Alla kategorier Ventilation Stockholms län Nykvarn USV / Alltomventilation.se

USV / Alltomventilation.se

Orrspelsvägen 15, 155 30 Nykvarn — Visa karta

Ventilationsföretaget har mer än 20 år i branschen!

Välkommen till USV / Alltomventilation.se, utgångspunkten för vår verksamhet är att det är viktigt för vår hälsa, produktivitet, komfort och ekonomi att inomhusluften är ren. För att uppnå detta krävs olika lösningar med ventilationsproblem enligt krav och normer. Så att föroreningarna som alstras inomhus försvinner. Ventialtionssystem behövs också för att byggnaden inte ska förstöras av exempelvis mögel eller fukt. Varmt välkommen att höra av dig till oss med frågor eller funderingar, vi hjälper dig gärna!

Läs vad 61 kunder tycker om USV / Alltomventilation.se

• Marita M
    Marita M skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpt en takfläkt. Beställde efter att ha mailat en fråga angående om det var rätt fläkt för oss. Fick svar efter ett par dagar med måttangivelser bl a. Beställde och betalade den 22/11. Har sedan inte fått någon bekräftelse eller något leveransdatum eller någonting. Vet alltså inte när vi kan förvänta oss vår fläkt som vi betalade för 2 veckor sedan Läs mer
    2017-12-07 SV / Alltomventilation.se svarar Marita M
    Marita beställde fläktmotorn den 22 /11, kl 21.58 enligt order nr 282
    Leverans med DHL den 24 / 11 två dagar efter beställning med telefonavisering för att DHL skall boka tid för utkörning, gäller alla privatpersoner. Enligt DHL var leveransen aviserad den 27/11, kund tacka ja för leverans den 5/12 mellan Kl. 9-11, ingen var på plats att
    ta emot leveransen kl. 0950. Utkörning till kundens postnr. enbart tisdagar med DHL. Upptäckte idag att det var ett fel i telefonavisering / leveransadressen från vår leverantör. Kontaktade DHL för att ta ny kontakt med kunden de har också skickat ett meddelande med post. Omständigheter med leveransen är något vi inte kan råda över, bara att beklaga att kunden kom i kläm och hoppas att det löser sig för vår kund.
  • Bertil B
    Bertil B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket trevligt bemötande från företaget. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Personliga och serviceinriktad. Läs mer
  • Lucia T
    Lucia T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Vi har köpt en fläktmotor SVF 9, som vi tyvärr ännu inte monterat, men vi har sedan 35 år en föregångare.
    Angående USV är vi endast positiva. Snabb leverans och när vi kontaktade dem angående fakturan, som ännu inte kommit, fick vi omedelbart svar, med kopia av fakturan. Läs mer
  • Leif O
    Leif O skrev om USV / Alltomventilation.se
    Helnöjd med leverans och aggregat, samt alla trevliga samtal med Urban. Har redan rekommenderat USV till flera som har HCJ-aggregat inom vårt område. Läs mer
    2017-11-28 SV / Alltomventilation.se svarar Leif O
    Tack Leif för ert svar,
    vårt företag har levererat ett luftvärmeaggregat som ersätter Bahco ACJ finns i två utförande med el batteri eller vattenbatteri. Marknaden har bara två tillverkare som ersätter ACJ aggregaten
    Leif O gillar detta
  • Jan S
    Jan S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra info och snabb leverans............. Läs mer
  • Tommy H
    Tommy H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket bra bemötande och fläkten verkar till fungera som den ska. Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Tackar Urban för snabb leverans, 2dgr efter lagt order och betalning kom DHL och levererade.
    Fick snabbt svar på mailen samt trevligt bemötande på telefon.
    Har bara positiva erfarenheter om USV / Alltomventilation.se Läs mer
  • Björn M
    Björn M skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket personlig service fr.a. tack vare ägarens engagemang. På grund av ett misstag i adressangivelsen blev det fördröjning i leverans. Med ägarens hjälp kunde allt ordnas upp. Möjligen skulle man kunna anmärka på att det tydligare skulle framgå att leverans kommer direkt från tillverkaren och USV endast ombesörjer beställningen av varan. Läs mer
    2017-11-03 SV / Alltomventilation.se svarar Björn M
    USV inomhusmiljö AB har avtal med de största företagen i Sverige som levererar ventilationsmaterial till entreprenörer och företag. När det gäller beställning av filter till vissa äldre ventilationsaggregat måste vi vända oss till andra leverantörer / tillverkare av filter för att kunna leverera beställt material till våra kunder med bästa möjliga pris. Ingen leverans är 100 % säkert idag när leveranserna går via Post Nord !
  • Lennart A
    Lennart A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket trevligt bemötande, kan sin sak Läs mer
  • Prem H
    Prem H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag har köpt mina ventilationsfilter på USV/Alltomventilation.se sen dag ett och jag kommer att forsätta köpa mina filter från företaget.

Urban Söder har alltid ett supertrevligt bemötade och är hjälpsam vid eventuella frågor.

Jag får hjälp att köpa rätt produkter till ett billigt pris och får hem produkterna inom en vecka! Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb svar och snabb leverans Läs mer
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Efter flera samtal m företaget köpte jag 2 st kanalfläktar. Fick sakkunnigt och vänligt bemötande hela tiden och leveransen gick mkt snabbt! Läs mer
  • Leif A
    Leif A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Beställde 2 st fläktar på nätet som fungerar bra.

Snabb leverans. Jag är jättenöjd

Leif Andersson Läs mer
  • Mattias G
    Mattias G skrev om USV / Alltomventilation.se
    Fick bra hjälp via telefon att hitta rätt frånluftsfläktmotor. Takfläkmotorn var enkel att montera efter den information jag fick vid inköpet och fungerar fint. Läs mer
  • Jan R
    Jan R skrev om USV / Alltomventilation.se
    Utmärkt. Förstklassig service .
    Rekommenderar Läs mer
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket bra mottagning och hjälpsam han hade verkligen tid att förklara ☺Tack Läs mer
  • Peter P
    Peter P skrev om USV / Alltomventilation.se
    Trevligt bemötande från företaget som tog sig tid att ge bra råd i mitt specifika fall. Läs mer
  • Tacettin E
    Tacettin E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Det var perfekt bemötande jag var mycket nöjd har fått alla svar vad jag behövde har hittat rätt ventilation Läs mer
  • Micael B
    Micael B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Lite svårt att få kontakt med, men ett vänligt och proffsigt bemötande när vi fått kontakt. Läs mer
  • Katarina S
    Katarina S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag har köpt filter till vår ventilation. Beställde på hemsidan och fick leverans inom en vecka. Läs mer
  • Tore P
    Tore P skrev om USV / Alltomventilation.se
    beställde en ventilationsfläkt till mitt hus på nätet incl.levrans
    funkade hur bra som hälst !!! Läs mer
  • Åke N
    Åke N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb leverans och bra priser. Gav sig tid att diskutera hur ett fel som jag hade kunde åtgärdas. Läs mer
  • Oskar E
    Oskar E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra service och tillgänglighet Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte en reservutbytesfläktmotor SVAB SVF 9.
    Reservdelen levererades snabbt.
    Detta fäktaggregatet finns med två olika fläktmotorer och antal med anslutningskablar. 5 kablar på den gamla och 4 på den nya
    ringde USV och fick snabbt instruktioner hur jag skull koppla. Läs mer
  • Björn A
    Björn A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra och snabba svar, förmånliga betalningsalternativ, rimlig prissättning. Bör jobba på sin hemsida, ffa sökfunktion och mobilanpassade sidan. Läs mer
  • Trajan P
    Trajan P skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabba leveranser men dåligt att man inte kan skicka tillbaka varan Läs mer
    2017-04-08 SV / Alltomventilation.se svarar Trajan P
    Fläktmotorer är en reservdel, elektrisk utbytesmotor som kan ha skadats genom felkoppling- anslutning av kund. Installationen skall utföras av behörig elektriker, har inga möjligheter att kontrollera returmaterialet. Det framgår på vår e- handel att fläktmotorer inte kan återlämnas.
  • Sonny E
    Sonny E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag köpte en fläkt till min luftvärme till huset men beställde fel fläkt
    ringde till USV och fick hjälp med att få rätt fläkt allt ordnade sig på bästa sätt
    jag kommer att beställa igen av USV när jag behöver något i deras sortiment Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra leverans, fick det vi beställde :) Läs mer
  • Andreas R
    Andreas R skrev om USV / Alltomventilation.se
    Produkten skickades till fel adress och kom aldrig fram till mig. Dröjde nästan en månad innan jag fick tillbaka mina pengar eftersom den enda på företagen som kunde hjälpa mig var på semester. Läs mer
    2017-02-17 SV / Alltomventilation.se svarar Andreas R
    Andreas beställde en takfläkt TFSR den 7/12- 2016 vilken beställdes samma dag av oss från Systemair med leveransdatum den 8 /12 till kund. Leveransadress blev rätt men ort och post nr. blev fel ett misstag från någon av oss eller från leverantören vilket vi var ovetandes om. Vi tog själva semester från och med den 16/12- 30/12. Vi var utomlands när vi fick vetskapen om detta. Var i kontakt med Schenker och Systemair ang. fellevaransen, det drog ut på tiden. Kunden väntade inte in leveransen utan beställde fläkten från annan leverantör vilket vi fullt ut accepterade. Kunden har betalt fläkten med Kort så att vi behövde hans kontonummer för återbetalning. Det drog ut på tiden för återbetalning till kunden pga. att han inte återkom till oss med kontouppgifter. Det är tråkigt att en leverans kommer fel men det händer alla företag. Kunden hade ingen förstålse för detta. Vi kan bara beklaga att det har hänt och gör allt för att det inte händer igen.
  • Christer E
    Christer E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Väldigt bra bemötande och hjälp med mitt val av återvinningsaggregat Läs mer
  • Jan Olof N
    Jan Olof N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb leverans och mycket bra service Läs mer
  • Jakob B
    Jakob B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb och personlig kontakt både via mail och telefon, uppskattas! Läs mer
  • Hans C
    Hans C skrev om USV / Alltomventilation.se
    Spammare :-( förbannade idioter satans jävlar Läs mer
    2017-01-28 SV / Alltomventilation.se svarar Hans C
    Hans C,
    Tack för ert svar till Reco ang. ert påhopp om Spam!

Hans C är ingen av våra 2700 kunder!
    Marknadens alla datorer över hela värden får mer eller mindre Spam dygnet runt. I de flesta fall tas de bort med hjälp av Spamfilter, några följer med in i systemet. Om man gör skanning på djupet i hårddisken som utföras av en tekniker så upptäcker man att
    spam inte är det värsta man kan få in i sin dator utan betydlig skadligare besökande som hackers och virus.
    Eventuellt saknar du ett bra Spamfilter som skall skydda dig från obehagliga Spam.
    Vi själva har Spamfighter (vår hårddisk är också genomgången av tekniker) inget är 100 % i vår data- värd.
  • Emma W
    Emma W skrev om USV / Alltomventilation.se
    Funkade mkt bra. Fick punktligt det jag beställt. Inga problem. Har beställt av dem två gånger. Läs mer
  • Mats G
    Mats G skrev om USV / Alltomventilation.se
    Trevligt bemötande.
    Dessvärre lång leveranstid. Detta troligen beroende på långhelger och att varan var slut i lager Läs mer
  • Bo K
    Bo K skrev om USV / Alltomventilation.se
    Kommer inte ihåg. Det var ca tre år sen jag hade kontakt tror jag. Läs mer
  • Ary S
    Ary S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket nöjd med produkten. Bra kundservice
    Rekommenderas varmt Läs mer
    Anna L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Service inriktad mot oss kunder. Toppen! ☺ Läs mer
  • Ann-marie B
    Ann-marie B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Hur bra som helst. Ingenting direkt att klaga på. Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag som kund har fått ett mycket professionelllt bemötande med engagemang. Snabb återkoppling och kunskap. Jag rekommenderar att konsultera detta företag. Läs mer
  • Johnny L
    Johnny L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Trevligt bemötande och proffsig hjälp.
    Dessutom snabb leverans av beställda artiklar. Läs mer
  • Sunrek Elektriska
    Sunrek Elektriska skrev om USV / Alltomventilation.se
    Var inne på sidan för att få information, och det blev jag nöjd med. Läs mer
    2016-10-16 SV / Alltomventilation.se svarar Sunrek Elektriska
    Tack för ert inlägg, trevligt när företag och entreprenörer har synpunkter.
  • Patric L
    Patric L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra service och bra leveranstid.
    Rekommenderar att handla här. Läs mer
  • Juha T
    Juha T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köp, fläktmotor till fx anläggning.
    Bra bemötande och snabb leverans.
    Tydlig information av produkt o leveranstid.
    Nöjd helt enkelt! Läs mer
  • Lars Ola Mikael G
    Lars Ola Mikael G skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bara positivt. köpte ett FTX-aggregat och var lite i tidsnöd under husbygget. Fick ritningar och support snabbt. Inga problem med materialet heller. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Ny fläktmotor till FTX-aggregat. Allt har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Kurt B
    Kurt B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra lev tid ganska bra ang info lite för snabb beslut stressad säljare Läs mer
  • Pär T
    Pär T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Hyfsat snabb och bra service. Gömde bort att ringa tillbaka men fick en uppriktig ursäkt när jag ringde och påminde och sedan en utmärkt service. Enda negativa var att pengarna drogs från mitt kort 10 dagar efter det att jag erhållit produkten. Men annars mycket nöjd !! Läs mer
    2016-10-16 SV / Alltomventilation.se svarar Pär T
    Hej Pär,
    Tack för ert inlägg, trevligt när kunder har synpunkter. Vår målsättning är att leverera våra produkter så snabbt som möjligt. Det händer ibland att kunder ringer och frågar efter fakturan, brukar då lite skämtsamt säga ”vi är bank åt halva Sverige”. Det händer när man har mycket att göra!

Orrspelsvägen 15, 155 30 Nykvarn