Unni Sollentuna

Unni Sollentuna

Ring 08-623 10 90 unni.se

Vi på Unni erbjuder professionell hudvård med riktigt bra kundservice. Hos oss kan du unna dig en ansikts- eller kroppsbehandling, massage, manikyr eller pedikyr och vi erbjuder även vaxning och injektionsbehandlingar. Då samtliga av våra medarbetare är CIDESCO-certifierade hudterapeuter och medlemmar i SHR kan vi även ge dig...

25 omdömen om Unni Sollentuna

Lotta S
Skrev om Unni Sollentuna

Jag har gått på ansiktsbehandling hos Unni i flera år. Jag är mycket nöjd med bemötande, behandlingar och produkter.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Anna R
Skrev om Unni Sollentuna

Jag har fått ett fint bemötande från början. Jag har gjort ansiktsbehandling och Frans- och brynfärgning. De flesta är trevliga, men den absolut bästa både professionellt och i bemötande är Olivia i Sollentuna.

Helene W
Skrev om Unni Sollentuna

Toppenbra service. Dock fattats produkter att köpa vid flera tillfällen vilket varit en besvikelse. Det är också ganska svårt att få en bra tid utan extremt lång framförhållning, Med så lång bokningsframförhållning gör att man tänker att de borde ha råd att ha produkter hemma så man slapp återkomma vid annat tillfälle, alternativt köpa nån annan produkt än den man vill ha. Alla tjejer och behandlingar har dock varit toppen!

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Helen H
Skrev om Unni Sollentuna

Utmärkt. Tycker om att införsäljningen av produkter är mycket respektfull

Christina N
Skrev om Unni Sollentuna

Jag har från första gången blivit väl mottagen och vänligt bemött. Jag har träffat 4 olika personer , sinsemellan olika, men alla har varit mycket vänliga och omhändertagande på ett profesionellt sätt. Jag är alltid nöjd med min behandling när jag går därifrån

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Maria N
Skrev om Unni Sollentuna

Otroligt proffsigt och trevligt bemötande! Jag har flera gånger varit hos Unni och gjort den klassiska ansiktsbehandlingen som är HELT fantastisk! Den innehåller allt en vill ha, och det ingår en underbar massage också! Lätt den bästa ansiktsbehandlingen jag gått på! Återkommer alltid till Unni!

Petra T
Skrev om Unni Sollentuna

Upplevelsen är kopplad till den som gör behandlingarna och det har tyvärr blivit mycket sämre. Jag kommer inte gå tillbaka dit på ett tag.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Ebba J
Skrev om Unni Sollentuna

Bra utbud av smink! Personalen är tillmötesgående och hjälpte mig med rätt nyans på Bareminerals!

Jonathan R
Skrev om Unni Sollentuna

Mycket trevligt bemötande från personalen vid bokning och grym massage, rekommenderas varmt!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Marie Bj?rklund C
Skrev om Unni Sollentuna

Skön oas,lite rabatt på behandlingen,vänligt och proffsigt bemötande av rara Joleen TACK/MB

Marianne E

Rekommenderar absolut Unni Sollentuna. Proffsigt och kundvänöiga

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 608 omdömen 4.9 av 608 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Ulrika E
Skrev om Unni Sollentuna

På Unni Sollentuna får man alltid ett varmt mottagande. De ger professionella rekommendationer utan att tvinga på dig några produkter eller behandlingar. Jannika är otroligt duktig, och jag känner mig alltid trygg i hennes händer.

Kula K
Skrev om Unni Sollentuna

Duktiga hudterapeuter, trevligt bemötande, man känner sig väl omhändertagen och jag har varit mycket nöjd med ansiktsbehandlingarna jag har fått! Kan verkligen rekommendera Unni i Sollentuna!

Charlotte J
Skrev om Unni Sollentuna

Jag har varit på väldigt många SPA-behandlingar under åren och på många olika ställen. Det finns ett av dem som lyser starkast över de alla och det är Unni i Sollentuna. Skickliga terapeuter, bästa produkterna och fantastiskt vänliga och omtänksamma. Tack för att ni finns!

Sarah S

Tack Unni för din fantastiska ansiktsbehandling. Så glad och nöjd Sarah

Gunilla L
Skrev om Unni Sollentuna

Vänligt bemötande, kunniga hudvårdsterapeuter, avslappnande lokaler. Kan varmt rekommendera till andra.

Helena N

Karin A
Skrev om Unni Sollentuna

Proffsiga, trevliga- Man känner sig väl omhändertagen när man kommer dit. Ngt varierande resultat beroende på vilken hudterapeut man varit hos.

Helena D
Skrev om Unni Sollentuna

En lugn oas med trevlig, vänlig personal

Britt-Marie S
Skrev om Unni Sollentuna

Man väldigt bra bemötande, mycket trevlig och kunnig personal. Mycket lugn och avkopplande miljö. Har aldrig fått så bra anskitsbehandlingar som hos Unni, även salongen i Sickla är jätte bra. Rekommenderar denna salong till alla.

Charlotte J
Skrev om Unni Sollentuna

Unni i Sollentuna har de bästa skönhetsterapeuterna jag någonsin har anlitat och jag har anlitat många olika under snart 20 år. Fantastiskt trevlig personal och mycket rogivande och fina lokaler. Jag känner mig alltid varmt välkommen hos Unni. Jag ger mina allra bästa rekommendationer om Unni till mina vänner.

Olga H

bra

Miriam

Super bra!!

Kicki G
Skrev om Unni Sollentuna

Tycker mycket om Unni i Sollentuna. Bra bemötande. Kunniga och vänliga.Miljön är oerhört behaglig och inbjudande. Upplever de jag mött som proffsiga och intresserade. De vet vad de ska göra och är alerta.

Sara
Skrev om Unni Sollentuna

Fantastiskt mysigt och professionellt ställe. Kommer gå tillbaka dit många ggr för behandlingar och kan defenitivt rekommendera andra att göra det också :)