Alla kategorier Ventilation Stockholms län Nykvarn USV / Alltomventilation.se

USV / Alltomventilation.se

Orrspelsvägen 15, 155 30 Nykvarn — Visa karta

Ventilationsföretaget har mer än 20 år i branschen!

Välkommen till USV / Alltomventilation.se, utgångspunkten för vår verksamhet är att det är viktigt för vår hälsa, produktivitet, komfort och ekonomi att inomhusluften är ren. För att uppnå detta krävs olika lösningar med ventilationsproblem enligt krav och normer. Så att föroreningarna som alstras inomhus försvinner. Ventialtionssystem behövs också för att byggnaden inte ska förstöras av exempelvis mögel eller fukt. Varmt välkommen att höra av dig till oss med frågor eller funderingar, vi hjälper dig gärna!

Läs vad 76 kunder tycker om USV / Alltomventilation.se

• 2019-01-02

Stig H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte en takfläkt och efter info om att den utgått ur sortimentet utan att få info om att den ersatts av en annan modell så tog jag beslutet att köpa 1 extra för att säkerställa att jag har en fläkt när nästa går sönder.
    Känns som en seriös firma med snabb leverans. Läs mer
  • 2018-12-20

Bo L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte två fläktar till min Rexovent som behagat att ge upp på mig efter bara 27 år. Fläktarna dök upp på några ögonblick, men det gjorde däremot inte fakturan. Efter drygt en vecka kontaktade jag USV och fick svaret att man hade lite för mycket att göra, så då var kundens behov viktigare än räkningen kunde jag läsa mellan raderna. Några dagar senare dök räkningen upp via Klarna och den betalades bums.
    Jodå... Jag är minst sagt nöjd. Läs mer
    2018-12-21 SV / Alltomventilation.se svarar Bo L
    Hej Bo,
    Tack för ert kundsvar.
    Kom väl ihåg ert telefonsamtal, trevligt samtal kring Er faktura. Kunder som beställer via mail eller telefon kan få vänta något längre på sin faktura p.g.a.min arbetsbelastning. Den består inte enbart av försäljning den omfattar projektering, problemlösningar för kunder samt adm. Kunder som har beställt produkterna med KLARNA som betalare, där går det snabbare efter att jag har godkänt leveransen i systemet.

God Jul & Gott Nytt År
    Önskar Urban Söder
    Välkommen åter
  • 2018-12-20

Syvonne H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Ny fläktmotor till Mini Master
    Utmärkt bemötande i telefon.
    Hitta ny fläktmotor samt leverans till dörren.UVS fixade det åt mej. Läs mer
    2018-12-20 SV / Alltomventilation.se svarar Syvonne H
    Hej igen Syvonne,
    Tack för ert införande ytterligare ett bevis på att våra frakter kommer farm till kund!

Välkommen åter och God Jul & Gott Nytt År önskar Urban
  • 2018-12-19

Andreas N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte en Fläktmotor via deras hemsida.
    Priset på fläkten var ok och själva köpet gick smidigt. Men frakten var hutlöst dyr dessutom så sker leveransen med företagspaket och Schenker. Det innebar att man inte kunde hämta på ett vanligt utlämningsställe eller någon hemkörning istället tvingades ta ledigt från arbetet för att hinna till Schenker godscentral som stänger 17:00.
    Köpet i sig var bra men ett stort minus för fraktpris och att man var tvungen ta ledigt från jobbet för att kunna hämta sitt paket. Läs mer
    2018-12-20 SV / Alltomventilation.se svarar Andreas N
    Hej Andreas N,
    Tack för ert införande ang. fraktleveransen!
    Det är förstagången sen vi började sälja på nätet som en kund kommer i kläm ang. transporten till bostadsort som i ert fall med Schenker. Alla leveranser skall aviseras till kund enligt vår order med ett SMS från Schenker, de kan också ringa kunden för att komma överens om dag för mottagande av beställd leverans. Om kund önskar utlämningsställe så kan han/ hon meddela oss detta. Våra leverantörer har olika kostnader för frakter, i ert fall är ordinarie fraktpris kr 312,50 inkl. moms. Alla våra kunder betalar endast kr 200 inkl. moms oberoende storlek på godset med undantag av Radonbrunn som är skrymmande last. // Välkommen åter & Trevlig helg önskar Urban Söder
  • Göran W

2018-12-18

Göran W skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag köpte en fläktmotor, Urban visste vad han pratade om, det enda jag saknade var en transportbekräftelse på Mail eller sms, annars topp. Läs mer
    2018-12-19 SV / Alltomventilation.se svarar Göran W
    Hej Göran,
    tack för er rekommendation, den är viktig för vårt företag och våra kunder.98 % av våra kunder beställer vi vår e-handel alla våra leveranser till privatpersoner skall aviseras av fraktbolaget eller utlämningsställe. Vid beställning har vi alltid noterat kundens mobilnummer på vår order för avisering,företag skall enbart aviseras efter önskemål. // God jul och Gott Nytt År // Urban Söder
  • 2018-10-01

Johan L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Beställde en ACJvärmepump. allt fungerade bra, dock så skulle DSV leverera den och fick tyvärr vänte lite väl länge på dom( dom hörde aldrig av sig om leverans).

Urban var snabb och svara på mail samt ringde upp och kontrollerade läget(härligt med omtanke) Läs mer
  • 2018-09-14

Bengt H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Fläktmotor
    Snabb leverans och rätt del
    allt utmärkt Läs mer
  • Igor S

2018-09-12

Igor S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte ett HERU 130 aggregat. Upplevde att företaget är ansvarsfullt och mycket engagerat v.g. helheten, till exempel spårandet av paketet i semestertider. Läs mer
  • 2018-09-11

Hans U skrev om USV / Alltomventilation.se
    Radonbrunn.
    Kundtjänsten mycket behjälplig.
    Jag blev inte besviken på någon.
    Föreslår gärna USV om någon frågar. Läs mer
  • 2018-09-11

Muhammad F skrev om USV / Alltomventilation.se
    Urban är mycket hjälpsam och förklarar bra på saker.
    Jag beställde 2 filter men fick 1 extra som bonus så är jag mycket glad för det.
    Tack Urban

Mvh,

Faizan Khan Läs mer
  • Michael W

2018-09-11

Michael W skrev om USV / Alltomventilation.se
    Beställde en ersättningsmotor till min takfläkt. Ringde innan och fick mycket bra information/hjälp och förslag på hur jag kunde lösa det. Snabb leverans, smidigt med Klarna betalning Läs mer
  • David L

2018-04-22

David L skrev om USV / Alltomventilation.se
    Våran fläktmotor till ftx-systemet i huset gick sönder dagen innan julafton. Ringde Alltomventilation och fick hjälp vilken modell som passade just mitt system. Fläktmotor med tillbehör gick omgående med posten. Levererades under mellandagarna och jag installerade enkelt motorn dagen innan nyårsfesten. Tack USV! Läs mer
  • 2018-04-21

annika w skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag köpte en spiskåpa på nätet och fick den levererad hem. Var nöjd med det. Läs mer
  • 2018-04-18

Kenneth S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Fått snabbt svar på fråga jag ställt angående en fläkt jag skulle köpa, tack!
    Relativt snabb leverans och mycket bra emballerad, kom fram i perfekt skick och sitter nu monterad och i drift! Läs mer
  • 2018-04-18

Jonny A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Frånluftsflänt innhandlad via telefon. Läs mer
  • 2017-12-07

Marita M skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpt en takfläkt. Beställde efter att ha mailat en fråga angående om det var rätt fläkt för oss. Fick svar efter ett par dagar med måttangivelser bl a. Beställde och betalade den 22/11. Har sedan inte fått någon bekräftelse eller något leveransdatum eller någonting. Vet alltså inte när vi kan förvänta oss vår fläkt som vi betalade för 2 veckor sedan Läs mer
    2017-12-07 SV / Alltomventilation.se svarar Marita M
    Marita beställde fläktmotorn den 22 /11, kl 21.58 enligt order nr 282
    Leverans med DHL den 24 / 11 två dagar efter beställning med telefonavisering för att DHL skall boka tid för utkörning, gäller alla privatpersoner. Enligt DHL var leveransen aviserad den 27/11, kund tacka ja för leverans den 5/12 mellan Kl. 9-11, ingen var på plats att
    ta emot leveransen kl. 0950. Utkörning till kundens postnr. enbart tisdagar med DHL. Upptäckte idag att det var ett fel i telefonavisering / leveransadressen från vår leverantör. Kontaktade DHL för att ta ny kontakt med kunden de har också skickat ett meddelande med post. Omständigheter med leveransen är något vi inte kan råda över, bara att beklaga att kunden kom i kläm och hoppas att det löser sig för vår kund.
  • 2017-11-30

Bertil B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket trevligt bemötande från företaget. Läs mer
  • 2017-11-29

Hans H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Personliga och serviceinriktad. Läs mer
  • 2017-11-28

Lucia T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Vi har köpt en fläktmotor SVF 9, som vi tyvärr ännu inte monterat, men vi har sedan 35 år en föregångare.
    Angående USV är vi endast positiva. Snabb leverans och när vi kontaktade dem angående fakturan, som ännu inte kommit, fick vi omedelbart svar, med kopia av fakturan. Läs mer
  • Leif O

2017-11-27

Leif O skrev om USV / Alltomventilation.se
    Helnöjd med leverans och aggregat, samt alla trevliga samtal med Urban. Har redan rekommenderat USV till flera som har HCJ-aggregat inom vårt område. Läs mer
    2017-11-28 SV / Alltomventilation.se svarar Leif O
    Tack Leif för ert svar,
    vårt företag har levererat ett luftvärmeaggregat som ersätter Bahco ACJ finns i två utförande med el batteri eller vattenbatteri. Marknaden har bara två tillverkare som ersätter ACJ aggregaten
    Leif O gillar detta
  • 2017-11-06

Jan S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra info och snabb leverans............. Läs mer
  • 2017-11-04

Tommy H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket bra bemötande och fläkten verkar till fungera som den ska. Läs mer
  • 2017-11-03

Daniel T skrev om USV / Alltomventilation.se
    Tackar Urban för snabb leverans, 2dgr efter lagt order och betalning kom DHL och levererade.
    Fick snabbt svar på mailen samt trevligt bemötande på telefon.
    Har bara positiva erfarenheter om USV / Alltomventilation.se Läs mer
  • 2017-11-02

Björn M skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket personlig service fr.a. tack vare ägarens engagemang. På grund av ett misstag i adressangivelsen blev det fördröjning i leverans. Med ägarens hjälp kunde allt ordnas upp. Möjligen skulle man kunna anmärka på att det tydligare skulle framgå att leverans kommer direkt från tillverkaren och USV endast ombesörjer beställningen av varan. Läs mer
    2017-11-03 SV / Alltomventilation.se svarar Björn M
    USV inomhusmiljö AB har avtal med de största företagen i Sverige som levererar ventilationsmaterial till entreprenörer och företag. När det gäller beställning av filter till vissa äldre ventilationsaggregat måste vi vända oss till andra leverantörer / tillverkare av filter för att kunna leverera beställt material till våra kunder med bästa möjliga pris. Ingen leverans är 100 % säkert idag när leveranserna går via Post Nord !

Lennart A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket trevligt bemötande, kan sin sak Läs mer

Prem H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag har köpt mina ventilationsfilter på USV/Alltomventilation.se sen dag ett och jag kommer att forsätta köpa mina filter från företaget.

Urban Söder har alltid ett supertrevligt bemötade och är hjälpsam vid eventuella frågor.

Jag får hjälp att köpa rätt produkter till ett billigt pris och får hem produkterna inom en vecka! Läs mer

Peter A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb svar och snabb leverans Läs mer
  • 2017-09-21

Gunnar A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Efter flera samtal m företaget köpte jag 2 st kanalfläktar. Fick sakkunnigt och vänligt bemötande hela tiden och leveransen gick mkt snabbt! Läs mer
  • Leif A

2017-09-14

Leif A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Beställde 2 st fläktar på nätet som fungerar bra.

Snabb leverans. Jag är jättenöjd

Leif Andersson Läs mer
  • 2017-09-11

Mattias G skrev om USV / Alltomventilation.se
    Fick bra hjälp via telefon att hitta rätt frånluftsfläktmotor. Takfläkmotorn var enkel att montera efter den information jag fick vid inköpet och fungerar fint. Läs mer
  • 2017-09-07

Jan R skrev om USV / Alltomventilation.se
    Utmärkt. Förstklassig service .
    Rekommenderar Läs mer
  • 2017-09-07

Kenneth H skrev om USV / Alltomventilation.se
    Mycket bra mottagning och hjälpsam han hade verkligen tid att förklara ☺Tack Läs mer
  • Peter P

2017-09-06

Peter P skrev om USV / Alltomventilation.se
    Trevligt bemötande från företaget som tog sig tid att ge bra råd i mitt specifika fall. Läs mer
  • 2017-09-05

Tacettin E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Det var perfekt bemötande jag var mycket nöjd har fått alla svar vad jag behövde har hittat rätt ventilation Läs mer
  • 2017-09-04

Micael B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Lite svårt att få kontakt med, men ett vänligt och proffsigt bemötande när vi fått kontakt. Läs mer
  • 2017-09-02

Katarina S skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag har köpt filter till vår ventilation. Beställde på hemsidan och fick leverans inom en vecka. Läs mer
  • 2017-09-02

Tore P skrev om USV / Alltomventilation.se
    beställde en ventilationsfläkt till mitt hus på nätet incl.levrans
    funkade hur bra som hälst !!! Läs mer
  • 2017-05-21

Åke N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb leverans och bra priser. Gav sig tid att diskutera hur ett fel som jag hade kunde åtgärdas. Läs mer
  • 2017-05-19

Oskar E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra service och tillgänglighet Läs mer
  • 2017-05-17

Christer J skrev om USV / Alltomventilation.se
    Köpte en reservutbytesfläktmotor SVAB SVF 9.
    Reservdelen levererades snabbt.
    Detta fäktaggregatet finns med två olika fläktmotorer och antal med anslutningskablar. 5 kablar på den gamla och 4 på den nya
    ringde USV och fick snabbt instruktioner hur jag skull koppla. Läs mer
  • 2017-05-17

Björn A skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra och snabba svar, förmånliga betalningsalternativ, rimlig prissättning. Bör jobba på sin hemsida, ffa sökfunktion och mobilanpassade sidan. Läs mer
  • 2017-04-08

Trajan P skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabba leveranser men dåligt att man inte kan skicka tillbaka varan Läs mer
    2017-04-08 SV / Alltomventilation.se svarar Trajan P
    Fläktmotorer är en reservdel, elektrisk utbytesmotor som kan ha skadats genom felkoppling- anslutning av kund. Installationen skall utföras av behörig elektriker, har inga möjligheter att kontrollera returmaterialet. Det framgår på vår e- handel att fläktmotorer inte kan återlämnas.
  • Sonny E

2017-03-27

Sonny E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Jag köpte en fläkt till min luftvärme till huset men beställde fel fläkt
    ringde till USV och fick hjälp med att få rätt fläkt allt ordnade sig på bästa sätt
    jag kommer att beställa igen av USV när jag behöver något i deras sortiment Läs mer
  • 2017-03-27

Erik B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Bra leverans, fick det vi beställde :) Läs mer
  • 2017-02-17

Andreas R skrev om USV / Alltomventilation.se
    Produkten skickades till fel adress och kom aldrig fram till mig. Dröjde nästan en månad innan jag fick tillbaka mina pengar eftersom den enda på företagen som kunde hjälpa mig var på semester. Läs mer
    2017-02-17 SV / Alltomventilation.se svarar Andreas R
    Andreas beställde en takfläkt TFSR den 7/12- 2016 vilken beställdes samma dag av oss från Systemair med leveransdatum den 8 /12 till kund. Leveransadress blev rätt men ort och post nr. blev fel ett misstag från någon av oss eller från leverantören vilket vi var ovetandes om. Vi tog själva semester från och med den 16/12- 30/12. Vi var utomlands när vi fick vetskapen om detta. Var i kontakt med Schenker och Systemair ang. fellevaransen, det drog ut på tiden. Kunden väntade inte in leveransen utan beställde fläkten från annan leverantör vilket vi fullt ut accepterade. Kunden har betalt fläkten med Kort så att vi behövde hans kontonummer för återbetalning. Det drog ut på tiden för återbetalning till kunden pga. att han inte återkom till oss med kontouppgifter. Det är tråkigt att en leverans kommer fel men det händer alla företag. Kunden hade ingen förstålse för detta. Vi kan bara beklaga att det har hänt och gör allt för att det inte händer igen.
  • 2017-01-30

Christer E skrev om USV / Alltomventilation.se
    Väldigt bra bemötande och hjälp med mitt val av återvinningsaggregat Läs mer
  • 2017-01-29

Jan Olof N skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb leverans och mycket bra service Läs mer
  • 2017-01-27

Jakob B skrev om USV / Alltomventilation.se
    Snabb och personlig kontakt både via mail och telefon, uppskattas! Läs mer
  • Hans C

2017-01-27

Hans C skrev om USV / Alltomventilation.se
    Spammare :-( förbannade idioter satans jävlar Läs mer
    2017-01-28 SV / Alltomventilation.se svarar Hans C
    Hans C,
    Tack för ert svar till Reco ang. ert påhopp om Spam!

Hans C är ingen av våra 2700 kunder!
    Marknadens alla datorer över hela värden får mer eller mindre Spam dygnet runt. I de flesta fall tas de bort med hjälp av Spamfilter, några följer med in i systemet. Om man gör skanning på djupet i hårddisken som utföras av en tekniker så upptäcker man att
    spam inte är det värsta man kan få in i sin dator utan betydlig skadligare besökande som hackers och virus.
    Eventuellt saknar du ett bra Spamfilter som skall skydda dig från obehagliga Spam.
    Vi själva har Spamfighter (vår hårddisk är också genomgången av tekniker) inget är 100 % i vår data- värd.
  • 2017-01-26

Emma W skrev om USV / Alltomventilation.se
    Funkade mkt bra. Fick punktligt det jag beställt. Inga problem. Har beställt av dem två gånger. Läs mer

Orrspelsvägen 15, 155 30 Nykvarn