Moped

8 omdömen om Moped

Amanda N

AM Körkort Utbildningen och kraven var svårare än ish förväntat mig och på så sätt var det annorlunda än mina förväntningar. Jag är väldigt nöjd med utbildningen jag gått! Utgårds Trafikskola är väldigt trevliga och duktiga, så jag skulle ge dem 100% högsta betyg! Jag vill också komma tillbaka och göra mitt körkort där och jag rekommenderar dem varmt.

Hugo D

Utbildningen var väldigt välorganiserad och tydlig. Läraren anpassade sig efter elevernas tidigare kunskaper och man lärde sig fort.

Tobias N

Väldigt bra bemötande. Väldigt bra lärare som man kunde fråga istortsätt altt om. Iallafall när jag tog mitt am kort. Väldigt bra gällande uppkörning.

Erik H

Utgårds trafikskola är en utmärkt trafikskola på väldigt många Sätt!

Johan R

Mopeden var bra lite ringrostig men funkade bra PGO:n var bra men ludixen var dålig

José P

Dom va najs att köra och väldigt bra anpassade för att lärar sig köra i trafik

Oskar W

Bra att ha lektionerna en gång i veckan, man lär sig fortare än att ha allt på en dag

Fabian B

Utgård har vart väldigt duktiga med att ha koll på sina elever tycker jag. Hjälpen jag fick av Britt och Johan hjälpte mig att klara teorin på första försöket. Jag kommer garanterat att ta mitt bilkörkort hos er! /Fabian