Alla kategorier Massage Västra Götaland Göteborg Uggla Massage & Wellness Göteborg

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, 412 59 Göteborg — Visa karta

Hos Uggla Massage & Wellness i Göteborg kan du få hjälp med allt inom friskvård, ergonomi och massage. Du kan räkna med att du får ett gott resultat eftersom vi alla är utbildade och certifierade inom våra yrkesområden.

Hos oss är du alltid i trygga händer - vare sig du anlitar oss för hela företaget eller privat. Vi erbjuder de flesta massageformer. Här hittar du allt från gravidmassage till lymfmassage och idrottsmassage.

Har du ont i axlarna? Eller behöver du bara en lugn och avslappnande stund? Vad du än är ute efter inom massageväg är du varmt välkommen till oss!

Öppettider för telefonväxel:
08:30-16:30 (lunchstängt 12.00-13.00)

Öppettider för behandlingarna:
Mån: 13.30-19.30
Tis: 12:30-19:30
Ons: 10.00-19:30
Tors: 10.00-16.00
Fre: jämn 09.00-15.00, udda 10:30-17.00
Lör: 10.00-15.00 (två ggr per månad)
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om Uggla Massage & Wellness Göteborg

• Anders H
    Anders H skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Mycket bra och trevligt bemötande. Kunniga på djupgående idrottslärare och vad som kan orsaka problem eller besvär.
  • Johan T
    Johan T skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Ett väldigt bra ställe, de är mycket professionella och lyssnar på kunden. Man känner sig väl omhändertagen. Rekommenderas varmt!
  • Per S
    Per S skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Bra o härlig massage som gör att jag och min rygg fungerar igen
  • Markus C
    Markus C skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag har köpt ett flertal lymfmassager. Fått ett jättebra bemötande och tips på hur jag kan förbättra min livsstil för att må ännu bättre. Är jättenöjd och kommer vara en trogen kund framöver.
  • Kristina Z
    Kristina Z skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag har gått på massage hos Ugglapraktiken/Uggla Massage & Wellness i Göteborg och Mikael Lundin sedan en längre tid tillbaka på grund av problem med rygg och axlar. Jag är väldigt nöjd med alla de behandlingar som jag har gjort där. Det finns ett helhetstänk med uppföljning efter varje massage tillfälle och återkoppling från föregående tillfälle innan ny behandling ges. Bemötande från alla som jobbar där är jätte bra och stämningen avslappnad och lugn. Jag har rekommenderat företaget till många kollegor och bekanta och alla som har gått dit är lika nöjda som jag är! Kristina Zachrisson
  • Carl L
    Carl L skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag har gått till Ugglapraktiken under ett antal år och får alltid en strålande behandling!
  • Ditte S
    Ditte S skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jag har blivit masserad av Anette Nyström, Gbg i ca 3år. Började hos Anette efter en olycksskada och operation av axeln, har fått jättebra hjälp, och Anette är en väldigt duktig massör. Med vänlig hälsning Ditte Schönbeck
  • Linda V
    Linda V skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Bra bemötande från första tillfället och samtliga besök. Gick på gravidmassage. Bara positiva upplevelser!
  • Lena S
    Lena S skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Köpt massage via Benify, har hjälpt mot de besvär jag hade
  • Eva J
    Eva J skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Duktig kunnig personal ,Går till osteopaten och ibland massage .
  • Maria M
    Maria M skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    På besök i Göteborg passade jag på att boka en massage hos Ugglapraktiken. De motsvarade alla förväntningar. Förstklassig massör och trevliga lokaler. Ett extra plus för att det fanns ett "Styr och ställ" cykelställ i närheten. Det gjorde att det var ett rent nöje att ta mig dit på min hyrcykel.
  • Malin S
    Malin S skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Har gått på massage under de senaste två åren på Ugglapraktiken och har alltid gått därifrån mer än nöjd.
    Alltid ett mycket gott bemötande och förstklassig behandling.
  • Jan K
    Jan K skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Jätte bra behandling och man tog stor personlig hänsyn och anpassning till behandlingsform efter önskemålen. Kompetent och trevligt bemötande. Hade dock önskat att de hade en egen bokning i Göteborg nu får man tala med personalen i Stockholm och de i sin tur förmedlar meddelanden till rätt terapeut. Det hade varit bra med direkt kontakt men det är en litet - i förhållande till alla + för en utmärkt behandling.
  • Johannes C
    Johannes C skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Det var ett jätte bra företag med trevlig personal och bra priser. Produkten var 2xmassage vilket blev utfört proffessionelt och skönt. Hela upplevelsen var utmärkt.
  • Ann O
    Ann O skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Min upplevelse på Ugglapraktiken var fantastisk. Fick ett trevligt bemötande och jag kände mig väldigt bekväm. Jag hade köpt en massage á 50 min. Jag kommer definitivt gå dit igen.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Väldigt oljig behandling och kände mig inte bekväm.
    2014-05-07 Teresia . svarar Håkan B
    Hej Håkan!
    Jag ledsen över att massageupplevelsen inte blev som du hade tänkt dig. Det är viktigt för oss att du som kund känner dig bekväm på bänken och att massagen är anpassad efter dina önskemål; vare sig du vill ha mer avslappnande massage eller mer handfast. Givetvis ska vi inte använda mer olja än vad som behövs, överflödig olja ska torkas av. Skulle du som kund känna dig obekväm eller vill ha en mjukare/hårdare massage är det viktigt att säga till direkt, men jag förstår att det inte alltid är lätt att göra. Vi är tacksamma för din feedback och jag hoppas att få se dig som kund hos oss igen.
    Med vänlig hälsning
    Anette
  • Ann C
    Ann C skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Varit på flera helkroppsmassager.
    Ett mycket bra bemötande, trevlig miljö och kunnig personal. Jag vill verkligen rekommendera Ugglapraktiken!
  • Emma M
    Emma M skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Proffsigt intryck med bra massage
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Mycket trevligt bemötande där mina förväntningar infriades. Inledande samtal för att utröna vad jag var ute efter och anpassning av terapin i linje med min träning.
    Lugn miljlö, där massören var lyhörd på eventuellt störande moment (öppet fönster släppte in utomhusbuller, men med stängt fönster var det lätt åtgärdat).

Kommer gärna åter till Mikael Lundin!
  • Markus N
    Markus N skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevlig och professionell personal. Enkel och behaglig miljö. Bra att få en påminnelse samma dag som jag har en tid bokad.
  • Kent P
    Kent P skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Trevligt bemötande,lugnt,harmfullt,ett bra jobb.
  • Anna N
    Anna N skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Anette som är min massör i Göteborg är toppen på alla sätt. Nya lokalen är mycket trevlig. Jag är mycket nöjd och har rekommenderat Anette till andra. Ugglapraktiken för mig är Anette, sllutar Anette, slutar jag.
  • Karin S
    Karin S skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Ugglapraktiken i Göteborg, i synnerhet Annette Nyström är en för både själen och kroppsligt härlig upplevelse. Bemötande = toppen, Anettes erfarenhet som massör gör att man varje gång går därifrån "som på moln". Den nya mottagningen ger ett varmt välkomnande och det känns mysigt. Besöket är väl värt varenda krona. Ett ställe jag rekommenderar å det varmaste.
  • Maria L
    Maria L skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Väldigt gott bemötande, överförväntan bra, lugnt,avslappnat,proffsig behandling
  • Lena S
    Lena S skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Gott å vänligt bemötande,
    oerhört proffsig behandling.
    Vilsamma, vackra lokaler.
    5 poäng av 5 möjliga - inget att klaga på!
  • Johan S
    Johan S skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Kunnig personal. Känner sig som ny efter en behandling
  • Anne L
    Anne L skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    Alltid lika skönt och trevligt att få massage - fräscha lokaler och trevliga lokaler
  • Mona U
    Mona U skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg
    <väldigt bra bemötande och professionellt utförd massage

Örnehufvudsgatan 3, 412 59 Göteborg