om kvaliteten och att vi som kunder blev nöjda.

Sven N
Skrev om Tano bygg & städ AB

Jag köpte ett altandäck. Jag fick ett utmärkt bemötande av företaget. Mina förväntningar överträffades med råge. Sammanfattningsvis fick vi den altan vi ritat upp. Men vi fick också hjälp att lösa detaljer, som vi inte hunnit tänka igenom, på bästa tänkbara sätt. Arbetarna jobbade skickligt och snabbt. Vi kan därför varmt rekommendera Gio Bygg.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Jan Rikard P
Skrev om Tano bygg & städ AB

De byggde ett riktigt fint pooldäck av komposittrall. Hårt jobbande, noggranna, höll tider och kom med goda idéer. Kan bara rekommendera dem.

Louise M
Skrev om Tano bygg & städ AB

Altan både fram- och baksida av huset. Rengöring av hustak. Mycket noggranna och seriösa

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Anki L
Skrev om Tano bygg & städ AB

Altanbygge mycket nöjd!! Snabbt och smidigt. Slutpriset stämmde med offerten.

Lars E
Skrev om Tano bygg & städ AB

-Stor uteplats med tak och avskärmande plank, plats för bubbelbad, allt i trä. -Seriöst företag som verkligen ville göra det bästa för oss. Lösningsorienterade. Uppfyllde de förväntningar vi hade. -Var väldigt noggranna men lite långsamma (hellre det än tvärt om). Städade efter sig varje dag. -Väldigt transparenta vad gäller kvitton, vi fick alla kvitton för granskning.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Philip K
Skrev om Tano bygg & städ AB

Mycket bra jobb som dessutom levererades i tid. Det var ett trevligt team som jobbade stenhårt. Vi har nu en jättefin altan som vi njuter av.