Alla kategorier Kemtvätt Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Tvättstället Hygienbutik AB

Tvättstället Hygienbutik AB

Alviksvägen 3, 167 53 Bromma — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Tvättstället Hygienbutik AB

• Anna E
    Anna E skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Varning!
    Lämnade in 2 dyra jackor.
    När vi hämtade ut de är 1 jacka helt förstörd, märket är bortslitet m.m. den andra jackan tappade formen och krympte.
    O vi får INGEN kompensation av tvättstället. De hävdar att de "följt tvättråden". Inte ens avdrag på kemtvättskostnaden..
    Nee vänd er någon annanatans! Läs mer
  • Victor B
    Victor B skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Lämnade in en matta för tvätt som visserligen blev ren, men som hade flera uppfläkta sömmar efter tvätten. Riktigt dåligt! Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Dåligt tvättresultat och mycket arrogant bemötande. Välj ett annat tvätteri. Läs mer
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Dålig service och uruselt bemötande. Stängde par minuter innan utsatt tid och vägrade öppna trots att jag visade min klocka och att deras egna klocka var 13.58. Bytt till Jonnys skrädderi runt hörnet och ångrar det inte en minut. Läs mer
    Anna E gillar detta
  • Elisabeth Ö
    Elisabeth Ö skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Tvättstället är ett SUPER PROFFSIGT tvätteri som ger en riktig kvalitet för pengarna. Min eleganta kappa som var full med gamla fläckar blev som ny efter deras behandling. Gissa att man blir riktigt glad när man ser sina kläder snygga och fräscha igen!!! Jag vill verkligen rekommendera Tvättstället till andra som också vill ha sina kläder rena och snygga om och om igen. Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Ett tvätteri jag verkligen kan rekommendera. Det är snabba leveranser och kläderna känns som nya när man hämtar ut dem. Alltid proffsig personal. Läs mer
  • Louise O
    Louise O skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    En mycket bra kemtvätt! Trevlig personal som alltid är fantastiskt service minded. En gång lämnade jag in en klänning med svåra fläckar, de fick tvätta den två gånger och leveransen blev därför försenad, men då jag skulle ha klänningen på mig samma kväll körde personalen hem den till mig så snart den var klar efter stängning. Läs mer

Bästa kemtvättarna i Stockholm:

Harry N Harry N tycker:
“Bra service och positiv person...” Läs mer