Alla kategorier Hudvård Stockholms län Sollentuna Unni Sollentuna

Unni Sollentuna

Sollentuna Centrum, Sollentunavägen 163, 191 47 Sollentuna — Visa karta

Vi på Unni erbjuder professionell hudvård med riktigt bra kundservice. Hos oss kan du unna dig en ansikts- eller kroppsbehandling, massage, manikyr eller pedikyr och vi erbjuder även vaxning och injektionsbehandlingar. Då samtliga av våra medarbetare är CIDESCO-certifierade hudterapeuter och medlemmar i SHR kan vi även ge dig rådgivning kring hur du på bästa sätt tar hand om din hud och vi säljer hudvårdsprodukter från märken vi själva använder och vet fungerar.

Utöver vår egen hudvårdsserie Unni Professional Skincare - en hudvårdsserie med fokus på hög kvalitet till bra pris - säljer vi även produkter från Declèor, Dermalogica, Elixir och Elizabeth Arden PRO. Vi har även mineralmakeup från Bare Minerals och nagellack från OPI till försäljning.

Välkommen till Unni!

Läs vad 25 kunder tycker om Unni Sollentuna

• 2017-06-21

Lotta S skrev om Unni Sollentuna
    Jag har gått på ansiktsbehandling hos Unni i flera år. Jag är mycket nöjd med bemötande, behandlingar och produkter. Läs mer
  • 2017-06-18

Anna R skrev om Unni Sollentuna
    Jag har fått ett fint bemötande från början. Jag har gjort ansiktsbehandling och Frans- och brynfärgning. De flesta är trevliga, men den absolut bästa både professionellt och i bemötande är Olivia i Sollentuna. Läs mer
  • 2017-06-16

Helene W skrev om Unni Sollentuna
    Toppenbra service. Dock fattats produkter att köpa vid flera tillfällen vilket varit en besvikelse. Det är också ganska svårt att få en bra tid utan extremt lång framförhållning, Med så lång bokningsframförhållning gör att man tänker att de borde ha råd att ha produkter hemma så man slapp återkomma vid annat tillfälle, alternativt köpa nån annan produkt än den man vill ha. Alla tjejer och behandlingar har dock varit toppen! Läs mer
  • 2017-06-16

Helen H skrev om Unni Sollentuna
    Utmärkt. Tycker om att införsäljningen av produkter är mycket respektfull Läs mer

Christina N skrev om Unni Sollentuna
    Jag har från första gången blivit väl mottagen och vänligt bemött. Jag har träffat 4 olika personer , sinsemellan olika, men alla har varit mycket vänliga och omhändertagande på ett profesionellt sätt. Jag är alltid nöjd med min behandling när jag går därifrån Läs mer

Maria N skrev om Unni Sollentuna
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande! Jag har flera gånger varit hos Unni och gjort den klassiska ansiktsbehandlingen som är HELT fantastisk! Den innehåller allt en vill ha, och det ingår en underbar massage också! Lätt den bästa ansiktsbehandlingen jag gått på! Återkommer alltid till Unni! Läs mer

Petra T skrev om Unni Sollentuna
    Upplevelsen är kopplad till den som gör behandlingarna och det har tyvärr blivit mycket sämre. Jag kommer inte gå tillbaka dit på ett tag. Läs mer
  • Ebba J

2017-02-14

Ebba J skrev om Unni Sollentuna
    Bra utbud av smink! Personalen är tillmötesgående och hjälpte mig med rätt nyans på Bareminerals! Läs mer
  • Jonathan R

2017-02-09

Jonathan R skrev om Unni Sollentuna
    Mycket trevligt bemötande från personalen vid bokning och grym massage, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-02-09

Marie Bj?rklund C skrev om Unni Sollentuna
    Skön oas,lite rabatt på behandlingen,vänligt och proffsigt bemötande av rara Joleen TACK/MB Läs mer
  • 2015-02-23

Marianne E skrev om Unni Sollentuna
    Rekommenderar absolut Unni Sollentuna. Proffsigt och kundvänöiga Läs mer
  • 2015-02-22

Ulrika E skrev om Unni Sollentuna
    På Unni Sollentuna får man alltid ett varmt mottagande. De ger professionella rekommendationer utan att tvinga på dig några produkter eller behandlingar. Jannika är otroligt duktig, och jag känner mig alltid trygg i hennes händer. Läs mer
  • 2015-02-22

Kula K skrev om Unni Sollentuna
    Duktiga hudterapeuter, trevligt bemötande, man känner sig väl omhändertagen och jag har varit mycket nöjd med ansiktsbehandlingarna jag har fått! Kan verkligen rekommendera Unni i Sollentuna! Läs mer
  • 2015-02-20

Charlotte J skrev om Unni Sollentuna
    Jag har varit på väldigt många SPA-behandlingar under åren och på många olika ställen. Det finns ett av dem som lyser starkast över de alla och det är Unni i Sollentuna. Skickliga terapeuter, bästa produkterna och fantastiskt vänliga och omtänksamma. Tack för att ni finns! Läs mer
  • 2015-01-15

Sarah S skrev om Unni Sollentuna
    Tack Unni för din fantastiska ansiktsbehandling.

Så glad och nöjd

Sarah Läs mer
  • 2014-03-19

Gunilla L skrev om Unni Sollentuna
    Vänligt bemötande, kunniga hudvårdsterapeuter, avslappnande lokaler. Kan varmt rekommendera till andra. Läs mer
  • 2011-10-20

Helena N skrev om Unni Sollentuna
  • 2011-10-19

Karin A skrev om Unni Sollentuna
    Proffsiga, trevliga- Man känner sig väl omhändertagen när man kommer dit.
    Ngt varierande resultat beroende på vilken hudterapeut man varit hos. Läs mer
  • 2011-10-18

Helena D skrev om Unni Sollentuna
    En lugn oas med trevlig, vänlig personal Läs mer
  • 2010-10-28

Britt-Marie S skrev om Unni Sollentuna
    Man väldigt bra bemötande, mycket trevlig och kunnig personal.
    Mycket lugn och avkopplande miljö. Har aldrig fått så bra anskitsbehandlingar som hos Unni, även salongen i Sickla är jätte bra.
    Rekommenderar denna salong till alla. Läs mer
  • 2010-10-19

Charlotte J skrev om Unni Sollentuna
    Unni i Sollentuna har de bästa skönhetsterapeuterna jag någonsin har anlitat och jag har anlitat många olika under snart 20 år. Fantastiskt trevlig personal och mycket rogivande och fina lokaler. Jag känner mig alltid varmt välkommen hos Unni. Jag ger mina allra bästa rekommendationer om Unni till mina vänner. Läs mer
  • 2010-10-16

Olga H skrev om Unni Sollentuna
    bra Läs mer
  • 2010-10-14

Miriam skrev om Unni Sollentuna
    Super bra!! Läs mer
  • 2010-10-13

Kicki G skrev om Unni Sollentuna
    Tycker mycket om Unni i Sollentuna. Bra bemötande. Kunniga och vänliga.Miljön är oerhört behaglig och
    inbjudande. Upplever de jag mött som proffsiga och intresserade. De vet vad de ska göra och är alerta. Läs mer
  • 2010-10-13

Sara skrev om Unni Sollentuna
    Fantastiskt mysigt och professionellt ställe. Kommer gå tillbaka dit många ggr för behandlingar och kan defenitivt rekommendera andra att göra det också :) Läs mer

Bästa hudvårdsalongerna i Sollentuna:

Ulla L Ulla L tycker: