Tigris Skrädderi & Kemtvätt

3.7

6 omdömen om Tigris Skrädderi & Kemtvätt

Helena P
Skrev om Tigris Skrädderi & Kemtvätt

Lämnat in kläder för lagning flera gånger - alltid jättebra fixat och han håller tiderna. Tack!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Eva Tora Elinor A
Skrev om Tigris Skrädderi & Kemtvätt

Har lämnat in kläder som behöver lagas och ändras till Tigris under flera år och blivit nöjd varje gång. Skräddaren är mycket noggrann, professionell och prisvärd.

JOHN GÖRAN G
Skrev om Tigris Skrädderi & Kemtvätt

När jag skulle hämta min kostym efter kemtvätt sa ägaren att min fru redan hämtat den. Vilket var felaktigt. Efter polisanmälan om bedrägeri och brev om skadeståndsanspråk till ägaren svarade denne mig att kostymen fanns att hämta. Väl åter i butik hävdade ägaren nu att det är bekanta till mig som hämtat kostymen. Först hämtat ut den och sedan lämnat den på dörren utanför butiken. Du får prata med dom istället jag har inte gjort något fel säger ägaren. Dessutom tog han betalt för detta och jag blev utskälld av honom. Förbluffad över hur fräck och oseriös man kan vara som affärsman.

Hanna ulrika A
Skrev om Tigris Skrädderi & Kemtvätt

Var bra o seriös tills dom förstörde en helt ny vårjacka för 1500kr o kortade av armarna till armbågarna, Förklarinhen var att dom blandat ihop mej med annan kunds mått , djävligt undeligt... Ingen ersättning och inget förlåt samt en utskällning från skräddaren då jag frågasatte varför dom förstört mina kläder ! Fick köpa ny jacka .... Oproffsigt att inte ens ersätta jackan då lappar ännu hängde kvar på jackan ( gick från affären till skräddaren )

JOHANNA P
Skrev om Tigris Skrädderi & Kemtvätt

Mycket bra skräddare och kemtvätt. Tydlig och ärlig i kommunikation. Bra priser. Jag är alltid nöjd!

Michael
Skrev om Tigris Skrädderi & Kemtvätt

Känns som en mkt seriös och kompetent skräddare. Gillar att han genast, torrt och sakligt, säger till när en ändring inte är värd att göra. Lämnat in grejor för ändring många gånger, alltid blivit nöjd. Bra priser.