Vallentuna - Täby Begravningstjänst

Tellusvägen, 186 32 Vallentuna — Visa karta

4.8 i betyg av av 8 omdömen
Välkommen till Vallentuna - Täby Begravningstjänst!

Med över 20 år i branschen tar vi på ett tryggt och omhändertagande sätt hand om begravningen. Med personlig omtanke i första hand och att uppfylla dina önskemål i fokus finns vi här för dig. När en anhörig avlider är vi medvetna om att det är många frågor och funderingar som kommer upp. Vi på Vallentuna - Täby begravningstjänst hjälper dig med rådgivning och planering.

Behöver du hjälp med bouppteckning och juridik i samband med ett dödsbo så löser vi detta. Har du en viss typ av blommor som du vill beställa så finns professionell hjälp av florist att få.

Välkommen in till oss för en vidare konsultation och undrar du vad våra tidigare kunder tycker om oss så kan du läsa om detta här nedan.

Läs vad 8 kunder tycker om Vallentuna - Täby Begravningstjänst

• 2019-01-24

Kent A skrev om Vallentuna - Täby Begravningstjänst
    Jag har beställt svepning , kistläggning , transport och kremering .
    Tydlig offert.
    Trevligt bemötande. Läs mer
    Fondkistan Kandema
    4.6 / 5 i betyg — 44 omdömen
    Badge2020
    "* Begravning med musik * jag blev mycket bra bemött * Fondkistan överträffade mina förväntningar. Gav bra information, klarade sena mu"
  • 2018-11-26

Kenneth L skrev om Vallentuna - Täby Begravningstjänst
    Begravning av min fru.
    Jag blev bemött med empati och förståelse.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-09-26

Helene M skrev om Vallentuna - Täby Begravningstjänst
    Kan varmt rekommendera Leif & begravningsbyrån. Personligt & varmt bemötande. Det där lilla extra erbjöds i vår sorgliga situation med vår avlidna mor som skulle transporteras 30 mil. Fick ett sms om att hon var på väg att hämtas och bekräftelse när hon anlänt. Vår oro byttes mot trygghet när vi visste att hon var på plats i V-tuna igen. Leif hjälpte oss att få tillbaka Transportkostnaden som ersätts av försäkringsbolaget vilket vi inte hade en susning om. Tack för ert engagemang och proffessionalitet! Läs mer
    Grindstolpens Begravningsbyrå
    4.6 / 5 i betyg — 28 omdömen
    Badge2020
    "En fantastisk liten begravningsbyrå. Så omtänksam., proffsig och RÄTT I TIDEN. Jag rekommenderar den till alla. Deras råd och vägledning hjä"
  • 2018-09-19

Thomas F skrev om Vallentuna - Täby Begravningstjänst
    Begravning av vår mamma. Väldigt trevligt bemötande, förväntningar var att vår mamma skulle få en fin begravning.Skala ett till tio blir tio. Med vänlig hälsning, Thomas. Läs mer
  • 2018-08-04

Eva H skrev om Vallentuna - Täby Begravningstjänst
    Begravning,blommor,bra personal Läs mer
    2018-08-06 Leif E svarar Eva H
    Hej Eva,
    stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är tacksamma för ditt förtroende.
    Hälsningar
    Leif Eriksson och Heli Ekberg
    Wermdö/Nacka Begravningstjänst
    4.7 / 5 i betyg — 50 omdömen
    Badge2019
    "Vi hade begravning allt fungerade perfekt, vi är mycket nöjda."
  • 2018-08-04

Marie-Louise L skrev om Vallentuna - Täby Begravningstjänst
    Begravning av min far.
    Vid det bokade mötet blev vi vänligt bemötta. Kunde ringa och fråga vid senare tillfälle, fick bra service.
    Hade inga direkta förväntningar men allt sköttes på ett bra sätt. Läs mer
    2018-08-06 Leif E svarar Marie-Louise L
    Hej Marie-Louise.
    Tack för ditt omdöme om oss. Vi är naturligtvis tacksamma för att vi fick förtroendet att bistå dig i det praktiska.

Allt gott

Leif Eriksson
  • 2018-08-03

Farzaneh R skrev om Vallentuna - Täby Begravningstjänst
    Leif hjälpte oss m pappas begravning , han e så duktig på d han gör , täncker på allt , han e bäst 👌 Läs mer
    2018-08-06 Leif E svarar Farzaneh R
    Hej, Vi är så glada och tacksamma för att vi fick hjälpa Er. Allt gott
    Leif
    Fenix Begravning
    4.6 / 5 i betyg — 413 omdömen
    fiveYearsBadge
    "En mycket bra begravningsbyrå som tog hand allt och förklarade allt som behövdes. Mycket bra och trevligt bemötande, omtänksamma och profess"
  • 2018-08-01

Ingela W skrev om Vallentuna - Täby Begravningstjänst
    Begravning, väldigt värdigt, de var väldigt proffsiga, de levde upp till mina förväntningar med råge! Bästa stället för ett värdigt avslut ❤️ Läs mer
    2018-08-01 Leif E svarar Ingela W
    Hej Ingela, Stort tack för ditt omdöme om oss. Vi försöker leva upp till människors förväntan på oss. Och vi är oerhört tacksamma att vi gjord det för dig. Vi önskar dig allt gott i framtiden.
    Med vänliga hälsningar
    Leif Eriksson och Heli Ekberg