TriffiQ

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm — Visa karta

Kom in i vårt 1200m2 stora showroom i Hammarby Sjöstad och se vårt breda och aktuella utbud av profilkläder och presentreklam!

Vi ser till att ditt företag syns och sticker ut på allt från godispapper till banderoller och får dina anställda och kunder att uppleva varumärket på produktmedia, arbetskläder eller profilkläder. Oavsett var och hur du vill synas kan vi på TriffiQ Företagsprofilering se till att du gör det.

När din verksamhet kräver lite extra stil och klass har vi även vår dressade kollektion av profilkläder, passar för tjänstemän, receptionister eller om ni skall ställa ut på mässa.
Vi erbjuder då bl.a. kostymer som är av hög kvalitet, men fortfarande verkligt funktionella, från ex. Tailor, Berkeley och J. Harvest & Frost.

Idag är vi 19 anställda och vi har tillsammans en unik kompetens inom produktmedia, arbetskläder, displaymaterial, företagsprofilering och presentreklam.

Kontakta oss så kan vi ta reda på hur vi bäst får ditt varumärke att synas!

Läs vad 42 kunder tycker om TriffiQ

• Kim T
    Kim T skrev om TriffiQ
    Bemötandet ifrån företaget mycket bra , trevlig personal även att jag är en konkurrent. Köpt arbetskläder som återförsäljare gällande vissa varumärken.
    Inga krusiduller enkelt att handla.
  • Danne S
    Danne S skrev om TriffiQ
    Väldigt bra service , bra utbud till bra priser .
  • Victor N
    Victor N skrev om TriffiQ
    Känns tråkigt att sätta en 3a. Vi har haft triffiq som leverantör i 20 år. Men det har blivit sämre på senare tid.
    Trycksaker och presenter funkar relativt bra.
    Arbetskläder mindre bra. Det är rörigt och ofta fel på leveranser.
    Tråkigt att man inte har större lager.
    Allt går lite för långsamt enligt mig.
  • Gopak AB
    Gopak AB skrev om TriffiQ
    Tackför bra och professionellt bemötande.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om TriffiQ
    Bra kundservice och fina produkter 👌🏼.
  • Vanessa F
    Vanessa F skrev om TriffiQ
    Vi på DM TAK AB har varit kunder hos Triffiq sedan 2002 och är super nöjda med deras service och kvalité på kläderna vi köper. Min kontakt person Andreas är otroligt mån att jag får bra kläder med loggan så att profileringen för vårt företag blir som vi tänkt oss. Uppstår det någon med kläderna att dom inte håller måttet av någon anledning är dom snabba med att ersätta det och ta reda om varför. Ytan tvekan tycker jag att vill du ha bra service så ska man välja Triffiq
  • Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget i Stockholm skrev om TriffiQ
    Fungerar klockrent, trevlig personal och bra bra utbud.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om TriffiQ
    Alltid bra bemötande när vi köper våra arbetskläder
  • Joacim H
    Joacim H skrev om TriffiQ
    Proffs! Fått hjälp med allt från profilering till kläder
  • Stefan F
    Stefan F skrev om TriffiQ
    Bra och trevlig personal, alltid bra service.
    Vi köper mestadels yrkeskläder.
  • Stina N
    Stina N skrev om TriffiQ
    Det är ju ett tag sen jag hade kontakt men när vi hade det så fungerade det bra. Man tog fram lämpliga produkter och man kom till min arbetsplats och jag fick låna kläder för utprovning.
    Sen fungerade det lite sådär med packningen då det skulle ut till olika adresser runt om i Stockholmsområdet. Men de försökte rätta till de fel som uppstod på ett bra sätt.
  • Harald S
    Harald S skrev om TriffiQ
    Köpt arbetskläder, profilkläder.
    Var initialt bra men sämre över tid och hade svårt att lagerhylla storlekar på kläder etc.
  • Henrik Z
    Henrik Z skrev om TriffiQ
    Trevlig personal.
    Snabb service
  • Thomas Å
    Thomas Å skrev om TriffiQ
    Var på besök (Hade inte bokat tid) för att se över deras profilkläder. Vart visad till rummen för dessa, träffade någon säljare som inte kändes spec intresserad. På vägen ut fyllde jag i blankett om konto från en "trött" person i kassan. Var på plats för ca 6 månader sedan och har inte hört ett ljud från Triffiq sedan dess. Visste inte ens om att jag hade ett konto förens jag får denna kundundersökning vilket jag finner lite komiskt.
    Så känner jag att mitt bemötande var...
    Thomas
  • Catarina L
    Catarina L skrev om TriffiQ
    Trevliga personer men dålig service. Efter ett halvår sv väntan på träningskläder till mitt företag och efter ett antal påminnelser från mitt håll gav jag upp och tog hjälp av annan leverantör.
  • Chatarina E
    Chatarina E skrev om TriffiQ
    Grymt företag med bra service mkt bra kvalitét till bra priser top notch 👍🏻 Och jag som är egen företagare kan beställa vilket antal produkter jag önskar
  • NAF
    NAF skrev om TriffiQ
    Varit kund sedan många år. De har de mesta, är flexibla men ibland slarvas det vilket kan vara oerhört frustrerande. Mer ordning och reda så får ni 5/5 i betyg.
  • Kalle H
    Kalle H skrev om TriffiQ
    Arbetskläder och profilkläder med firma tryck.
  • Maria L
    Maria L skrev om TriffiQ
    Jag är mycket nöjd med både beställt marknadsföringsmaterial så som vepor, beachflags och flaggor samt bemötande från TriffiQs personal.
  • Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om TriffiQ
    Alltid bra bemötande och kunnig personal. Hög kvalitét på deras produkter.
  • Mavi Z
    Mavi Z skrev om TriffiQ
    Vi köper företagsprofilerade kläder och det har vi gjort i 3 år nu.
    Bemötandet och servicen har alltid varit god, även när vi har reklamerat produkter, alla kan göra misstag, så har servicen varit god. Inget att klaga på!
    Vi brukar rekommendera våra kunder som vill ha kläder med tryck på, att ta kontakt med TriifiQ.
  • Andreas C
    Andreas C skrev om TriffiQ
    Snabb och bra service!
    Inhandlat arbetskläder.
  • Niclas G
    Niclas G skrev om TriffiQ
    Jag har varit kund till TriffiQ under ett antal år och är verkligen toppen nöjd med deras produkter, service och prisnivåer. Alltid hög service och proaktivt arbetssätt år efter år. Jag rekommenderar TriffiQ till alla som överväger att anlita en professionell partner inom företagsprofilering.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om TriffiQ
    Som mångårig kund har jag aldrig blivit besviken, bra kvalitet till bra priser och snabb leverans. God rådgivning och bra tips på bra och funktionella profilprodukter och profilkläder. Till det är servicen 100-procentig och personalen trevlig, kunnig och tillgänglig. Jag rekommenderar TriffiQ varmt!
  • Sofie W
    Sofie W skrev om TriffiQ
    Vi har jobbar mycket med TriffiQ och de ser alltid till att hitta precis rätt prylar. Dessutom är de otroligt trevliga!
  • Anders S
    Anders S skrev om TriffiQ
    Trevligt företag med bra produkter
  • Michael J
    Michael J skrev om TriffiQ
    Bra över lag!

Kan tycka att man som gammal kund skulle kunna få lite mer uppskattning och support i bland bara.
    2017-04-05 Tommy H svarar Michael J
    Hej Michael, vi har nytt stämpelkort nu där det finns lite artiklar att få vartefter man handlar!
    Givetvis skall vi alltid ge bra support!
  • Anna D
    Anna D skrev om TriffiQ
    Har köpt t-tröjor och byxor och beställt företagtryck på dem. Bra och trevligt bemötande. DOCK blev det fel i leveransen och vi fick inte alla varor. Har ännu inte rett ut det men synd att det blev fel.
    2017-04-05 Tommy H svarar Anna D
    Hej, vi vill gärna lösa detta, så hör av dig till ansvarig här hos oss!
    Anton J gillar detta
  • Tony J
    Tony J skrev om TriffiQ
    Triffiq personal ger väldigt bra service , och tillmötesgående
  • Richard H
    Richard H skrev om TriffiQ
    Hos Triffiq har vi alltid fått snabb och bra service och trevligt bemötande i butiken.
    Tycker dom har ett bra och brett sortiment samt kunnigt folk på golvet.

Richard
  • Din elektriker i Stockholm
    Din elektriker i Stockholm skrev om TriffiQ
    Bra trevlig personal alltid nåt kul att köpa
  • Mats O
    Mats O skrev om TriffiQ
    Mycket bra trevlig säljare men lite dåligt utbud.
  • Karin G
    Karin G skrev om TriffiQ
    Har köpt arbetskläder och julklappar till kunder och personal där i minst 15 år.
    Får min logga tryckt på de kläder jag köper. Smidigt när man vill byta modell eller färger. Det finns mycket att välja på ! Alltid trevligt och "TriffiQsigt" bemötande.
    2017-03-30 Tommy H svarar Karin G
    Tack för dessa ord som betyder mycket för oss!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om TriffiQ
    Positivt

T-shirts - jättebra
    Tröjor - dålig kvalitet och fick reklamera

Nöjd kund
  • Patricia E
    Patricia E skrev om TriffiQ
    Trevlig affär med kunnig personal och allt är möjligt
  • Stephan S
    Stephan S skrev om TriffiQ
    Stort sortiment, bra service & snabb leverans!
    2017-03-27 Tommy H svarar Stephan S
    Tack för fin rekommendation av oss.
    Tommy H gillar detta
  • Frida L
    Frida L skrev om TriffiQ
    Svårt att få hjälp att komma till någon som kan lösa problem med inloggning osv.
    2017-03-27 Tommy H svarar Frida L
    Hej, gäller detta en webbshop så är det bara kontakta info@triffiq.se så löser vi detta snabbt, vi vill ej lämna inloggningsuppgifter via telefon för säkerhetens skull och vi måste verifiera att det är rätt person.
  • Nina A
    Nina A skrev om TriffiQ
    Jag uppskattar särskilt era bra förslag på produkter som passar vår verksamhet, att ni alltid är snabba med svar och leveranser, samt att ni har produkter med hög kvalitet.
    Tommy H gillar detta
  • Emil B
    Emil B skrev om TriffiQ
    Vi beställer alla våra arbetskläder från Triffiq. Överlag bra men lite slarviga.
    2017-03-22 Tommy H svarar Emil B
    Tack för rekommendation och vi lovar att ej slarva mer !
  • Laura B
    Laura B skrev om TriffiQ
    Företagsprofilerade kläder. Allting funkat bra, hög kvalitet, hjälpsam personal och snabba leveranser.
    2017-03-22 Tommy H svarar Laura B
    Tack för detta! Vi blir glada för bra respons!
  • Elfi A
    Elfi A skrev om TriffiQ
    Jag har från dag 1 blivit otroligt väl bemött. Vi köper div give away's och ibland även julklappar. ALLT jag fått mig rekommenderat är av ytterst förstklassig kvalitet.
    Det skall mycket till att jag INTE kommer att handla av Triffiq framöver, dom är helt enkelt BÄST.
    2017-03-22 Tommy H svarar Elfi A
    Tack för bra betyg- vi blir glad för detta!
  • Petra A
    Petra A skrev om TriffiQ
    Jättefin utställning, lätt att parkera.
    har både arbetskläder och en stor utställning för presentreklam

Ljusslingan 2, 120 31 Stockholm