Ultra Clean  AB

Ultra Clean AB

www.ultraclean.se
  • Badge2024
4.1

Vi på Ultra Clean är städföretaget som har extra fokus på nöjda kunder! Hos oss kan du få ett flertal städtjänster. Vår städfirma erbjuder hemstädning, storstädning, flyttstädning, golvvård, fönsterputs och mycket mer därtill. Miljön är viktig för oss och därför följer vi kontinuerligt upp vårt arbetssätt samt använder så energisnåla...

99 omdömen om Ultra Clean AB

Sedan starten hos Reco 2017

Ann-Cathrine B
Skrev om Ultra Clean AB

Kvinnan som ansvarar för städningen hos oss är mkt duktig. Sämre leveranskvalité när hon är på semester.

Svar från Ultra Clean AB

Stort tack för ert omdöme. Vi skall ta till oss er input. Mvh Aliki VD Ultra Clean

Jonas E
Skrev om Ultra Clean AB

Vi har jobbat med Ultra Clean i över 20 år. De gör ett mycket bra jobb, pålitliga och professionella.

Eva O
Skrev om Ultra Clean AB

Mycket trevlig personal men vi är så nya som kund, så vi har inte utvärderat det än.

Stort tack för ert omdöme Mvh: Aliki VD Ultra Clean

Georg J
Skrev om Ultra Clean AB

Det var mycket bra gjort och dom var mycket trevliga. Kanon tycker vi att det blev

Jessica M
Skrev om Ultra Clean AB

Ultraclean levererar en bra service, de är flexibla och jag har en bra och tydlig dialog med dem. Vi köper in tjänsten lokalvård men har pga att vi är så nöjda med dem även köpt till lättare kontorsservice i form av frukost- och kaffemaskinshantering samt utemiljö. Vi har valt att behålla Ultraclean i flera avtalsomgångar pga bra samarbete och bra leverans.

Tomislav K
Skrev om Ultra Clean AB

Perfekt sista året för personalen samt arbetts ledare

Aliki B och Sebina U gillar detta

Åke O
Skrev om Ultra Clean AB

Blev bemött på ett trevligt och artigt sätt Ultra Clean gör ett bra arbete men sänker betyget när vikarier behövs. Då görs inte uppgifterna utan det slarvas. Trots att arbetsbeskrivning finns Vi har ett bra samarbete med Ultra Clean. Vi har för dryga 5 mån börjat anlita deras städtjänster. Vår ordinarie gör ett fantastiskt arbete och anser att hon är ett ämne för att vidareutb andra i städ branchen! Satsar man på de som är bra att lära ut nya så gör cheferna ett bra arbete, Mvh PSO Marianne

Allan R
Skrev om Ultra Clean AB

Bra och hjälpsamma, aldrig problem med dom och mycke hjälpsam att lösa problem

Niclas P
Skrev om Ultra Clean AB

Jag har köpt städtjänster av Ultraclean under många år i olika fastigheter och de har alltid gjort sitt yttersta för att utföra ett bra jobb. Kunniga och lättillgängliga från yrkesarbetare ändå upp till VD. Rekommenderas starkt.

Ulf T
Skrev om Ultra Clean AB

Bra utförande på städning. Lätt att få kontakt med ansvarig arbetsledare som kan rätta till eventuella missar. Jag vet att UC är ett seriöst företag.

Claudia B
Skrev om Ultra Clean AB

Ultra Clean AB har verkligen överträffat våra förväntningar under de år vi har samarbetat med dem. Det som imponerar oss mest är deras snabba och effektiva hantering av situationer där vi inte varit helt nöjda med städningen. Natasha har visat en imponerande noggrannhet och säkerställt att allt är i enlighet med våra krav genom att återkoppla så fort något inte gått rätt till. Tanja, som har varit med oss ​​under majoriteten av tiden, förtjänar en särskild omnämning. Hon är exceptionell och går alltid den extra milen för...

Linda J
Skrev om Ultra Clean AB

Ultra Clean frångick vår överenskommelse mer än en gång utan att informera, dvs städtider och närvaro. Inte ok. De kunde ringa och vara väldigt otrevliga mot vår städerska som bröt ihop. Jag hörde dem genom telefonen så jag vet hur de behandlade henne. Pga de två punkterna ovan valde vi att avsluta samarbetet, vill inte förknippas med den attityden.

Svar från Ultra Clean AB

Hej Linda, Vi vill gärna höra mer om vad som ni har varit missnöjda med. Du är välkommen att skriva till oss direkt på info@ultraclean.se. Så ser vi på vad som har hänt och om vi kan gottgöra detta missnöje. på något sätt. Mvh Aliki VD Ultra Clean

Eva W
Skrev om Ultra Clean AB

Vi har städning av vårt kontor via Ultra Clean. Jag har bra kontakt med dem via Natasha Boshkovska. Städningen är bra för nu har det varit kontinuitet och samma som städat hos oss och som är väldigt duktiga. Vill därför ge bra betyg till dem för det fungerar bra. Ett tag var det mycket vikarier och då fungerade det inte lika bra, så viktigt med kontinuitet.

Slavi S
Skrev om Ultra Clean AB

Fungerande, pålitliga, gör bra jobb

Nina B
Skrev om Ultra Clean AB

Hej. Jag har bara gott att säga om Ultraclean.

Ingrit H
Skrev om Ultra Clean AB

Positivt bemötande Uppstår problem löser vi dem

Veronica R
Skrev om Ultra Clean AB

Fått ett bra intryck av företaget hitills

Johan S
Skrev om Ultra Clean AB

Trevlig personal Jasmina är noggran och bra

Svar från Ultra Clean AB

Johan, Tack för ditt betyg till oss.

Eva-Britt L
Skrev om Ultra Clean AB

Vi har alltid blivit bemötta bra av företaget.

Svar från Ultra Clean AB

Hej Eva -Britt, Tack för ditt betyg till oss.

Jessica D
Skrev om Ultra Clean AB

Får alltid den återkoppling som jag behöver sedan tycker jag att det slarvas med uppdrag beroende på vem som är på plats

Svar från Ultra Clean AB

Tack för ditt betyg till oss. Vi skall se till att förbättra oss.

Marie V
Skrev om Ultra Clean AB

Noggranna med ett vänligt bemötande, samt lätt tillgängliga både per mejl och telefon.

Svar från Ultra Clean AB

Tack för ditt betyg till oss.

Emelie A
Skrev om Ultra Clean AB

-Kontakten internt på företaget verkar inte fungera särskilt bra. Informationen når inte ut till rätt personer och det kräver att vi behöver upprepa oss och hålla koll så att saker och ting blir rätt utfört. -Städningen är ofta undermålig och många saker missas vid upprepade tillfällen. Så som byte av toalettpapper, avtorkning av whiteboards, papperskorgar som inte töms, dammiga hörn mm. -När vikarier är på plats så verkar de inte fått information om vad som ska städas, då måste vi berätta för dem. -Det är bra...

Svar från Ultra Clean AB

Hej Emelie, Vår ansvarige chef har idag haft möte med Er. Det finns en del missförstånd från bådas sida, ni påstår att det ingår en del saker som ej ingår i ert avtal. Jag kommer ut och besöker er imorgon tillsammans med ledaren, så ser vi till att lösa detta. Med vänlig hälsning Aliki Bendzovski VD Ultra Clean

Marie J
Skrev om Ultra Clean AB

Ultra Clean har alltid mycket professionellt bemötande och bemödar sig att tillgodose de önskemål man uttrycker att man har. Dom lever mer än väl upp till de förväntningar jag har för den tjänst jag köper ifrån dom. Jag har nyttjat hemstäd samt köper idag kontorsstäd för mitt företag.

Svar från Ultra Clean AB

Stort tack för Er rekommendation Med vänlig hälsning Aliki Bendzovski VD Ultra Clean

Vera B
Skrev om Ultra Clean AB

Jag köper veckostädning och fönsterputsning Mycket duktig och kunnig personal Jag är jätte nöjd och kan varmt rekommendera denna företag

Dick L
Skrev om Ultra Clean AB

Håller alltför ofta inte överenskommen tidpunkt för städningen

Svar från Ultra Clean AB

Hej Dick, Du är välkommen att skriva till oss på info@ultraclean.se. Då kan vår ansvarige, direkt ta kontakt med Er och följa upp vad som brustit. Servicen vi levererar är vår högsta prioritet, så vi kommer ta kontakt med er så fort ni skrivit till oss. Ultra Clean önskar Er en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar Aliki Bendzovski - VD

Ossian H
Skrev om Ultra Clean AB

Vi har haft ultraclean som städfirma. Vi upplevde inte dom som seriösa.

Svar från Ultra Clean AB

Hej Ossian, Vi har valt att avsluta vårt samarbete med er. Vi är ett stort och seriöst bolag, vi har ett antal tusen kunder som är återkommande till oss, varje månad år efter år. Där vi i mer än 30 år har levererat kvalitet med kunden i centrum, där servicen vi levererar är vår högsta prioritet Vi är också väldigt noga och rädda om våra anställda, samt hur de blir behandlade. Ultra Clean önskar er lycka till i ert framtida samarbete med en annan leverantör. Önskar Er en fortsatt trevlig dag Med vänliga hälsningar Aliki Bendzovski - VD

Eva-Britt L
Skrev om Ultra Clean AB

Vi har alltid haft en bra dialog med företaget

Gunvor N
Skrev om Ultra Clean AB

Alltid trevligt bemött o fint arbete

Hesam M
Skrev om Ultra Clean AB

Sämsta bolaget. Oseriösa. Och luras genom att jobba färre timmar än avtalat, kom på dem genom larmsystem, på och avlarmning. Dåliga chefer som inte tar ansvar för sina anställda och företag.

Svar från Ultra Clean AB

Hej Hesam, Vi har valt att avsluta vårt samarbete med Er, då det hände saker på er mottagning, som vi som bolag ej kan godta. Vi är ett stort och seriöst bolag, vi har ett antal tusen kunder som är återkommande till oss, varje månad år efter år. Där vi i mer än 30 år har levererat kvalitet med kunden i centrum, där servicen vi levererar är vår högsta prioritet Vi är också väldigt noga och rädda om våra anställda, samt hur de blir behandlade. Ultra Clean önskar er lycka till i ert framtida samarbete med en annan leverantör....

Dan L
Skrev om Ultra Clean AB

Jag köpte bod städning. Detta sköttes utmärkt, och jag har inget att klaga på. Ultra Clean städar även på vårt kontor,och de har en fantastisk personal.

Marie R
Skrev om Ultra Clean AB

Fick ett väldigt trevlig bemötande av den personal som kom till vårt hem för att utföra en flyttstädning. resultatet var skinnande rent med en behaglig doft av citron

Ann-Cathrine B
Skrev om Ultra Clean AB

Köper trappstädning, fönsterputsning, städ av miljöhus samt garagestädning. Bra bemötande av personal. Och vid vissa incidenter där städning varit slarvig har UC kommit ut till plats och tittat på problemet för att komma till rätta med problemet.

Landgren L
Skrev om Ultra Clean AB

Vi har erfarenhet av många städfirmor. Det som gör att UltraClean sticker ut är dels att de verkar ha bra personalpolitik, miljömedvetenhet och att de gör avstämningar med jämna mellanrum med oss som kund om hur vi tycker att städningen fungerar. Detta gäller kontorsstäd.

Corina M
Skrev om Ultra Clean AB

Bemötande är bra Hade höga förväntningar om företaget men levererade tyvärr inte Lägenhetstäd trappor och tvättstuga

Svar från Ultra Clean AB

Hej Corina, Du är välkommen att skriva till oss på info@ultraclean.se. Då kan vår ansvarige, direkt ta kontakt med Er och följa upp vad som brustit. Servicen vi levererar är vår högsta prioritet, så vi kommer ta kontakt med er så fort ni skrivit till oss. Ultra Clean önskar Er en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar Aliki Bendzovski - VD

Håkan H
Skrev om Ultra Clean AB

Hej I stort sätt nöjd, dock fungerar inte städningen i miljörummet som är överenskommits i ett gemensamt avtal. Städning skall ske 2 ggr i månaden och noteras på dokument som finns uppsatt i miljörummet, senaste noteringen är från 22-07-13 och vi idag 22-09-26. Problemet påtalat tidigare och då blev det tillfällig bättring. Föreningen har sökt Er via tfn och bett om kontakt, dock har ingen från Ultra Clean återkommit. Brf Trollebergsparken/Håkan Henriksson

Svar från Ultra Clean AB

Hej Håkan, Tack för din input. Du är alltid välkommen att alltid ringa vår ansvarige ledare som ni har kontakt med och som följer upp arbetet löpande. Det som du tagit upp är åtgärdat, vi ber om ursäkt, och tyvärr var det den mänskliga faktorn, där den anställde glömde notera i listan, men arbetet var utfört. Om du har andra frågor eller helt enkelt vill komma i kontakt med oss, skriv till oss på: Info@ultraclean.se Med vänliga hälsningar Aliki Bendzovski – VD

Anders B
Skrev om Ultra Clean AB

Bara positivt, jag förväntade mig ett professionellt utfört, prisvärt, arbete vilket jag fick. Det var städhjälp av en lägenhet jag köpte. Jag rekommenderar deras tjänster!

Annelie R
Skrev om Ultra Clean AB

Trevligt och professionellt bemötande. Vänliga samt lösningsfokuserade. Hade förväntningar om att få det ordentligt städat, vilket jag oxå fått. Har köpt städtjänst, engång per månad

Jerry R
Skrev om Ultra Clean AB

Personalen kan vara mer trevliga. Ofta tysta och hälsar inte. Stor variation på person till person. Visa är duktiga och några är mycket sämre. Städningen i butiken kan bli mycket bättre. Svårt att få källsortering i lunchrummet att fungerar.

Svar från Ultra Clean AB

Hej Jerry, Tack för din input, vi tar till oss detta.

Martin S
Skrev om Ultra Clean AB

Trevliga arbetsledare och duktig städare hos oss! Aldrig några konstigheter

Karin A
Skrev om Ultra Clean AB

Vänligt mottagande och väl utfört arbete!

Ingela A
Skrev om Ultra Clean AB

Vänliga och trevliga. Städar helt enligt våra föväntningar. Bäst när det är ordinarie personal. Hon är nogrann, trevlig och lugn.:-)

Vesna H
Skrev om Ultra Clean AB

Personalen som kommer till mig är helt fantastisk. Hon har varit hos mig en längre tid och vet precis hur jag önskar ha det. Hon har det lilla extra. När det kommer vikarier så blir det inte lika bra, men de försöker och gör sitt bästa.

Eva S
Skrev om Ultra Clean AB

Städning av lokal 1 gång per månad sam fönster tvätt vid något tillfälle.

Jacob G
Skrev om Ultra Clean AB

Väldigt vänligt bemött, fantastisk service nivå. Mycket nöjd!

Eva H
Skrev om Ultra Clean AB

Vi blev väl bemötta av företagets personal. Vi förväntade oss en bra städning av trappor och andra utrymmen som vi har behövt rengöra. Det är lätt att nå personalen som har hand om de olika områdena. Vi är mycket nöjda. Mvh Svenstorp 3.

Peter V
Skrev om Ultra Clean AB

Vi har anlitat Ultra Clean i 5 år nu och vi är nöjda med lokalvården de genomför hos oss. Något bättre svenska hade dock varit trevligt för enklare kommunikation och ett "hejdå" i dörren när man går skulle uppskattas. Mvh Fredrik

Svar från Ultra Clean AB

Stort tack för Er rekommendation och input. Vi ser till att ta det till oss. Med vänlig hälsning Aliki Bendzovski VD Ultra Clean

Jeanette T
Skrev om Ultra Clean AB

Städerskan är super, vår kontaktperson är super :)

Janvar H
Skrev om Ultra Clean AB

väldigt hjälpsamma, ställer upp när vi behöver hjälp, vi har avtal medultra clean på trädgårdsskötsel och städning. städning ej så mycket klagomål, trädgårds jobb mer klagomål. vissa saker i trädgårdarbetet tar för lång tid samt att dom missar vissa saker dom skall utföra veckovis

Svar från Ultra Clean AB

Hej Janvar, Du är välkommen att skriva till oss på info@ultraclean.se. Då kan vår ansvarige, direkt ta kontakt med Er och följa upp vad som brustit. Servicen vi levererar är vår högsta prioritet, så vi kommer ta kontakt med er så fort ni skrivit till oss. Ultra Clean önskar Er en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar Aliki Bendzovski - VD

Emmalis B
Skrev om Ultra Clean AB

På vardagarna när vår ordinarie städerska är på plats uppnås våra förväntning helt och hållet. Helgerna funkar också helt okej. Dock har vi haft problem under sommaren när vår ordinarie städerska hade semester och vikarier städade hos oss. Många dagar fick vi inte någon städning alls då det inte dök upp någon. Verkar som det blivit lite knasigt i planeringen då det någon dag kom 3st personer som hade fått information om att de skulle städa här. Se nedan för anteckningar vi gjort. •Måndag 18/7 – kom ingen •Fredag...

Svar från Ultra Clean AB

Hej Emmalis, Du är välkommen att skriva till oss på info@ultraclean.se. Då kan vår ansvarige, direkt ta kontakt med Er och följa upp vad som brustit. Servicen vi levererar är vår högsta prioritet, så vi kommer ta kontakt med er så fort ni skrivit till oss. Ultra Clean önskar Er en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar Aliki Bendzovski - VD

Javed B
Skrev om Ultra Clean AB

Trapp städning tjänst och det är jätte bra.