Två Små Svin

Två Små Svin

Ring 08-122 255 17 www.tvasmasvinarsta.se
2 682

Varmt välkomna till Två Små Svin. Sedan starten 2014 har vi serverat smørrebrød på vårt sätt, gott tjeckisk öl samt ett stort utbud av Brännvin & Akvavit. Besök våra restauranger i Årsta och Trosa, i Trosa har vi dessutom B&B. Se mer information på vår hemsida. På menyn kan du hitta allt från Farmors sill, kryddost, gräddfil...

2 682 omdömen om Två Små Svin

Anne-Marie N
Skrev om Två Små Svin

Hade ett fantastiskt födelsedagsfirande med mat, dryck och service i toppklass! Tusen tack!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Lars H
Skrev om Två Små Svin

Riktigt bra bemötande av engagerad personal. Vi har varit på svinen ett antal gånger tidigare så förväntningarna var fortsatt höga och de blev definitivt inte grusade. Vi kan inte annat att rekommendera Två små svin om man vill ha ett proffsigt bemötande och riktigt bra smörrebröd. Vad kan gå fel med svinens smörrebröd med gubbröra med en lille en till!

Eva G
Skrev om Två Små Svin

Servicen var jättebra. Roliga dryckesalternativ. Vi beställde många olika alternativ på maten, en del var toppenbra några lite mer ”medel”. Som helhet var vi mycket nöjda.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Ingrid D
Skrev om Två Små Svin

Vi hade en härlig kväll. Alla fyra var mycket nöjda med maten. Roligt med flera rätter och Många olika snapsar att välja på! Personalen var trevlig, snabb och närvarande - när vi ville ha något så fanns de nära. Det enda som saknades mig var fler alternativ på alkoholfri öl. Det finns så många goda alkoholfria och det är ett perfekt komplement till snaps. Det finns två sorter i sortimentet, vi provade båda, men ingen föll oss i smaken. Förslag: Nils Oskar, A ship full of IPA, Carlsberg, Sleepy bulldog. Värmdö bryggeri...

Ingrid R
Skrev om Två Små Svin

Mat, stämning, service allt är bäst!!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Torbjörn L
Skrev om Två Små Svin

Trevligt, goda smörrebröd. Fint bemötande!

Daniel L
Skrev om Två Små Svin

Härligt ställe. Familjär stämning och personlig och avslappnad personal. Goda rätter, många goda, svårt att välja.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Eva N
Skrev om Två Små Svin

Trevligt bemötande. Spättan var suverän, pannbiffen lite för stor i förhållande till brödet. Chèvre chaud inte så kul och utan bröd som vi saknade. Över huvud taget för små bröd. Men kul ställe. Kommer kanske tillbaks men inte som stammis.

Sonja W
Skrev om Två Små Svin

Jättegoda smörrebröd. Lite trist bemötande från en av dem som jobbade där

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Patrik V
Skrev om Två Små Svin

En mycket mysig restaurang vid Årsta torg, som erbjuder fantastiska smørrebröd och ett omfattande utbud av snapsar. Liten och gemytlig lokal, men den är inte stort, så boka bord i förväg. Jag var där en fredag och det var flera som inte fick plats.

Åsa W
Skrev om Två Små Svin

Goda smörrebröd. Suverän service. Blir garanterat fler besök.

Elin G
Skrev om Två Små Svin

Fantastiskt! Är ni ute efter smörrebröd lär ni inte bli besvikna. Se till att boka bord för att garantera plats. Välfylld restaurang med ett myller av härlig stämning! Vi ses igen!

Lars H
Skrev om Två Små Svin

Ett populärt ställe med trevlig och kunnig personal som lotsar dig till goda smörrebröd, passande snapsar och öl!

Fred G
Skrev om Två Små Svin

Trevligt bemötande, fin stämning, snabb service, hög prisnivå men allt gott och fräscht!

Maja S
Skrev om Två Små Svin

Supertrevlig personal och väldigt mysigt ställe med otroligt god mat!

Maria B
Skrev om Två Små Svin

Fantastiska smörrebröd, bra öl och stort urval av snapsar, ett toppenställe!

Harald S
Skrev om Två Små Svin

Jag tyckte att maten var som vanligt mycket bra och personalen trevlig. Jag har varit där 3 gånger tidigare och men den här gången kändes det inte lika familjärt.

Anders P
Skrev om Två Små Svin

Mycket bra mat och dryck, stort urval, bra och trevlig service

Lina E
Skrev om Två Små Svin

Liten pärla med hög trivselfaktor, professionell personal och god mat. Rekommenderas!

Ewa D
Skrev om Två Små Svin

Väldigt bra bemötande, snabb service. Stora portioner, borde blivit informerad om att det var tilltaget rejält, tråkigt att behöva lämna maten. Nästa gång tar jag 1 rätt i taget, men ingen av oss var besvikna på hur maten smakade. Då det dricks mycket öl så hade det varit bra med en toalett till.

Lena F
Skrev om Två Små Svin

Bra bemötande, mysiga lokaler o mycket god mat! Plus att hunden får följs med. Vi är mycket nöjda med kvällen. Lena m fl

Hanna M
Skrev om Två Små Svin

Jättebra service, maten kom in snabbt och vi blev trevligt bemött. Smörrebröden var otroligt goda, rekommenderar alla.

Stefan B
Skrev om Två Små Svin

Väldigt gott. Kunnig servis mysig miljö.

Susanne N
Skrev om Två Små Svin

Goda smörrebröd och pilsner. Trevlig och mysig atmosfär.

Lasse J
Skrev om Två Små Svin

Gillar skarpt konceptet med smörrebröd, öl och snaps. Förväntningarna var höga efter tidigare besök och de infriades

Catarina B
Skrev om Två Små Svin

Mycket trevligt bemötande och god mat! Jag och min vuxne som åt tre olika rätter, han tog en med korv och en med kött med mycket, härligt nyriven pepparrot. Jag tog långkokt (?) fläsksida som var väldigt mör och fin. Jag orkade endast halva rätten och fick med mig en stadig doggybag.

Rasmus O
Skrev om Två Små Svin

Riktigt mysigt ställe med bra service, riktigt bra mat och gediget utbud på snaps👌

Helena H
Skrev om Två Små Svin

Gemytligt, gott och trevlig personal

Carina L
Skrev om Två Små Svin

Maten är supergod! Dock är portionerna lite stora så man orkar bara en. Önskan är att de vore mindre så man kunde äta fler. Otroligt trevlig miljö och personal!

Johan K
Skrev om Två Små Svin

Allt var bara bra, toppenbemötande samt väldigt goda Smörrebröd. :-)

Lotta Z
Skrev om Två Små Svin

Av tidigare erfarenhet så vi fram emot att efter en musikföreställning i Folkets Hus äta på Två Små Svin, där vi även denna gång blev väldigt väl bemötta av serveringspersonalen. Vi åt ett par smårätter, som i högsta grad levde upp till våra förväntningar. Vi fick en mycket trivsam avslutning på vår afton i Årsta.

Robert S
Skrev om Två Små Svin

Mysig lokal, välkomnande och kunnig personal, välgjorda smörrebröd. Kan man önska sig något mer? :)

Arne F
Skrev om Två Små Svin

Folkligt Festligt Fullsatt en torsdags kväll Härligt som alltid, trots att lite finnish har försunnit (Raggmunken ljummen och tillagad på mix inte som sig bör på riven potatis) Kom igen Två små svin det kommer vi göra

Christer E
Skrev om Två Små Svin

Trevlig personal god mat en lyckad eftermiddag

Michael T

Trevligt bemötande som vanligt

Per S
Skrev om Två Små Svin

Fantastiskt gott och trevligt!

Barbro E
Skrev om Två Små Svin

Skapligt bemötande, men kyparen blev irriterad när vi ville flytta bordet 5 cm. Det var kallt och dragit nära dörren där vi satt. Tre smörrebröd som vi tog in var OK. Men kalvlevern inte särskilt god.

Svar från Två Små Svin

Hej Barbro! Det är väldigt tråkigt att höra att ni var missnöjda med besöket. Orsaken till att det blir lite knasigt när det flyttas runt på borden är att det då blir desto mer trångt i gångarna där vi som jobbar behöver utrymme att röra oss förbi med mat och dryck samt där gäster också måste kunna ta sig in och ut. Om ni väljer att ge oss en chans till så uppmuntrar jag er till att säga till om något med maten inte är upp till förväntan/inte står rätt till så att vi kan åtgärda det! Allt gott! Mvh Två Små Svin

Martina L
Skrev om Två Små Svin

Mysig restaurang med god mat och bra service. Rekommenderar den gärna till mina vänner.

Lana N
Skrev om Två Små Svin

Väldigt trevlig personal och service, godmat men det är dyrt!

Jonas H
Skrev om Två Små Svin

Fantastisk mat och kunnig personal.

Madeléine L
Skrev om Två Små Svin

Härlig personal som tog väl hand om oss. Fantastisk mat! Menyn erbjuder en mängd alternativ så det är svårt att välja. Inte mitt första besök och definitivt inte det sista!

Roger S
Skrev om Två Små Svin

God mat och dryck samt trevlig trevlig personal! Rekommenderas!

Kjell J
Skrev om Två Små Svin

Där för tredje gången med långa intervall. Motsvarade helt förväntningarna. Det mer ”krogvana ”kamraterna ” var mycket nöjda. Lagom stor meny och snapsvisor kunde vi sjunga lite lågt också. Fin miljö och stämning. Återkommer gärna - väl värt en resa från Härjedalen.!

Kalle L
Skrev om Två Små Svin

Magiskt ställe! God öl och yatzi finns att låna

Anna W
Skrev om Två Små Svin

Alltid lika trevligt att komma dit, väl omhändertagen och god mat!

Katarina K
Skrev om Två Små Svin

Trevligt bemötande, god mat och öl, kunnig personal.

Anna D
Skrev om Två Små Svin

Supergott. Mysig restaurang med mycket goda smörrebröd.

Lovisa E
Skrev om Två Små Svin

Personligt bemötande och väldigt god mat!

Frida I
Skrev om Två Små Svin

Superfint ställe! Bra service och hög klass på maten. Kommer gå dit igen!

Elisabeth L
Skrev om Två Små Svin

Vi satt vid en ytterdörr och det blev kallt - annars var allt jättebra!