Alla kategorier Hudvård Stockholms län Sollentuna Unni Sollentuna

Unni Sollentuna

Sollentuna Centrum, Sollentunavägen 163, 191 47 Sollentuna — Visa karta

Vi på Unni erbjuder professionell hudvård med riktigt bra kundservice. Hos oss kan du unna dig en ansikts- eller kroppsbehandling, massage, manikyr eller pedikyr och vi erbjuder även vaxning och injektionsbehandlingar. Då samtliga av våra medarbetare är CIDESCO-certifierade hudterapeuter och medlemmar i SHR kan vi även ge dig rådgivning kring hur du på bästa sätt tar hand om din hud och vi säljer hudvårdsprodukter från märken vi själva använder och vet fungerar.

Utöver vår egen hudvårdsserie Unni Professional Skincare - en hudvårdsserie med fokus på hög kvalitet till bra pris - säljer vi även produkter från Declèor, Dermalogica, Elixir och Elizabeth Arden PRO. Vi har även mineralmakeup från Bare Minerals och nagellack från OPI till försäljning.

Välkommen till Unni!
Upplandsgatan 71, 11328, Stockholm

Hudvårdsalonger nära Unni Sollentuna:

Kungsvägen 26, Sollentuna
Vi erbjuder ett brett utbud av skönhetsbehandlingar. Massage, manikyr, ansiktsbe... Läs mer ›
Anna K:
Jag blev värmt välkomnande! med leende och glädje❤️

Sollentunavägen 158, SOLLENTUNA
Vi erbjuder professionell hudvård och medicinsk fotvård i fräscha lokaler av dip... Läs mer ›
Gazelle B:
Rekommenderar varmt, har gjort olika behandlingar hos de och alltid blivit super nöjd med resultatet samt med jätte fin o fräsch miljö och t...

Studievägen 10, Sollentuna
Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett... Läs mer ›
Sonja L:
Har gått hos Sofie Hammarström i flera år och gjort mina fransar, och hon är den bästa bästa som finns jag har gått hos andra, när Sofie gjo...

Vretenvägen 13B, Solna
Leg. sjuksköterska med många års erfarenhet. Behandlingar som fillers, botox, IP... Läs mer ›
Elvira K:
Första gången jag gjorde en fillbehandling och då med 1 ml Stylage M i läpparna. Fick ett mycket seriöst och förtroendegivande bemötande. S...

Läs vad 25 kunder tycker om Unni Sollentuna

• Lotta S
    Lotta S skrev om Unni Sollentuna
    Jag har gått på ansiktsbehandling hos Unni i flera år. Jag är mycket nöjd med bemötande, behandlingar och produkter.
  • Anna R
    Anna R skrev om Unni Sollentuna
    Jag har fått ett fint bemötande från början. Jag har gjort ansiktsbehandling och Frans- och brynfärgning. De flesta är trevliga, men den absolut bästa både professionellt och i bemötande är Olivia i Sollentuna.
  • Helene W
    Helene W skrev om Unni Sollentuna
    Toppenbra service. Dock fattats produkter att köpa vid flera tillfällen vilket varit en besvikelse. Det är också ganska svårt att få en bra tid utan extremt lång framförhållning, Med så lång bokningsframförhållning gör att man tänker att de borde ha råd att ha produkter hemma så man slapp återkomma vid annat tillfälle, alternativt köpa nån annan produkt än den man vill ha. Alla tjejer och behandlingar har dock varit toppen!
  • Helen H
    Helen H skrev om Unni Sollentuna
    Utmärkt. Tycker om att införsäljningen av produkter är mycket respektfull
  • Christina N
    Christina N skrev om Unni Sollentuna
    Jag har från första gången blivit väl mottagen och vänligt bemött. Jag har träffat 4 olika personer , sinsemellan olika, men alla har varit mycket vänliga och omhändertagande på ett profesionellt sätt. Jag är alltid nöjd med min behandling när jag går därifrån
  • Maria N
    Maria N skrev om Unni Sollentuna
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande! Jag har flera gånger varit hos Unni och gjort den klassiska ansiktsbehandlingen som är HELT fantastisk! Den innehåller allt en vill ha, och det ingår en underbar massage också! Lätt den bästa ansiktsbehandlingen jag gått på! Återkommer alltid till Unni!
  • Petra T
    Petra T skrev om Unni Sollentuna
    Upplevelsen är kopplad till den som gör behandlingarna och det har tyvärr blivit mycket sämre. Jag kommer inte gå tillbaka dit på ett tag.
  • Ebba J
    Ebba J skrev om Unni Sollentuna
    Bra utbud av smink! Personalen är tillmötesgående och hjälpte mig med rätt nyans på Bareminerals!
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Unni Sollentuna
    Mycket trevligt bemötande från personalen vid bokning och grym massage, rekommenderas varmt!
  • Marie Bj?rklund C
    Marie Bj?rklund C skrev om Unni Sollentuna
    Skön oas,lite rabatt på behandlingen,vänligt och proffsigt bemötande av rara Joleen TACK/MB
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Unni Sollentuna
    Rekommenderar absolut Unni Sollentuna. Proffsigt och kundvänöiga
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Unni Sollentuna
    På Unni Sollentuna får man alltid ett varmt mottagande. De ger professionella rekommendationer utan att tvinga på dig några produkter eller behandlingar. Jannika är otroligt duktig, och jag känner mig alltid trygg i hennes händer.
  • Kula K
    Kula K skrev om Unni Sollentuna
    Duktiga hudterapeuter, trevligt bemötande, man känner sig väl omhändertagen och jag har varit mycket nöjd med ansiktsbehandlingarna jag har fått! Kan verkligen rekommendera Unni i Sollentuna!
  • Charlotte J
    Charlotte J skrev om Unni Sollentuna
    Jag har varit på väldigt många SPA-behandlingar under åren och på många olika ställen. Det finns ett av dem som lyser starkast över de alla och det är Unni i Sollentuna. Skickliga terapeuter, bästa produkterna och fantastiskt vänliga och omtänksamma. Tack för att ni finns!
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Unni Sollentuna
    Tack Unni för din fantastiska ansiktsbehandling.

Så glad och nöjd

Sarah
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Unni Sollentuna
    Vänligt bemötande, kunniga hudvårdsterapeuter, avslappnande lokaler. Kan varmt rekommendera till andra.
  • Helena N
    Helena N skrev om Unni Sollentuna
  • Karin A
    Karin A skrev om Unni Sollentuna
    Proffsiga, trevliga- Man känner sig väl omhändertagen när man kommer dit.
    Ngt varierande resultat beroende på vilken hudterapeut man varit hos.
  • Helena D
    Helena D skrev om Unni Sollentuna
    En lugn oas med trevlig, vänlig personal
  • Britt-Marie S
    Britt-Marie S skrev om Unni Sollentuna
    Man väldigt bra bemötande, mycket trevlig och kunnig personal.
    Mycket lugn och avkopplande miljö. Har aldrig fått så bra anskitsbehandlingar som hos Unni, även salongen i Sickla är jätte bra.
    Rekommenderar denna salong till alla.
    2010-10-28 Unni H svarar Britt-Marie S
    Kul att du har testat både Sickla och Sollentuna, det gör oss till lite av en kedja :-) Vi blir så glada av den här typen av omdömen! Tack Britt-Marie!
  • Charlotte J
    Charlotte J skrev om Unni Sollentuna
    Unni i Sollentuna har de bästa skönhetsterapeuterna jag någonsin har anlitat och jag har anlitat många olika under snart 20 år. Fantastiskt trevlig personal och mycket rogivande och fina lokaler. Jag känner mig alltid varmt välkommen hos Unni. Jag ger mina allra bästa rekommendationer om Unni till mina vänner.
    2010-10-26 Unni H svarar Charlotte J
    20 års erfarenhet övertygar vem som helst :) Tusen tack för ditt härliga inlägg Charlotte!
  • Olga H
    Olga H skrev om Unni Sollentuna
    bra
  • Miriam
    Miriam skrev om Unni Sollentuna
    Super bra!!
  • Kicki G
    Kicki G skrev om Unni Sollentuna
    Tycker mycket om Unni i Sollentuna. Bra bemötande. Kunniga och vänliga.Miljön är oerhört behaglig och
    inbjudande. Upplever de jag mött som proffsiga och intresserade. De vet vad de ska göra och är alerta.
    2010-10-13 Unni H svarar Kicki G
    Tack för dina värmande ord Kicki! Vi gillar särskilt det där med alerta ;-)
  • Sara
    Sara skrev om Unni Sollentuna
    Fantastiskt mysigt och professionellt ställe. Kommer gå tillbaka dit många ggr för behandlingar och kan defenitivt rekommendera andra att göra det också :)
    2010-10-13 Unni H svarar Sara
    Åh, så glada vi blir! Tusen tack för ditt inlägg Sara!

Sollentuna Centrum, Sollentunavägen 163, 191 47 Sollentuna