TriffiQ

Kom in i vårt 1200m2 stora showroom och yrkesklädesbutik i Hammarby Sjöstad och se vårt breda och aktuella utbud av profilkläder och presentreklam!

Vi ser till att ditt företag syns och sticker ut på allt från godispapper till banderoller och får dina anställda och kunder att uppleva varumärket på produktmedia, arbetskläder eller profilkläder. Oavsett var och hur du vill synas kan vi på TriffiQ Företagsprofilering se till att du gör det.

När din verksamhet kräver lite extra stil och klass har vi även vår dressade kollektion av profilkläder, passar för tjänstemän, receptionister eller om ni skall ställa ut på mässa.
Vi erbjuder då bl.a. kostymer som är av hög kvalitet, men fortfarande verkligt funktionella, från ex. Tailor, Berkeley och J. Harvest & Frost.

Idag är vi 19 anställda och vi har tillsammans en unik kompetens inom produktmedia, arbetskläder, displaymaterial, företagsprofilering och presentreklam.

Kontakta oss så kan vi ta reda på hur vi bäst får ditt varumärke att synas!

Läs vad 302 kunder tycker om TriffiQ 2

• 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Trevligt och personligt bemötande. Snabba på tryck.
    Tack för 5 fina poäng. Hoppas vi snart får hjälpa er igen TriffiQ
  • 2022-05-31 Insamlad av företaget
    Grym service - snabba leveranser och trevligt bemötande. Heja Titti
    Tack för era fina kommentarer. Titti hälsar tillbaka och tackar. TriffiQ
  • 2022-05-26 Insamlad av företaget
    Become an athlete har varit mitt gym sen 2018 och jag stormtrivas! Personal och medlemmar har lyckats att få till och hålla en inkluderande och inspirerande atmosfär och en väldigt härlig community. Instruktörer och coacher är väldigt kompetenta och lyser med sin vilja att få medlemmarna att komma framåt mot sina mål. Tack för att ni finns och gör ett sånt bra jobb!
    Tack för att vi får hjälpa er.
    Hoppas vi ses snart igen
  • 2022-05-25 Insamlad av företaget
    Åke is da King
    Tack för härlig feedback. Vi är mkt stolta över våra medarbetare. TriffiQ
  • 2022-05-24 Insamlad av företaget
    Grymt bra service! Snabbt och rätt hela tiden.
    Härligt att ni är nöjda. Hoppas vi snart får hjälpa er igen TriffiQ
  • 2022-05-24 Insamlad av företaget
    Great customer service, fast response time and delivery. Very happy with the pens and pencils we ordered.
    Thnx for your positive feedback. We`ll hope to see you soon again. TriffiQ
  • 2022-03-23 Spontant omdöme
    Tobias på TriffiQ hjälpte mig och min lilla idrottsförening med att ordna klubbkläder. Vi är nystartade med liten budget och har nästan ingen erfarenhet av detta men fick mycket stöd och hjälp! Kunde inte önska mig något bättre!
    Tack för givande feedback.
    Hoppas ni blir snyggast på planen och varmt välkomna tillbaka när vi får hjälpa till igen.
  • 2022-03-02 Insamlad av företaget
    TriffiQ hade tid och kunskap att lyssna på våra behov och komma med bra förslag. Enkla att kommunicera med i dialogen kring leverans och liknande. Vi köpte väskor till personalen.
    Tack för den fina feedbacken. Välkomna åter TriffiQ
  • 2022-03-01 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande, även vid krångliga frågor!
    Härligt att vi kunde svara och lösa era frågor.
    Hoppas vi snart ses igen
  • 2022-02-27 Insamlad av företaget
    Trevligt och kunniga personal!
    Tack Javier för din fina feedback TriffiQ
  • 2022-02-27 Insamlad av företaget
    Micke på TriffiQ stod för bemötande i toppklass!
    Vi fick hjälp med val av arbetskläder samt tryck av loggor.
    Nästa gång vi ska ha arbets/profilkläder vet vi vart vi vänder oss :).
    Tack för den fina feedbacken. Kom snart tillbaka TriffiQ
  • 2022-02-23 Insamlad av företaget
    Bra men inte 100! Lite rörig hemsida och det var svårt att få grepp på sakerna. Allt kostande 1 krona under och det ser lite illa ut. . Var ärliga, safta på istället och skriv 100:-istället för 99:-. Lite småsniket kan jag tycka.
    En medarbetare fick aldrig sin gåva som han beställde. Han har inte kvar kortet så vi vet inte vilket nummer det var. Nils Pålbrant ska det vara registrerat på.
    Hej,
    om det är TriffiQs hemsida du syftar på är kritiken befogad. Vi är i slutfasen med vår nya sida och hoppas du får bättre guidning där.
    Gällande gåvokortet som ni upphandlade har er beställare fått info om adressen info@getmygift.se dit din kollega kan maila och få en ny värdekod. Tveka aldrig att höra av er till oss direkt när missnöje uppstår så vi kan rätta till. ha det gott
  • 2022-02-21 Insamlad av företaget
    Alltid ett trevligt bemötande av Tobias! Vi får snabba offerter, tydliga skisser och säkra leveranser. Trots att vi oförbätterligt alltid är ute i sista sekunden så löser de alltid leverans. Bäst helt enkelt!
    Tobias hälsar och tackar. Säg till om vi kan underlätta för er planering TriffiQ
  • 2021-11-30 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med TriffiQ som leverantör av Stall Kungsgårdens personalkläder. Bra kunskapsstöd vid produktval och profilering och fin service
    Tack för er återkoppling. Den är värd massor för oss. TriffiQ
  • 2021-11-21 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och förslag på profilsaker. Köpte tröjor pikeer samt termosar. Titti är fantastisk att ta hand om kunder.
    TriffiQ och Titti tackar för det fina betyget. Välkommen åter TriffiQ
  • 2021-11-19 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och bra service
    Kort koncist och mkt värdefullt för oss. Tack TriffiQ
  • 2021-11-18 Insamlad av företaget
    Proffesionellt bemötande i alla förfrågningar.
    Triffiq kom med bra förslag när vi hade speciella önskemål.
    Snabb leverans och fint tryck.
    Härligt att ni är nöjda med vår respons på era förfrågningar och härligt att ni är glada åt leveranserna. Hoppas vi får hjälpa till även detta år. TriffiQ
  • 2021-11-18 Insamlad av företaget
    Vi har blivit bra bemötta av Triffiq då de skräddarsyr sin service för varje enskilt företag. De har stort utbud av produkter och hjälper er att hitta det bästa för just Er.
    Vi blir glada att få höra eran positiva feedback. Vi tar det med oss in i detta år och hoppas få hjälpa er snart igen. TriffiQ
  • 2021-11-16 Insamlad av företaget
    Mycket bra service och kundfokus. Bra kvalitet på levererade profilkläder och kläder till vår restaurangpersonal. Trevligt och effektivt bemötande.
    Tack Lasse för det fina betyget trots vår sena reply. Varmt välkommen åter detta år. TriffiQ
  • 2021-11-16 Insamlad av företaget
    Snabb och bra service till rätt pris - mycket nöjd med den hjälp vi fått.
    Tack för det fina betyget och hoppas vi snart får träffa er igen detta år TriffiQ
  • 2021-11-16 Insamlad av företaget
    Alltid bra bemött. Har vid flera tillfällen inhandlat reklamprylar till vår avdelning. Har vid ett tillfälle behövt reklamera men det var inga problem och ersättningsprodukt kom till oss snabbt.
    Trots vår sena kommentar vill vi tacka för den fina feedbacken. TriffiQ
  • 2021-11-15 Insamlad av företaget
    Alltid ett korrekt och proffessionellt bemötande. Kunnig personal.

Åke är en klippa
    tack för det fina betyget och välkomna åter 2022 TriffiQ
  • 2021-09-29 Insamlad av företaget
    Snabb reaktion när man behöver ngt.
    Tack för din betygsättning av oss på TriffiQ och riktigt roligt att ni uppskattar snabb återkoppling.
    Hoppas vi snart får hjälpa er igen
  • 2021-09-08 Insamlad av företaget
    Bra och personlig service.
    Och naturligtvis ett utbud som passar mig
    Tack för det fina betyget. Roligt att höra att du tycker om sortimentet. Vi försöker addera lite mer mervärden för att sticka ut lite.
    'Säg gärna till om du saknar ngt

• 2021-09-05 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande, snabba leveranser och väldigt lösningsorienterade!
    Tack för det fina betyget!
    Hoppas vi snart får hjälpa er igen
  • 2021-05-27 Insamlad av företaget
    Jag har köpt 2 par byxor, 2 st tröjor och 2st toppar. Byxor och toppar kom efter 1-2 veckor. Topparna har jag fått efter några veckor efter att jag ringt och skrivit. Ett par byxor var för stora och skickade tillbaka. Skulle få ett par nya i en mindre storlek. Jag väntar fortfarande på att få de.
    Jag hade stora förväntningar på hela. Blev väldigt besviken. Kommer inte rekommendera de samt kommer inte beställa mer från de.
    Hej Jelena,
    vi beklagar att du känner dig missnöjd. Vi försökte beskriva händelseförloppet via mail redan 12 Maj. Vi har, som vi informerat om, haft tråkiga förseningar i leveranser från vissa leverantörer. Detta har vi/ du tyvärr blivit drabbad av.
    Normal leveranstid på beställningsvaror med tryck är 10-15 arb dgr. Byxorna som du beställde fel storlek på är beställda i ny storlek och ligger för utleverans nästa vecka. Ännu en gång beklagar vi det inträffade och hoppas trots allt att vi får en ny chans framöver.
    Ha en fortsatt bra vecka
  • 2021-05-23 Spontant omdöme
    Jag är jättenöjd med Triffic, köpte arbetskläder i form av olika typer av tröjor till hela gänget.
    Trevlig och snabb service
    Tack för att vi fick hjälpa er. Hoppas vi snart får assistera igen. TriffiQ
  • 2021-05-21 Insamlad av företaget
    Köpte ftg-plagg med tryck, som ordnades på direkten. Snabb och proffsig service.
    Härligt att du är nöjd. Välkommen tillbaka när ni har behovet.
    Kolla gärna in övriga produkter vi kan erbjuda i vår sökmotor på www.triffiq.se
  • 2021-05-21 Insamlad av företaget
    jag köpte målarkläder och skyddsskor, blev bemött på ett väldigt positivt och bra sätt
    Hej,
    tack för att ni valde oss som leverantör och härligt med positiv feedback.
    Välkommen åter
  • 2021-05-20 Insamlad av företaget
    Vänliga, snabba och duktiga! Bra material- och produktval!
    Tack för att du använder oss som leverantör. Vi är glada för att våra produktförslag föll väl ut.
    Välkommen åter snart igen
  • 2021-05-20 Insamlad av företaget
    Snabb och otroligt bra service, öppen dialog och bra priser.
    Vi tackar ödmjukt för det fina betyget.
    Hoppas vi och Roger snart får hjälpa er igen
  • 2021-05-18 Insamlad av företaget
    TriffiQ har alltid kunden i fokus, dom är lösnings orienterade och har alltid en lösning. Det är lätt att beställa kläder, de trycker på plats och vi kan redan samma dag skicka ut vår personal på arbeten. Dom hjälper oss att hålla den höga kvalité vid lovar våra kunder. TriffiQ är med oss!
    Topp! Underbart! Framförallt Tack för eran feedback!
    Att få vara en del i er verksamhet och bidra till erat goda arbete mot era kunder är en förmån för oss.

Ni skriver att "Triffiq är MED er". Vi kan bara säga TACK för att ni väljer oss som samarbetspartner och leverantör.
  • 2021-05-14 Insamlad av företaget
    Professionell personal som ger fantastiskt bra service! Både stort utbud och snabb leverans!
    Tack för att ni tog er tid och ge oss feedback.
    Hoppas vi ses snart igen.
  • 2021-05-07 Insamlad av företaget
    Kanon bra! Smidigt och enkelt!
    Hej!

Underbart att höra att vår service är till belåtenhet :)
    Hoppas vi snart får hjälpa er igen.
  • 2021-05-06 Insamlad av företaget
    Handlade diverse profilprodukter. Fick ett bra bemötande, men leveranserna drog ut långt på tiden och det blev fel produkter som levererades och behövde rättas.
    Hej,
    bemötandet är jätteviktigt för oss så tack för den positiva kommentaren.
    Vi kommer titta på din order och se vad som gick fel. Hoppas du blev nöjd med ersättningspennan vi levererade som viss kompensation.
    Hoppas vi får möjligheten att hjälpa er igen och visa hur bra vi verkligen är :)
  • 2021-01-29 Insamlad av företaget
    Toppservice, bra utbud och trevliga medarbetare på alla positioner
    Hej Simon och tack för att du tog dig tid att betygsätta oss.
    Kul att ni tycker om vårat utbud och ännu roligare att ni gillar oss:)
    Var rädda om er så hoppas vi att vi syns snart igen
  • 2021-01-29 Insamlad av företaget
    Företagspresenten köptes som en pepp-gåva under Corona tiden. Termosflaskan fick både företagslogo och personligt namn, som uppskattades av hela gänget.
    Trevligt och professionellt bemötande av TriffiQ personal samt snabb leverans.
    Tack Abbott för att vi fick hjälpa er med er pepp-gåva. Spännande för oss att kunna göra gåvor med medarbetarensnamn.
    Var rädda om er och hoppas vi får hjälpa er snart igen
  • 2020-11-18 Insamlad av företaget
    Vi har köpt skaljackor tror jag de kallas. Det behövs större storlek. Vi har en i styrelsen som den största knappt räcker om.
    Bemötandet var ok. Det är ju helt via datorn.
    Vi hade inte så högt ställda krav förutom att vi inte kunde få större storlek. Men leveransen av det vi beställde var ok.
    Vi tycker det är ett problem att man inte kan beställa bara ett plagg.
    Hej ock tack för att ni tog er tid för att bedöma oss.
    Vi är såklart långt ifrån nöjda med en 3:a :)
    Det finns såklart stora storlekar att tillgå. Är storleken riktigt stor har man tyvärr inte lika brett sortiment att välja från.
    Ibland erbjuder vi dessa storlekar i en avvikande modell jämfört med resten av beställningen.
    Att beställa 1st går även det bra. Dock är det många som tycker det blir kostsamt om man önskar tryck. Det tillkommer alltid en startkostnad...
    Vi försöker alltid vara flexibla.
    Hoppas vi får möjlighet att hjälpa er igen.

• 2020-11-16 Insamlad av företaget
    Vi köpte 13 par skalbyxor tlll pedagoger på förskolan.
    Bara bra bemötande från början till slut.
    Jag kan varmt rekommendera företaget till andra kunder.
    Tack för att vi fick hjälpa er!
    Ni är varmt välkomna åter
  • 2020-11-16 Insamlad av företaget
    Jag fick bra tips som landade i en order och allt levererades enligt plan och jag fick mycket bra, trevligt och proffsigt bemötande!
    Tack för att vi fick hjälpa er!
    Var rädda om er i rådande situation så hoppas vi få hjälpa er snart igen
  • 2020-11-13 Insamlad av företaget
    Personlig service med snabbt omhändertagande och openminded personal. Tack Titti!
    Tack,

Titti är en av våra klippor på TriffiQ. Hon hälsar och tackar för de fina orden.
    Välkomna åter
    Superproffsigt bemötande av Moa
    Tack! Vi är stolta över att ha Moa som kollega. Hoppas vi får hjälpa er snart igen. Moa är redo:) TriffiQ
  • 2020-11-11 Insamlad av företaget
    Reklamprodukt, Bra bemötande, bra och kunniga, de inger ett stort förtroende och har stor bredd i denna bransch.
    Vi blir mycket glada för eran kommentar.
    Det känns roligt att vi har kunnig personal inom så många områden. Produktmedia, profilkläder, arbetskläder och skor, Dispaly & Expo
    och snart även vårdkläder
    ha det gott
  • 2020-11-11 Insamlad av företaget
    Nationalmuseum har köpt in arbetshandskar, kontakten med er var väldigt trevlig, snabbåterkoppling, hjälpsam och snabbt levererade produkter. Toppen!
    Tack ! Vi blir så glada för feedback.
    Hoppas vi får hjälpa er snart igen
  • 2020-11-11 Insamlad av företaget
    Fick det jag sökte och med trevligt bemötande!
    Tack Pax Skyltmakeri! Vår personal är vår starkaste "kraft" och vi blir mycket glada när de får beröm. TriffiQ
  • 2020-09-03 Insamlad av företaget
    Jag varar på min tidigare arbetsplats återkommande kund på TriffiQ, och behövde nu, flera år senare på mitt nuvarande jobb, en liten order av powerbanks med gravyr. Efter att ha varit i kontakt med en "lågprisleverantör" som tog lång tid på sig att svara och sen inte kunde göra det jag ville kom jag att tänka på TriffiQ.

Jag fick omedelbart svar, det var inga konstigheter att få det jag ville ha, och inte heller några problem att ordern inte var så stor (bara 30st powerbanks). Slutprodukten blev också precis så bra som jag hoppats.

Jag minns inte exakt vad priset var hos "lågprisleverantören", men nästa gång vänder jag mig direkt till TriffiQ då det ger en lägre totalkostnad eftersom även min tid räknas.
    Fantastiskt roligt att höra att vår fokus på personlig service ger resultat.
    Vi hoppas få se er hos oss snart igen.
    T shirts, keps , hoddie

Alla är trevliga o hjälpsamma.

Rekommenderas Varmt!
    Mycket värmande att få din fina feedback.

Hoppas vi ses snart igen
  • 2020-09-02 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och mycket serviceinriktade och svarar snabbt på frågor och önskningar! :-)
    Roligt att få feedback gällande vår personals servicegrad.
    Tack för det fina betyget. Givetvis får hela personalen ta del av betygsättningen.
    Välkomna åter
  • 2020-09-02 Insamlad av företaget
    Köpte div arbetskläder och skjortor.
    Trevligt bemötande.
    Vi önskade snabb och delad leverans, det uppfylldes inte och vi fick inget medd. om att det ändrades tyvärr.
    Ok men kan bli bättre.
    Hej,

vi tar till oss detta och kommer se över vad som hände och åtgärda därefter.
    Tack för ni på Etcon använder oss som leverantör och hoppas vi ses snart igen.
  • 2020-09-02 Insamlad av företaget
    Enkelt, proffesionellt tänk och fokus, engagerade medarbetare och härlig stämning i butik!
    Tack för ditt värmande betyg.
    Hoppas vi snart får se dig hos oss igen