uteprodukter.se

Ulf E

Vi köpte flaggstång 12 m Perfekt med hemleveransen av trevlig personal

Maria P
Skrev om uteprodukter.se

Köpte en flaggstång. Snabb leverans och helt enligt önskemål till ett riktigt bra pris.

Marie W

Svensk Kors flagga, snabb leverans

Martin B
Skrev om uteprodukter.se

Snabb leverans. Ej packat upp produkten men hel och bra packetering.

Lisbet L
Skrev om uteprodukter.se

Då jag ännu inte mottagit min beställda flaggstång avstår jag med en mer exakt bedömning.

Fredrik L
Skrev om uteprodukter.se

Bra info och leverans i tid Samt svar på de frågor jag hade

Bernt L

Flaggstångskula samt snöre Bra bemötande Snabb leverans

Lars-åke G
Skrev om uteprodukter.se

Vår beställning är inte levererad ännu,lämnar därför inget omdöme

Yvonne R
Skrev om uteprodukter.se

Vägbom. Positivt. Lång leveranstid (men det kanske berodde på semestrar)

Lars L
Skrev om uteprodukter.se

lätt att hitta och att beställare varan kom exat i tid

Gustav Å
Skrev om uteprodukter.se

Leverar inte till Gotland utan att man blir ruinerad

Lennart G

inköp av flagga,snabb leverans,

Siv K
Skrev om uteprodukter.se

Köpt en alldeles för smal spalje i föhållande till det jag ville ha.Så tänkte skicka åter men företaget fixade så jag inte behövde det. Verkligen förtroendeingivande och väldigt serviceminded.Tack för hjälpen. Jag återkommer.

Stig E
Skrev om uteprodukter.se

Brandstege. Bra info per tel om varan som kom på ngn dag.

Karin I
Skrev om uteprodukter.se

Jag kan inte svara varken bra eller dåligt då vi inte fått allt det som vi beställt ännu. En produkt av 3 har anlänt./mvh Karin W Ivarson Norrköpings pastorats förskolor 011-24 10 40

Louise B
Skrev om uteprodukter.se

Jag köpte 7 st svarta rabattkanter. . Allt fungerade som förväntat. Snabb leverans. Kan inte uttala mig om kvalitet då de precis är monterade. Jag kan tänka mig att handla mer hos er. Mvh Louise Bergdahl BRFÅdala 9:15 Lerum

Mikael D
Skrev om uteprodukter.se

Leveransen dök upp inom lovad tid,.

Helena W
Skrev om uteprodukter.se

Leveransen var över en vecka sen, vilket tyvärr drar ner det allmänna betyget

Arne C
Skrev om uteprodukter.se

Passade perfekt, tack för snabb leverans

Lars F

Har inte fått produkten än. Lång leveranstid. Bra bemötande

Patrik B
Skrev om uteprodukter.se

Bra produkter med snabb leverans.

Camilla E
Skrev om uteprodukter.se

Köpt flaggstång och flagga. Då jag ej ännu har fått produkten så kan jag inte ge något svar här ännu. Köpte på nätet så jag har inte pratat med någon.

Peter W
Skrev om uteprodukter.se

Jag beställde en 6 meters flaggstång som ersättning för våran 100 åriga gamla att monteras på balkongen på huset. Tackar för en mycket kunnig personal som kunde svara på det mesta. Flaggstången blev levererad på en vecks så mycket snabbt. Tyvärr några mindre repor/skavskador vid ankomsten men tror att det går att typ vaxa bort. Har ännu inte hunnit få upp stången men tror inte det kommer att vara svårt pga den låga vikten (endast 13 kilo ) Har tänkt att beställa ytterliggare en flaggstång den närmaste tiden. Tack Hälsningar Peter Wallin, Båstad

Per L
Skrev om uteprodukter.se

garagespegel Hade varit bra med ett sms när paketet kommit fram, nu fick jag bara mail och var nära att missa det.

Anita N
Skrev om uteprodukter.se

Köpte en spaljeè, tyvärr så blev det inte riktigt rätt för mig. Det var bara mitt eget fel, jag läste i cm i stället för mm så den blev ju inte tillräckligt bred. Allt annat gick ju bra kort lev. tid o.s.v. Jag hade stora förväntningar på den här spaljeén men som ni nog förstår så blev det inte så bra. Mitt tips till andra, läs mer noggrant på beskrivningarna. Mvh A

Margareta S
Skrev om uteprodukter.se

Köpte en flaggstång i aluminium på internet mycket nöjd 😌

Daphne D
Skrev om uteprodukter.se

Lång leveranstid av varan. Svårt att svara på en enkät innan produkten är levererat.

Jonny K
Skrev om uteprodukter.se

Jag köpte ett nät att sätta över vår hönsgård. Vi har haft så många besök utav Duvhök och Glada under våren. Jag beställde på nätet och leveransen gick utmärkt. Det som jag inte gillade var dock att Klarna gjorde en kreditansökan trots att jag valde direktbetaling. Jag ska inte betala via Klarna längre. Jag ska betala med kort direkt. Nätet verkar vara av god kvalite och vi är nöjda. Med vänlig hälsning Jonny

Sven-åke G
Skrev om uteprodukter.se

har beställt en flaggstång bra bemötande, inte fått varan levererad, kommer v 36.

Marianne D
Skrev om uteprodukter.se

Jag köpte en vimpel. Bra. Ville ha en vimpel i bra material och det fick jag! Bra vara till vettigt pris och snabb leverans.

Ola I
Skrev om uteprodukter.se

Köpte en flaggstång, hade lite frågor innan där jag snabbt fick svår. Lätt att ha att göra med.

Anna F
Skrev om uteprodukter.se

Snabb service och bra vara. Trevlig kundtjänst.

Joakim P
Skrev om uteprodukter.se

Köpte två nytillverkade 225l ektunnor gjorda med ett fantastiskt hantverk och gedigen kvalitet. Jag kan varmt rekommendera uteprodukter.se

Sven N
Skrev om uteprodukter.se

Jetport Flexi Park 305! Mycket bra för vår QuickSilver RIB-Båt!

Ann L
Skrev om uteprodukter.se

Snabb leverans på vissa köp. Beställde 3 artiklar, bl a papperskorg man har sopsäck i. Papperskorgarna kom för drygt 2 veckor sedan men tyvärr har inte sopsäckarna kommit än! Beställde även en vägspegel som kom nu iveckan. Känns onödigt att få en leverans per artikel man beställer.

Kristoffer H
Skrev om uteprodukter.se

Fantastisk köpupplevelse. Kundservice, leverans och hemsidan fungerade helt felfritt. Kan varmt rekommendera Uteprodukter till alla!

Eva L

Snyggt, lättmonterat, kostar mycket

Sune P
Skrev om uteprodukter.se

Vi har köpt en flaggstång via nätet och väntar nu på leverans. Bra info och tydlig beställningsrutin samt utmärkt bemötande för en muntlig kompletterande fråga! Så sammanfattning hittills lyder: Utmärkt!

Åke E
Skrev om uteprodukter.se

Jag tycker att sådana här enkäter ska skickas ut först när produkterna man köpt har levererats. Jag väntar på leverans av flaggstång som ska komma om ca 3 veckor. Sen kan jag tycka till.

Annicka G
Skrev om uteprodukter.se

Snabb och bra leverans , mycket trevligt bemötande på kundservice .

Stefan O
Skrev om uteprodukter.se

Varan motsvarade förväntningarna. Monterad på plats blev resultatet snyggt.

Nils-einar S
Skrev om uteprodukter.se

Snabb bra leverans av bra produkt

Henrik S
Skrev om uteprodukter.se

Otroligt nöjd med mitt köp från första kontakt. Fick möjlighet att önska leveransdatum för min bokhäck. Fantastiskt bra så jag kunde var ledig och få plantorna på plats så snabbt som möjligt. Väldigt trevlig kontakt när man ringde och fick även snabbt svar på mail. Plantorna levererades på utsatt datum. Fantastiskt fina plantor där alla plantor hade otroligt fint rotsystem och alla plantor mätte minst det utsatta måtte, vissa högre. Alla plantor klarade sig, även de som blev över och enbart grävdes ner tillfälligt i...

Sven S
Skrev om uteprodukter.se

Köpte mig en flaggstång med tillbehör. Den har ännu inte levererats men jag tror att allt kommer att vara ok och jag lyckas få upp flaggstången rakt och prydligt.

Kerstin Z
Skrev om uteprodukter.se

Köpte 2 soffor åt en kund. där leverans utlovades till den 16 juli och dom har inte kommit än fastän kunden har betalat. Personalen var trevlig. Jag förväntade mig att dom skulle hålla leveransdatum av sofforna eftersom kunden skulle ge bort dom i present den 26 juli. Lite besviken när kunden klagar på att presenten har uteblivit, dom fick ju gå tomhänta på kalaset. Tråkigt

Christer A
Skrev om uteprodukter.se

Det tog tre månader (tror jag) att få produkten (solcellsdriven liten fontän), kanske beroende på corona och svårigheter med transporter. Bemötandet bra. Fontänen fungerar. I det hela nöjd.

Niklas E
Skrev om uteprodukter.se

Köpte en flaggstångsknopp. Tog något fler dagar för leverans än utlovat.

Holger S
Skrev om uteprodukter.se

Beställde 2 st Svensk Vimpel via deras hemsida 8/7, fick orderbekräftelse via mejl 9/7 och några dagar senare fanns vimplarna att hämta på Postnords utlämningsställe. Det var första gången jag handlade av firman och är helt nöjd med servicen. Helt i linje vad man önskar sig.

Christina S
Skrev om uteprodukter.se

Jag köpte en vimpel som jag är nöjd med. Däremot är jag djupt besviken att jag blev tvungen att hämta den i en butik en bra bit bort där jag bor. På orderbekräftelsen stod min hemmaadress som leveransadress och det tycker jag de måste ändra på om man nu inte kan få sin vara till leveransadressen. Det är lite att luras.