TriffiQ

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm — Visa karta

Kom in i vårt 1200m2 stora showroom i Hammarby Sjöstad och se vårt breda och aktuella utbud av profilkläder och presentreklam!

Vi ser till att ditt företag syns och sticker ut på allt från godispapper till banderoller och får dina anställda och kunder att uppleva varumärket på produktmedia, arbetskläder eller profilkläder. Oavsett var och hur du vill synas kan vi på TriffiQ Företagsprofilering se till att du gör det.

När din verksamhet kräver lite extra stil och klass har vi även vår dressade kollektion av profilkläder, passar för tjänstemän, receptionister eller om ni skall ställa ut på mässa.
Vi erbjuder då bl.a. kostymer som är av hög kvalitet, men fortfarande verkligt funktionella, från ex. Tailor, Berkeley och J. Harvest & Frost.

Idag är vi 19 anställda och vi har tillsammans en unik kompetens inom produktmedia, arbetskläder, displaymaterial, företagsprofilering och presentreklam.

Kontakta oss så kan vi ta reda på hur vi bäst får ditt varumärke att synas!

Läs vad 117 kunder tycker om TriffiQ

• Tobias J
    Tobias J skrev om TriffiQ
    Proffsigt bemötande, snabb leverans, stort utbud och centralt läge! Toppen! Läs mer
  • John S skrev om TriffiQ
    TriffiQ har under flera år visat oss att dom har bra produkter, superfin service och ett kundanpassat sätt att hjälpa oss med både profilsaker, kläder och utrustning. Därför kan jag med gott samvete rekommendera TriffiQ Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om TriffiQ
    Proffsigt bemötande och bra produkter, levererar fort & med bra kvalitet! Läs mer
    2018-03-16 Tommy H svarar Andreas S
    Tack som 17 för fina kommentarer!
  • Erik skrev om TriffiQ
    Bra och snabb kontakt och snabb leverans. Läs mer
  • Hos Triffiq har vi fått ett personligt och professionellt bemötande i vårt sökande efter produkter som ska passa vår verksamhet. Dessa har levererats enligt överenskommelse och motsvarat våra förväntningar. Läs mer
  • Första möte med Säljaren så glömde han bor vad som vi hade kommit över fast han antecknade.
    Kunde inte göra om ett dokument till PDF (här försvann 14 dagar på ingen återkoppling)
    Kunde inte hålla några tider (varje gång man fick tag på säljaren så var svaret att det kommer oavsett om att det hade gåt en vecka, 14dagr eller en månad över tiden)
    Ingen återkoppling. (man fick alltid söka säljaren)
    Glömde kläder som vi hade beställt,.
    Jag har aldrig varit med om ett mer oseriöst företag. Det är som en lekstuga, lek med andras pengar och tid.

Porfilkläder Läs mer
    2018-03-16 Tommy H svarar Stefan & Modig Projektledning Ab
    Hej, tyvärr dålig hantering från oss givetvis men har sin förklaring att vår säljare upplevde att du ville ha omskrivning av artiklar och det är något vi ej alls sysslar med.
  • Lidingö Sk F03 skrev om TriffiQ
    Otroligt proffsigt bemötande från TriffiQs sida från början till slut. Först vad det gällde att få till rätt val av klädsel och sen storlek på loggor, personliga namn etc. De har dessutom en stort sortiment att välja av och väldigt trevlig personal :) Läs mer
  • Motoeventgroup Sweden Ab
    Motoeventgroup Sweden Ab skrev om TriffiQ
    mycket bra, vänlig och proffsigt bemötande.
    hjälpsamma , snabb leverans Läs mer
  • Gravis Ab skrev om TriffiQ
    Bra! Snabb leverans av de arbetskläder vi beställer. Läs mer
  • Cervera Ab Borås Butik 3301 skrev om TriffiQ
    Bra erfarenhet av de beställningar vi gjort.
    Dock lite problem med att skyltar varitslut och at skjortorna tappar färg ganska fort. Läs mer
    2018-02-14 Tommy H svarar Cervera Ab Borås Butik 3301
    Hej, tack för ditt svar.
    Vi styr tyvärr inte att skyltar finns i lager hos oss, då det bestäms av huvudkontor när fyllas på i lager.
    Angående färg på svarta skjortor så är de av 100 % bomull och just bomull tappar alltid färg. Vid blandvara så håller det färgen bättre men ej lika skön på kroppen.
  • World Class I skrev om TriffiQ
    Triffiq passar oss perfekt! Vår kontaktperson Åke är snabb i vändningarna och ser att vi har material i tid, vare sig det gäller vår webbshop för franchisetagare eller tryck till våra kampanjer. Läs mer
  • Stanley Security As skrev om TriffiQ
    Måtte purre/mase flere ganger før man fikk noe som helst. Varer "borte" I posten ! Läs mer
    2018-02-14 Tommy H svarar Stanley Security As
    Tyvärr så kan vi ej ta ansvar för hur fraktbolaget PostNord gör, men kan bara be om ursäkt å deras vägnar.
  • Skepparholmen Ab skrev om TriffiQ
    TriffiQ har ett bra utbud och mycket engagerade och duktiga medarbetare. Vi har alltid fått bra hjälp! Läs mer
  • Bright Elteknik Ab skrev om TriffiQ
    Trevliga hjälpsamma säljare.
    Får alltid proffsig hjälp här. Läs mer
  • Kfx Skandinavien Ab skrev om TriffiQ
    KFX HR-partner använder Triffiq som leverantör av alla våra profilprodukter (rollup, paraplyer, tygväskor, påsar, skrivböcker, pennor, reflexer, laptopfodral, nyckelringar, profilkläder mm) Triffiq är alltid lyhörda och snabba i återkopplingen. De är också alltid öppna för nyheter, både våra förslag och att komma presentera nyheter i branschen för oss.

Vi är mycket nöjda med Triffiq som leverantör och samarbetspartner. Läs mer
  • Fm Mattsson Mora Group Ab skrev om TriffiQ
    Väldigt trevligt och bra bemötande under alla kontakttillfällen som vi haft. Vi köpte sportdressar och är väldigt nöjda med kvalitet på dress och tryck. Ett företag som vi gärna kontaktar igen! Läs mer
  • Riksdagsförvaltningen skrev om TriffiQ
    Upplever företaget som proffsigt och tillmötesgående. Har alltid haft en god kontakt med dem, Vi handlar tjänstekläder där och de är av bra kvalitet till ett bra pris. Enda minuset är att leveranstiderna ibland kan vara lite långa. Läs mer
  • Korrekt och bra bemötande. Vi har köpt presentreklam, profilkläder m.m. Läs mer
  • Mabi Sverige Ab skrev om TriffiQ
    Blir alltid bra bemött av proffsiga personer som tar väl hand om mig. Läs mer
  • Electricity skrev om TriffiQ
    Bra bemötande, snabba besked!
    Snabba leveranser, pålitliga Läs mer
  • Universal Electric skrev om TriffiQ
    Kunnig och trevlig personal. Butik med bra utbud. Läs mer
  • Cervera A skrev om TriffiQ
    Allt funkar bra. Enkelt och snabbt att beställa personalkläder och tillbehör. Inget att klaga på. Läs mer
  • Fortifikationsverket skrev om TriffiQ
    Min upplevelse är för det mesta positiv. Bra service och snabb leverans. Jag har handlat det mesta från dem, profilkläder, etiketter, presentartiklar, paraplyer. Ibland kanske uppföljningen kunde varit lite bättre. Har ibland blivit lovad att de ska höra av sig och så har de inte gjort det. Mest ang. frågor med frågor med kort ledtid. När jag inte hört något har jag antagit att de inte kan leverera och vänt mig nån annanstans. Men ett helt ok bemötande i det stora hela. Läs mer
  • Inobric Ab skrev om TriffiQ
    Bra service! Enkla att ha att göra med, och engagerade säljare! Läs mer
  • Brohäll Marin Ab skrev om TriffiQ
    Svarar alltid.
    Inte alltid billigast, men bäst. Läs mer
  • Emanuel F
    Emanuel F skrev om TriffiQ
    Fantastisk service av Triffiq och framförallt, allas vår hjälte Åke Löfgren! han fixar allt Läs mer
  • Ecolux Ab skrev om TriffiQ
    Har fått hjälp med företagskläder. Bra, snabb service och hjälp. Läs mer
  • Nextage A skrev om TriffiQ
    Trevligt bemötande samt bemödande om att uppfylla önskemål och räta ut frågetecken. Läs mer
  • Therese E skrev om TriffiQ
    Allt utom kläderna har funkat jättebra. Läs mer
  • Thomas skrev om TriffiQ
    Mycket trevliga, hjälpsamma, bra utbud av arbetsskor&kläder, beställt jacka+byxa som inte fanns i ordinarie sortiment allt fungerade klockrent. Rekommenderas starkt... Läs mer
  • Jan L skrev om TriffiQ
    VI handlar regelbundet våra arbetskläder från Triffiq. Bra service och bra kvalité. Läs mer
  • Karin S skrev om TriffiQ
    Har handlat profilkläder här. Alltid väldigt trevlig och hjälpsam personal på plats. Efter leveransen ringde de till och med och frågade om jag var nöjd!
    Litet minus för leveranstiden. Läs mer
  • Tema S skrev om TriffiQ
    Bra bemötande och snabb leverans Läs mer
  • Matmästarna T skrev om TriffiQ
    Allt bra och personlig service. Bra utbud. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Stadsledningskontoret K skrev om TriffiQ
    Vi har avtal med Triffiq för en sammanhållen tjänst när det gäller profilprodukter som inkluderar en webbshop och lagerhållning. Triffiq har från början varit lösningsorienterade och t e x gällande webbshoppen och anpassat den efter våra önskemål. Bra service! Läs mer
  • Norrorts B skrev om TriffiQ
    Lång leverans tid. Annars fungerar det bra. Läs mer
  • Roslagens P skrev om TriffiQ
    Vi köper det mesta av våra profilprodukter till företaget samt arbetskläder, presenter etc. Vi har sedan första gången vi kom dit fått underbar service från personalen. Vi är mycket nöjda med så väl service som produkter. Läs mer
  • Lena T skrev om TriffiQ
    Bra bemötande och service, samt en mycket bra och enkel produkt. Läs mer
  • Nynäsgården H skrev om TriffiQ
    Bra kontakt med säljare från start. sedan ny säljare vilket blev mindre bra - bortglömda leveranser och sämre kommunikation.
    Dessutom gick nästan alla våra skjortor vi beställt sönder i armbågarna- vi har reklamerat och fått nya. Läs mer
  • Megger S skrev om TriffiQ
    De gånger jag har haft kontakt med Triffiq har jag inget att klaga på.
    Leverans på utlovat tid. Läs mer
  • Niclas S
    Niclas S skrev om TriffiQ
    Ramavtal profilprodukter.

Hög service och mycket bra bemötande. Lite mer proaktiva och det blir full pott på betyget. Läs mer
  • Ab S skrev om TriffiQ
    Jättebra bemötande och alltid bra hjälp! Vi får hjälp med både vår webbshop och enskilda beställningar av produkter. Det jag skulle vilja återkoppla är dock att det är lite personberoende hur väl det funkar. Det händer ibland att beställningar kommer bort eller inte skickas vidare till leverantören. Jag vet inte om Triffiq inte har ett internt ärendehanteringssystem, men jag upplever att det ibland (absolut inte alltid) är lite rörigt. Men som sagt, oftast funkar det jättebra! Läs mer
  • Herr skrev om TriffiQ
    Mycket bra proffs inom yrket bra bemötande & fixar allt inom snabb tid. Läs mer
  • Madeleine Hallquist K skrev om TriffiQ
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2017-10-11

Omdömet har granskats och är verifierat

Danderyds K skrev om TriffiQ
    Kommer inte ihåg vad jag har beställt från er. Läs mer
    2017-10-11 Tommy H svarar Danderyds K
    Hej, verkar lite konstigt att om du inte kommer ihåg något, så vill du ändå ge oss ett rätt dåligt betyg?
  • Torbjörn J skrev om TriffiQ
    Mycket nöjd med helheten hos Triffiq. Bra kommunikation och bra tillit på leverans och löften som infrias.
    Kvaliteten på produkterna är hög. Roligt att jobba med dem.

Vi har köpt in såväl kavaj, jacka, skjorta som profilkläder, gåvor och vepor! Mycket nöjd. Läs mer
  • All-transport skrev om TriffiQ
    inga problem, endast via mail, snabb service. Läs mer
  • Engqvist C skrev om TriffiQ
    Vi köpte träningströjor med tryck. Har fått ett bra och personligt bemötande. Varorna levererades i tid och kvaliteten var mycket bra. Läs mer
  • Mabi S skrev om TriffiQ
    Ni gav mig fel paket när jag personligen hämtade ut det hos er i Hammarby. Jag meddelade var jag var ifrån och vem som beställt, så jag dubbelkollade aldrig när jag fick kartongerna av er.

När jag öppnade kartongerna på ett event upptäcker jag att innehållet är beställt av en av våra uthyrningsstationer med ett helt annat innehåll. Läs mer
    2018-03-16 Tommy H svarar Mabi S
    Tyvärr en mänsklig miss då det fanns 2 paket till Mabi, och du fick tyvärr fel..... Nästa gång di hos oss så bjuder vi på kaffe och bulle för att få upp mungipor igen! ;)
  • Rekryterings M skrev om TriffiQ
    Vi fick ett bra bemötande från första stund, vi har handlat vid tre tillfällen sen 2014. Löpare och handdukar från Klässbols linneväveri samt USB-minne med vår loga (2 tillfällen). Läs mer

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm