Dom kan aldrig göra rätt! Gång på gång på gång blir de fel, både paket och post hem.
Postnord
Omdömen totalt
Snittbetyg
468 omdömen om Postnord
illa bemött 40 minuter i telefon de lever inte upp till mina förväntningar eller sina förväntningar lovar högt och häller tunt ingen vet var godset är de lovar tre ggr på en vecka att köra ut detta gods men icke då trots att de har lovat utkörning mellan 16-22 varje gång och bekräftat detta till oss men inget händer ingen info om varför det inte körs ut Stoppat Försändelsen hålls på en distributionsterminal i väntan på det bokade leveransdatumet eller i väntan på en överenskommelse om leverans med mottagaren. vi har alltså blivit lovade tre ggr i en veckas tid men ingen info om vad som gäller
Jag bor nära postbox Snapphanevägen 76, 17714, men blir dirigerad till Snapphanevägen 229. Det blir sammanlagt 3 km fram och tillbaka med kryckor istället för 70 m.Det är 2:a gången det här händer. 😖🤬🤬🤬🤬 Tidigare har det fungerat okej. PostNord är det sämsta företaget någonsin. De använder förstås AI som inte klarar av sitt jobb. Jag vill ha återkoppling av ansvarig chef.
Jag skulle hämta min paket den 2025/11/18 men har väntat på paketet fortfarande.Tittar i appen, där står "gick inte att leverera ". Ringer kundtjänst, de kan inget göra och inte ge något besked om var paketet är så jag kan inte hämta paketet själv. Inte första gången detta händer. Jag har inte fått fortfarande min paket, jag vet inte vad kan jag göra och personal kan inte lösa problemet.
Sveriges sämsta företag dom skulle ju tjäna multum om dom skulle sparka alla värdelösa förare som åker runt och inte levererar det dom har betalt för. Betala för något man inte får ,nån borde stämma dom för bedrägeri Postnord är ett stort skämt DAGS OCH BYTA UT DOM TILL NÅGOT SOM FUNGERAR
Fick inte hemleverans, PostNord bilen körde förbi utan ens att stanna.Botten, första och sista försök att få något att få hemlevererad av PostNord. Maja.
Fattar inte hur svårt det ska vara att leverera paket. Av de senaste 10 leveranserna är jag nöjd med 2 av dem. Dåliga notiser, trasiga paket, fel leveransadress, paket lämnat ute i porten utan notis etc etc etc. Det är ett så bedrövligt företag på alla sätt och vis.
Må den som köpte in Postnords röststyrda telefonväxel bli våldtagen av en berusad kaktus! Det tar fem minuter av robottjat innan man äntligen kan bli kopplad till en människa, dvs hamna i 15 minuters kö innan man äntligen kommer till en människa. Man får sen ingen förklaring till att paketet inte rört sig på fem dagar, bara att "det är på väg".
Väntade hemleverans såg bilen från fönstret ut på gården föraren satt kvar i bilen han gick intebut för att leverera efter 2 minute åkte han så fick jag ett sms efter 1 minut att jag inte varit anträffbar utan paketbgickvtill ombud istället. LITA ALDRIG PÅ POSTNORD DOM HAR INGEN KOLL PÅ SIN PERSONAL SOM LJUGER Å FÅR KUNDEN ATT STÅ SOM SYNDABOCK.
Två personer och fyra kameror har väntat på paketet i fredags (i dag är det måndag). Tittar i appen, där står "gick inte att leverera ". Ringer kundtjänst, de kan inget göra och inte ge något besked om var paketet är så jag kan inte hämta paketet själv. Inte första gången detta händer.
Har fungerat bra på sistone. Leverans i tid, bra app och många ombud att välja bland.
otroligt inkompetent företag, jag bokar leverans till ett intevall. *efter* utsatta tiden får jag via appen att de inte kunnat leverera paketet! Det är andra försöket med samma paket, där jag suttit hemma och väntat. Tydligen har de infört en ny rutin... Om du bokar en hemkörning för ett visst tidsintervall, säg 10-15. Under den tiden *måste* du säkerställa att din telefon aldrig används annars riskerad du att inte få leverans! I mitt fall, chauffören påstås ha suttit i bilen utanför mitt hus (villa), ringt på min telefon (15.12) från ett okänt 08 nummer. Oturligt var jag i annat samtal och kunde inte svara. Istället för att ta sig ur bilen och ringa på dörren, ja jag vet det är 10-15 meter att gå... så väljer denne att lämna adressen utan utfört uppdrag! Jag är antagligen för obegåvad för att förstå att detta är ett självklart och naturligt sätt att utföra sin så kallade service. Trots upprepade löften från "kundtjänst" att någon ansvarig ska återkomma till mig så är det knäpptyst. Posten inte bara kräver att jag ska vara hemma, jag måste också ha en telefon som under den förmodade leveransdagen får riskeras att användas av mig. För råkar det vara upptaget när leveransen ska ske så resulterar det obönhörligen att jag måste utföra jobbet som jag betalat PostNord att göra... Dom är också så "generösa" att det går att boka en ny utkörning, som dom kan bjuda på (kostar tydligen 125) för att de ska få en chans att försöka göra rätt. Du ska alltså inte enbart vara upplåst ytterligare en dag, du ska känna att de är snälla som inte tar extrabetalt. Med andra ord, finns det alternativ, använd inte PostNord!
The customer service staffs should be trained how to communicate and support customers effectively, not only act like the stupid robots
Dålig service. Skulle ge 1 stjärna om det inte fanns Bring som är ännu sämre.
Detta företag fungerar bara inte, fel på fel på fel. Paket försvinner eller levereras till fel plats, gång efter gång. Innebär en massa merarbete och sena leveranser.
När skall ni sluta att ljuga om uteblivna leveranser och skylla på mottagaren Det har hänt mig tre gånger på två veckor
så missnöjd med postnord, jag skickar ofta paket för att det är billig men de tar sönder grejerna påvägen sen hittar de på om att den är inte väl för packat och att för packningen är inte tillräcklig stabil. varje gång dom lyckas hitta på ett svar för att inte ersätta sitt fel. jag kommer använda DHL skita i postnord istället
Helt värdelös chatbot som dom inte har försökt programmera till att vara en användbar kompanjon. Den vägrar låta en prata med en riktig människa med. Enda anledningen till att den finns är för att dom ska ha en snabb svarstid, men tjänsten i sig själv är värdelös (inte för att någon är förvånad).
Titel: Totalt respektlöst och oacceptabelt beteende från PostNords chaufför Jag hade beställt varor från Matsmart (värde ca 4000 kr) med hemleverans utan kvittens till dörren. Chauffören bröt mot reglerna och började banka hårt på min dörr flera gånger, trots att han inte ens skulle ringa på. När jag öppnade dörren sa han att paketen var tunga och att jag själv skulle bära dem upp till tredje våningen, och han sa det på ett förnedrande och otrevligt sätt. När jag påpekade att han ska leverera till dörren (som jag betalat för) blev han arg, kastade paketen uppför trappan och sparkade på dem! När jag öppnade kartongerna var allt sönder, krossat och värdelöst. Jag ringde PostNords kundservice direkt, men det är fortfarande ingen som tagit ansvar. Det här är den värsta leveransupplevelsen jag någonsin haft. PostNord visar noll respekt för kunder och deras chaufförers beteende är helt oacceptabelt. Jag kommer aldrig mer använda PostNord om inte detta hanteras professionellt.
Titel: Totalt respektlöst och oacceptabelt beteende från PostNords chaufför Jag hade beställt varor från Matsmart (värde ca 4000 kr) med hemleverans utan kvittens till dörren. Chauffören bröt mot reglerna och började banka hårt på min dörr flera gånger, trots att han inte ens skulle ringa på. När jag öppnade dörren sa han att paketen var tunga och att jag själv skulle bära dem upp till tredje våningen, och han sa det på ett förnedrande och otrevligt sätt. När jag påpekade att han ska leverera till dörren (som jag betalat för) blev han arg, kastade paketen uppför trappan och sparkade på dem! När jag öppnade kartongerna var allt sönder, krossat och värdelöst. Jag ringde PostNords kundservice direkt, men det är fortfarande ingen som tagit ansvar. Det här är den värsta leveransupplevelsen jag någonsin haft. PostNord visar noll respekt för kunder och deras chaufförers beteende är helt oacceptabelt. Jag kommer aldrig mer använda PostNord om inte detta hanteras professionellt.
Värdelöst företag som bara ljuger. Påstår att de försökt leverera ett paket utan att ens varit här. Välj annat företag när ni beställer saker.
Trevligt bemötande och snabb utlämning. Men kom igen, jag bor över en timme bort. Hade varit smidigare att gå köpa varan i butik än att få den "hemlevererad" på det här sättet.
Helt uselt företag .skickade ett smart watch till Tyskland genom postnord och varan försvann under leveransen och var i kontakt med Postnord mer än 3 måmader i slut fick jag en TYVÄRR och ingen ersättning för klockan . Skicka inte någonting genom postnord och lita inte på dem.
Vad är det för tomtar som jobbsr där?? Mitt brev har förvunnit sen 2 mån tillbaka lägg ner nässjöterminalen ….den fungerar inte
Paketleverans avviseras, endast på app, bara ett fåtal timmar innan försök till leverans. Sedan skickas paketet för upphämtning på andra sidan stan. Sedan krävs jag på en avgift för att få det skickat till upphämtning i mitt postnummersområde... Tredje PostNord paktet för mig i år - tredje gången de misslyckats med sitt uppdrag...
Bermuda triangeln på en brevterminal. Mitt paket försvann efter att den hamnade här på denna brevterminal.. Kanske stänga ner den??
Aldrig varit med om så dålig service i hela mitt liv. Ett paket som jag betalat för och det ska leveras till min hemadress. Skrivit flera ggr att chauffören får ringa mig eller scrolla fram mitt namn och ringa på vår porttelefon så öppnar jag. Chauffören har ej ansträngt sig och verkligen försökt få tag i mig då jag väntat på leverans. Ringt och chattat med företaget och det har inte varit lätt då det är telefonkö länge för att komma fram. Sååå otroligt dålig service och bemötande har jag aldrig sett.
Jag beställde ett paket som skulle komma till en POSTNORDS Paketbox på Rungatan 3 i Södertälje. Nu måste jag ladda ner en APP i min telefon får att få ut mitt paket. FAN TA ER! Jag vill inte ha några APPAR som drar minne och energi på min gamla telefon!!!, eller som nästlar sig in i mitt liv och ska lyssna på allt. Jag vill ha en kod som vanligt - Gör om och gör rätt. Om ni fortsätter med dumheterna kommer jag aldrig att använda era tjänster - då använder jag andra leverantörer eller så vägrar jag att köpa något på nätet överhuvud taget och använder bara fysiska affärer. Kan ni inte göra Surveys och kolla vad era kunder faktiskt vill ha? Det kan väl inte vara så svårt att göra som vanligt???
Sämsta! Skickade ett paket i söndags. Paketet ligger på Rosersberg Brevterminal 3 dagar nu. Fick svar från Kundtjänsten att "Det finns chans att paketet levereras" what??!
Slarvar bort brev paket , flertal gånger. Ingen ersättning.. Kriminellt företag. Som vanligt ett statligt intuitionen,. För att lura medborgarna.
Platser 50
Postnord AB - Solna
1.1 av 310 omdömenPostnord Sverige AB - Paketterminal Örebro
1.0 av 13 omdömenPostnord Sverige AB - Segeltorp Paketterminal
1.6 av 12 omdömenPostnord Sverige AB - Posten Veddesta
1.1 av 9 omdömenPostNord Företagscenter
1.1 av 8 omdömenPostnord Sverige AB - Rosersberg Postterminal
1.6 av 7 omdömenPostnord Sverige AB - Terminal Växjö
1.0 av 6 omdömenPostnord Sverige AB - Årsta Postterminal
1.7 av 6 omdömenPostnord Sverige AB - Posten Uppsala
1.2 av 5 omdömenPostnord Group AB
1.0 av 5 omdömenPostnord Sverige AB - Brevterminal Nässjö
1.0 av 4 omdömenPostnord Sverige AB - Posten Östermalm
2.0 av 4 omdömenPostNord Företag
1.3 av 4 omdömenPostnord Group AB
1.0 av 4 omdömenPostnord Sverige AB - Posten Mölndal Inkl Bbk1
1.0 av 3 omdömenPostnord Sverige AB - Kalmar Hub
1.3 av 3 omdömenPostnord Sverige AB - Logistik Luleå
1.7 av 3 omdömenPostnord Sverige AB - Logistik Landvetter
3.0 av 3 omdömenPostnord Sverige AB - Posten Mora
1.5 av 2 omdömenPostnord Sverige AB - Posten Hägersten
1.0 av 2 omdömenPostNord Bud
1.0 av 2 omdömenPostnord Sverige AB - Posten Pajala
1.0 av 2 omdömenPostnord Group AB
1.0 av 2 omdömenPostnord Sverige AB - Posten Hässleholm
1.0 av 2 omdömenPostnord Sverige AB - Malmö/Toftanäs Paketterminal
1.0 av 2 omdömen
Om dessa omdömen
För oss på Reco är riktig transparens viktigt. För att hjälpa dig att utvärdera Postnord har vi sammanställt vad vi vet om deras omdömen
Trovärdighet Låg
Trovärdighet baseras på hur stor andel av företagets kunder som tillfrågas att lämna ett omdöme och hur stor möjlighet Reco har att bekräfta kundrelationen.
Företaget har inte bekräftat sin företagssida eller samlat in några omdömen. Reco kan inte heller koppla omdömena till företagets faktiska kunder.
- Mycket Bra
- Bra
- Ok
- Låg