Tumba Lipokliniken

Läs vad 27 kunder tycker om Tumba Lipokliniken

• JESSICA I

2020-08-28

JESSICA I skrev om Tumba Lipokliniken
    Jag är jättenöjd med utbildningen hos Harmit. Hon är trevlig, pedagogisk och ha bra med tålamod 🥰 rekommenderar gärna till andra också. Läs mer
  • JOSEFIN R

2020-06-14

JOSEFIN R skrev om Tumba Lipokliniken
    Bra företag. trevligt bemötande. bra service. super nöjd med de behandlingar jag gjort där Läs mer
  • 2020-06-10

Annika Lenita T skrev om Tumba Lipokliniken
    En supermysig och trevlig klinik, som speciellt i dagens tider, sköter allt utomordentligt bra med t ex hygienrutiner.

Har även deltagit i några kurser hos Harmit, kan rekommenderas varmt att gå på utbildning hos henne!

Klinikens utbud av behandlingar är stort..ni kommer inte att ångra er om ni går dit! Läs mer
  • 2020-06-09

SANDRA N skrev om Tumba Lipokliniken
    Harmit är en underbar person, och hennes lärande under utbildningar är på topp nivå riktigt profisonell person, väldigt omtänksam och släpper inte någon bara så här utan finns alltid i bakgrunden som stöd, Uppskattar all tid och kunskap som du ger oss. Rekommenderar denna klinik starkt!. Läs mer
  • JOHANNA H

2020-06-08

JOHANNA H skrev om Tumba Lipokliniken
    Har känt Harmit sen 2012 då jag gick på LPG och senare microneedlingutbildning, och har regelbundet agerat som elevbehandlingsmodel med fantastiska resultat. Harmit håller sig á jour med den senaste forskningen och uppdaterar klinikens utbud därefter, och är väl medveten om de senaste rönen. Här känner man sig trygg, väl behandlad, alltid bra resultat och trots snabbt växande företag en bibehållen kundkontakt av hög kvalité. Rekommenderas till 100%! Läs mer
  • WALLI H

WALLI H skrev om Tumba Lipokliniken
    En engagerad företagare Harmit som lär ut med hjärtat. Intensiv och lärorik utbildning för microneedling. Inte nog med feedback även otroligt hjälpsam. Hon återkopplar så fort hon kan vilket uppskattas.

Rekommenderar att gå eran microneedling utbildning här och kan tänka mig gå andra utbildningar.
    Enda kritiken lite tight med lunch med en lättare macka. Även det spelar ingen roll 5/5.

Hälsningar
    Walli Hanna
    Från
    Wallis Skincare Läs mer
  • Ida Maria Yvonne J

Ida Maria Yvonne J skrev om Tumba Lipokliniken
    Bästa stället! Alltid nöjd med behandlingarna och servicen, bästa personalen och frächa lokaler. Varma rekommendationer! Läs mer

Pernilla Elisabeth B skrev om Tumba Lipokliniken
    Fantastisk klinik, mycket proffesionell personal. Trevliga lokaler. Harmit har skapat en toppen klinik. Kan varmt rekommendera Tumba Lipoklknken. Prisvärda behandlingar. Glad och trevlig personal. Läs mer

LINDA B skrev om Tumba Lipokliniken
    En klinik i världsklass! Beläget i lättillgängliga och fräscha lokaler. Trevlig och professionell personal som alltid är lyhörda och ger fantastisk service. Kliniken erbjuder de senaste behandlingarna och jag blir alltid väldigt nöjd efter ett besök! ❤️ Läs mer
  • Linda Carina L

Linda Carina L skrev om Tumba Lipokliniken
    Jag har gått två utbildningar på Tumba lipokliniken! Superbra utbildningar och maskiner! Lätt att beställa produkter m snabb leverans! Suverän support vid minsta fråga!! Rekommenderas varmt!! Läs mer

Harmit K skrev om Tumba Lipokliniken
    Målsättningen för oss som arbetar på kliniken är att hela tiden utvecklas och bli duktigare. Vi strävar efter att erbjuda SÄKRA och resultatinriktade behandlingar. Tack till er alla som tar er tid att lämna feedback. För er som besökt oss och upplevt något som ni är missnöjda med så ber vi er att kontakta mig/ klinikchef. Vi ser gärna den möjligheten till att bli ännu duktigare och förbättra oss. Läs mer
  • TANJA G

2020-06-05

TANJA G skrev om Tumba Lipokliniken
    Super proffsig samt trevlig behandlare, var på plasma cold behandling , super nöjd. Läs mer
  • Selua A

2020-03-29

Selua A skrev om Tumba Lipokliniken
    Grym utbildning och lärare som lär ut en allt man behöver veta! Rekommenderar stark :) Läs mer
  • 2020-02-09

NADA I skrev om Tumba Lipokliniken
    Super proffsig lärare och fräsch fin lokal.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-01-27

Arzu Y skrev om Tumba Lipokliniken
    En av den bästa utbildning ställe. Rekomenderar stark😍😍 Läs mer
  • Teresia Ester V

2020-01-24

Teresia Ester V skrev om Tumba Lipokliniken
    Jag har prövat lite olika behandlingar, som LPG, lpg face, BB glow, microneedling och senast plasma pen.
    Jag kan inte annat än att säga att jag har alltid sett resultat oavsett behandling. Har använt mig av olika behandlingar till olika syften. Rekommenderar LPG till alla, oavsett mål, för att hjälpa kroppen att öppna upp kanaler och få bättre cirkulation, stramar upp på ett fint sätt. Vad gäller ansiktsbehandlingar så är min favorit BB glow. En skön behandling som samtidigt ger ett fint lyft och lyster. Perfekt inför event, eller under gråa vinter eller om man bara vill få en fräsch känsla :)
    Plasma pen är väldigt effektiv för att se snabb resultat. Dock får man räkna med att man kommer se lite prickig ut efter behandlingen i ca en vecka. Men när prickarna lossnar/försvinner så efterlämnas ett fint resultat som förstärks första veckorna.
    Är man osäker, så finns elevbehandlingar där man kan testa till billigare slant :) Läs mer
  • Maria F

2019-11-10

Maria F skrev om Tumba Lipokliniken
    Bra utbud av behandlingar, flexibel och seriös ägare, Johanna är min favorit och jag går bara till henne för behandlingar, bra priser, tyvärr ligger det långt ifrån stan. Läs mer
  • 2019-10-14

Sattarzadeh Farkosh N skrev om Tumba Lipokliniken
    Jag har varit med kemiska behandling kurs och var mycket nöjd. Läs mer
  • Sihem mona B

2019-10-13

Sihem mona B skrev om Tumba Lipokliniken
    Bästa skola och skönhetsutbildningar ❤️ Läs mer
  • Linda H

2019-09-30

Linda H skrev om Tumba Lipokliniken
    Älskar Tumba lipo kliniken, gått nästan alla mina utbildningar där och Harmit är både rak, tydlig och oerhört duktig på att lära ut. Efter utbildningarna får man bra support och hjälp om man behöver! Rekommenderar verkligen 🥰 Läs mer
  • Jenny Louise N

2019-09-30

Jenny Louise N skrev om Tumba Lipokliniken
    Jag är nöjd med utbildningen, bra support, mycket bra information om produkterna Läs mer
  • Amira M

2019-09-29

Amira M skrev om Tumba Lipokliniken
    Bästa skolan för skönhetsutbildningar!
    Gick alla mina utbildningar hos Harmit så nöjd med allting! Jag får hjälp och support när jag behöver, så himla viktigt för mig! Tacksam för allt! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Hala J

2019-06-26

Hala J skrev om Tumba Lipokliniken
    Jag har gått på flera utbildningar hos er och är jätte nöjd med alla nya kunskaper jag fått lära mig! Super bra handledare och bra service. Jag får all hjälp och support jag behöver vilket är det viktigaste! Super nöjd!!! ❤️ Läs mer
  • Sagar M

2019-05-28

Sagar M skrev om Tumba Lipokliniken
    Herregud vad dålig klinik. Otroligt oseriösa. Dålig kontakt och nonchalanta!
    Rekommenderar detta ställe varmt om ni vill bli besvikna och illa behandlade! Läs mer
  • 2019-04-23

Bahar A skrev om Tumba Lipokliniken
    Jag har varit på Tumba utb .det var lärorik .personalen var kunniga och trevliga som man kan lita på .❤️👍rekommenderar dom 🌸💐 Läs mer
  • Claudia Z

2019-04-02

Claudia Z skrev om Tumba Lipokliniken
    Fantastisk utbildning, super nöjd
    Har fått lära mig massor
    Kan så gärna rekommendera detta klinik. Läs mer
  • Åsa

2018-05-07

Åsa skrev om Tumba Lipokliniken
    Mycket bra klinik , med bra behandlingar och prisvärda behandlingar. Nyligen genomgått Microneedlingutbildning med Mikropen , mycket bra upplägg teori och praktik. Proffsigt och bra, lärare Harmit Karmur. Rekomenderas varmt! Läs mer

Tumba Torg 114, 147 30 Tumba