Alla kategorier Massage Västra Götaland Göteborg Uggla Massage & Wellness Göteborg

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, 412 59 Göteborg — Visa karta

Hos Uggla Massage & Wellness i Göteborg kan du få hjälp med allt inom friskvård, ergonomi och massage. Du kan räkna med att du får ett gott resultat eftersom vi alla är utbildade och certifierade inom våra yrkesområden.

Hos oss är du alltid i trygga händer - vare sig du anlitar oss för hela företaget eller privat. Vi erbjuder de flesta massageformer. Här hittar du allt från gravidmassage till lymfmassage och idrottsmassage.

Har du ont i axlarna? Eller behöver du bara en lugn och avslappnande stund? Vad du än är ute efter inom massageväg är du varmt välkommen till oss!

Öppettider för telefonväxel:
08:30-16:30 (lunchstängt 12.00-13.00)

Öppettider för behandlingarna:
Mån: 13.30-19.30
Tis: 12:30-19:30
Ons: 10.00-19:30
Tors: 10.00-16.00
Fre: jämn 09.00-15.00, udda 10:30-17.00
Lör: 10.00-15.00 (två ggr per månad)
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 73 kunder tycker om Uggla Massage & Wellness Göteborg

• Nadja L skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Hej! Blev rekommenderad Uggla massage & wellness av en god vän som var väldigt nöjd. Jag bokade en tid runt eftermiddagen då jag har haft väldigt mycket problem med ryggen, och jobbar med min kropp i arbetet. Tyvärr, denna dagen så hade vid ett bortfall av personal, och jag var tvungen att stanna kvar för att ordna så att någon kunde komma in extra att jobba.

När jag ringde för att förklara min situation, och fråga ifall det finns en möjlighet att jag kan avboka, så möttes jag av en väldigt otrevlig och spydig person sa att jag minsann kommer få betala för hela massgen, och att hon mailar mig en faktura.

Jag försökte ännu en gång förklara för henne, att det verkligen inte var planerat, och att jag jobbar på ett jobb där man ej får ha med sig telefon under arbetstid, och ifall jag kunde skjuta upp massagen med 30-60 min så skulle jag göra mitt bästa för att hinna dit. Men ännu en gång så var receptionisten väldigt otrevligt, och förklara för mig att tiden är bokad NU, och inte om 30 min.

Brukar aldrig skriva in, men kände mig så illa behandlande när jag betalade en räkning på 675 kr efter ett ha blivit behandlad på ohumant sett, jag brukar aldrig ”unna” mig massagen, men blev verkligen rekommenderar Uggla massage & wellnes, något jag själv verkligen inte kommer att göra. Även min vänner blev så upprörda över det här, att jag tror ej de kommer fortsätta vara kunder. Läs mer
  • Maria J skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Fantastiskt med varm, helande rygg- och nackmassage en kall dag i februari. Vänligt och professionellt bemötande. Hit vill jag komma igen! Läs mer
  • Jessica T skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Var hos uggla på 50 minuter massage. Väldigt tyst tjej, hon sa inte mycket.
    Kände mig öm i kroppen direkt efter behandling, och det är ju ganska vanligt. Men när jag vaknade dan efter då var jag ännu ömmare. Har även blåmärken över ryggen, något jag inte tycker är okej. Har aldrig varit med om det tidigare när jag har varit hos andra på massage.
    Jag bokade tiden för att minska värk som kommer och går i ryggen, men tycker inte det blev så mycket bättre.
    Kommer inte välja dom igen. Läs mer
    2018-03-01 Uggla Massage & Wellness Stockholm svarar Jessica T
    Hej Jessica! Jag skulle vilja träffa dig, har du möjlighet att komma till mottagningen inom en vecka, så får jag prata med dig samt titta på ryggen? Det är inte ok att du har blåmärken på ryggen efter en massage. Jag heter Anette och är ansvarig för mottagningen, mitt tel nr 0704-380903 så bokar vi in en tid. Mvh Anette
  • Igor M
    Igor M skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Helt ok djupgående massage. Rekommenderas till kunder med ensidigt stillasittande arbete ex kontor, truckförare, bussförare taxi m m... Läs mer
  • Edward R skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Bra, lyssnande och rådgivande utan att för den saken bemästrande. Mycket bra! Läs mer
  • adem k skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    jag är turk svensk....och jätte bra...mitt jobb kock....
    miin först jobb bio energi massage.....
    besta massage.....Adam-adem Göteborg
    turkisk massage
    japan ansikte massage Läs mer
  • Sofia J skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Beställde en massage.
    Bra bemötande sen start, lugn och trevlig massör. Läs mer
  • Karin M skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Det första någon sa till mig när jag klev in var ”Hur vill du betala?”. Jag brukar hälsa först när jag träffar någon.

Jag blev därefter uppläxad om att jag bokat på fel sätt. Jag försökte förklara att jag bokat tider på det sätt Benify tillät. Det fortsatte tills en av massörens kollegor kom ut och förklarade för massören att jag gjort rätt, på det sätt Benify tillät.

Ganska fyrkantigt bemötande i övrigt. Kommer inte gå tillbaka till samma mottagning. Läs mer
  • Caroline A skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag var på gravidmassage och är supernöjd. Är själv utbildad massageterapeut och tyckte att massagen var väldigt grundlig och vi gick igenom hela kroppen. Läs mer
  • Lars H skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    De var vänliga och välkomnande från första början. Fick en bra massage. Överlag bra, men inget översvallande intryck. Läs mer
  • Maria P skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag köpte en massage i 50 min. Jag fick väldigt bra bemötande när jag kom samt att massagen var jättebra. Jag är väldigt nöjd och återkommer gärna. Läs mer
  • Erik A skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Kanon, trevlig personal! Fick bra hjälp även fast jag hade gjort lite fel när jag bokade.
    Kanon massage också. Men det var första gången jag var på massage så har inget att jämnföra med än. Läs mer
  • Ann-christin W skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag har inte varit där ännu sdå svårt att svara på. Läs mer
  • Ali M skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevliga personal och mycket bra upplevelse. Jag känner mig väldigt fresh. Läs mer
  • Carina W skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevligt bemötande.
    Lyssnande och seriös genomgång före behandlingen som kändes bra.
    Behandlingen gav önskad effekt omgående och har dessutom varat utan att gå tillbaka i dåligt läge. Läs mer
  • Fares A
    Fares A skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Hej!
    Jag fick klassisk massage ,
    Vid början trodde jag att det kommer och vara vanlig massage men när jag förklarade min situation gjorde han en massage som passade mitt läge.
    Verkligrn tycker jsg att det var hellt fantastisk. Läs mer
  • Birgitta Z skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag har varit på massage och är fantastiskt nöjd. Har även köpt lite varor så som massageljus mm och gett bort i present. Fick bra hjälp när jag valde produkterna och de blev mycket uppskattade. Kan varmt rekommendera Uggla Massage Läs mer
  • Helena R skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag sökte mig till Uggla Massage & Wellness i Göteborg på grund av att jag har ett stillasittande arbete och under senare tid upplevt besvär med smärta i nacke och axlar. Till en början fick jag väldigt bra och professionellt bemötande. Däremot tycker jag att det var anmärkningsvärt att jag inte fick byta om i enrum utan massören var kvar i rummet och bad mig lägga mig på massagebordet utan filtar så att han sedan kunde täcka min kropp. Jag är van vid att massören lämnar rummet när det är dags för kunden att byta om och att kunden får lägga sig tillrätta under handdukar på massagebordet. Därefter kommer massören in och rättar till handdukarna. I mitt fall förväntades jag ligga med rumpan i vädret vilket kändes olustigt. Massagen i sig var väldigt bra. Dock drog ovanstående ner betyget. Skulle jag gå dit igen skulle jag en om en annan massör. Läs mer
    2017-12-12 Teresia . svarar Helena R
    Hej Helena!
    Jag har påmint våra massörer om hur naken man kan känna sig som kund när man klär av sig och lägger sig på bänken, hur viktigt det är med proffsigt och respektfullt bemötande. Vi har ännu inte som rutin att massören ska lämna rummet när du som kund byter om, utan massören ska vända sig om alternativt lyfter upp en handduk mellan sig och kunden, så att du som kund inte syns, därefter snabbt täcka dig med handdukar. Givetvis lämnar vi rummet om vi märker att du som kund känner dig besvärad. Vi tar till oss det du har skrivit. Tack för dina synpunkter. Hoppas få sig se dig på mottagningen igen.
    Mvh Anette Nyström
  • Jenny J skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevlig personal men massagen var värdelös vilket gör att jag aldrig kommer rekommendera någon att gå dit. Tyvärr räcker det inte med bara trevlig personal. Läs mer
  • Rickard H skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag var på massage för min rygg e dålig & har knutor i vaderna av ett slitsamt jobb. Fick mycke bra behandlingar och kommer rekomendera Uggla massage till mina vänner. Läs mer
  • Karin W skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevligt bemötande och jätteskön massage! Läs mer
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Varit hos Uggla två gånger och fått klassisk massage av två olika personer. Det varierande lite men nöjd med båda tillfällena, alla var trevliga, lugna och gillar verkligen möjligheten till te och choklad innan!! Läs mer
  • Daniele A skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. Läs mer
  • Malin L skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag har ännu inte varit där!
    ............................................ Läs mer
  • Elisabeth J skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevligt bemötande och bra behandling. Läs mer
  • Israa K skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevlig bemötande och duktiga personal ni har
    Jag tyckte mkt om min massage och ska rekommendera till andra Läs mer
  • Simon W skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevlig, kunnig personal. Mycket nöjd. Läs mer
  • Markus L skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevligt bemötande vid ankomst och en väl genomförd massage. Läs mer
  • Gautham R skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Very good and helpful masseur. Gave a lot of tips and frequently asked how i was feeling during the massage Läs mer
  • Carina L skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    presentkort som jag använde till massage. Den var riktigt bra.
    Trevligt bemötande och bra local för ändamålet. Men för mig ligger det I fel del av stan Läs mer
  • Johanna E skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Väldigt bra massage men extremt dålig tillgänglighet. Jag letade parkeringsplats i 30 min och blev därför 10 min sen. Kändes lite oflexibelt att de inte kunde kompensera mig för det då jag hade sista tiden... Läs mer
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    TREVLIGT BEMÖTANDE OCH UNDERBAR BEHANDLING! Läs mer
  • Eva T skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Fick massage. God kompetens hos massören som gav mig råd och tips för att gå vidare med mina besvär. Är jättenöjd med besöket Läs mer
  • Linda A
    Linda A skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Mycket trevligt bemötande i samband med min lymfmassage. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag tycker att allt var bra. Tyvärr bor jag långt ifrån kliniken, så att ta mig dit är ett äventyr. Massören Mikael? var mycket proffsig. Jag är mycket nöjd.
    Tyckte kanske att det var lite dyrt i förhållande till andra. Men det är det kanske värt.
    Lite krångligt att beställa på nätet var det för mig. Läs mer
  • Britt K skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevlig personal. Mycket hjälpsamma. Jag fick massage på rygg och axlar. Läs mer
  • Henrik N skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Krånglig process för att få en tid då man skulle registrera sig på massa jobbiga sätt. Telefonnumret gick till ett kontor uppe i Stockholm. Hon som masserade fokuserade inte på de områdena jag sa att jag hade problem med utan undvek istället det. Kändes som en allmänt stressig miljö. Läs mer
  • Kristina G skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Lite besviken då massören inte riktigt tog i. Det var en trevlig stund men jag gick hem med samma spända nacke som jag kom dit med. Läs mer
  • Elisabet L skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Mycket bra. Receptionisten var super. Massören super, kommer inte ihåg vad hon hette men tror hon var ganska ny. Fick klassisk massage. Läs mer
  • Helene S skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Har inte varit där än. Skall dit om 14 dagar!! Läs mer
  • Elin T skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Bra massage, men massören pratade hela tiden, och var inte lyhörd för mina önskemål. Läs mer
  • Ann-sofie E skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Massage halvkropp
    Jag hade skrivit på ett papper att jag inte ville bli klappad utan ordentligt
    Men de va mesigt och jag kunde ej säga till för jag har tappat rösten, så sen efteråt sa jag det igen
    Men han vidhöll att du ville ju ha..... minns inte exakt vad han sa där men som sagt, dyrt klappande!!!! Läs mer
  • Johannes L skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    jag fick bra massage av trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Marie-louise L skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Naprapati! Mycket vänlig personal och fantastisk behandling. Läs mer
  • Per-olov F skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Bemötandet var bra. Jag blev väldigt nöjd med behandlingen.
    (Klassisk massage) Läs mer
  • Anders H skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Mycket bra och trevligt bemötande. Kunniga på djupgående idrottslärare och vad som kan orsaka problem eller besvär. Läs mer
  • Johan T skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Ett väldigt bra ställe, de är mycket professionella och lyssnar på kunden. Man känner sig väl omhändertagen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Per S skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Bra o härlig massage som gör att jag och min rygg fungerar igen Läs mer
  • Markus C skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag har köpt ett flertal lymfmassager. Fått ett jättebra bemötande och tips på hur jag kan förbättra min livsstil för att må ännu bättre. Är jättenöjd och kommer vara en trogen kund framöver. Läs mer
  • Kristina Z skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag har gått på massage hos Ugglapraktiken/Uggla Massage & Wellness i Göteborg och Mikael Lundin sedan en längre tid tillbaka på grund av problem med rygg och axlar. Jag är väldigt nöjd med alla de behandlingar som jag har gjort där. Det finns ett helhetstänk med uppföljning efter varje massage tillfälle och återkoppling från föregående tillfälle innan ny behandling ges. Bemötande från alla som jobbar där är jätte bra och stämningen avslappnad och lugn. Jag har rekommenderat företaget till många kollegor och bekanta och alla som har gått dit är lika nöjda som jag är! Kristina Zachrisson Läs mer

Bästa massagarna i Göteborg: