TriffiQ

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm — Visa karta

Kom in i vårt 1200m2 stora showroom i Hammarby Sjöstad och se vårt breda och aktuella utbud av profilkläder och presentreklam!

Vi ser till att ditt företag syns och sticker ut på allt från godispapper till banderoller och får dina anställda och kunder att uppleva varumärket på produktmedia, arbetskläder eller profilkläder. Oavsett var och hur du vill synas kan vi på TriffiQ Företagsprofilering se till att du gör det.

När din verksamhet kräver lite extra stil och klass har vi även vår dressade kollektion av profilkläder, passar för tjänstemän, receptionister eller om ni skall ställa ut på mässa.
Vi erbjuder då bl.a. kostymer som är av hög kvalitet, men fortfarande verkligt funktionella, från ex. Tailor, Berkeley och J. Harvest & Frost.

Idag är vi 19 anställda och vi har tillsammans en unik kompetens inom produktmedia, arbetskläder, displaymaterial, företagsprofilering och presentreklam.

Kontakta oss så kan vi ta reda på hur vi bäst får ditt varumärke att synas!

Läs vad 7 kunder tycker om TriffiQ

• Stephan S
    Stephan S skrev om TriffiQ
    Stort sortiment, bra service & snabb leverans!
    2017-03-27 Tommy H svarar Stephan S
    Tack för fin rekommendation av oss.
  • Frida L
    Frida L skrev om TriffiQ
    Svårt att få hjälp att komma till någon som kan lösa problem med inloggning osv.
    2017-03-27 Tommy H svarar Frida L
    Hej, gäller detta en webbshop så är det bara kontakta info@triffiq.se så löser vi detta snabbt, vi vill ej lämna inloggningsuppgifter via telefon för säkerhetens skull och vi måste verifiera att det är rätt person.
  • Nina A
    Nina A skrev om TriffiQ
    Jag uppskattar särskilt era bra förslag på produkter som passar vår verksamhet, att ni alltid är snabba med svar och leveranser, samt att ni har produkter med hög kvalitet.
  • Emil B
    Emil B skrev om TriffiQ
    Vi beställer alla våra arbetskläder från Triffiq. Överlag bra men lite slarviga.
    2017-03-22 Tommy H svarar Emil B
    Tack för rekommendation och vi lovar att ej slarva mer !
  • Laura B
    Laura B skrev om TriffiQ
    Företagsprofilerade kläder. Allting funkat bra, hög kvalitet, hjälpsam personal och snabba leveranser.
    2017-03-22 Tommy H svarar Laura B
    Tack för detta! Vi blir glada för bra respons!
  • Elfi A
    Elfi A skrev om TriffiQ
    Jag har från dag 1 blivit otroligt väl bemött. Vi köper div give away's och ibland även julklappar. ALLT jag fått mig rekommenderat är av ytterst förstklassig kvalitet.
    Det skall mycket till att jag INTE kommer att handla av Triffiq framöver, dom är helt enkelt BÄST.
    2017-03-22 Tommy H svarar Elfi A
    Tack för bra betyg- vi blir glad för detta!
  • Petra A
    Petra A skrev om TriffiQ
    Jättefin utställning, lätt att parkera.
    har både arbetskläder och en stor utställning för presentreklam

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm