Tvättstället Hygienbutik AB

2.5 i betyg av av 8 omdömen

Läs vad 8 kunder tycker om Tvättstället Hygienbutik AB

• 2019-05-29

MARIE-LOUISE W skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Lämnade in min bröllopsklänning och slöja för att få de tvättade och slöjan förstörde de och klänningen blev inte ren och riktigt dåligt bemötande utan ursäkt eller kompensation. De hade tvättat klänningen enligt ett annat material än vad klänningen bestod av och fläckarna är kvar, kammen på slöjan smälte och de sa när jag hämtade ut den att de var medveten om att den kunde göra det men upplyste inte kunden(mig) om det innan. De var även extremt otrevliga och hävdade att det var mitt eget ansvar och de vägrade ge kompensation eller rabatt. Vi var alltså tvungna att betala fullpris för något som inte var rent men även skadat, värre skick än när vi lämnade in det. Det handlar inte bara om pengarna utan om nostalgin i att det var mina bröllopskläder och bemötandet. Rekommenderar att ni vänder er till annan kemtvätt med bättre service och expertis. Läs mer
  • Anna E

2016-01-04

Anna E skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Varning!
    Lämnade in 2 dyra jackor.
    När vi hämtade ut de är 1 jacka helt förstörd, märket är bortslitet m.m. den andra jackan tappade formen och krympte.
    O vi får INGEN kompensation av tvättstället. De hävdar att de "följt tvättråden". Inte ens avdrag på kemtvättskostnaden..
    Nee vänd er någon annanatans! Läs mer
  • Victor B

2015-05-09

Victor B skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Lämnade in en matta för tvätt som visserligen blev ren, men som hade flera uppfläkta sömmar efter tvätten. Riktigt dåligt! Läs mer
  • 2014-07-28

Ulf L skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Dåligt tvättresultat och mycket arrogant bemötande. Välj ett annat tvätteri. Läs mer
  • 2011-04-25

Jacob L skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Dålig service och uruselt bemötande. Stängde par minuter innan utsatt tid och vägrade öppna trots att jag visade min klocka och att deras egna klocka var 13.58. Bytt till Jonnys skrädderi runt hörnet och ångrar det inte en minut. Läs mer
    Anna E gillar detta
  • 2010-07-04

Elisabeth Ö skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Tvättstället är ett SUPER PROFFSIGT tvätteri som ger en riktig kvalitet för pengarna. Min eleganta kappa som var full med gamla fläckar blev som ny efter deras behandling. Gissa att man blir riktigt glad när man ser sina kläder snygga och fräscha igen!!! Jag vill verkligen rekommendera Tvättstället till andra som också vill ha sina kläder rena och snygga om och om igen. Läs mer
  • 2009-01-09

Erik E skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    Ett tvätteri jag verkligen kan rekommendera. Det är snabba leveranser och kläderna känns som nya när man hämtar ut dem. Alltid proffsig personal. Läs mer
  • 2009-01-09

Louise O skrev om Tvättstället Hygienbutik AB
    En mycket bra kemtvätt! Trevlig personal som alltid är fantastiskt service minded. En gång lämnade jag in en klänning med svåra fläckar, de fick tvätta den två gånger och leveransen blev därför försenad, men då jag skulle ha klänningen på mig samma kväll körde personalen hem den till mig så snart den var klar efter stängning. Läs mer

Bästa Kemtvättarna nära Tvättstället Hygienbutik AB:

Kungsateljé (3.1km)
Donald B Donald B tycker:
“Tog med min älskade ärvda frac...” Läs mer
BVTLER AB (4.9km)

Sankt Göransgatan 65, 11238, Stockholm