Thermovent

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.4

Om företaget

Från starten i Umeå 1992 fram till flytten söderut i början på 2000-talet arbetade vi på Thermovent främst med bergvärmepumpar. Numera är vi verksamma i hela storstockholm och har utökat vår kunskap till flera olika energieffektiva system för att följa med i utvecklingen. Med berg-, luft- och solvärme investerar du inte bara...

8 omdömen om Thermovent

Visar 8 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Rolf R
Skrev om Thermovent

Strålande bra! Väldigt nyttig och omfattande genomgång av värmesystem med Jerry som slutade i att vi beställde en ny bergvärmepump .Proffsiga hantverkare som dyker upp på avtalad tid och gör ett bra jobb! Väldigt nöjda! /Roffe o Mia

Reco tipsar!
Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen
BadgeTwoYears

Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok

Anna R
Skrev om Thermovent

Varning för Thermovent! Jag vände mig till Thermovent för att få hjälp med radiatorer som inte blir varma (variationer i värme mellan olika radiatorer i fastigheten). De skickade en rörmokare som berättade att han även skulle besöka 2 grannar i min samfällighet samma dag. Rörmokaren kommer och kollar att det inte är luft i radiatorerna på övervåningen (totalt 5 st). Han konstaterar att det är OK, ingen luft i radiatorerna. Han vrider också lite på rattarna för in/retur-flöde för som reglerar flödet för samtliga...

Svar från Thermovent

Hej Anna R, vi är ett seriöst företag, som behöver fakturera för de uppdrag som vi får. Vi fick en beställning av dig att åtgärda dina radiatorer. Vi skickade då ut en rörmokare, enligt överenskommelse. Rörmokaren behöver få betalt för det arbete som han utförde på plats hos dig. Oavsett var felet på radiatorerna låg och oavsett andra eventuella uppdrag i närområdet. Fakturan motsvarar inte ett överpris, varken gällande arvodet eller för reseersättningen. Vi försökte gå dig till mötes och lösa det du efterfrågade på ett...

Tom P
Skrev om Thermovent

Thermovent har installerat en CTC värmepump Eco Air hos oss, en installation som gick både fort och smidigt. Ett år senare har vi halverad elförbrukning och bra värme och varmvatten. Jerry på Thermovent har givit oss mycket bra service och support. Vi rekommenderar gärna Thermovent! TP Järfälla

Sponsor
Varma Huset — Mitsubishi Electric
4.6/5 i betyg av 248 omdömen 4.6 av 248 omdömen
Badge2019

Vi har anlitat Varma Huset AB i flera tillfälle både som privat och företag, alltid bra resultat, mycket seriöst och kunniga personer, föret

Stenfirma Lapital AB Stenfirma Lapital AB
Läs mer omdömen
Daniel A
Skrev om Thermovent

Utmärk väldigt proffisionella lyssnar på kunds önskemål och förklarar varför något annat är ett bättre allternativ ( blev billigare för mig som kund ) En utmärkt hel entrepenad från offert till städning av emballage ,,,, verkligen nöjd . Nogranna med att förklara hur allt fungerar ,

Jan O
Skrev om Thermovent

Bra bemötande och effektivt utfört arbete

Sponsor
Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 642 omdömen 3.7 av 642 omdömen
Badge2021

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Gonzalo G
Skrev om Thermovent

Jätte nöjd med värmepump .Kanon service från början till slut

Gonzales G
Skrev om Thermovent

kannon service från början till slut .Rätt pris och bra sevice .

Reco tipsar!
Huddinge Maskinservice AB
4.5/5 i betyg av 1284 omdömen 4.5 av 1284 omdömen
BadgeFiveYears

Har köpt en luftvärmepump till vårt vinterisolerade uterum av Huddinge Maskinservice. Fick snabb och bra hjälp med att lösa utmaningar som k

tobias f
Skrev om Thermovent

bra vänlig och kunnig service

Filtrera omdömen