Tibber AB

tibber.com
4.1

12 omdömen om Tibber AB

Rohit sairam T

Tibber gives 400SEK worth instant off for the electricity saving products! The App is very used friendly and I saved 30% of my power bill every month from changing from other energy service to eon. You can track your usage lively in app. Here’s a tip! You can save money, save the environment, and avoid unnecessary energy consumption at the same time. How? With Tibber’s hourly energy prices, I can easily move my consumption to the cheapest hours, and avoid expensive hours. Try it out, and we’ll both get 400 kr as an instant...

Telinet Energi AB
4.0/5 i betyg av 1869 omdömen 4.0 av 1869 omdömen
BadgeTwoYears

Trevligt bemötande och svarade snabbt i telefon. Tydliga besked och löste i stort det jag behövde hjälp med. Saknar dock återkoppling

Bo E
Skrev om Tibber AB

Då kundtjänst inte har telefon och chatten inte verkar vara bemannad tvingas man använda mail vilket medför att varje enkel fråga tar veckor av mailväxling innan problemet är utrett. Duger inte! Kundens tid värderas inte alls.

Per Anders H
Skrev om Tibber AB

+ Ganska bra app. - Inget telefonnummer. - Bonusen som man vill utnyttja försvinner efter kort tid!

Amal Mohammed L

Nonchalant och dåligt bemötande av Tibbers kundservice. Det krävdes sex återkommande e-mail med begäran av samma faktura under flera dagar samt en presumtiv anmälan till AR för att få ett nonchalant svar utan som helst ursäkt för dröjmålet. Jag känner mig besviken och ledsen av Tibbers bemötande.

Johan Christoffer T

Bra app som ger god insyn i din elanvändning, rekommenderas varmt för den som har möjlighet att styra om förbrukningen till tider då elen är billig, t.ex. laddning av elbil eller "smart" värmepump. Använd denna länk eller skriv in koden när du blir kund så får vi båda 500-1000 kr att handla smarta prylar för. Länk: https://invite.tibber.com/wmp5t82c Kod: wmp5t82c

Björn V
Skrev om Tibber AB

Grymt bra tjänst som hjälper en stackars villaägare att bränna lite mindre pengar på el och uppvärmning:)

Maximilian Lucas B

Jag är verkligen nöjd med Tibber. Hela mitt hus är kopplat med smarta lösningar via Tibber för att minska elkostnaderna. Hittills har jag sett stora besparingar. Jag rekommenderar dem varmt, och här är en bonuskod för dig att få 500-1000 kr beroende på kampanj när du blir kund: https://invite.tibber.com/75quas0u

Maximilian Lucas B gillar detta
Daniel Erik M
Skrev om Tibber AB

Ett bra modernt elbolag. Snabba med att svara på meddelanden, en fantastisk app för att kunna se förbrukning, elpriser, förbättringsförslag osv. Dessutom om man är nörd så kan Tibber lätt anslutas till tex Home Assistant eller Homey. Vill du bli kund hos Tibber, använd då gärna min länk så får både du och jag 500kr var att handla smarta prylar för i deras webbutik. :) https://invite.tibber.com/ani6th9f

Per Jonatan H
Skrev om Tibber AB

Jag upplever även att jag får bra hjälp och inspiration till att förbruka mindre el, både med analyser och tips på smarta produkter. I appen finns ett paket uppe till höger, klicka där och sen på ”jag har blivit inbjuden”. Fyll i koden aa453a38 så får vi 500:- var att spendera på ovan nämnda produkter i TibberStore. Fungerar även om du varit kund ett tag men inte registrerat någon kod än. Att bli kund upplevde jag som oerhört enkelt, jag är en sån som gärna slipper prata med någon. Jag blev kund och laddade ner appen och...

AHMED BIN S
Skrev om Tibber AB

bra sällskap. billiga priser. bra sällskap. billiga priser.

ANDREAS N
Skrev om Tibber AB

Sjukt nöjd tibberkund Testa Tibber du också så får vi båda 500 kr att handla smarta prylar för! https://invite.tibber.com/802c67c2

JOHAN B
Skrev om Tibber AB

Mycket nöjd. Få 100% koll på när elen är billig och anpassa förbrukningen därefter. Mkt bra app. Använd följande kod så får du dessutom 500kr att handla för i deras shop. Kod: sm7cxijw