Uppsala Motorhuset AB

3.6

5 omdömen om Uppsala Motorhuset AB

CARL H
Skrev om Uppsala Motorhuset AB

Exceptionellt bra service av Ali som hjälpte mig med min nya bil. Samma goda service över telefon och mail som om jag varit inne i bilhallen fysiskt. Väldigt nöjd med både motorhuset och min nya bil.

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4110 omdömen 4.8 av 4110 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
H
Skrev om Uppsala Motorhuset AB

Tyckte allt gick bra till en tid efter installationen av dragkroken: Icke fackmannamässig installation av elen. De struntade i att avsäkra strömförsörjningen från batteriet = brandfara. Strömförsörjningskabeln är sönder någonstans - kretsen drar 0,4A då bilen avstängd och batteriet drar ur. De sågade sönder inredning (!) för att komma åt vänster baklyse. Lägg ut 1500 kr mer för att få fixat på riktig verkstad.

Annika F
Skrev om Uppsala Motorhuset AB

3:e bilen jag köper på Motorhuset hos Hassan och Ali. Alltid lika tillmötesgående, och inget är omöjligt. Fixar det mesta utan problem. Super nöjd! Hälsar Lasse

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2020 omdömen 4.6 av 2020 omdömen

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

gert s
Skrev om Uppsala Motorhuset AB

Basservice erbjuds i rabatthäften,ska bestå av byte av olja+filter samt ytterligare 15 punkter.Efter servicen är fortfarande 2 parkeringslampor trasiga inför besiktning som ska ske samma dag,då jag kontaktar verkstaden erbjuds jag att komma tillbaka och dom byter lamporna. Jobbigt att behöva återkomma om trasiga lampor som enligt verkstaden ska kollas på servicen.Efter detta blir man ju fundersam på vad dessa 15 punkter innefattar,men trots flera mail har jag ej fått svar på detta från Motorhuset...

Totte W
Skrev om Uppsala Motorhuset AB

Har haft kontakt med "Ali" vid mitt köp av en VW Caddy. Några få saker påtalades på plats och priset justerades till ett, enl mig, kanonpris. När det några dagar senare visade sig att bilen läckte bromsvätska lagar de bilen utan kostnad. Jag är jättenöjd och skulle gärna köpa bil av Motorhuset igen!

Mekonomen Hemmesta
4.7/5 i betyg av 1285 omdömen 4.7 av 1285 omdömen

Alltid bra bemötande och bra service!

Jonathan David H Jonathan David H