TURBOFLYTT

TURBOFLYTT

Llama 076-830 30 40 turboflytt.se

About company

Vi är med hela vägen; från planering till utförande! Vi ser det som en självklarhet att vi erbjuder den bästa möjliga service till ett bättre pris. Vi är experter på alla typer av flyttjänster men utför även en hel del andra tjänster. Tack vare en personalstyrka som är utbildade och erfarna inom sina områden kan vi även erbjuda...

44 omdömen om TURBOFLYTT

KRISTINA V
Escribió sobre TURBOFLYTT

Mycket nöjd med flytthjälpen. De var punktliga, noggranna och effektiva och jag skulle inte tveka att anlita dem igen.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Kristina F
Escribió sobre TURBOFLYTT

Utmärk flyttfirma! Vi har haft 2 st flyttar med dom. Super noggranna, försiktiga. Allt var super bra packat och service på hög nivå! Kommunikationen var också på topp! 😀

Niklas L
Escribió sobre TURBOFLYTT

Trevligt och professionellt bemötande, väldigt prisvärt. Beställde flytthjälp och blev mycket nöjd.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 451 omdömen 4.6 av 451 omdömen

Eva A
Escribió sobre TURBOFLYTT

Turboflytt var snabba och effektiva

Jennifer T
Escribió sobre TURBOFLYTT

Enkelt att boka, supertrevliga flyttgrabbar som var noga med att allt blev som vi ville 👏🏻

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3388 omdömen 4.7 av 3388 omdömen

Fick bra bemötande och flexibel personal.

Ebba Monica Christina H Ebba Monica Christina H
Linda
Escribió sobre TURBOFLYTT

Jag fick flytthjälp.Det är världens bästa killar.Helt otroligt duktiga,trevliga o snabba.Rekomenderar dom till alla och ska framöver alltid anlita dom.Dessutom billiga.Snabba var dom oxå.Stort tack tills vi ses igen.❤️🙏❤️

Theresè F
Escribió sobre TURBOFLYTT

Trevliga lyhörda och effektiva killar som packade inför flytten.

Svar från TURBOFLYTT

Tack för din återkoppling Theresé! Underbart att du blev nöjd.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Arturs M
Escribió sobre TURBOFLYTT

Bra och tillmötesgående firma. Lyckats att få just den tid som passade mig. Inga skador på saker eller några andra konstigheter. Rekommenderar!

Svar från TURBOFLYTT

Tack för din feedback och rekommendation Arturs! Vi uppskattar att du tog dig tid att ge ditt omdöme.

Lennart B
Escribió sobre TURBOFLYTT

Det gick snabbt att komma överens om datum, plats och pris via telefon. Flytten utfördes på avtalad tid på ett snabbt och säkert sätt. Trevligt bemötande från order till verkställan. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera Turboflytt. Lennart

Svar från TURBOFLYTT

Tack för dina fina ord och rekommendationen Lennart! Vi tycker att det är jätteviktigt att det ska vara smidigt att anlita oss. Toppenkul att höra att du också tyckte att det gick smidigt.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

SABRINA E
Escribió sobre TURBOFLYTT

Vi fick hjälp av Turboflytt alla flytta våra möbler. De var mycket försiktiga med våra saker. De var jätteduktiga, snabba och professionella. Vi var mycket nöjda.

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla för din fina reco Sabrina! Jättekul att höra att du blev nöjd.

Anna J
Escribió sobre TURBOFLYTT

Jag bokade flytt och flyttstäd och var jättenöjd med båda tjänsterna. Flytten gick smidigt och städningen var noggrant utförd till ett bra pris.

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla för din fina feedback Anna!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Mona-Lisa F
Escribió sobre TURBOFLYTT

Proffsigt bemötande och hanterande vad gäller kontakt, återkoppling, överenskommelser och själva flytten. De är noggranna och försiktiga med flyttgodset.

Svar från TURBOFLYTT

Tack bästa Mona-Lisa för din feedback. Vi är jätteglada över att du är nöjd med vår service.

Elisabeth R
Escribió sobre TURBOFLYTT

Väldigt nöjd kund. Hjälp med både packning, lådor och flytt.

Svar från TURBOFLYTT

Tack för din fina feedback Elisabeth. Härligt att höra att du blev nöjd.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 121 omdömen 4.5 av 121 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Catarina D
Escribió sobre TURBOFLYTT

Bästa flyttfirman jag använt! Flexibla, serviceminded och med gott humör.

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla bästa Catarina! Jättekul att läsa och dela detta med teamet.

Michael M
Escribió sobre TURBOFLYTT

Snabba, effektiva, helhetsansvar, tydlig webb info

Svar från TURBOFLYTT

Tack för de fina orden Michael och stort tack för feedback på hemsidan. Det är jätteviktigt att vi är tydliga med vilka vi är, vad vi erbjuder och våra priser. Det ska vara enkelt att anlita oss.

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Marie Elisabet D
Escribió sobre TURBOFLYTT

Proffsigt o trevligt........o på söndag !

Svar från TURBOFLYTT

Tack för din fina feedback Marie! Jajamen vi jobbar alla dagar och är lika glada vare sig det är helg, storhelg eller vardag.

Margaretha C
Escribió sobre TURBOFLYTT

Turboflytt hjälpte mig att flytta för 4 år sedan. De gjorde ett gott jobb den gången och därför anlitade jag dem igen. Deras bemötande var mycket trevligt.

Svar från TURBOFLYTT

Tack för ditt fortsatta förtroende Margaretha! Vi är alltid måna över att ge våra kunder bästa möjliga service!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1140 omdömen 4.7 av 1140 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
EMELIE ANNA H
Escribió sobre TURBOFLYTT

Riktigt snabb och smidig flytt, dessa killar kan man räkna med! Tydlig kommunikation och trevligt bemötande, bra pris också. Rekommenderar varmt!

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla för ditt fina reco Emelie!

Lena P
Escribió sobre TURBOFLYTT

Superbra! Lätt att boka, bra kommunikation, utmärkt utförande och uppföljning. Dessutom bra pris. Med Turboflytt kan man lita på att allt tas omhand väl och kommer dit det ska vid flytt. Vi har använt dem flera gånger och gett flera rekommendationer. Alla är nöjda med deras service både vid flytt eller annat. Kan varmt rekommenderas!

Svar från TURBOFLYTT

Tack bästa Lena för ditt finfina omdöme! Vi är jätteglada över att du återkommit flera gånger och tackar för förtroendet!

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Nilufer K
Escribió sobre TURBOFLYTT

Lätt att nå. Snabba och flexibla lösningar.

Svar från TURBOFLYTT

Tack för rekommendationen Nilufer. Vi försöker alltid att komma med lösningar som passar kunden.

Rolf S
Escribió sobre TURBOFLYTT

Mycket bra och trevlig personal städ och flyttning utmärkt

Svar från TURBOFLYTT

Tack för din fina omdöme Rolf, det uppskattas!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2239 omdömen 4.7 av 2239 omdömen

Dan J
Escribió sobre TURBOFLYTT

Bra kommunikation Löste gemensamt frågor om rut

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla för din feedback Dan!

Seraphim M
Escribió sobre TURBOFLYTT

Mkt bra hjälpsamma Kan rekommendera dom

Svar från TURBOFLYTT

Tack för din fina reco Seraphim!

Linnea F
Escribió sobre TURBOFLYTT

Bästa flyttkillarna! Jobbar med homestyling och använder alltid Turboflytt då de är snabba och enkla att ha att göra med!

Svar från TURBOFLYTT

Tack bästa Linnea alltid ett nöje att jobba med dig!

Charith C
Escribió sobre TURBOFLYTT

Tryggt och pålitligt. Flyttkillarna kom på utsatt tid, var rädda om våra möbler vid flytten och arbetade effektivt. Rekommenderar starkt!

Svar från TURBOFLYTT

Tack för din rekommendation Charith!

Linnea M
Escribió sobre TURBOFLYTT

Pålitliga och snabba. Gör alltid ett mycket bra jobb när jag anlitar dem!!

Svar från TURBOFLYTT

Tack bästa Linnea, alltid lika kul att levera ett gott resultat.

Aleksander C
Escribió sobre TURBOFLYTT

Quick, solid way of working. All is well done. I can recommend the company.

Svar från TURBOFLYTT

Thank you for your recommendation Aleksander. We are very happy that you are satisfied with our services.

KLAS M
Escribió sobre TURBOFLYTT

Jag var utomordentligt nöjd. Furkat och hans medhjälpare var proffsiga och försiktiga

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla Klas, det är vi som ska tacka för fortsatt förtroende!

Björn I
Escribió sobre TURBOFLYTT

Mycket bra! Fortsätt med samma bra arbete!

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla Björn, det är vår ambition att ligga på samma nivå!

Kurt Torbjörn L
Escribió sobre TURBOFLYTT

We moved from our home of over a decade to a new apartment. Not only did Ilia and Vitali need to move items to our new home, they also moved furniture to our summer house. They worked tirelessly and constantly on a warm May day. They were absolutely brilliant! Extremely careful with our belongings and also very courteous. We would recommend them 100%. We are extremely satisfied with their service. //Tobbe & Safra

Svar från TURBOFLYTT

Thank you for the detailed review Tobbe & Safra! We are more than happy that you are satisfied with our services and the guys appreciate your fantastic review.

Olga-Malena S
Escribió sobre TURBOFLYTT

Grymt flyttbolag med duktiga killar! Mycket hjälpsamma och trevliga arbetare.

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla för din fina reco!

Classe B
Escribió sobre TURBOFLYTT

Vi köpte flytt av en tvårumslägenhet från Stockholm till Strängnäs samt flyttstäd av lägenheten. Jag fick ett väldigt bra bemötande med hög grad av service och vilja att hjälpa till. Förväntan var att möblerna skulle hämtas och levereras hela, utan skador, på överenskommen dag och tid till rätt plats. Att städningen godkändes av den nya lägenhetsägaren. Allt levererades som det skulle och dessutom till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med hur Turboflytt agerat och hjälpt oss med denna flytt. Det gick fort, helt enligt...

Svar från TURBOFLYTT

Tack för den tiden du tog för att dela med dig om din upplevelse Classe! Jättekul att höra att du är nöjd med servicen du fått! Julia på kundservice hälsar och tackar för din fina feedback!

Gkeralnt R
Escribió sobre TURBOFLYTT

Turboflytt helped us mover our stuf quickly and safely as well as the cleaning of the apartment. Customer service or receptionist was the most helpful I have ever spoken to and was the main reason to go with them. Will def call them on the next one.

Svar från TURBOFLYTT

Thank you very much Gkeralnt! We are very happy to hear that you are satisfied. It's most important to us to give the best possible service to our customers. Zei on the customer service says hi and thanks for your fantastic review!

Jacek S
Escribió sobre TURBOFLYTT

*Beställde flytt och tömning av Turboflytt. Helt super bemötande under hela processen. Kommer att anlita dem igen! Rekommenderas stark!

Svar från TURBOFLYTT

Tack bästa Jacek! Fantastisk att höra att du är nöjd!

Roger D
Escribió sobre TURBOFLYTT

FLYTTTJÄNST SNABBA DUKTIGA SUPERNÖJD !

Svar från TURBOFLYTT

Tack bästa Roger! Jättekul att höra att du är nöjd!

Agni G
Escribió sobre TURBOFLYTT

Vi anlitade TURBOFLYTT för flytt samt packning och flyttstäd. Vi är mycket nöjda med allt. Arbetet utfördes professionellt, varsamt och faktiskt snabbare än vi förmodade. Trevliga medarbetare, lätt att kommunicera med och professionella!

Svar från TURBOFLYTT

Tack för din fina reco Agni. Skönt att höra att du är nöjd med vår service!

Magnus N

Snabb och bra kontakt, utmärkt kund mottagande. Magnus Noordh

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla Magnus jättekul att du uppskattar vår service!

Admir S
Escribió sobre TURBOFLYTT

Snabba och helt enkelt professionella. Tack!

Svar från TURBOFLYTT

Tack själv för din fina feedback Admir!

Michael L
Escribió sobre TURBOFLYTT

Noggranna, serviceinriktade och prisvärda.

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla för din fina rekommendation Michael!

PIA W
Escribió sobre TURBOFLYTT

Personligt företag! De är riktiga proffs och dessutom både trevliga och prisvärda. De är förutsedda och arbetar effektivt samt ser bara möjligheter. De tar hand om ditt bohag med största omsorg, allt packas grundligt så inga skador kan uppkomma. Bästa av allt är att man som kund kan släppa all oro vid flytt då de är mycket tillmötesgående. ☀️☀️☀️☀️☀️ Tack Pia W i Huddinge

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla för din finfina reco Pia. Jättekul att läsa att du uppskattar vår arbetsglädje och noggrannhet!

Gulsen Y
Escribió sobre TURBOFLYTT

Rekommenderas starkt. Mycket bra service med kompetent personal.

Svar från TURBOFLYTT

Tack för din rekommendation Gulsen!

Margareta Å
Escribió sobre TURBOFLYTT

I samband med rensning i källare och på vind anlitade vi Turboflytt för bortforsling vid ett antal tillfällen hösten 2020. De jobbade snabbt, var punktliga och trevliga att ha att göra med!

Svar från TURBOFLYTT

Tack bästa Margareta för din feedback!

Nikolai L
Escribió sobre TURBOFLYTT

Allt gick väldigt smidigt från start till slut. Rekommenderar tutboflytt.

Svar från TURBOFLYTT

Tack snälla för omdömet Nikolai!

Charlotte P
Escribió sobre TURBOFLYTT

Jag utförde en mindre flytt med Turboflytt. Blev mycket trevligt bemött från första stund av den jag beställde av. De som flyttade åt mig var bara bäst, trevliga, artiga, ordentliga och turbosnabba. Dessutom extra hjälpsamma! Ger dem 10 poäng av 5!

Svar från TURBOFLYTT

Tackar ödmjukast för ditt omdöme Charlotte!