Alla kategorier Ventilation Stockholms län Nykvarn USV / Alltomventilation.se
Rekommenderat företag 2016 - USV / Alltomventilation.se

USV / Alltomventilation.se

Orrspelsvägen 15, 155 30 Nykvarn — Visa karta

Ventilationsföretaget har mer än 20 år i branschen!

Välkommen till USV / Alltomventilation.se, utgångspunkten för vår verksamhet är att det är viktigt för vår hälsa, produktivitet, komfort och ekonomi att inomhusluften är ren. För att uppnå detta krävs olika lösningar med ventilationsproblem enligt krav och normer. Så att föroreningarna som alstras inomhus försvinner. Ventialtionssystem behövs också för att byggnaden inte ska förstöras av exempelvis mögel eller fukt. Varmt välkommen att höra av dig till oss med frågor eller funderingar, vi hjälper dig gärna!

Läs vad 32 kunder tycker om USV / Alltomventilation.se

• Andreas R
    Andreas R skrev om USV / Alltomventilation.se
    Produkten skickades till fel adress och kom aldrig fram till mig. Dröjde nästan en månad innan jag fick tillbaka mina pengar eftersom den enda på företagen som kunde hjälpa mig var på semester.
    2017-02-17 SV / Alltomventilation.se svarar Andreas R
    Andreas beställde en takfläkt TFSR den 7/12- 2016 vilken beställdes samma dag av oss från Systemair med leveransdatum den 8 /12 till kund. Leveransadress blev rätt men ort och post nr. blev fel ett misstag från någon av oss eller från leverantören vilket vi var ovetandes om. Vi tog själva semester från och med den 16/12- 30/12. Vi var utomlands när vi fick vetskapen om detta. Var i kontakt med Schenker och Systemair ang. fellevaransen, det drog ut på tiden. Kunden väntade inte in leveransen utan beställde fläkten från annan leverantör vilket vi fullt ut accepterade. Kunden har betalt fläkten med Kort så att vi behövde hans kontonummer för återbetalning. Det drog ut på tiden för återbetalning till kunden pga. att han inte återkom till oss med kontouppgifter. Det är tråkigt att en leverans kommer fel men det händer alla företag. Kunden hade ingen förstålse för detta. Vi kan bara beklaga att det har hänt och gör allt för att det inte händer igen.
  • Christer E
    Christer E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Väldigt bra bemötande och hjälp med mitt val av återvinningsaggregat
  • Jan Olof N
    Jan Olof N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb leverans och mycket bra service
  • Jakob B
    Jakob B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb och personlig kontakt både via mail och telefon, uppskattas!
  • Hans C
    Hans C skrev om USV / Alltomventilation.se
    Spammare :-( förbannade idioter satans jävlar
    2017-01-28 SV / Alltomventilation.se svarar Hans C
    Hans C,
    Tack för ert svar till Reco ang. ert påhopp om Spam!

Hans C är ingen av våra 2700 kunder!
    Marknadens alla datorer över hela värden får mer eller mindre Spam dygnet runt. I de flesta fall tas de bort med hjälp av Spamfilter, några följer med in i systemet. Om man gör skanning på djupet i hårddisken som utföras av en tekniker så upptäcker man att
    spam inte är det värsta man kan få in i sin dator utan betydlig skadligare besökande som hackers och virus.
    Eventuellt saknar du ett bra Spamfilter som skall skydda dig från obehagliga Spam.
    Vi själva har Spamfighter (vår hårddisk är också genomgången av tekniker) inget är 100 % i vår data- värd.
  • Emma W
    Emma W skrev om USV / Alltomventilation.se
    Funkade mkt bra. Fick punktligt det jag beställt. Inga problem. Har beställt av dem två gånger.
  • Mats G
    Mats G skrev om USV / Alltomventilation.se
    Trevligt bemötande.
    Dessvärre lång leveranstid. Detta troligen beroende på långhelger och att varan var slut i lager
  • Bo K
    Bo K skrev om USV / Alltomventilation.se
    Kommer inte ihåg. Det var ca tre år sen jag hade kontakt tror jag.
  • Ary S
    Ary S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket nöjd med produkten. Bra kundservice
    Rekommenderas varmt
  • Anita S
    Anita S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra service. Snabb leverans. Gott bemötande !!!
  • Anna L
    Anna L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Service inriktad mot oss kunder. Toppen! ☺
  • Ann-marie B
    Ann-marie B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Hur bra som helst. Ingenting direkt att klaga på.
  • Anders T
    Anders T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag som kund har fått ett mycket professionelllt bemötande med engagemang. Snabb återkoppling och kunskap. Jag rekommenderar att konsultera detta företag.
  • Johnny L
    Johnny L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Trevligt bemötande och proffsig hjälp.
    Dessutom snabb leverans av beställda artiklar.
  • Sunrek Elektriska
    Sunrek Elektriska skrev om USV / Alltomventilation.se
    Var inne på sidan för att få information, och det blev jag nöjd med.
    2016-10-16 SV / Alltomventilation.se svarar Sunrek Elektriska
    Tack för ert inlägg, trevligt när företag och entreprenörer har synpunkter.
  • Patric L
    Patric L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra service och bra leveranstid.
    Rekommenderar att handla här.
  • Juha T
    Juha T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köp, fläktmotor till fx anläggning.
    Bra bemötande och snabb leverans.
    Tydlig information av produkt o leveranstid.
    Nöjd helt enkelt!
  • Lars Ola Mikael G
    Lars Ola Mikael G skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bara positivt. köpte ett FTX-aggregat och var lite i tidsnöd under husbygget. Fick ritningar och support snabbt. Inga problem med materialet heller.
  • Lars L
    Lars L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Ny fläktmotor till FTX-aggregat. Allt har fungerat utmärkt.
  • Kurt B
    Kurt B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra lev tid ganska bra ang info lite för snabb beslut stressad säljare
  • Pär T
    Pär T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Hyfsat snabb och bra service. Gömde bort att ringa tillbaka men fick en uppriktig ursäkt när jag ringde och påminde och sedan en utmärkt service. Enda negativa var att pengarna drogs från mitt kort 10 dagar efter det att jag erhållit produkten. Men annars mycket nöjd !!
    2016-10-16 SV / Alltomventilation.se svarar Pär T
    Hej Pär,
    Tack för ert inlägg, trevligt när kunder har synpunkter. Vår målsättning är att leverera våra produkter så snabbt som möjligt. Det händer ibland att kunder ringer och frågar efter fakturan, brukar då lite skämtsamt säga ”vi är bank åt halva Sverige”. Det händer när man har mycket att göra!
  • Baldur B
    Baldur B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Riktigt bra service samt rådgivning. Det var lätt att komma i kontakt med företaget och personal som precis visste vad jag talade om, men jag behövde en ganska speciell käksfläkt. Det underlättade att skicka bilder via e-post innan på platsen där jag behövde köksfläkten eftersom jag kan inte alla facktermer. Riktig bra service. Prata med Urban. Han är bra!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte fläkt till tilluftsdon i bostadsrättslägenhet.
    Fick personligt samtal med ägaren.
    Väldigt tryggt att få diskutera med en kunnig oberoende partner.
    Bara toppen från början till slut.
    Det enda jag saknade var snabba betalningsmetoder som tex. direktbetalning via internetbank.
    Kommer absolut tillbaka när nya behov föreligger.
    Lennart/Brf. Bangården 2, Skivarp
  • Göran R
    Göran R skrev om USV / Alltomventilation.se
    Enkelt att beställa och snabb frakt. Tyvärr kom det två fakturor som strulade till det lite.
    2016-10-10 SV / Alltomventilation.se svarar Göran R
    Hej Göran,
    Tack för ert inlägg.
    Mänskliga faktorn, ber om ursäkt för besvär det åsamkade Er.
  • Kent N
    Kent N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mkt bra o servicevänligt företag
  • Alf Henrik L
    Alf Henrik L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Allt om Ventillation bryr sig om kunden!
  • Bengt A
    Bengt A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Sökte på internet efter en haverarad fläkt, som monterats för 8 år Angav ett typnummer som fanns angivet på fläkten. Hittade då att den gått ur sortimentet men att USV hade den som reservdelsmotor. Beställde den och fick snabbt orderbekräftelse. Leveransen kom helt enligt plan. Reservdelen var helt enligt mina förväntningar. Helt nöjd och med facit i hand så kanske man skulle beställt ytterligare en fläktmotor för framtida behov och då hade man kunnat minimera fraktkostnaden som blev aningen hög för en fläktmotor. Jag är nöjd.
  • Pär F
    Pär F skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb leverans, varan överensstämde med beskrivning.
  • Lennart J
    Lennart J skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag har köpt en fläktmotor till ett ventilationsaggregat. Den kunde inte monteras då USV inte kunde leverera de reservdelar som behövdes för att montera fläkten. USV gjorde försök att leverera reservdelar men det var fel utrustning som levererades. Jag kommer troligen inte att anlita USV i framtiden.
    2016-10-07 SV / Alltomventilation.se svarar Lennart J
    Hej Lennart,
    Tack för Ert inlägg. USV AB / alltomventilation har ett samarbete med de flesta stora företag där vi köper ventilationsprodukter till förtetag och kunder som bygger nytt eller bygger om sitt hus. Villamarknaden har takfläktar som är 40 år som förfarande är i drift. När fläkten har gjort sitt har kunden två val, köpa en ny fläkt eller byta ut fläktmotorn som reservdel. Vårt företag har samarbete med Sveriges största leverantör av fläktmotorer vilka inte tillhandahåller tillbehör för våra kunder. Då kan inte vi heller tillhandhålla tillbehör för marknadens alla utbytesfläktar som har gått ur tiden, vilket också framgår på vår hemsida. Vi har försökt hjälpa kunden genom att skicka en av våra hankontakter som tyvärr inte passade hans honkontakt. Vi hänvisade också kunden till ett företag som har reservdelar. Vad mer kan man begära?
  • Leif H
    Leif H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Strålande och persoligt bemötande
    Följer upp leveransen på ett bra sätt
    Leif
  • Jan B
    Jan B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Hittade den fläkt jag behövde via sökning på nätet och kom i kontakt med Alltomventilation. Bra och snabb återkoppling på de frågor jag hade och fick bra hjälp med snabb leverans.
  • Mathias T
    Mathias T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Enkelt att beställa och trevliga på telefon :)

Orrspelsvägen 15, 155 30 Nykvarn