Trafikskola Västra Götaland Göteborg Utgårds Trafikskola Handledarutbildning
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 61 kunder tycker om Handledarutbildning

• Bengt J skrev om Handledarutbildning en del av Utgårds Trafikskola
    Köpte enbart handledarutbildning, men kommet att skriva in min son på Utgårds Trafikskola.
    Har själv gått och utbildat mig och tagit mitt körkort där.
    Kan bara säga positiva saker om personalen på denna skola. Läs mer
  • Jan-erik A
    Jan-erik A skrev om Handledarutbildning en del av Utgårds Trafikskola
    Jag köpte en Handledarutbildning av Utgöras Trafikskola. Eftersom jag inte deltagit i en sådan tidigare hade jag egentligen inga förväntningar. Mina erfarenheter av utbildningen var positiva och jag tycker kursen var intressant. Bemötandet var positivt och kursledaren både informativ och underhållande. Skulle jag någon gång i framtiden gå en liknande kurs skulle jag inte tveka att välja Utgöras. Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Handledarutbildning en del av Utgårds Trafikskola
    Jag köpte en övningsskylt.
    Jag köpte även en handbok via nätet för 85 kr. Jag visste inte att man fick en bok på utbildningen.Jag fick därför 85 kr som de drog av när jag köpte övningsskylten till taket. Jag tyckte det var väldigt trevlig.
    Mycket trevlig personal, så därför väljer jag Utgårds trafikskola när min son ska ta körkort. Läs mer
  • Christopher B skrev om Handledarutbildning en del av Utgårds Trafikskola
    Själva utbildningen i sig känns onödig och överflödig. Läs mer
  • Elin S skrev om Handledarutbildning en del av Utgårds Trafikskola
    Var på en väl genomförd handledarutbildning. Med tydlig information som framfördes av en kompetent bilskollärare. Läs mer
  • Hampus L skrev om Handledarutbildning en del av Utgårds Trafikskola
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt och fick lära mig det jag utgick ifrån att jag skulle lära mig och lite till. Läs mer
  • Per G skrev om Handledarutbildning en del av Utgårds Trafikskola
    Handledarutbildningen var jättebra. Läs mer
  • Louise R skrev om Handledarutbildning en del av Utgårds Trafikskola
    Jag köpte en handledar/introduktionsutbildning för körkort på Utgårds trafikskola. Utbildningen gav bra information, personen som höll den var trevlig och genomförde utbildningen på ett intressant och lärorikt sätt. Jag tyckte företaget verkade bra, hade inte några speciella förväntningar innan men kände mig nöjd med att det ändå var trevligt att komma dit och att utbildningen var bra. Läs mer
  • Jonas O skrev om Handledarutbildning en del av Utgårds Trafikskola
    Handledare utbildning, har gått den kursen förut, då var det ett fruktansvärt sömnpiller, denna gång var det högst intressant och läraren var alldeles utmärkt, och kom med mycket aha upplevelser till mej som haft körkort i -30 år!

Mycket bra, rekommenderar gärna!
    Jonas Läs mer
    2018-10-22 Utgårds Trafikskola svarar Jonas O
    Tack för dem orden Jonas. Lycka till framöver.
    //Johan Wiberg
  • Petra W skrev om Handledarutbildning en del av Utgårds Trafikskola
    Jätte bra o intressant, både får oss vuxna o ungdomar. Många bra på tips Läs mer