UrbanUrban

Regeringsgatan 82, 1 tr, 111 39 Stockholm — Visa karta

UrbanUrban är en rekryteringspartner som dagligen är i kontakt med både arbetsgivare och deras framtida medarbetare. Vi kombinerar employer branding och rekrytering för att möta tillväxtbolagens och entreprenörernas behov att hitta rätt personal på rätt premisser. Vi arbetar för att lösa rekryteringsutmaningar: matcha rätt personlighet i kombination med kompetens och utbildning, kvalitetssäkra processer, få tiden att räcka till och samtidigt stärka våra kunders varumärke. Vi tror på långsiktighet och att lära känna våra kunder på riktigt för att kunna hjälpa dem att hitta rätt medarbetare nu och i framtiden. På UrbanUrban tycker vi att inställning är viktigare än talang och vi tror mycket på professionalism, transparens och hjärta.

Läs vad 5 kunder tycker om UrbanUrban

• Nicklas J
    Nicklas J skrev om UrbanUrban
    Vi fick bra hjälp med våra rekryteringar och vi är överlag mycket nöjda med en bra hantering av allt. Rekommenderas båda för arbetsgivare och privatpersoner. Tack. Läs mer
  • Jonathan P skrev om UrbanUrban
    Jag tycker att jag har blivit väl omhändertagen utav UrbanUrban.
    Ida som hade hand om mig är otroligt bra kontaktperson och har hjälpt mig hela vägen till anställning.
    Vi hade en väldigt bra kommunikation med varandra och jag kände fullt förtroende för henne! Tack! Läs mer
  • Isabell H
    Isabell H skrev om UrbanUrban
    UrbanUrban har verkligen pushat mig i rätt riktning arbetsmässigt. Bytte bransch helt vilket jag var skeptisk till en början men är så glad att jag tog steget och stormtrivs på min nya arbetsplats. Läs mer
  • Elin N
    Elin N skrev om UrbanUrban
    Supernöjd med min nya arbetsplats! Läs mer
  • Gabriel N
    Gabriel N skrev om UrbanUrban
    UrbanUrban hjälpte oss med vår senaste rekrytering. Vi tog kontakt med dem då vi har så mycket att göra att vi såg det mer lönsamt att de får hjälpa oss leta efter de nya kollegor vi behöver. UrbanUrban är mycket proffsiga i sitt bemötande vilket gjorde att vi snabbt kände stort förtroende när de tog hand om allt från annonsering, intervjuer, kommunikation med alla ansökningarna och oss löpande och det resulterade i att vi hittade exakt den profil vi var i behov utav. Vi fortsätter nu att styra all vår rekrytering tillsammans med dem. Läs mer