Flyttspecialisten i Mälardalen AB

4.3 i betyg av av 17 omdömen

Läs vad 17 kunder tycker om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

• 2020-10-26

PETER F skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Bra o proffsigt bemötande av kontaktperson Calle Fouganthine som koordinerade flytten och städningen på ett bra sätt. Läs mer
  • Reco tipsar!
    A-J Express Service
    4.8 / 5 i betyg — 290 omdömen
    Badge2020
    "Flytt med flyttstädning: Bra bemött, utmärkt lastning, effektiv urlastning."
  • 2020-10-21

JONAS B skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Mycket trevligt bemötande från deras representant Calle.
    Han var väldigt noggrann och saklig med hela flödet gällande vår flytt.
    Jag kommer använda dem igen nästa år då vi med företaget kommer flytta till nya lokaler.

Rekommenderas starkt

Jonas Läs mer
  • 2020-09-29

SELAM S skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Hade ett övergripande gott betyg på diverse hemisdor så vi anlitade flyttspecialisten. Vi mottog ett gott bemötande från en trevlig säljare, dock så visade sig att tjänsten outsourcas till en tredjepart. Språkbristbristen gjorde att vi inte hade möjlighet att kommunicera med personerna vi släppte in i vårt hem. Det hela slutade med en slarvig och halvdan insats. Flyttspecialisten gör sig onåbara och lämnar över allt ansvar till tredjeparten. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Uppsala Stadsbud
    4.7 / 5 i betyg — 491 omdömen
    Badge2020
    "Tack för fantastisk service i samband med flytt från en adress till en annan i Uppsala; inte bara böcker, glas och porslin som skulle packas"
  • 2020-08-10

Eric Marcus B skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Mycket profesionella och effektiva! Läs mer
  • Carina Viola C

2020-06-17

Carina Viola C skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Otroligt bra och proffsiga killar som genomförde flytten. Lugna och systematiska. Rekommenderar dom varmt. Läs mer
  • 2020-06-06

ANN-CRISTINE M skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Vi har använt Flyttspecialisten för vår flytt från Stockholm till Örebro, hela paketet från packningen, flytten och städningen. Allt har fungerat till vår fulla belåtenhet, smidigt med kontakter och bra med Calle som höll ihop det hela och var lätt att komma i kontakt med. Vi tog emot flyttkillarna i Örebro, de var proffsiga och otroligt snabba. Vi kan varmt rekommendera Flyttspecialisten. Läs mer
  • 2020-06-02

ANNIKA T skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Mycket bra och seriöst företag! Fick tips om dem via mäklaren vi anlitade och vi ångrar oss inte en sekund att vi valde Flyttspecialisten i Mälardalen för hjälp av vår flytt till Hälsingland. Mycket trevligt bemötande både av Calle när vi fick offerten för flytten, av transportledaren när det började närma sig flyttdatum samt de tre supertrevliga flyttgubbarna som tog hand om själva lastningen och lossningen av vårt bohag!! Vi är glada att kunna säga att vi varmt rekommenderar denna flyttfirma! Läs mer
  • OLE L

2020-05-29

OLE L skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Trevliga killar som hjälpte oss både att packa och med flera flyttar mellan olika förråd och lägenheter. Rekommenderas varmt Läs mer
  • LASSE S

2020-05-28

LASSE S skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Bra bemötande och proffsiga killar som utförde packning/flytt. Lån av kartonger och hämtning av densamme en månad efter flytten ingick, vilket gjorde upplevelsen ännu bättre. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-05-26

Curt Andreas S skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Kontaktmannen Calle var mycket proffsig och förtroendeingivande. Flyttkillarna kom i tid och jobbade på i ett högt tempo. Jag kan helt klart rekommendera denna flyttfirma och kommer nyttja den igen om det behövs. Läs mer
  • 2020-04-03

FREDRIK A skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Riktigt oseriösa,
    Gjorde narr av att jag tog upp skadorna de åsamkat och att jag gjorde det under rådande corona kris.
    Säljaren på företaget ville inte ta i det, kontoret ville inte ta i det och sa att någon från deras skadeavdelning skulle återkomma men det hände aldrig. Vårdslösa och ansvarslösa, undvik i största möjliga mån. Läs mer
  • Tatiana Maru R

2020-03-28

Tatiana Maru R skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Jag tyckte mycket om Flyttspecialisten. Trevligt bemötande av säljansvarige, Calle, fick snabbt en offert som gick att anpassa till mina behov. Arbetsledarna var snabba att svara på alla mina frågor via telefon, det gick att ringa företaget och fråga om stort och smått inför flytten och få tydliga svar snabbt.Flyttkillarna var trevliga, proffsiga och snabba. Jag har endast flyttat två gånger i mitt liv och aldrig tidigare anlitat flyttfirma, så det var en ovan upplevelse. Flyttspecialisten skötte sig bra och underlättade min flytt. Jag kan verkligen rekommendera firman. Läs mer
  • Henrik Arvid Mattias S

2020-03-19

Henrik Arvid Mattias S skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Härliga flyttgubbar som var otroligt effektiva. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-12-21

Carl Tomas F skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Det var proffsigt utfört från offerten och bokningen med säljaren till kontakten med transportledaren och genomförandet av flyttuppdraget. Läs mer
  • Jörgen Fredrik B

2019-11-02

Jörgen Fredrik B skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Väldigt professionella, löste uppgiften snabbt och på utsatt tid. Trevliga och kundfokuserade. Försäljningsansvarige Calle var väldigt bra ha att göra med och hjälpte oss även mycket med tips och råd inför flytten. Läs mer
  • 2019-11-01

Petra Carolin E skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Trevliga, glada och väldigt snabba killar hjälpte oss att flytta idag!
    Två lägenheter till en på snabb tid. Supernöjda är vi, och skulle verkligen rekommendera Flyttspecialisten! Läs mer
  • Josef Foureaux D

2019-09-06

Josef Foureaux D skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB
    Katastrof!
    Flytten tog 3 dagar!! Jag fick ta ledigt från jobbet. De skulle kommit lördag, men deras lastbil gick sönder så då kom dem på söndagen. Var inte beredda på att jag bokat packning också. De kunde bara flytta 2/3 av grejerna. Återkom på måndagen för att packa o flytta resten. Då var de en gubbe kortare.
    Ville sen att jag skulle betala för lastbilen båda dagarna och resa till o från stockholm 4 gånger. Jag vägrade, men tycker fortfarande att det blev för dyrt eftersom det tog 3 dagar!! Läs mer
    Ann K gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte