TriffiQ

TriffiQ

Kom in i vårt 1200m2 stora showroom och yrkesklädesbutik i Hammarby Sjöstad och se vårt breda och aktuella utbud av profilkläder och presentreklam!

Vi ser till att ditt företag syns och sticker ut på allt från godispapper till banderoller och får dina anställda och kunder att uppleva varumärket på produktmedia, arbetskläder eller profilkläder. Oavsett var och hur du vill synas kan vi på TriffiQ Företagsprofilering se till att du gör det.

När din verksamhet kräver lite extra stil och klass har vi även vår dressade kollektion av profilkläder, passar för tjänstemän, receptionister eller om ni skall ställa ut på mässa.
Vi erbjuder då bl.a. kostymer som är av hög kvalitet, men fortfarande verkligt funktionella, från ex. Tailor, Berkeley och J. Harvest & Frost.

Idag är vi 19 anställda och vi har tillsammans en unik kompetens inom produktmedia, arbetskläder, displaymaterial, företagsprofilering och presentreklam.

Kontakta oss så kan vi ta reda på hur vi bäst får ditt varumärke att synas!

Läs vad 277 kunder tycker om TriffiQ 2

• 2021-05-27
    Jag har köpt 2 par byxor, 2 st tröjor och 2st toppar. Byxor och toppar kom efter 1-2 veckor. Topparna har jag fått efter några veckor efter att jag ringt och skrivit. Ett par byxor var för stora och skickade tillbaka. Skulle få ett par nya i en mindre storlek. Jag väntar fortfarande på att få de.
    Jag hade stora förväntningar på hela. Blev väldigt besviken. Kommer inte rekommendera de samt kommer inte beställa mer från de.
    Hej Jelena, vi beklagar att du känner dig missnöjd. Vi försökte beskriva händelseförloppet via mail redan 12 Maj. Vi har, som vi informerat om, haft tråkiga förseningar i leveranser från vissa leverantörer. Detta har vi/ du tyvärr blivit drabbad av. Normal leveranstid på beställningsvaror med tryck är 10-15 arb dgr. Byxorna som du beställde fel storlek på är beställda i ny storlek och ligger för utleverans nästa vecka. Ännu en gång beklagar vi det inträffade och hoppas trots allt att vi får en ny chans framöver. Ha en fortsatt bra vecka TriffiQ
  • 2021-05-23
    Jag är jättenöjd med Triffic, köpte arbetskläder i form av olika typer av tröjor till hela gänget.
    Trevlig och snabb service
    Tack för att vi fick hjälpa er. Hoppas vi snart får assistera igen. TriffiQ
  • 2021-05-21
    Köpte ftg-plagg med tryck, som ordnades på direkten. Snabb och proffsig service.
    Härligt att du är nöjd. Välkommen tillbaka när ni har behovet. Kolla gärna in övriga produkter vi kan erbjuda i vår sökmotor på www.triffiq.se TriffiQ
  • 2021-05-21
    jag köpte målarkläder och skyddsskor, blev bemött på ett väldigt positivt och bra sätt
    Hej, tack för att ni valde oss som leverantör och härligt med positiv feedback. Välkommen åter TriffiQ
  • 2021-05-20
    Vänliga, snabba och duktiga! Bra material- och produktval!
    Tack för att du använder oss som leverantör. Vi är glada för att våra produktförslag föll väl ut. Välkommen åter snart igen TriffiQ
  • 2021-05-20
    Snabb och otroligt bra service, öppen dialog och bra priser.
    Vi tackar ödmjukt för det fina betyget. Hoppas vi och Roger snart får hjälpa er igen TriffiQ
  • 2021-05-18
    TriffiQ har alltid kunden i fokus, dom är lösnings orienterade och har alltid en lösning. Det är lätt att beställa kläder, de trycker på plats och vi kan redan samma dag skicka ut vår personal på arbeten. Dom hjälper oss att hålla den höga kvalité vid lovar våra kunder. TriffiQ är med oss!
    Topp! Underbart! Framförallt Tack för eran feedback! Att få vara en del i er verksamhet och bidra till erat goda arbete mot era kunder är en förmån för oss. Ni skriver att "Triffiq är MED er". Vi kan bara säga TACK för att ni väljer oss som samarbetspartner och leverantör. TriffiQ
  • 2021-05-14
    Professionell personal som ger fantastiskt bra service! Både stort utbud och snabb leverans!
    Tack för att ni tog er tid och ge oss feedback. Hoppas vi ses snart igen. TriffiQ
  • 2021-05-07
    Kanon bra! Smidigt och enkelt!
    Hej! Underbart att höra att vår service är till belåtenhet :) Hoppas vi snart får hjälpa er igen. TriffiQ
  • 2021-05-06
    Handlade diverse profilprodukter. Fick ett bra bemötande, men leveranserna drog ut långt på tiden och det blev fel produkter som levererades och behövde rättas.
    Hej, bemötandet är jätteviktigt för oss så tack för den positiva kommentaren. Vi kommer titta på din order och se vad som gick fel. Hoppas du blev nöjd med ersättningspennan vi levererade som viss kompensation. Hoppas vi får möjligheten att hjälpa er igen och visa hur bra vi verkligen är :) Ha det gott TriffiQ
  • 2021-01-29
    Toppservice, bra utbud och trevliga medarbetare på alla positioner
    Hej Simon och tack för att du tog dig tid att betygsätta oss. Kul att ni tycker om vårat utbud och ännu roligare att ni gillar oss:) Var rädda om er så hoppas vi att vi syns snart igen TriffiQ
  • 2021-01-29
    Företagspresenten köptes som en pepp-gåva under Corona tiden. Termosflaskan fick både företagslogo och personligt namn, som uppskattades av hela gänget.
    Trevligt och professionellt bemötande av TriffiQ personal samt snabb leverans.
    Tack Abbott för att vi fick hjälpa er med er pepp-gåva. Spännande för oss att kunna göra gåvor med medarbetarensnamn. Var rädda om er och hoppas vi får hjälpa er snart igen TriffiQ
  • 2020-11-18
    Vi har köpt skaljackor tror jag de kallas. Det behövs större storlek. Vi har en i styrelsen som den största knappt räcker om.
    Bemötandet var ok. Det är ju helt via datorn.
    Vi hade inte så högt ställda krav förutom att vi inte kunde få större storlek. Men leveransen av det vi beställde var ok.
    Vi tycker det är ett problem att man inte kan beställa bara ett plagg.
    Hej ock tack för att ni tog er tid för att bedöma oss. Vi är såklart långt ifrån nöjda med en 3:a :) Det finns såklart stora storlekar att tillgå. Är storleken riktigt stor har man tyvärr inte lika brett sortiment att välja från. Ibland erbjuder vi dessa storlekar i en avvikande modell jämfört med resten av beställningen. Att beställa 1st går även det bra. Dock är det många som tycker det blir kostsamt om man önskar tryck. Det tillkommer alltid en startkostnad... Vi försöker alltid vara flexibla. Hoppas vi får möjlighet att hjälpa er igen. Ha det gott TriffiQ
  • 2020-11-16
    Vi köpte 13 par skalbyxor tlll pedagoger på förskolan.
    Bara bra bemötande från början till slut.
    Jag kan varmt rekommendera företaget till andra kunder.
    Tack för att vi fick hjälpa er! Ni är varmt välkomna åter TriffiQ
  • 2020-11-16
    Jag fick bra tips som landade i en order och allt levererades enligt plan och jag fick mycket bra, trevligt och proffsigt bemötande!
    Tack för att vi fick hjälpa er! Var rädda om er i rådande situation så hoppas vi få hjälpa er snart igen TriffiQ
  • 2020-11-13
    Personlig service med snabbt omhändertagande och openminded personal. Tack Titti!
    Tack, Titti är en av våra klippor på TriffiQ. Hon hälsar och tackar för de fina orden. Välkomna åter TriffiQ
    Superproffsigt bemötande av Moa
    Tack! Vi är stolta över att ha Moa som kollega. Hoppas vi får hjälpa er snart igen. Moa är redo:) TriffiQ
  • 2020-11-11
    Reklamprodukt, Bra bemötande, bra och kunniga, de inger ett stort förtroende och har stor bredd i denna bransch.
    Vi blir mycket glada för eran kommentar. Det känns roligt att vi har kunnig personal inom så många områden. Produktmedia, profilkläder, arbetskläder och skor, Dispaly & Expo och snart även vårdkläder ha det gott TriffiQ
  • 2020-11-11
    Nationalmuseum har köpt in arbetshandskar, kontakten med er var väldigt trevlig, snabbåterkoppling, hjälpsam och snabbt levererade produkter. Toppen!
    Tack ! Vi blir så glada för feedback. Hoppas vi får hjälpa er snart igen TriffiQ
  • 2020-11-11
    Fick det jag sökte och med trevligt bemötande!
    Tack Pax Skyltmakeri! Vår personal är vår starkaste "kraft" och vi blir mycket glada när de får beröm. TriffiQ
  • 2020-09-03
    Jag varar på min tidigare arbetsplats återkommande kund på TriffiQ, och behövde nu, flera år senare på mitt nuvarande jobb, en liten order av powerbanks med gravyr. Efter att ha varit i kontakt med en "lågprisleverantör" som tog lång tid på sig att svara och sen inte kunde göra det jag ville kom jag att tänka på TriffiQ.

Jag fick omedelbart svar, det var inga konstigheter att få det jag ville ha, och inte heller några problem att ordern inte var så stor (bara 30st powerbanks). Slutprodukten blev också precis så bra som jag hoppats.

Jag minns inte exakt vad priset var hos "lågprisleverantören", men nästa gång vänder jag mig direkt till TriffiQ då det ger en lägre totalkostnad eftersom även min tid räknas.
    Fantastiskt roligt att höra att vår fokus på personlig service ger resultat. Vi hoppas få se er hos oss snart igen. TriffiQ
    T shirts, keps , hoddie

Alla är trevliga o hjälpsamma.

Rekommenderas Varmt!
    Mycket värmande att få din fina feedback. Hoppas vi ses snart igen TriffiQ
  • 2020-09-02
    Trevligt bemötande och mycket serviceinriktade och svarar snabbt på frågor och önskningar! :-)
    Roligt att få feedback gällande vår personals servicegrad. Tack för det fina betyget. Givetvis får hela personalen ta del av betygsättningen. Välkomna åter TriffiQ
  • 2020-09-02
    Köpte div arbetskläder och skjortor.
    Trevligt bemötande.
    Vi önskade snabb och delad leverans, det uppfylldes inte och vi fick inget medd. om att det ändrades tyvärr.
    Ok men kan bli bättre.
    Hej, vi tar till oss detta och kommer se över vad som hände och åtgärda därefter. Tack för ni på Etcon använder oss som leverantör och hoppas vi ses snart igen. TriffiQ
  • 2020-09-02
    Enkelt, proffesionellt tänk och fokus, engagerade medarbetare och härlig stämning i butik!
    Tack för ditt värmande betyg. Hoppas vi snart får se dig hos oss igen TriffiQ
  • 2020-09-02
    Köpt arbetskläder och är supernöjd med allt från kvalitet till leverans och bemötande!
    Stort tack för det fina betyget! Vi på TriffiQ är stolta över att få vara er leverantör. Välkomna åter TriffiQ
  • 2020-06-08
    Pålitlig leverantör som ser kunden i focus.
    Tack Company Line för förtroendet när ni valde TriffiQ som helhetsleverantör. Hoppas vi snart får hjälpa er igen TriffiQ
  • 2020-06-08
    Fantastiks service, bemötande och resultat :)
    Stort tack för de fina orden. Varmt välkomna tillbaka när vi behövs. TriffiQ
  • 2020-06-06
    Bra produkter, Men det behövs mer guidning tycker jag. Hjälp med storlek, tips när man gör brodyr (placering, storlek, mm)
    Tack för feedback. Vi tar detta till oss och sätter upp en internutbildning för berörd personal omg. Denna del är en av de saker som skall sitta i ryggraden hos vår personal. TriffiQ
  • 2020-06-06
    Alltid en utmärkt service och ett grymt bemötande. Sen så fungerar leveranserna alltid helt perfekt. Så 5 av 5 från oss!
    Stort tack för de stärkande orden. Vi hoppas snart få leverera till er på Edgeman snart igen. TriffiQ
  • 2020-06-05
    Trevligt och professionellt bemötande, brett sortiment, påläst personal
    Tack! Med er hjälp ska vi försöka bli ännu bättre :) Hoppas vi får hjälpa er snart igen TriffiQ
    Skyddsutrustning
    Bra respons per mail och telefon
    Stort tack för förtroendet att ni valt oss som en av era leverantörer av skyddsutrustning. Hoppas vi hörs snart igen TriffiQ
  • 2020-06-05
    Stort utbud, bra service och tillmötesgående personal.
    Tack för det fina betyget. Hoppas vi ses snart igen. TriffiQ
  • 2020-06-05
    Snabba svar, ingenting är omöjligt, snabb leverans och stort utbud. Världsklass!
    Tack för ditt fina beröm! Obeskrivligt roligt att få positiv feedback som visar att vårat fokus på personlig service lönar sig. Hoppas vi får se dig hos oss snart igen TriffiQ
  • 2020-06-04
    Arbetskläder. Mycket gott bemötande och hjälpsamhet av personalen, uppfyllde förväntningarna helt o hållet
    Tack för att ni tog er tid att bedöma oss på TriffiQ. Det betyder mycket i vår strävan att bli bättre. Hoppas vi får hjälpa er snart igen. TriffiQ
  • 2020-06-04
    Vi har köpt tryckta tröjor och byxor av dom, servicen har hållit en bra nivå, de är lyhörda på våra önskemål om produkter och leveranser.
    Trevligt bemötande i butiken.
    Tack för erat fina omdöme. Vi ska kämpa vidare mot 5/5 Hoppas vi snart får hjälpa er igen och spänna servicebågen ännu högre. TriffiQ
    Skyddsutrustning.

Bra service och snabba svar från kontakt (Micke)
    Stort tack för de värmande orden och ett stort tack Attendo för det fina arbete ni utför. TriffiQ
    Hej!
    Snabba, Lyhörda, Professionell
    Tre snabba man kan säga om Triffiq
    Tre snabba tillbaka, Tack Tack Tack Hoppas vi snart får hjälpa er igen. TriffiQ
  • 2020-06-04
    Snabb service och hög kvalitet i levererade produkter.
    Tack för de fina orden och tack för att ni använder oss på TriffiQ som leverantör. Hoppas vi ses snart igen TriffiQ
  • 2020-06-04
    Hej , jag köpte Visir och det var en smidig beställning och gott bemötande av Moa som gjorde allt för att vi skulle bli nöjda.
    Vi blir mycket glada för att ni blev nöjda med vår service. Vi på TriffiQ "hejar" på er som tar hand om våra äldre. TriffiQ
    Beställde kläder.

Underbart bemötande av Moa Franzén.

Bemötande är över förväntan och vi får alltid fantastiskt bra service!
    Vi tackar för detta och känner en stor stolthet över våra anställda. Välkomna tillbaka TriffiQ
  • 2020-03-16
    Titti är alltid serviceinriktad, snabb med återkoppling och levererar fina produkter
    Tack för det fina betyget. Titti hälsar Välkomna åter TriffiQ
  • 2020-03-16
    Alltid trevligt bemötande! Alltid lager av arbetskläder som jag behöver (måleri)
    Tack för detta Martin, säg till om du saknar något i vår butik TriffiQ
  • 2020-03-14
    Proffsigt bemötande och ser till kundens bästa. NF Racing AB är jättenöjd med samarbetet!
    Tack NF Racing för att vi får vara er leverantör TriffiQ
  • 2020-03-13
    Köpte profilkläder och har fått mycket god service samt proffsigt omhändertagande. Kan varmt rekommendera TriffiQ och Tobias
    Tack för omdömmet! Tobias sträcker på sig lite extra och vi andra i TriffiQ-teamet finns här om det behövs. TriffiQ
  • 2020-03-13
    Köpte senast förkläden med tryck av Åke Löfgren på Triffiq. Har varit kund i många år och är mycket nöjd med bemötandet av personal och övrigt. Får alltid snabb återkoppling, hög kompetens hos Åke, snabba leveranser och bra kvalité på produkterna. Jag är mycket nöjd som kund och rekomenderar Åke och Triffiq till andra aff'ärskollegor.
    Vi är oerhört tacksamma för att vi fått hjälpa Bonport genom åren och Åke låter hälsa att han tackar för de värmande orden. TriffiQ
  • 2020-03-13
    Vi har Triffiq so leverantör av arbetskläder.
    Alltid bra service och trevligt bemötande som lever upp till förväntningar!
    Tack Carl Johan för din stärkande feedback. Återkom gärna om det är ngt vi kan förbättra. TriffiQ
  • 2020-03-13
    Bra utbud av produkter, bra tillgänglighet, bra service och trevlig personal.
    Vi på TriffiQ tackar för eran fina betygsättning av oss: Det värmer och inspirerar oss till att bli ännu bättre. TriffiQ
  • 2020-02-12
    Många års samarbete med bra produkter, förstående och kunnig personal och snabba leveranser
    Hej My, Vi blir stolta över de fina orden till vår personal. Hoppas vi snart får hjälpa dig igen. TriffiQ
  • 2020-02-12
    Fick hjälp att ta fram en logga och textiltryck.
    Trevlig och kunnig personal.
    Tack Patrik för ditt omdöme. Hoppas vi snart får se dig hos oss igen. TriffiQ