Thermovent

Torshamnsgatan 35, 164 40 Kista — Visa karta

Från starten i Umeå 1992 fram till flytten söderut i början på 2000-talet arbetade vi på Thermovent främst med bergvärmepumpar. Numera är vi verksamma i hela storstockholm och har utökat vår kunskap till flera olika energieffektiva system för att följa med i utvecklingen.

Med berg-, luft- och solvärme investerar du inte bara i din egen inomhusmiljö utan bidrar också till lägre koldioxidutsläpp och minskar miljöpåverkan i stort.

Vi samarbetar med många små företag för att kunna erbjuda lokal service, men vi tar alltid ansvar för hela projektet och sköter all kommunikation för din räkning. Vi hjälper gärna till med rådgivning och ger förslag på smarta energilösningar för just din bostad.

Kontakta oss så kommer vi förbi och ser över din fastighet!

Läs vad 6 kunder tycker om Thermovent

• Tom P skrev om Thermovent
    Thermovent har installerat en CTC värmepump Eco Air hos oss, en installation som gick både fort och smidigt. Ett år senare har vi halverad elförbrukning och bra värme och varmvatten. Jerry på Thermovent har givit oss mycket bra service och support. Vi
    rekommenderar gärna Thermovent!
    TP Järfälla Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Thermovent
    Utmärk väldigt proffisionella lyssnar på kunds önskemål och förklarar varför något annat är ett bättre allternativ ( blev billigare för mig som kund ) En utmärkt hel entrepenad från offert till städning av emballage ,,,, verkligen nöjd . Nogranna med att förklara hur allt fungerar , Läs mer
  • Jan O skrev om Thermovent
    Bra bemötande och effektivt utfört arbete Läs mer
  • Gonzalo G
    Gonzalo G skrev om Thermovent
    Jätte nöjd med värmepump .Kanon service från början till slut Läs mer
  • Gonzales G skrev om Thermovent
    kannon service från början till slut .Rätt pris och bra sevice . Läs mer
  • tobias f skrev om Thermovent
    bra vänlig och kunnig service Läs mer

Torshamnsgatan 35, 164 40 Kista