Alla kategorier Bilplåtslagare Stockholms län Botkyrka Tumba Plåt & Bilverkstad
Rekommenderat företag 2016 - Tumba Plåt & Bilverkstad

Tumba Plåt & Bilverkstad

Brinkvägen 2 C, 147 31 Tumba — Visa karta

Kunderna som besöker oss för första gång, besöker oss flera gånger efter första besöket och många besöker oss för alltid.

Välkommen igen!!!

Läs vad 48 kunder tycker om Tumba Plåt & Bilverkstad

• Anders J
    Anders J skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Supersnabb lagning av bilen!!
  • Christer B
    Christer B skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Prisvärd och trovärdig service, med bra kundbemötande!
  • Leif L
    Leif L skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Har gått till denna verkstad många år och har aldrig haft problem och deras service är super bra
  • MATTIAS M
    MATTIAS M skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Atto och hans killar gav ett bra bemötande och bra återkoppling på hur jobbet hade gått. Jag kan verkligen rekommendera Tumba Plåt och Bilverkstad.
  • Jan A
    Jan A skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    I många år så har jag anlitat denna verkstaden. Väldigt nöjd och har alltid fått bästa service. trevligt bemötande, får alltid god information om vad som ska göras och bra priser
  • Tom W
    Tom W skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Bättre än Fadi och de andra finns inte. Allt från vanlig service till akuta problem, de hjälper alltid till direkt eller inom kort för ett bra pris och med ett trevligt sätt. Jag kan varmt rekommendera denna verkstad!
  • Talal A
    Talal A skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Bra service personalen är trevliga de är ärliga och bra priser.
  • Tony S
    Tony S skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Bra och trevlig verkstad. Lite "gammaldags" med bra service. Borde satsa på däckstvätt vid förvaring på däckhotellet.
  • Magnus l
    Magnus l skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Mycket bra bilverkstad.
    Bra priser och proffsigt bemötande.
    Kan starkt rekommendera!
  • Ihsan A
    Ihsan A skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Bra kundbemötande, lätt att få tid, kunniga, rekommenderas!
    2016-04-05 Fadi A svarar Ihsan A
    Tack Ihsan för ditt omdöme MVH // Atto
  • Elin L
    Elin L skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Snabb och bra service, lätt att få tid, trevligt bemötande!
    2016-04-05 Fadi A svarar Elin L
    Tack Elin för ditt omdöme MVH // Atto
  • Jimmie B
    Jimmie B skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Alltid bra service och trevliga!
    2016-02-18 Fadi A svarar Jimmie B
    Tack Jimmie för ditt omdöme MVH // Atto
  • Doglas Y
    Doglas Y skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Rekommenderar starkt. Prisvärt och snabba tider. Trevliga personal
  • Samuel J
    Samuel J skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    snabb service. jätte trevliga personal. väldigt kunniga. fullständigt nöjd. rekommenderar varmt denna bilverkstad
    2016-02-15 Fadi A svarar Samuel J
    Tack Samuel för ditt omdöme MVH // Atto
  • PlanetEarth E
    PlanetEarth E skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    otrolig snabb service och dessutom riktigt bra pris! Synd att jag bor långt bort annars hade jag lämnat in bilen oftare.
    2015-11-17 Fadi A svarar PlanetEarth E
    Tack för ditt omdöme, vi har fri lånebilar ifall du behöver lämna in bilen någon annan gång,
    du är allltid välkommen, MVH Atto
  • Abbe A
    Abbe A skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Grym o snabb service. Rekommenderas varmt.
  • Victor M
    Victor M skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Snabbt och mycket bra service!
  • Rami M
    Rami M skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Kanon som vanligt! Hög service, noggrannhet och bra pris.
    2014-11-03 Fadi A svarar Rami M
    Tack Rami för ditt omdöme, och välkommen åter/ MVh
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Bästa bilverkstaden någonsin!!! Mycket trevlig och kunnig personal och vettiga priser! Fadi och hans medarbetare ställer upp i vått och torrt, oavsett om det är ett litet eller ett stort problem och dessutom utan väntetid, trots att de har fullt upp med andra bilar. Känns mycket tryggt att lämna in bilen hos dem! :)
    2014-11-03 Fadi A svarar Jenny R
    Tack Jenny för ditt omdöme. vi är glada att du är nöjd med vårt arbete/service, och du är alltid välkommen // MVH Fadi Atto
  • Levi H
    Levi H skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Jag är extremt nöjd med både det kunniga och trevliga bemötandet samt arbetet som utfördes när jag lämnade in min bil. Skulle byta fläktrem men det visade sig även var generatorproblem. Verkstaden fick en massa backjobb pga två felaktiga generatorer men de höll ända fast vid det första överenskomna priset. Känns inte som att man behöver vara rädd för att bli lurad här och jag skulle vara trygg med att vända mig till dem igen.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Jag är jättenöjd, har nu varit på verkstaden 3 gånger. Tack för gott bemötande, snabb reparationstid samt era relevanta kostnader. Jag kommer att fortsätta anlita er ! Nöjd kund
  • Micheal
    Micheal skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Misstänkte att mina bromsskivor hade gjort sitt och brukar i normala fall lämna bilen hos en Toyota verkstad, dock var de på semester. Blev raskt till att googla en annan verkstad vilket ledde mig till Tumba plåt & bilverkstad. Jag blev genast imponerad av de tidigare recensionerna här och bestämde mig för att kontakta de! De är verkligen så bra som alla andra säger. Bemötandet, servicen och utförandet är helt enkelt 5/5 stjärnor. Man känner tillit till personalen när man diskuterar bilen och allt känns tryggt när man lämnar verkstaden.

Jag kommer vända mig till er igen så fort jag behöver hjälp med min bil framöver. Lycka till!
  • Annie W
    Annie W skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Har alltid blivit korrekt och vänligt bemött av Fadi! Som kvinnlig besökande kund på bilverkstad är detta faktum extra glädjande att notera! Sen har "inget suttit fast", vill säga inget problem har varit för litet för Fadi och hans killar att ta hand om och allt arbete, oavsett, har utförts noga och korrekt. Jag är jättenöjd och vill varmt rekommendera Tumba Plåt och Bilverkstad och beklagar att jag inte längre bor kvar och därför inte längre kan lämna in min bil hos Fadi!
    2013-08-06 Fadi A svarar Annie W
    Hej Annie, jag kan börja med att säga att det är väldigt tråkigt att vi inte kommer och kunna hjälpa dig med att laga bilen och att vi inte har dig som kund hos oss längre, jag hoppas att du kan hitta en bra bilverkstad där du bor, och om du känner att du behöver hjälp via telefon så kan du alltid ringa och fråga om råd/hjälp eller annat, TACK SÅ MYCKET för att du har rekomenderat våran verkstad för andra, och jag hoppas att du har en underbar sommar,
    Fadi Atto
    2013-09-13 Annie W svarar Fadi A
    Hej Fadi, Din tjänstvillighet och värme är rörande - tack igen!!
    Hoppas Din sommar varit fin! MVH Annie
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Ninos R
    Ninos R skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Fullständigt nöjd med servicen. Fick bra tips och personalen var väldigt kunniga och proffsiga. Kommer definitivt tillbaka nästa gång.
    2013-08-06 Fadi A svarar Ninos R
    Alltid kul med nöjda kunder, tack Ninos för ditt omdöme, välkommmen åter.
  • Andrew
    Andrew skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Det är fjärde gången jag servar min Peugeot här. De är snabba, duktiga och mycket vänliga. Det är sånt här trevligt bemötande man önskar att man fick av alla "hantverkare", men det är tyvärr sällsynt. Toppbetyg!
    2013-08-06 Fadi A svarar Andrew
    Tack så mycket Andrew för ditt omdöme, vi hoppas att du kommer alltid att vara nöjd med vårt arbete och vi satsar alltid på att bli ännu bättre, vi lär väl se dig igen framöver. välkommen åter. MVH
    Atto F
  • hamid e
    hamid e skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    bra bemötande, kuning personal och bra pris. vad kan man mer begära?
    2013-08-06 Fadi A svarar hamid e
    Tack Hamid för ditt omdöme, jätte trevligt att du är nöjd med vårat arbete. välkommen åter Hamid.
    Atto.F
  • Randie
    Randie skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Jätte snäll och hjälpsam personal. Denna verkstad rekomenderas varmt av mig.
    2013-07-11 Fadi A svarar Randie
    Tack för ditt omdöme, vi gör vårt bästa för att hjälpa alla våra kunder på bästa sätt. MVH Atto
  • Nils
    Nils skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Bra service, korta väntetider, trevlig personal och gott kaffe!
    2013-06-26 Fadi A svarar Nils
    Tack Nils för ditt omdöme, du är alltid välkommen att åka förbi och dricka kaffe hos oss, när som helst. tack igen för ditt trevliga omdöme. mvh Atto
  • Taxi 97 AB J
    Taxi 97 AB J skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Varje gång jag besökt Tumba Plåt& Bilverkstad har jag blivit professionellt bemött.

Har fått råd och förslag som har varit relevanta.
    2013-06-26 Fadi A svarar Taxi 97 AB J
    Tack Jan för ditt omdöme, vi är glada att ha dig som kund hos oss i flera år nu, du är alltid välkommen. MVH Atto
  • viktoria l
    viktoria l skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Dom är kompetenta. Mycket tillmötesgående. Och väldigt trevliga att ha med att göra. Man behöver aldrig vänta om det är något akut som hänt. Rekommendera gärna detta företag till alla.
    2013-06-03 Fadi A svarar viktoria l
    Tack Viktoria för ditt trevliga omdöme, välkommen åter. MVH
  • Kent M
    Kent M skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Bra service och ett bra pris. Hit kommer jag tillbaka.
    2013-05-24 Fadi A svarar Kent M
    Tack Kent för ditt omdöme, vi är glada att du tycker det, och glada att du vill komma tillbaka, du är alltid välkommen hos oss, MVH ATTO
  • Samer S
    Samer S skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Ärliga, trevliga och professionella!
    2013-05-06 Fadi A svarar Samer S
    Tack Samer för ditt omdöme, vi är jätte glada att du fortfarande lämnar in bilen hos oss, även efter att du har flyttat ifrån stockholm, du är alltid välkommen, MVH Atto
  • Abgar h
    Abgar h skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Ett jättebra gäng som är snabba,duktiga,ärliga o schysta.
    2013-04-29 Fadi A svarar Abgar h
    Tack Abgar för ditt omdöme, välkommen åter!! mvh, Atto
  • Frans F
    Frans F skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Snabb service, till låga priser!
    2013-04-29 Fadi A svarar Frans F
    Tack för ditt omdöme Frans. MVH Atto
  • Hovsepian H
    Hovsepian H skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Duktiga,trevliga,hjälpsama,bra priser.
    2013-04-19 Fadi A svarar Hovsepian H
    Tack Hovsepian för ditt omdöme, Vi är glada att du tycker det, välkommen åter.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Mycket bra. Väl utförda arbeten, bra prisbild och mycket bra och trevligt bemötande. Totalt mycket nöjd. Lämnar alltid mina bilar till dem
    2013-04-16 Fadi A svarar Håkan B
    Tack Håkan för ditt trevliga omdöme, vi är glada att du är nöjd med vårt arbete, du är alltid välkommen med alla dina bilar, MVH Atto
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Mycket god service och kunnigt utförda arbeten till förmånliga priser.
    2013-04-16 Fadi A svarar Håkan H
    Tack Håkan för ditt omdöme, välkommen åter, MVH Atto
  • Lars H
    Lars H skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Alltid ett mycket bra bemötande.
    Företaget levde upp till min förväntan.
    2013-04-12 Fadi A svarar Lars H
    Tack Lars för ditt trevliga omdöme, och hoppas vi kan alltid leva upp till din förväntan, välkommen åter!! MVH ATTO
  • R H
    R H skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Hjälpsam, korta väntetider och bra arbete!
    2013-04-11 Fadi A svarar R H
    Tack R H för vad du tycker om oss, M.V.H Atto
  • Björn S
    Björn S skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    En bra verkstad med bra kundbemötande
    2013-04-09 Fadi A svarar Björn S
    Tack Björn, du är alltid välkommen, MVH Atto
  • Helen K
    Helen K skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Bra tider och trevlig personal samt prisvärda.
    2013-04-09 Fadi A svarar Helen K
    Tack Helen för trevliga omdöme, MVH ATTO
  • Marco C
    Marco C skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Jag kände mig bekväm när jag kom till verkstad, service och lätt sätt att förklara för mig som kund,vad som sker och att man få se när de jobbar med min bil är bra. Det borde finnas flera verkstäder som tumba plåt. Skulle som privat person och kund vilja se slut priset i skylten, 190 kr stod på skylten och lilla texten stod + moms. Helst vill jag se 250 kr . Annars bra service till kunderna. Tack
    2013-04-08 Fadi A svarar Marco C
    Tack Marco för dina fina ord och omdömen, det är roligt och höra att du kännde dig bekväm redan från fösta gången, vi hoppas på att se dig framöver och kunna erbjuda dig ännu bättre service, MVH Atto
  • Peter J
    Peter J skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Bra och snabb service
    Trevligt bemötande vid inlämning och hämtning av bil
    2013-04-07 Fadi A svarar Peter J
    Tack Peter, 4 av 5 är jätte bra, det tackar vi för, viktigaste är att du är nöjd och servicen gått bra, men vi försöker bli bättre för att få dig och tycka att vi är 5 av 5, välkommen åter M.V.H ATTO
  • Rain O
    Rain O skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Lämnade in min WV. Passat. Servicen gick utmärkt. Dem ringde o talade om vad det var för fel innan de påbörjade ett arbete. Känns tryggt o lämna bilen till den verkstad, och fick även rådgivning, vad man kan göra för att få ner kostnaderna, och väldigt bra kundbemötande, rekomenderar starkt.
    2013-04-07 Fadi A svarar Rain O
    tack Rain för ditt omdöme, vi försöker alltid att hitta det billigaste alternativet för kunden, välkommen åter, MVH Atto
  • Rebecca J
    Rebecca J skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Prisvärt och seriöst, man känner sig trygg och lämna bilen till tumba plåt & bil, de ringde innan de påbörjade ett arbete på min BMW, dessutom så kunde de tvätta bilen in och utvändigt tvätt medan den va inne för bil-service. utmärkt och pålitlig service, bästa kundbemötande, rekommenderas starkt!!!
    2013-04-07 Fadi A svarar Rebecca J
    Tack för att du litar på oss, välkommen åter. MVH Atto
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Jätte trevliga och väldigt hjälpsamma. Jag fick samtidigt bra rådgivning.

Rekomenderar!!!
  • Roger  W
    Roger W skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Instämmer helt och fullt ! Man får reda på både vad delar och jobbet kostar! Kommer anlita dom i fortsättningen !!!!
    Subaru Outback 2,5
  • Nöjd K
    Nöjd K skrev om Tumba Plåt & Bilverkstad
    Jag rekommenderar varmt denna verkstad för all de som vill ha snabbt, och prisvärt service.
    De som jobbar är jätte kunniga på det mesta, och är jätte trevliga.

Brinkvägen 2 C, 147 31 Tumba