TURBOFLYTT

TURBOFLYTT

Vi är med hela vägen; från planering till utförande!

Vi ser det som en självklarhet att vi erbjuder den bästa möjliga service till ett bättre pris. Vi är experter på alla typer av flyttjänster men utför även en hel del andra tjänster.

Tack vare en personalstyrka som är utbildade och erfarna inom sina områden kan vi även erbjuda andra tjänster enligt nedan som kan beställas fristående eller kombineras med andra tjänster.

FLYTTHJÄLP, PACKHJÄLP, FLYTTSTÄDNING, MONTERINGSHJÄLP, TÖMNING & STÄDNING AV DÖDSBON, LEVERANS FRÅN VARUHUSET, TRÄDGÅRDSSERVICE.

Vi lämnar alltid garanti på alla våra tjänster. Kombinera gärna flera tjänster, oavsett vald tjänst så får du alltid personlig service av en och samma person som samordnar allting.

Vår flyttpersonal har många års erfarenhet och arbetar snabbt och säkert. Som en seriös flyttfirma har vi självklart transporttillstånd och ansvarsförsäkringar för din trygghet.

Läs vad 43 kunder tycker om TURBOFLYTT 2

• 2022-09-13 Insamlad av företaget
    Utmärk flyttfirma! Vi har haft 2 st flyttar med dom. Super noggranna, försiktiga. Allt var super bra packat och service på hög nivå!
    Kommunikationen var också på topp! 😀
  • 2022-09-13 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande, väldigt prisvärt. Beställde flytthjälp och blev mycket nöjd.
  • 2022-09-12 Insamlad av företaget
    Turboflytt var snabba och effektiva
  • 2022-09-11 Insamlad av företaget
    Enkelt att boka, supertrevliga flyttgrabbar som var noga med att allt blev som vi ville 👏🏻
  • 2022-09-11 Insamlad av företaget
    Jag fick flytthjälp.Det är världens bästa killar.Helt otroligt duktiga,trevliga o snabba.Rekomenderar dom till alla och ska framöver alltid anlita dom.Dessutom billiga.Snabba var dom oxå.Stort tack tills vi ses igen.❤️🙏❤️
  • 2022-03-16 Insamlad av företaget
    Trevliga lyhörda och effektiva killar som packade inför flytten.
    Tack för din återkoppling Theresé! Underbart att du blev nöjd. TURBOFLYTT
  • 2022-03-14 Insamlad av företaget
    Bra och tillmötesgående firma. Lyckats att få just den tid som passade mig.
    Inga skador på saker eller några andra konstigheter.

Rekommenderar!
    Tack för din feedback och rekommendation Arturs! Vi uppskattar att du tog dig tid att ge ditt omdöme. TURBOFLYTT
  • 2022-03-12 Insamlad av företaget
    Det gick snabbt att komma överens om datum, plats och pris via telefon.
    Flytten utfördes på avtalad tid på ett snabbt och säkert sätt.
    Trevligt bemötande från order till verkställan. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera Turboflytt.

Lennart
    Tack för dina fina ord och rekommendationen Lennart! Vi tycker att det är jätteviktigt att det ska vara smidigt att anlita oss. Toppenkul att höra att du också tyckte att det gick smidigt. TURBOFLYTT
  • 2022-03-12 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp av Turboflytt alla flytta våra möbler. De var mycket försiktiga med våra saker. De var jätteduktiga, snabba och professionella.
    Vi var mycket nöjda.
    Tack snälla för din fina reco Sabrina! Jättekul att höra att du blev nöjd. TURBOFLYTT
  • 2022-03-11 Insamlad av företaget
    Jag bokade flytt och flyttstäd och var jättenöjd med båda tjänsterna. Flytten gick smidigt och städningen var noggrant utförd till ett bra pris.
    Tack snälla för din fina feedback Anna! TURBOFLYTT
  • 2022-03-09 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och hanterande vad gäller kontakt, återkoppling, överenskommelser och själva flytten. De är noggranna och försiktiga med flyttgodset.
    Tack bästa Mona-Lisa för din feedback. Vi är jätteglada över att du är nöjd med vår service. TURBOFLYTT
  • 2022-03-09 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd kund. Hjälp med både packning, lådor och flytt.
    Tack för din fina feedback Elisabeth. Härligt att höra att du blev nöjd. TURBOFLYTT
  • 2022-03-09 Insamlad av företaget
    Bästa flyttfirman jag använt! Flexibla, serviceminded och med gott humör.
    Tack snälla bästa Catarina! Jättekul att läsa och dela detta med teamet. TURBOFLYTT
  • 2022-03-09 Insamlad av företaget
    Snabba, effektiva, helhetsansvar, tydlig webb info
    Tack för de fina orden Michael och stort tack för feedback på hemsidan. Det är jätteviktigt att vi är tydliga med vilka vi är, vad vi erbjuder och våra priser. Det ska vara enkelt att anlita oss. TURBOFLYTT
  • 2022-03-09 Insamlad av företaget
    Proffsigt o trevligt........o på söndag !
    Tack för din fina feedback Marie! Jajamen vi jobbar alla dagar och är lika glada vare sig det är helg, storhelg eller vardag. TURBOFLYTT
  • 2021-09-02 Insamlad av företaget
    Turboflytt hjälpte mig att flytta för 4 år sedan. De gjorde ett gott jobb den gången och därför anlitade jag dem igen. Deras bemötande var mycket trevligt.
    Tack för ditt fortsatta förtroende Margaretha! Vi är alltid måna över att ge våra kunder bästa möjliga service! TURBOFLYTT
  • 2021-09-01 Spontant omdöme
    Riktigt snabb och smidig flytt, dessa killar kan man räkna med! Tydlig kommunikation och trevligt bemötande, bra pris också. Rekommenderar varmt!
    Tack snälla för ditt fina reco Emelie! TURBOFLYTT
  • 2021-09-01 Insamlad av företaget
    Superbra! Lätt att boka, bra kommunikation, utmärkt utförande och uppföljning. Dessutom bra pris. Med Turboflytt kan man lita på att allt tas omhand väl och kommer dit det ska vid flytt. Vi har använt dem flera gånger och gett flera rekommendationer. Alla är nöjda med deras service både vid flytt eller annat. Kan varmt rekommenderas!
    Tack bästa Lena för ditt finfina omdöme! Vi är jätteglada över att du återkommit flera gånger och tackar för förtroendet! TURBOFLYTT
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Lätt att nå. Snabba och flexibla lösningar.
    Tack för rekommendationen Nilufer. Vi försöker alltid att komma med lösningar som passar kunden. TURBOFLYTT
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Mycket bra och trevlig personal städ och flyttning utmärkt
    Tack för din fina omdöme Rolf, det uppskattas! TURBOFLYTT
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation Löste gemensamt frågor om rut
    Tack snälla för din feedback Dan! TURBOFLYTT
    Mkt bra hjälpsamma
    Kan rekommendera dom
    Tack för din fina reco Seraphim! TURBOFLYTT
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Bästa flyttkillarna! Jobbar med homestyling och använder alltid Turboflytt då de är snabba och enkla att ha att göra med!
    Tack bästa Linnea alltid ett nöje att jobba med dig! TURBOFLYTT
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Tryggt och pålitligt. Flyttkillarna kom på utsatt tid, var rädda om våra möbler vid flytten och arbetade effektivt.

Rekommenderar starkt!
    Tack för din rekommendation Charith! TURBOFLYTT
  • 2021-07-20 Insamlad av företaget
    Pålitliga och snabba. Gör alltid ett mycket bra jobb när jag anlitar dem!!
    Tack bästa Linnea, alltid lika kul att levera ett gott resultat. TURBOFLYTT
  • 2021-07-19 Insamlad av företaget
    Quick, solid way of working. All is well done. I can recommend the company.
    Thank you for your recommendation Aleksander. We are very happy that you are satisfied with our services. TURBOFLYTT
  • 2021-06-06 Spontant omdöme
    Jag var utomordentligt nöjd. Furkat och hans medhjälpare var proffsiga och försiktiga
    Tack snälla Klas, det är vi som ska tacka för fortsatt förtroende! TURBOFLYTT
  • 2021-05-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra! Fortsätt med samma bra arbete!
    Tack snälla Björn, det är vår ambition att ligga på samma nivå! TURBOFLYTT
  • 2021-05-13 Spontant omdöme
    We moved from our home of over a decade to a new apartment.
    Not only did Ilia and Vitali need to move items to our new home, they also moved furniture to our summer house. They worked tirelessly and constantly on a warm May day. They were absolutely brilliant! Extremely careful with our belongings and also very courteous. We would recommend them 100%. We are extremely satisfied with their service. //Tobbe & Safra
    Thank you for the detailed review Tobbe & Safra! We are more than happy that you are satisfied with our services and the guys appreciate your fantastic review. TURBOFLYTT
  • 2021-05-10 Insamlad av företaget
    Grymt flyttbolag med duktiga killar!

Mycket hjälpsamma och trevliga arbetare.
    Tack snälla för din fina reco! TURBOFLYTT
  • 2021-05-09 Insamlad av företaget
    Vi köpte flytt av en tvårumslägenhet från Stockholm till Strängnäs samt flyttstäd av lägenheten.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande med hög grad av service och vilja att hjälpa till.
    Förväntan var att möblerna skulle hämtas och levereras hela, utan skador, på överenskommen dag och tid till rätt plats. Att städningen godkändes av den nya lägenhetsägaren.
    Allt levererades som det skulle och dessutom till ett bra pris.
    Vi är mycket nöjda med hur Turboflytt agerat och hjälpt oss med denna flytt. Det gick fort, helt enligt överenskommen tid och till överenskommet pris med ett kvalitativt högt resultat. Dessutom av trevlig och serviceinriktad personal.
    Tack för den tiden du tog för att dela med dig om din upplevelse Classe! Jättekul att höra att du är nöjd med servicen du fått! Julia på kundservice hälsar och tackar för din fina feedback! TURBOFLYTT
  • 2021-05-09 Insamlad av företaget
    Turboflytt helped us mover our stuf quickly and safely as well as the cleaning of the apartment. Customer service or receptionist was the most helpful I have ever spoken to and was the main reason to go with them. Will def call them on the next one.
    Thank you very much Gkeralnt! We are very happy to hear that you are satisfied. It's most important to us to give the best possible service to our customers. Zei on the customer service says hi and thanks for your fantastic review! TURBOFLYTT
  • 2021-05-09 Insamlad av företaget
    *Beställde flytt och tömning av Turboflytt. Helt super bemötande under hela processen. Kommer att anlita dem igen! Rekommenderas stark!
    Tack bästa Jacek! Fantastisk att höra att du är nöjd! TURBOFLYTT
  • 2021-05-07 Insamlad av företaget
    FLYTTTJÄNST SNABBA DUKTIGA SUPERNÖJD !
    Tack bästa Roger! Jättekul att höra att du är nöjd! TURBOFLYTT
  • 2021-05-07 Insamlad av företaget
    Vi anlitade TURBOFLYTT för flytt samt packning och flyttstäd. Vi är mycket nöjda med allt. Arbetet utfördes professionellt, varsamt och faktiskt snabbare än vi förmodade. Trevliga medarbetare, lätt att kommunicera med och professionella!
    Tack för din fina reco Agni. Skönt att höra att du är nöjd med vår service! TURBOFLYTT
  • 2021-05-05 Insamlad av företaget
    Snabb och bra kontakt, utmärkt kund mottagande.
    Magnus Noordh
    Tack snälla Magnus jättekul att du uppskattar vår service! TURBOFLYTT
  • 2021-05-05 Insamlad av företaget
    Snabba och helt enkelt professionella. Tack!
    Tack själv för din fina feedback Admir! TURBOFLYTT
  • 2021-05-05 Insamlad av företaget
    Noggranna, serviceinriktade och prisvärda.
    Tack snälla för din fina rekommendation Michael! TURBOFLYTT
    Personligt företag!
    De är riktiga proffs och dessutom både trevliga och prisvärda.
    De är förutsedda och arbetar effektivt samt ser bara möjligheter.
    De tar hand om ditt bohag med största omsorg, allt packas grundligt så inga skador kan uppkomma.
    Bästa av allt är att man som kund kan släppa all oro vid flytt då de är mycket tillmötesgående.
    ☀️☀️☀️☀️☀️
    Tack Pia W i Huddinge
    Tack snälla för din finfina reco Pia. Jättekul att läsa att du uppskattar vår arbetsglädje och noggrannhet! TURBOFLYTT
  • 2021-05-03 Insamlad av företaget
    Rekommenderas starkt. Mycket bra service med kompetent personal.
    Tack för din rekommendation Gulsen! TURBOFLYTT
  • 2021-05-03 Insamlad av företaget
    I samband med rensning i källare och på vind anlitade vi Turboflytt för bortforsling vid ett antal tillfällen hösten 2020. De jobbade snabbt, var punktliga och trevliga att ha att göra med!
    Tack bästa Margareta för din feedback! TURBOFLYTT
  • 2021-04-29 Insamlad av företaget
    Allt gick väldigt smidigt från start till slut. Rekommenderar tutboflytt.
    Tack snälla för omdömet Nikolai! TURBOFLYTT
  • 2021-04-29 Insamlad av företaget
    Jag utförde en mindre flytt med Turboflytt. Blev mycket trevligt bemött från första stund av den jag beställde av. De som flyttade åt mig var bara bäst, trevliga, artiga, ordentliga och turbosnabba. Dessutom extra hjälpsamma! Ger dem 10 poäng av 5!
    Tackar ödmjukast för ditt omdöme Charlotte! TURBOFLYTT