TriffiQ

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm — Visa karta

Kom in i vårt 1200m2 stora showroom i Hammarby Sjöstad och se vårt breda och aktuella utbud av profilkläder och presentreklam!

Vi ser till att ditt företag syns och sticker ut på allt från godispapper till banderoller och får dina anställda och kunder att uppleva varumärket på produktmedia, arbetskläder eller profilkläder. Oavsett var och hur du vill synas kan vi på TriffiQ Företagsprofilering se till att du gör det.

När din verksamhet kräver lite extra stil och klass har vi även vår dressade kollektion av profilkläder, passar för tjänstemän, receptionister eller om ni skall ställa ut på mässa.
Vi erbjuder då bl.a. kostymer som är av hög kvalitet, men fortfarande verkligt funktionella, från ex. Tailor, Berkeley och J. Harvest & Frost.

Idag är vi 19 anställda och vi har tillsammans en unik kompetens inom produktmedia, arbetskläder, displaymaterial, företagsprofilering och presentreklam.

Kontakta oss så kan vi ta reda på hur vi bäst får ditt varumärke att synas!

Läs vad 83 kunder tycker om TriffiQ

• Stadsledningskontoret K
    Stadsledningskontoret K skrev om TriffiQ
    Vi har avtal med Triffiq för en sammanhållen tjänst när det gäller profilprodukter som inkluderar en webbshop och lagerhållning. Triffiq har från början varit lösningsorienterade och t e x gällande webbshoppen och anpassat den efter våra önskemål. Bra service!
  • Norrorts B
    Norrorts B skrev om TriffiQ
    Lång leverans tid. Annars fungerar det bra.
  • Roslagens P
    Roslagens P skrev om TriffiQ
    Vi köper det mesta av våra profilprodukter till företaget samt arbetskläder, presenter etc. Vi har sedan första gången vi kom dit fått underbar service från personalen. Vi är mycket nöjda med så väl service som produkter.
  • Lena T
    Lena T skrev om TriffiQ
    Bra bemötande och service, samt en mycket bra och enkel produkt.
  • Nynäsgården H
    Nynäsgården H skrev om TriffiQ
    Bra kontakt med säljare från start. sedan ny säljare vilket blev mindre bra - bortglömda leveranser och sämre kommunikation.
    Dessutom gick nästan alla våra skjortor vi beställt sönder i armbågarna- vi har reklamerat och fått nya.
  • Megger S
    Megger S skrev om TriffiQ
    De gånger jag har haft kontakt med Triffiq har jag inget att klaga på.
    Leverans på utlovat tid.
  • Niclas S
    Niclas S skrev om TriffiQ
    Ramavtal profilprodukter.

Hög service och mycket bra bemötande. Lite mer proaktiva och det blir full pott på betyget.
  • Ab S
    Ab S skrev om TriffiQ
    Jättebra bemötande och alltid bra hjälp! Vi får hjälp med både vår webbshop och enskilda beställningar av produkter. Det jag skulle vilja återkoppla är dock att det är lite personberoende hur väl det funkar. Det händer ibland att beställningar kommer bort eller inte skickas vidare till leverantören. Jag vet inte om Triffiq inte har ett internt ärendehanteringssystem, men jag upplever att det ibland (absolut inte alltid) är lite rörigt. Men som sagt, oftast funkar det jättebra!
  • Herr
    Herr skrev om TriffiQ
    Mycket bra proffs inom yrket bra bemötande & fixar allt inom snabb tid.
  • Madeleine Hallquist K
    Madeleine Hallquist K skrev om TriffiQ
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Danderyds K
    Danderyds K skrev om TriffiQ
    Kommer inte ihåg vad jag har beställt från er.
    2017-10-11 Tommy H svarar Danderyds K
    Hej, verkar lite konstigt att om du inte kommer ihåg något, så vill du ändå ge oss ett rätt dåligt betyg?
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om TriffiQ
    Mycket nöjd med helheten hos Triffiq. Bra kommunikation och bra tillit på leverans och löften som infrias.
    Kvaliteten på produkterna är hög. Roligt att jobba med dem.

Vi har köpt in såväl kavaj, jacka, skjorta som profilkläder, gåvor och vepor! Mycket nöjd.
  • All-transport
    All-transport skrev om TriffiQ
    inga problem, endast via mail, snabb service.
  • Engqvist C
    Engqvist C skrev om TriffiQ
    Vi köpte träningströjor med tryck. Har fått ett bra och personligt bemötande. Varorna levererades i tid och kvaliteten var mycket bra.
  • Mabi S
    Mabi S skrev om TriffiQ
    Ni gav mig fel paket när jag personligen hämtade ut det hos er i Hammarby. Jag meddelade var jag var ifrån och vem som beställt, så jag dubbelkollade aldrig när jag fick kartongerna av er.

När jag öppnade kartongerna på ett event upptäcker jag att innehållet är beställt av en av våra uthyrningsstationer med ett helt annat innehåll.
  • Rekryterings M
    Rekryterings M skrev om TriffiQ
    Vi fick ett bra bemötande från första stund, vi har handlat vid tre tillfällen sen 2014. Löpare och handdukar från Klässbols linneväveri samt USB-minne med vår loga (2 tillfällen).
  • Tankfull
    Tankfull skrev om TriffiQ
    Webbutik, funkade bra. Inget att klaga på.
  • Skandinavisk E
    Skandinavisk E skrev om TriffiQ
    Jättebra!
    Beställt lite profilkläder och vi har tagit fram en första "kollektion"
  • Okq8 A
    Okq8 A skrev om TriffiQ
    Har blivit otroligt positivt bemött vid min kontakt med Titti. Det har aldrig varit några problem utan saker har alltid löst sig och dessutom snabbt.
    Jag har varit i direkt kontakt med er när jag skulle beställa jackor till en annan avdelning inom OKQ8. Men sen har jag även varit i kontakt med er när vi hade ett stort event i Riga där vi skulle ha både piké, västar samt hoodies men då via ett eventbolag. Otroligt nöjd med kvaliteten på kläderna.
    Tack för bra leverans!
  • Bengt Dahlgren Stockholm Ab
    Bengt Dahlgren Stockholm Ab skrev om TriffiQ
    Mycket bra och proffsig hjälp med profilprodukter.
    2017-10-02 Tommy H svarar Bengt Dahlgren Stockholm Ab
    Vi tackar för fina ord om oss !
  • Sjöblick A
    Sjöblick A skrev om TriffiQ
    Trevlig personal och bra produkt!
  • Karin L
    Karin L skrev om TriffiQ
    Bra
    leveransen blev rätt och snyggt
    snabb hantering av beställning och transport
  • Rolf P
    Rolf P skrev om TriffiQ
    TriffiQ har ett bra utbud som passar mig och mitt företag. Trevlig personal och en mycket bra service. Alltid ett hej när man kommer in genom dörren.
    Med vänlig hälsning,
    Roffe
    RP ljud & bild
  • Structor B
    Structor B skrev om TriffiQ
    Mycket bra bemötande, hjälp med att ta fram presenter , hjälp med att hitta företagsunika kläder och liknande
  • Gallerix A
    Gallerix A skrev om TriffiQ
    Fantastiskt varmt och proffessionellt bemötande från början till slut. Köper profilkläder. Inga problem som inte går att lösa och lever alltid upp till vad de lovar.
  • Bil A
    Bil A skrev om TriffiQ
    Mycket bra !
    Trevligt bemötande snabba svar och hyfsade priser
  • Ademic A
    Ademic A skrev om TriffiQ
    Har inte köpt så mycket i år, men inga problem.
    Väldigt smidigt och enkelt.
  • Net I
    Net I skrev om TriffiQ
    Skiftande svarstider, men det som levereras är bra.
  • Ann-britt S
    Ann-britt S skrev om TriffiQ
    Har nyligen beställt västar, reflexer, choklad och karameller

Det är alltid snabb återkoppling och leverans Vid kontakt alltid vänligt och trevligt bemötande

Ann-Britt
  • Restaurang V
    Restaurang V skrev om TriffiQ
    Hög och jämn nivå på produkter, leveranstider och service med konkurrenskraftiga priser.
  • Cosmo C
    Cosmo C skrev om TriffiQ
    Vi köper företagets profilkläder från Triffiq. Alltid trevligt och proffsigt bemötandet från hela personalen.
  • Elixair I
    Elixair I skrev om TriffiQ
    Bra service. Justa produkter och stort sortiment. Har alltid blivit väl bemött. Köpt enbart företagskläder, i mindre omfattning, men som sagt alltid blivit väl bemött.
  • Nineyards A
    Nineyards A skrev om TriffiQ
    Fantastiskt leverans, snabb återkoppling, och kvalité!
    2017-09-18 Tommy H svarar Nineyards A
    Tack för fint betyg på oss ! Vi är glada för bra respons!
  • Leading P
    Leading P skrev om TriffiQ
    Martin Bragnum Wattberg har mött alla våra behov på ett exemplariskt sätt. Han är snabb, serviceinriktad och lyhörd. De produkter vi beställt (två olika sorters pennor, tygpåsar med tryck samt ett kombinerat block och broschyr) har alla mött våra önskemål och förväntningar. Nu diskuterar vi ytterligare ett mindre uppdrag. Vi är väldigt nöjda med Martin och TriffiQ! Vänliga hälsningar Birgitta Söderberg, Leading People Europe AB
    2017-09-18 Tommy H svarar Leading P
    Vi tackar för bra betyg och kämpar vidare för bra service!
  • Jonas M
    Jonas M skrev om TriffiQ
    Ypperlig service! Beställde kl.08.30, 7/6-17. Leverans samma dag kl.15. Mycket imponerande. Kan varmt rekommendera Triffiq företags profilering.
  • Linda S
    Linda S skrev om TriffiQ
    Vi har köpt arbetskläder,tryck på t shirts.
  • Peter O
    Peter O skrev om TriffiQ
    alltid sa grymt bra personalsom och Seviceminded------
  • Mika F
    Mika F skrev om TriffiQ
    Bra service, personligt och trevliga medarbetare. Snabba ordrar och bra urval av sortiment. Även snabb leverans med tryck på. Butiken ligger bra lokaliserad för oss
  • Christer H
    Christer H skrev om TriffiQ
    Bra bemötande och stor välvilja i att hitta, för mina behov , rätt varor.
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om TriffiQ
    Mycket positivt, alltid flexibla och med tyngdpunkt på hög kundbelåtenhet.
  • Per K
    Per K skrev om TriffiQ
    Vi gick över till Triffiq från vår gamla klädesleverantör då vi kände att dom hade ett komplett sortiment av det vi har behov av i form av profil- och arbetskläder. Vår logotyp blev exakt som vi ville ha den och produkterna matchade våra krav på arbetskläder och skor samt till ett bättre pris än innan. Tobias Bahrton är en klippa!
  • Kim T
    Kim T skrev om TriffiQ
    Bemötandet ifrån företaget mycket bra , trevlig personal även att jag är en konkurrent. Köpt arbetskläder som återförsäljare gällande vissa varumärken.
    Inga krusiduller enkelt att handla.
  • Danne S
    Danne S skrev om TriffiQ
    Väldigt bra service , bra utbud till bra priser .
  • Victor N
    Victor N skrev om TriffiQ
    Känns tråkigt att sätta en 3a. Vi har haft triffiq som leverantör i 20 år. Men det har blivit sämre på senare tid.
    Trycksaker och presenter funkar relativt bra.
    Arbetskläder mindre bra. Det är rörigt och ofta fel på leveranser.
    Tråkigt att man inte har större lager.
    Allt går lite för långsamt enligt mig.
  • Gopak AB
    Gopak AB skrev om TriffiQ
    Tackför bra och professionellt bemötande.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om TriffiQ
    Bra kundservice och fina produkter 👌🏼.
  • Vanessa F
    Vanessa F skrev om TriffiQ
    Vi på DM TAK AB har varit kunder hos Triffiq sedan 2002 och är super nöjda med deras service och kvalité på kläderna vi köper. Min kontakt person Andreas är otroligt mån att jag får bra kläder med loggan så att profileringen för vårt företag blir som vi tänkt oss. Uppstår det någon med kläderna att dom inte håller måttet av någon anledning är dom snabba med att ersätta det och ta reda om varför. Ytan tvekan tycker jag att vill du ha bra service så ska man välja Triffiq
  • Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget i Stockholm skrev om TriffiQ
    Fungerar klockrent, trevlig personal och bra bra utbud.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om TriffiQ
    Alltid bra bemötande när vi köper våra arbetskläder
  • Joacim H
    Joacim H skrev om TriffiQ
    Proffs! Fått hjälp med allt från profilering till kläder

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm