Aktiv på Reco.se sedan 2016

• Amanda N
    Amanda N skrev om Moped en del av Utgårds Trafikskola

2018-06-13

AM Körkort

Utbildningen och kraven var svårare än ish förväntat mig och på så sätt var det annorlunda än mina förväntningar.

Jag är väldigt nöjd med utbildningen jag gått! Utgårds Trafikskola är väldigt trevliga och duktiga, så jag skulle ge dem 100% högsta betyg! Jag vill också komma tillbaka och göra mitt körkort där och jag rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Hugo D skrev om Moped en del av Utgårds Trafikskola

2017-09-29

Utbildningen var väldigt välorganiserad och tydlig. Läraren anpassade sig efter elevernas tidigare kunskaper och man lärde sig fort. Läs mer
  • Tobias N skrev om Moped en del av Utgårds Trafikskola

2017-08-14

Väldigt bra bemötande. Väldigt bra lärare som man kunde fråga istortsätt altt om. Iallafall när jag tog mitt am kort. Väldigt bra gällande uppkörning. Läs mer
  • Erik H skrev om Moped en del av Utgårds Trafikskola

2017-08-14

Utgårds trafikskola är en utmärkt trafikskola på väldigt många Sätt! Läs mer
  • Johan R skrev om Moped en del av Utgårds Trafikskola

2016-08-28

Mopeden var bra lite ringrostig men funkade bra PGO:n var bra men ludixen var dålig Läs mer
  • José P skrev om Moped en del av Utgårds Trafikskola

2016-08-18

Dom va najs att köra och väldigt bra anpassade för att lärar sig köra i trafik Läs mer
  • Oskar W skrev om Moped en del av Utgårds Trafikskola

2016-08-16

Bra att ha lektionerna en gång i veckan, man lär sig fortare än att ha allt på en dag Läs mer
  • Fabian B skrev om Moped en del av Utgårds Trafikskola

2016-05-19

Utgård har vart väldigt duktiga med att ha koll på sina elever tycker jag. Hjälpen jag fick av Britt och Johan hjälpte mig att klara teorin på första försöket. Jag kommer garanterat att ta mitt bilkörkort hos er! /Fabian Läs mer