Alla kategorier Massage Västra Götaland Göteborg Ugglapraktiken - Göteborg

Ugglapraktiken - Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, 412 59 Göteborg — Visa karta

Du kan räkna med att du får ett gott resultat av din massage eller friskvård. Vi som arbetar på Ugglapraktiken är alla utbildade och certifierade inom våra yrkesområden. Det gäller massörer, coacher, terapeuter och ledare. För dig innebär det att du är i trygga händer. Det är enkelt och roligt att anlita oss, vare sig du gör det privat eller för hela företaget.

Läs vad 18 kunder tycker om Ugglapraktiken - Göteborg

• Maria M
    Maria M skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    På besök i Göteborg passade jag på att boka en massage hos Ugglapraktiken. De motsvarade alla förväntningar. Förstklassig massör och trevliga lokaler. Ett extra plus för att det fanns ett "Styr och ställ" cykelställ i närheten. Det gjorde att det var ett rent nöje att ta mig dit på min hyrcykel.
  • Malin S
    Malin S skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Har gått på massage under de senaste två åren på Ugglapraktiken och har alltid gått därifrån mer än nöjd.
    Alltid ett mycket gott bemötande och förstklassig behandling.
  • Jan K
    Jan K skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Jätte bra behandling och man tog stor personlig hänsyn och anpassning till behandlingsform efter önskemålen. Kompetent och trevligt bemötande. Hade dock önskat att de hade en egen bokning i Göteborg nu får man tala med personalen i Stockholm och de i sin tur förmedlar meddelanden till rätt terapeut. Det hade varit bra med direkt kontakt men det är en litet - i förhållande till alla + för en utmärkt behandling.
  • Johannes C
    Johannes C skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Det var ett jätte bra företag med trevlig personal och bra priser. Produkten var 2xmassage vilket blev utfört proffessionelt och skönt. Hela upplevelsen var utmärkt.
  • Ann O
    Ann O skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Min upplevelse på Ugglapraktiken var fantastisk. Fick ett trevligt bemötande och jag kände mig väldigt bekväm. Jag hade köpt en massage á 50 min. Jag kommer definitivt gå dit igen.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Väldigt oljig behandling och kände mig inte bekväm.
    2014-05-07 Representant för Ugglapraktiken svarar Håkan B
    Hej Håkan!
    Jag ledsen över att massageupplevelsen inte blev som du hade tänkt dig. Det är viktigt för oss att du som kund känner dig bekväm på bänken och att massagen är anpassad efter dina önskemål; vare sig du vill ha mer avslappnande massage eller mer handfast. Givetvis ska vi inte använda mer olja än vad som behövs, överflödig olja ska torkas av. Skulle du som kund känna dig obekväm eller vill ha en mjukare/hårdare massage är det viktigt att säga till direkt, men jag förstår att det inte alltid är lätt att göra. Vi är tacksamma för din feedback och jag hoppas att få se dig som kund hos oss igen.
    Med vänlig hälsning
    Anette
  • Ann C
    Ann C skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Varit på flera helkroppsmassager.
    Ett mycket bra bemötande, trevlig miljö och kunnig personal. Jag vill verkligen rekommendera Ugglapraktiken!
  • Emma M
    Emma M skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Proffsigt intryck med bra massage
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Mycket trevligt bemötande där mina förväntningar infriades. Inledande samtal för att utröna vad jag var ute efter och anpassning av terapin i linje med min träning.
    Lugn miljlö, där massören var lyhörd på eventuellt störande moment (öppet fönster släppte in utomhusbuller, men med stängt fönster var det lätt åtgärdat).

Kommer gärna åter till Mikael Lundin!
  • Markus N
    Markus N skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Trevlig och professionell personal. Enkel och behaglig miljö. Bra att få en påminnelse samma dag som jag har en tid bokad.
  • Kent P
    Kent P skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Trevligt bemötande,lugnt,harmfullt,ett bra jobb.
  • Anna N
    Anna N skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Anette som är min massör i Göteborg är toppen på alla sätt. Nya lokalen är mycket trevlig. Jag är mycket nöjd och har rekommenderat Anette till andra. Ugglapraktiken för mig är Anette, sllutar Anette, slutar jag.
  • Karin S
    Karin S skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Ugglapraktiken i Göteborg, i synnerhet Annette Nyström är en för både själen och kroppsligt härlig upplevelse. Bemötande = toppen, Anettes erfarenhet som massör gör att man varje gång går därifrån "som på moln". Den nya mottagningen ger ett varmt välkomnande och det känns mysigt. Besöket är väl värt varenda krona. Ett ställe jag rekommenderar å det varmaste.
  • Maria L
    Maria L skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Väldigt gott bemötande, överförväntan bra, lugnt,avslappnat,proffsig behandling
  • Lena S
    Lena S skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Gott å vänligt bemötande,
    oerhört proffsig behandling.
    Vilsamma, vackra lokaler.
    5 poäng av 5 möjliga - inget att klaga på!
  • Johan S
    Johan S skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Kunnig personal. Känner sig som ny efter en behandling
  • Anne L
    Anne L skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    Alltid lika skönt och trevligt att få massage - fräscha lokaler och trevliga lokaler
  • Mona U
    Mona U skrev om Ugglapraktiken - Göteborg
    <väldigt bra bemötande och professionellt utförd massage

Örnehufvudsgatan 3, 412 59 Göteborg