Väddö Begravningsbyrå AB

Välkommen till Väddö Begravningsbyrå AB!

När en anhörig går bort kan sorgen kännas tung i bröstet, det praktiska inför en begravning kan kännas långt bort. Vi på Väddö Begravningsbyrå AB finns för att underlätta för dig som anhörig i en tung stund.

Tjänster: Begravning och allt som tillhör en begravning, gravstenar, blommor, bouppteckning, dödsannonser och mycket mer.

Med vår långa erfarenhet inom begravning, juridik och gravstenar tar vi hand om dig och dina anhöriga.

Läs vad 27 kunder tycker om Väddö Begravningsbyrå AB 2

2022-05-15 Verifierad kund
    Blev jättebra bemött. Bra service och bra återkoppling.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mycket bra och hjälpsamma!
    Ingen stress och och flexibla med tiden som vi skulle fräffas.
    Är mycket nöjd med begravningen.
    Tack Annika för ditt förtroende och tid för återkoppling. Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-04-30 Verifierad kund
    Lugnt och engagerat bemötande. Snabb med återkoppling kring frågor och hur vi ville ha det. Jag hade ingen förväntan då jag inte hade någon erfarenhet av att ordna begravning så fick en positiv upplevelse.
    Vi köpte kista, blomdekoration, handbuketter, catering för minnesstund , två annonser, försäkringsöversyn, minnesalbum.
    Tack Eva-lott för ert förtroende. Fint att vi fick bidra till ett vackert minne och en positiv upplevelse i en annars svår stund i livet. Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-04-26 Verifierad kund
    Begravning med allt vad det innebär
    Tack Mia för gott betyg. Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-04-25 Verifierad kund
    Bra och trevligt planeringsmöte endast fyra dagar efter min mammas bortgång.

Vid telefon- och mailkontakt tyckte jag däremot att känslan var kylig och lite karg.
    Tack Susanne för ditt svar!
    Gott att höra att ditt ärende hos oss blev till belåtenhet.
    Och att personligt möte hos oss blev ett positivt sådant.
    Ledsamt att höra att din upplevelse av förlängd kontakt via telefon och mejl ej fungerat lika väl.
    2022-04-16 Verifierad kund
    Trevligt och smidigt hanterat. Förväntningarna var väl att det skulle vara smidigt och med ett trevligt bemötande - vilket det var. Vi är väldigt nöjda.
    Tack Karin för ditt förtroende och fina omdöme. Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-04-12 Verifierad kund
    Mycket fint bemötande, och väldigt nöjda.
    Tack Ros-Marie för visat förtroende och fina ord i återkopplingen. Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-04-05 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig personal, bra bemötande samt hjälpsamma
    Tack Karen för att du tog dig tid och lämnade fin feedback. Väddö Begravningsbyrå AB
  • Bo Ö
    skrev om Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-03-11 Verifierad kund
    Helt bra hela vägen.
    Bra service och bra bemötande.
    Tack för fina ord. Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-03-11 Verifierad kund
    Mycket lungt och trevligt bemötande.
    Tack för visat förtroende och din tid för återkoppling. Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-03-10 Verifierad kund
    Lugn och saklig genomgång.
    Erbjöd bra valfrihet och förklarade bra vilka saker som man kan göra själv och vilka som de tycker var viktiga att andra bistår med .
    Vi fick bra hjälp med annons och planering samt blommor, vi valde att göra programkort och administrera catering själva via kontakter.
    Så bra att ni tillsammans med er handläggare hittade ett alternativ som passade just er! Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-03-05 Verifierad kund
    Allra bästa bemötande, fått den hjälp och information jag behövde. 🌹
    Vi tackar för ditt förtroende och och din återkoppling. Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-03-04 Verifierad kund
    Utmärkt service förväntningen överensstämde köpte tjänsten kista och blommor annons
    2022-03-02 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande.
    Jag har inte något att klaga på
    2022-03-02 Verifierad kund
    Ett proffsigt vänligt bemötande
    Tack för din återkoppling och uppskattade ord. Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-02-13 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig personal. Har haft mest kontakt med Helena, som skött allt med begravningen väldigt professionellt och bra, allt från blommor, kista och programkort.
    Har även haft kontakt med Carina, Helen och Lars som alla är väldigt duktiga och professionella. Kändes väldigt tryggt i sorgen. Bra omhändertagande av anhöriga.
    I ett ärende är alltid en person mottagare och handläggare. Men oftast är fler inblandade med olika uppdrag att genomföra. Tack för fina ord! Det värmer... Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-02-13 Verifierad kund
    Ett lungt och bra bemötande.

Jag viste innan med vad jag önskade för hjälp, och jag fick den.

Alla förberedelser och själva begravnings akten sköttes på ett fint, korrekt och diskret sätt, vilket gav ett fint minne.
    Vi är tacksamma för att fått bidra till ett fint minne, som ni får bära med er. Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-02-08 Verifierad kund
    Väddö begravningsbyrå hjälpte till under en svår period i livet. Snabb service och otroligt inkännande bemötande. Kan varmt rekommendera alla att ta kontakt med Väddö begravningsbyrå!
    Tack för de orden! Väddö Begravningsbyrå AB
    2022-02-03 Verifierad kund
    Vi är helt nöjda, trevligt bemötande.
    2022-02-03 Verifierad kund
    Jag fick ett väldigt fint och professionellt mottagande. Framför allt Carina var väldigt trevlig, lugn och strukturerad och gjorde verkligen sitt yttersta för att ordna en så bra begravning som möjligt.

På grund av pandemin blev det ändå väldigt krångligt och mycket som behövde ändras tätt inpå, det blev något rörigt men till slut en fin ceremoni.
    Trots rutiner kan omständigheter göra det annars vanliga till en utmaning.
    Vi gör vårt yttersta att lyssna in och tillmötesgå.
    Vad fint att slutligt resultat blev till belåtenhet.
    2022-02-02 Verifierad kund
    Ett proffsigt och familjärt bemötande.
    Anlitat Väddö begravningsbyrå vid tre olika tillfällen och är lika nöjd.
    2022-02-02 Verifierad kund
    Blev bemött väldigt bra och trevligt från första stund. Vi beställde kista och blommor som blev mycket bra och förtäring efteråt.
    2022-01-10 Verifierad kund
    Väddö begravningsbyrå och framförallt Carina har varit ett stort och ovärderligt stöd i samband med mammas begravning! Utmärkt bra hjälp med allt vi behövde och mer i samband med begravningen. Proffsigt, empatiskt, mycket flexibelt och bästa bemötande man kan tänka sig!
    Det har känts tryggt hela vägen och det blev en mycket fin begravning.
    /Lotta
    2021-12-31 Verifierad kund
    Mycket trevlig personal mjuka till sättet samt omtänksam. Är ej stressad
    2021-12-24 Verifierad kund
    Blir alltid Trevligt bemött!
    Snälla och Lugn personal stöder i allt inom svåra stunder.
    2021-12-24 Verifierad kund
    Helt underbara människor omtänksamma och förstående
    2021-12-22 Verifierad kund
    Personligt och familjärt bemötande då Byrån och vår familj är bekanta på orten. Relativt mycket korrespondens och telefon kontakter innan begravningen, men alltid trevligt och personligt. I samband med ett dödsfall är det mycket att ta hand om även i övrigt så totalen blir tidvis betungande.
    Jag vill ge ett omdöme så här efteråt som är mycket positivt och skulle troligen återigen be Väddö begravningsbyrå om hjälp vid närståendes bortgång.
    I möjligaste mån färdigställer vi ett begravningsärende i vårt möte med kunden på kontoret/ i telefonen.
    Det händer att återkoppling behöver ske. Kanske för att andra inblandade instanser ej finns att nå i stunden…
    Det glädjer oss att din känsla i vårt möte är familjär!
    Vi är ytterst seriösa i vårt arbete och i vårt förhållningssätt.
    Dock vill vi att empati och värme ska genomlysa i mötet.
    Tack för ditt deltagande och väl mött igen!