Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Tvätt-Staffan

Tvätt-Staffan

Sveavägen 106, 113 50 Stockholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Tvätt-Staffan:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 2 kunder tycker om Tvätt-Staffan

• Robin G
    Robin G skrev om Tvätt-Staffan
    Blivit rekommenderad att tvätta där då de är ett av få ställen som tvättar på plats och man kan hämta skjortorna redan samma dag.

När jag väl kom dit så hade de inte bemödat sig att öppna trots att det var 10 minuter efter utsatt öppettid.
  • Ola D
    Ola D skrev om Tvätt-Staffan
    Tvätt-Staffan
    Tvätt-Staffan är verkligen ingen kemtvätt att rekommendera. Vi lämnade in 7 dyra märkesskjortor och när vi fick tillbaka dem fanns det hål i varenda en på samma ställe. Mannen vi pratade med påstod direkt att det inte är deras fel utan att det är fel på tyget. Men skjortorna var av olika märken och vissa av dem var väldigt nya och andra lite äldre. Han påstod att vi är de första som kommer med det problemet, som att skulle betyda att vi måste ha fel. Dessutom, det första vi såg när vi kom in var en annan skjorta som hade samma typ av hål på samma ställe. När vi påpekade detta för honom svarade han att det är en kund som lämnat in skjortan för lagning. Men varför hängde då skjortan inplastad och klar för upphämtning? Vilket sammanträffande dessutom att skjortan hade hål på exakt samma ställe. Så lämna inte in era saker hos Tvätt-Staffan för ni riskerar att få dem förstörda och dessutom bli dåligt bemötta.

Sveavägen 106, 113 50 Stockholm