Vaccina AB
1.0 i betyg av av
2 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag2 omdömen om Vaccina AB
-
skrev om Vaccina AB
Inför resa med krav på Antigentest tidigast 48 h innan avgång. Köpte tjänsten av Vaccina Drottninggatan Sthlm. informerade om att Covid positiv för mer än 3 veckor sedan men enligt reglerna frisk och smittfri. Nu visade deras test ändå positivt och resan därmed omöjlig. Konsultation med deras läkare samt även Kry som har samma ägare. ” Nej inget går att göra åt detta”
Kontrollerar då med annan test klinik på Arlanda dagen efter, där de tydligt frågar om du haft Covid senaste månaden ? ”Ja” ok då skall testet tas i hals och under tungan kan finnas spår kvar i näsan lång tid efter sjukdom, som genererar positivt utslag.
TACK! för att det finns proffesionellt, uppdaterad och kompetent personal hos andra företag!
VACCINA är dessutom dåliga att ta hand om reklamation tar ej emot samtal samt villiga att medge inkompetens, BUU! -
-
skrev om Vaccina AB
På Vaccina’s hemsida står det att man har rätt till återbetalning av sina pengar sålänge man avbokar innan beslutad tid, jag gjorde detta, fick även beskedet om att mina 1500 kr skulle föras tillbaka till mitt konto av personalen på plats.
Nästan 1,5 vecka efter har jag inte fått tillbaka MINA pengar.
Skriver ett Mail till deras support, 24 timmar efter så är det fortfarande obesvarat, jag ringer då till deras växel. Men det är något fel på den för det tutar upptaget fast än dom ska ha ett kösystem, provar ringa dagen efter, signaler går fram men efter exakt 30 minuter på sekunden avbryts mitt samtal efter att någon annan ton börjar pipa, jag ringer upp igen, och exakt samma sak händer, efter 30 minuter avbryts samtalet efter dessa konstiga pipen trots att deras telefonväxel ska vara öppen, provar ringa en tredje gång, men då piper det upptaget.
Jag mailar IGEN, säger att dom får skärpa sig och föra tillbaka mina pengar, det har nu gått 3 dagar sen jag mailat dom första gången och det har gått en vecka sedan jag avbokade tiden.
så Vaccina betalar inte tillbaka mina pengar, svarar inte på mina Mail, samt att mitt nummer inte verkar gå fram, att det är exakt på sekunden efter 30 minuter tyder på att det är något fel på växeln enligt min telefonoperatör.
Anledningen till att jag avbokade var för dom nekade mig att göra mitt test för jag inte ville ta på mig en mask från deras lilla bord i lobbyn där en annan gubbe står och hostar när han tar en av deras masker från förpackningen.
Jag sa att jag förhåller mig till svensk lagstiftning gällande bruk av mask och inte era regler, när dom inte ens meddelat detta ”krav” på varken sms Mail eller något annat sätt innan min bokade tid.
Gå ni gärna till Vaccina, men avboka inte och tro ni ska få tillbaka era pengar bara för det står på deras hemsida.