USV / Alltomventilation.se

Orrspelsvägen 15, 155 30 Nykvarn — Visa karta

Ventilationsföretaget har mer än 20 år i branschen!

Välkommen till USV / Alltomventilation.se, utgångspunkten för vår verksamhet är att det är viktigt för vår hälsa, produktivitet, komfort och ekonomi att inomhusluften är ren. För att uppnå detta krävs olika lösningar med ventilationsproblem enligt krav och normer. Så att föroreningarna som alstras inomhus försvinner. Ventialtionssystem behövs också för att byggnaden inte ska förstöras av exempelvis mögel eller fukt. Varmt välkommen att höra av dig till oss med frågor eller funderingar, vi hjälper dig gärna!

Läs vad 102 kunder tycker om USV / Alltomventilation.se

• 2020-07-26

Inger H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Beställde fel filter först. Fick ringa och beställa nytt. Jag blev bortglömd så jag fick ringa igen. Då löste sig det med nytt filter som kom efter några dagar. Jag har ännu inte fått någon adress dit jag skall skicka det felbeställda filtret. För övrigt är jag nöjd. /Inger Läs mer
    2020-07-27 SV / Alltomventilation.se svarar Inger H
    Tack för ert inlägg,
    Vid felbeställning kan de ta lite längre tid för ny leverans p.g.a. att vi då skall vända oss till en annan leverantör av filter. Men man får inte gömma bort kunden som jag gjorde, det har att göra med den mänskliga faktorn.
  • Thomas S

2020-07-03

Thomas S skrev om USV / Alltomventilation.se
    En ny Fläktmotor. Kompetent bemötande. Bra service. Lite sen med respons. Läs mer
    2020-07-03 SV / Alltomventilation.se svarar Thomas S
    Hej Thomas, tack för er beställning och inlägg på RECO. Beställning kom in torsdag den 11/6, kl.14.05, beställde er fläktmotor omg. med leveransdag måndag den 15 / 6 Helgen kom i mellan man får räkna med minst 3- 4 arbetsdagar till privatpersoner.
    Godset kan bli liggande någon dag på utlämningsställe p.g.a. att den skall aviseras kund. Vi själva har inget fraktsedelsnummer p.g.a. att materialet går från fabriken / tillverkare till kund. // trevlig helg önskar Urban Söder // USV AB
  • 2020-06-29

Lars-inge E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpt en takfläkt!
    Bra kontakt!
    Blev rätt produkt! Läs mer
    2020-06-29 SV / Alltomventilation.se svarar Lars-inge E
    Tack Lars-inge E, tack för ert införande välkommen åter.
  • 2020-06-28

Per-åka E skrev om USV / Alltomventilation.se
    köpt fläktkåpa,snabb och exakt leverans och bästa pris som jag hittat på nätet. Läs mer
    2020-06-29 SV / Alltomventilation.se svarar Per-åka E
    Tack Per- Åke E, tack för ert införande välkommen åter.
  • 2020-06-26

Folke L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket bra service, de ringde upp och vi diskuterade oss fram till bästa och billigaste lösningen.
    Rekommenderas. Läs mer
    2020-06-26 SV / Alltomventilation.se svarar Folke L
    Tack Folke L, för ert införande välkommen åter. Viktigt för vårt företag är att kunden alltid skall stå i centrum och att vi skall ta fram den bästa lösningen åt kunden.
  • 2020-06-21

Jan K skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte ventilationsaggregat
    Mötte ett jättebra engagemang
    Kan varmt rekommendera företaget Läs mer
    2020-06-22 SV / Alltomventilation.se svarar Jan K
    Tack Jan K, för ert införande välkommen åter
  • 2020-06-18

Per-erik N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpt värmeväxlare och aggregat för luftburen värme ACJ.
    Mycket kunnig och trevlig support Läs mer
    2020-06-18 SV / Alltomventilation.se svarar Per-erik N
    Bäste kund, tack för ert införande välkommen åter.
  • 2020-06-14

Ann-margrete N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpt ett ventilationsaggregat värmeåtervinning och utbyte av ett 38 år gammalt aggregat.
    Bra rekommendation och det stämde med leveransen. Bra produkt med bra servicetjänster.
    Allt fungerade som sagt Läs mer
    2020-06-15 SV / Alltomventilation.se svarar Ann-margrete N
    Bäste kund, tack för ert införande om vårt företag och service. Vår målsättning är att hjälpa våra kunder från start till mål, kunder skall alltid vara i centrum i vårt företag!
  • 2020-06-12

Joachim P skrev om USV / Alltomventilation.se
    En takfläkt.
    Blev bemött på ett proffsigt sätt med stort kunnande inom ämnet jag frågade om. Snabb leverans och till bra pris. Läs mer
    2020-06-12 SV / Alltomventilation.se svarar Joachim P
    Bäste kund, tack för ert införande om vårt företag och service!
  • 2020-06-11

Grzegorz K skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag har beställd motor till ventilation - snabbt svar (hade få frågor) och leverans. Motor passar och fungerar utmärkt. Rekommenderar! Läs mer
    2020-06-12 SV / Alltomventilation.se svarar Grzegorz K
    Tack för ert inlägg på Reco. Vår målsättning är att hjälpa våra kunder hela vägen till mål, för de mesta har vi lyckats men vi har också misslyckats av någon anledning, de kan vara många faktorer som då ligger som grund. Vår ehandel bygger på våra egna erfarenheter efter 23 år på marknaden inom ventilation och försäljning av produkter till marknadens kunder, privatpersoner och företag.
  • 2019-10-12

Bo S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Gogglade runt på nätet (hade små förhoppningar) efter att en motor R2E160-AS52-13 till mitt värmeåtervinningssystem gav upp efter att ha levererat i 24/7 i trettio år. Hittar ett antal länkar men beslutar mig för att kontakta Urban Söder, USV / Alltomventilation. Som privatperson blir man överraskad när någon som Urban lägger sig på samma nivå och ger goda råd och hjälp. Beställning, leverans och betalning fungerade hur bra som helst! Liten synpunkt, återkoppling via mail med kolli id så att man kan följa leveransen vore bra. Läs mer
    2019-10-13 SV / Alltomventilation.se svarar Bo S
    Hej Bo,
    tack för ert införande på Reco.
    När det gäller motorer samt några av våra leverantörer /tillverkare av fläktar får vi själva inga kolli id, enbart när en produkt har kommit på villovägar. Skickar ett mail till kunden när vi har utfört beställningen.//Med vänlig hälsning / Urban Söder
  • Reidar S

2019-10-05

Reidar S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Leverans och beskrivning korrekt. Priset var rätt. Läs mer
  • 2019-10-04

Karl J skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra service med stor förståelse för kundens fråga. Läs mer
    2019-10-04 SV / Alltomventilation.se svarar Karl J
    Bästa kund, tack för ert Reco svar. Välkommen åter, trevlig helg // urban

Andreas J skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte takfläkt, men kom på att jag beställt fel storlek. Inga problem skickade bara ett mail sedan var det löst Läs mer
    2019-10-04 SV / Alltomventilation.se svarar Andreas J
    Bästa kund, tack för ert Reco svar. Välkommen åter till USV AB // alltomventilation// Med vänlig hälsning / Urban Söder

Björn N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Det är svårt att hitta förbrukningsdelar via portalen. Tex filter F7 till Heru. Lyckades inte heller via sökfunktion.
    Skickade fråga om hur jag skulle beställa, med epost, där svaret tog ngn vecka. Gjorde därefter beställning enl svaret. Det fungerade.
    I denna och mina tidigare kontakter har epostkommunikationen tagit ganska lång tid före beställningar. Läs mer
    2019-10-03 SV / Alltomventilation.se svarar Björn N
    Bästa kund,
    Tack för ert införande ang. filterbeställning via mejl.
    Filter beställningen kan bli liggande p.g.a. vår arbetsbelastning filter kommer inte som prioriterad leverans, när vi har mycket att göra.
    Vår målsättning är att kunder skall beställa allt material via vår e-handel vilket de flesta kunder gör, kund som ringer in beställningen kan komma i kläm p.g.a. hög arbetsbelastning, bättre att skicka ett majl. Alla är välkomna viken väg ni än kommer!

Ian G skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpt en ACJ B luftvärmeaggregat för att ersätta den gamla som efter nästan 30år i tjänst hade gjort sitt.
    Det var mycket enkelt att beställa på hemsidan och hela processen från beställning till hemleverans var utan minsta problem.
    Jag skulle inte tveka till att använder mig av USV i fortsättningen om jag behöver något annat. Läs mer
    2019-10-03 SV / Alltomventilation.se svarar Ian G
    Bästa kund, tack för ert Reco svar. Välkommen åter till vårt företag!

Ralf B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Utmärkt service och engemang att leta rätt på den artickel som jag slkte eftet. Läs mer
    2019-10-03 SV / Alltomventilation.se svarar Ralf B
    Bästa kund, tack för ert Reco svar. Välkommen åter till vårt företag // Urban Söder
  • 2019-05-13

Anders B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Har beställt och betalat en takfläkt. Väntar ännu på leverans varför?? Varför får jag inte varan jag har beställt o betalat? Läs mer
    2019-05-14 SV / Alltomventilation.se svarar Anders B
    Hej Anders,
    Om det gäller er order 496 kom den in till oss den 2019-05-07, kl. 21.20 som var en tisdag. Er order / leverans lämnade fabriken den 9 maj. Den ligger som avisering med ert mobil nr som slutar på 282. Adressen är också ett C/0 Karina för att säkra leveransen. Om
    inte leveransen har kommit fram eller att ni inte har svarat på mobilen, då har förmodligen leveransen gått åter till transportbolaget.

Det är bra två parter ang. leveransen, mottagare kunden och transportfirman där något har gått fel. När leveransen har lämnat fabriken,
    då är frakten på väg till kund, därefter lämnar vi ett ok till Klarna för betalning. Utreder detta i morgon tisdag.

Återkommer idag tisdag ang.kundleveransen. Var i kontakt med DHL ang.utkörning / leverans till kund, leveransen låg på terminalen i Västberga i stället för att den skall levereras till närmaste beställda utlämningsställe. Fabriken har fyllt i fel ruta för avisering och utlämningsställe, därför hamnade godset på DHL:s terminal i Västberga. Har nu styrt om det hela att leveransen hamnar på rätt plats och med kundens mobil.nr, leveransen kommer i morgon onsdag till närmaste utlämningsställe!

Enligt ovan är inget vi kan styra över att våra leverantörer eller deras fraktbolag gör fel, det ställer till för alla parter, man skall göra sitt bästa för att hjälpa kunden, viktigt att kunder ringer mig om leveransen inte kommer fram i tid. Leveranser ut i landet kan det ta några dagar extra tid p.g.a. att fraktbolagen kör enbart vissa dagar i veckan!
  • 2019-05-13

Lorentz R skrev om USV / Alltomventilation.se
    Har köpt en takfläkt TKS400A.
    Har fått mycket bra support och övrig hjälp av Urban Söder, både vid val av fläkt och för installation av densamma. Läs mer
  • 2019-05-12

Rickard B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte reservdel till frånluftstakfläkt. Fick bra rådgivning till rätt del. Läs mer

Mathias E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Ringde för att förhöra mig om en frånluftsfläkt och fick all tänkbar hjälp med dimensionering, modellval, montagetips - ja allt!
    Köpte givetvis fläkten här och kommer att handla här igen! Läs mer

Folke E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Luftvärmepump
    Utmärkt bemötande
    Handlat tidigare med dem
    God service Läs mer

Hans S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Strulade med beställningen men företaget agerade snabbt och erbjöd snabb lösning. Läs mer
    2019-05-08 SV / Alltomventilation.se svarar Hans S
    Hej Hans,
    tack för ert inlägg.
    När vi får vår order skall den omg. handläggas, när flera ordrar kommer in då kan de ta någon dag extra p.g.a. att vi måste kontakta tillverkaren för kontroll av deras lagerstatus. Där kan de bli fel i orderläggning, vi själva kan också ha lämnat fel uppgifter. Produkter till privatpersoner skall alltid aviseras med ett tele.nr eller SMS till kunden. Här fungerar det inte till 100 % från våra leverantörer p.g.a. vilket avtal de har med transportbolaget. De som levererar till utlämningsställe där har vi minsta störning ang. leveranser.Tyngre gods skall alltid aviseras före utkörning, allt kan hända när varan har lämnat fabriken. Vi själva har stora problem med
    POST Nord, vi måste nu reka alla leveranser.

Leif M skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte en reservdel till fläkt. Fungerade bra med leverans Läs mer

Ulrik I skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpt ventilationsfilter.
    Beställt på nätet. Alltid snabbt o smidigt. Läs mer

Peter J skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte ersättningsfläktar till ett specifikt ventilationssystem.
    Trotts påpekande att det inte var samma fläktar så blev vi uppmanade att köpa dessa.

Efter installation så har luftutbytet i fastigheten blivit mycket sämre än innan.
    Vilket efter kontroll stämmer då de rekommenderade fläktarna är klenare än original installerade fläktar.
    Fläktar som är installerade tas inte i retur.

När vi informerade om detta fick vi bara tråkigt bemötande.
    Kommer inte rekommendera någon att handla från detta företaget Läs mer
    2019-05-08 SV / Alltomventilation.se svarar Peter J
    Hej Peter,
    tack för ert inlägg.
    Er fläktmotor var enligt era uppgifter på 77W och 2150 r/m.
    Motorn är kända av oss, den passar in på flera typer av aggregat.
    - Frågan var om vår motor enligt bifogad Pdf har motsvarande ert fläktmått, diameter av 140 mm Enligt ert svar var måttet den rätta
    - Vår motor har fast fläkt hjul 105 W – 1400 r / m / Er fläkt var enligt ert mail på 77 W och 2150 r/m
    - Effekten var högre på vår fläktmotor vilket kompensera ett något högre varvtal.
    - Levererad fläktmotor till kund skall vid ett tryck i systemet av 200 Pa ha ett flöde av 85 l/s ( 200 Pa är ett högt beräknat tryck ) Normal tryck för ett FTX system till villaägare är 100- 130 Pa ( 100 Pa motsvara 95 l/s ) effekten på 105 W klarar ett högre tryck!

- Orsaken till sämre ventilation / luftomsättning kan vara andra faktorer i Er ventilationsanläggning

- Vårt företag leverera motorer enligt ovan av den flesta storlekar och effekter, vi har haft få reklamationer av motorer. Kunder kan ha äldre aggregat som det inte finns reservdelar till valet är då att välja den motor som ligger närmast storlek och effekt. Vår rekommendation är då till kund att man byte ut båda motorerna!
  • 2019-01-02

Stig H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte en takfläkt och efter info om att den utgått ur sortimentet utan att få info om att den ersatts av en annan modell så tog jag beslutet att köpa 1 extra för att säkerställa att jag har en fläkt när nästa går sönder.
    Känns som en seriös firma med snabb leverans. Läs mer
  • 2018-12-20

Bo L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte två fläktar till min Rexovent som behagat att ge upp på mig efter bara 27 år. Fläktarna dök upp på några ögonblick, men det gjorde däremot inte fakturan. Efter drygt en vecka kontaktade jag USV och fick svaret att man hade lite för mycket att göra, så då var kundens behov viktigare än räkningen kunde jag läsa mellan raderna. Några dagar senare dök räkningen upp via Klarna och den betalades bums.
    Jodå... Jag är minst sagt nöjd. Läs mer
    2018-12-21 SV / Alltomventilation.se svarar Bo L
    Hej Bo,
    Tack för ert kundsvar.
    Kom väl ihåg ert telefonsamtal, trevligt samtal kring Er faktura. Kunder som beställer via mail eller telefon kan få vänta något längre på sin faktura p.g.a.min arbetsbelastning. Den består inte enbart av försäljning den omfattar projektering, problemlösningar för kunder samt adm. Kunder som har beställt produkterna med KLARNA som betalare, där går det snabbare efter att jag har godkänt leveransen i systemet.

God Jul & Gott Nytt År
    Önskar Urban Söder
    Välkommen åter
  • 2018-12-20

Syvonne H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Ny fläktmotor till Mini Master
    Utmärkt bemötande i telefon.
    Hitta ny fläktmotor samt leverans till dörren.UVS fixade det åt mej. Läs mer
    2018-12-20 SV / Alltomventilation.se svarar Syvonne H
    Hej igen Syvonne,
    Tack för ert införande ytterligare ett bevis på att våra frakter kommer farm till kund!

Välkommen åter och God Jul & Gott Nytt År önskar Urban
  • 2018-12-19

Andreas N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte en Fläktmotor via deras hemsida.
    Priset på fläkten var ok och själva köpet gick smidigt. Men frakten var hutlöst dyr dessutom så sker leveransen med företagspaket och Schenker. Det innebar att man inte kunde hämta på ett vanligt utlämningsställe eller någon hemkörning istället tvingades ta ledigt från arbetet för att hinna till Schenker godscentral som stänger 17:00.
    Köpet i sig var bra men ett stort minus för fraktpris och att man var tvungen ta ledigt från jobbet för att kunna hämta sitt paket. Läs mer
    2018-12-20 SV / Alltomventilation.se svarar Andreas N
    Hej Andreas N,
    Tack för ert införande ang. fraktleveransen!
    Det är förstagången sen vi började sälja på nätet som en kund kommer i kläm ang. transporten till bostadsort som i ert fall med Schenker. Alla leveranser skall aviseras till kund enligt vår order med ett SMS från Schenker, de kan också ringa kunden för att komma överens om dag för mottagande av beställd leverans. Om kund önskar utlämningsställe så kan han/ hon meddela oss detta. Våra leverantörer har olika kostnader för frakter, i ert fall är ordinarie fraktpris kr 312,50 inkl. moms. Alla våra kunder betalar endast kr 200 inkl. moms oberoende storlek på godset med undantag av Radonbrunn som är skrymmande last. // Välkommen åter & Trevlig helg önskar Urban Söder
  • Göran W

2018-12-18

Göran W skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag köpte en fläktmotor, Urban visste vad han pratade om, det enda jag saknade var en transportbekräftelse på Mail eller sms, annars topp. Läs mer
    2018-12-19 SV / Alltomventilation.se svarar Göran W
    Hej Göran,
    tack för er rekommendation, den är viktig för vårt företag och våra kunder.98 % av våra kunder beställer vi vår e-handel alla våra leveranser till privatpersoner skall aviseras av fraktbolaget eller utlämningsställe. Vid beställning har vi alltid noterat kundens mobilnummer på vår order för avisering,företag skall enbart aviseras efter önskemål. // God jul och Gott Nytt År // Urban Söder
  • 2018-10-01

Johan L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Beställde en ACJvärmepump. allt fungerade bra, dock så skulle DSV leverera den och fick tyvärr vänte lite väl länge på dom( dom hörde aldrig av sig om leverans).

Urban var snabb och svara på mail samt ringde upp och kontrollerade läget(härligt med omtanke) Läs mer
  • 2018-09-14

Bengt H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Fläktmotor
    Snabb leverans och rätt del
    allt utmärkt Läs mer
  • Igor S

2018-09-12

Igor S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte ett HERU 130 aggregat. Upplevde att företaget är ansvarsfullt och mycket engagerat v.g. helheten, till exempel spårandet av paketet i semestertider. Läs mer
  • 2018-09-11

Hans U skrev om USV / Alltomventilation.se
    Radonbrunn.
    Kundtjänsten mycket behjälplig.
    Jag blev inte besviken på någon.
    Föreslår gärna USV om någon frågar. Läs mer
  • 2018-09-11

Muhammad F skrev om USV / Alltomventilation.se
    Urban är mycket hjälpsam och förklarar bra på saker.
    Jag beställde 2 filter men fick 1 extra som bonus så är jag mycket glad för det.
    Tack Urban

Mvh,

Faizan Khan Läs mer
  • Michael W

2018-09-11

Michael W skrev om USV / Alltomventilation.se
    Beställde en ersättningsmotor till min takfläkt. Ringde innan och fick mycket bra information/hjälp och förslag på hur jag kunde lösa det. Snabb leverans, smidigt med Klarna betalning Läs mer
  • David L

2018-04-22

David L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Våran fläktmotor till ftx-systemet i huset gick sönder dagen innan julafton. Ringde Alltomventilation och fick hjälp vilken modell som passade just mitt system. Fläktmotor med tillbehör gick omgående med posten. Levererades under mellandagarna och jag installerade enkelt motorn dagen innan nyårsfesten. Tack USV! Läs mer
  • annika w

2018-04-21

annika w skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag köpte en spiskåpa på nätet och fick den levererad hem. Var nöjd med det. Läs mer
  • 2018-04-18

Kenneth S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Fått snabbt svar på fråga jag ställt angående en fläkt jag skulle köpa, tack!
    Relativt snabb leverans och mycket bra emballerad, kom fram i perfekt skick och sitter nu monterad och i drift! Läs mer
  • 2018-04-18

Jonny A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Frånluftsflänt innhandlad via telefon. Läs mer
  • 2017-12-07

Marita M skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpt en takfläkt. Beställde efter att ha mailat en fråga angående om det var rätt fläkt för oss. Fick svar efter ett par dagar med måttangivelser bl a. Beställde och betalade den 22/11. Har sedan inte fått någon bekräftelse eller något leveransdatum eller någonting. Vet alltså inte när vi kan förvänta oss vår fläkt som vi betalade för 2 veckor sedan Läs mer
    2017-12-07 SV / Alltomventilation.se svarar Marita M
    Marita beställde fläktmotorn den 22 /11, kl 21.58 enligt order nr 282
    Leverans med DHL den 24 / 11 två dagar efter beställning med telefonavisering för att DHL skall boka tid för utkörning, gäller alla privatpersoner. Enligt DHL var leveransen aviserad den 27/11, kund tacka ja för leverans den 5/12 mellan Kl. 9-11, ingen var på plats att
    ta emot leveransen kl. 0950. Utkörning till kundens postnr. enbart tisdagar med DHL. Upptäckte idag att det var ett fel i telefonavisering / leveransadressen från vår leverantör. Kontaktade DHL för att ta ny kontakt med kunden de har också skickat ett meddelande med post. Omständigheter med leveransen är något vi inte kan råda över, bara att beklaga att kunden kom i kläm och hoppas att det löser sig för vår kund.
  • 2017-11-30

Bertil B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket trevligt bemötande från företaget. Läs mer
  • 2017-11-29

Hans H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Personliga och serviceinriktad. Läs mer
  • 2017-11-28

Lucia T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Vi har köpt en fläktmotor SVF 9, som vi tyvärr ännu inte monterat, men vi har sedan 35 år en föregångare.
    Angående USV är vi endast positiva. Snabb leverans och när vi kontaktade dem angående fakturan, som ännu inte kommit, fick vi omedelbart svar, med kopia av fakturan. Läs mer
  • Leif O

2017-11-27

Leif O skrev om USV / Alltomventilation.se
    Helnöjd med leverans och aggregat, samt alla trevliga samtal med Urban. Har redan rekommenderat USV till flera som har HCJ-aggregat inom vårt område. Läs mer
    2017-11-28 SV / Alltomventilation.se svarar Leif O
    Tack Leif för ert svar,
    vårt företag har levererat ett luftvärmeaggregat som ersätter Bahco ACJ finns i två utförande med el batteri eller vattenbatteri. Marknaden har bara två tillverkare som ersätter ACJ aggregaten
    Leif O gillar detta
  • 2017-11-06

Jan S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra info och snabb leverans............. Läs mer
  • 2017-11-04

Tommy H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket bra bemötande och fläkten verkar till fungera som den ska. Läs mer
  • 2017-11-03

Daniel T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Tackar Urban för snabb leverans, 2dgr efter lagt order och betalning kom DHL och levererade.
    Fick snabbt svar på mailen samt trevligt bemötande på telefon.
    Har bara positiva erfarenheter om USV / Alltomventilation.se Läs mer
  • 2017-11-02

Björn M skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket personlig service fr.a. tack vare ägarens engagemang. På grund av ett misstag i adressangivelsen blev det fördröjning i leverans. Med ägarens hjälp kunde allt ordnas upp. Möjligen skulle man kunna anmärka på att det tydligare skulle framgå att leverans kommer direkt från tillverkaren och USV endast ombesörjer beställningen av varan. Läs mer
    2017-11-03 SV / Alltomventilation.se svarar Björn M
    USV inomhusmiljö AB har avtal med de största företagen i Sverige som levererar ventilationsmaterial till entreprenörer och företag. När det gäller beställning av filter till vissa äldre ventilationsaggregat måste vi vända oss till andra leverantörer / tillverkare av filter för att kunna leverera beställt material till våra kunder med bästa möjliga pris. Ingen leverans är 100 % säkert idag när leveranserna går via Post Nord !

Orrspelsvägen 15, 155 30 Nykvarn