Vallentuna Begravningstjänst

Vallentuna Begravningstjänst

Vallentuna Begravningstjänst hjälper dig med allt som rör begravning. Vi har skapat personliga begravningar i över 30 år och vi formar vårt uppdrag helt utifrån dina önskemål. Välkommen till en varm och omtänksam begravningsbyrå! Vårt kontor finns på Tellusvägen i Vallentuna.

12 omdömen om Vallentuna Begravningstjänst

Sedan starten hos Reco 2018

Tommy K
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Bara bra riktiga proffs så vi kan verkligen rekommendera denna byrå

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Tommy Jag vill ta tillfället i akt för att uttrycka min innerliga tacksamhet för att du delade din upplevelse med oss på Vallentuna-Täby Begravningstjänst. Att höra att du upplevde oss som riktiga proffs och att du kan rekommendera vår byrå värmer verkligen våra hjärtan. Att få möjligheten att bistå dig och din familj i en sådan svår tid är en ära för oss. Vi strävar alltid efter att erbjuda den bästa möjliga servicen och att kunna vara till hjälp på ett professionellt sätt är en viktig del av vår vision. Din rekommendation...

Torbjörn B

Stort tack för ditt omdöme Torbjörn. Allt gott Erik Eriksson Ägare

Monica S
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Blev bemött bra Silvia var mycket trevlig och kunnig på det hon gör.Vi hade inte så mycket förväntningar men Silvia styrde upp det bra. Det som vi fick är vi mycket nöjda blev och blev väldigt glad över boken som sammanfattade hela begravningen.Kan nu sitta i lugn och ro och titta i den..Mvh Monica Stehn

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Monica, Jag vill börja med att uttrycka min innerliga tacksamhet för att du delade din upplevelse med oss på Vallentuna-Täby Begravningstjänst. Att höra att du blev väl bemött och att Silvia kunde guida er genom processen på ett så trevligt och kunnigt sätt värmer verkligen våra hjärtan. Vi strävar alltid efter att överträffa våra kunders förväntningar och det gläder oss att höra att Silvia kunde styra upp det så bra för er. Att ni är nöjda och glada över boken som sammanfattade hela begravningen gör oss extra glada,...

Cecilia L
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Tråkigt att säga att man är stamkund hos en begravningsbyrå, men efter att de har hjälpt oss vid tre begravningar så får nog så sägas vara fallet. Jag upplever de som prisvärda, lättillgängliga och professionella.

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Cecilia, tack för att du återkommer till oss. Vi är tacksamma att vi får förtroendet att hjälpa dig. Allt gott Erik Eriksson VD och grundare. 010-146 33 00

Kent A
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Jag har beställt svepning , kistläggning , transport och kremering . Tydlig offert. Trevligt bemötande.

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Tack så mycket för att du delade din upplevelse med oss på Vallentuna-Täby Begravningstjänst. Det gläder mig att höra att du upplevde vårt bemötande som trevligt och att vår offert var tydlig för dig. Att få möjligheten att bistå dig med svepning, kistläggning, transport och kremering är en ära för oss, och vi är glada att vi kunde göra denna svåra tid lite lättare för dig genom att erbjuda en tydlig och professionell service. Om det är något mer vi kan göra för dig eller om du har ytterligare frågor eller behov, tveka...

Kenneth L
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Begravning av min fru. Jag blev bemött med empati och förståelse. Jag är mycket nöjd.

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Tack så mycket för att du delade din upplevelse med oss på Vallentuna-Täby Begravningstjänst. Att höra att du blev bemött med empati och förståelse värmer verkligen våra hjärtan. Att få möjligheten att bistå dig i arrangemanget av din frus begravning är en ära för oss, och vi är glada att vi kunde göra denna svåra tid lite lättare för dig genom att erbjuda en empatisk och förstående service. Din nöjdhet betyder mycket för oss och vi är tacksamma för din tillit och ditt stöd. Om det är något mer vi kan göra för dig eller...

Helene M
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Kan varmt rekommendera Leif & begravningsbyrån. Personligt & varmt bemötande. Det där lilla extra erbjöds i vår sorgliga situation med vår avlidna mor som skulle transporteras 30 mil. Fick ett sms om att hon var på väg att hämtas och bekräftelse när hon anlänt. Vår oro byttes mot trygghet när vi visste att hon var på plats i V-tuna igen. Leif hjälpte oss att få tillbaka Transportkostnaden som ersätts av försäkringsbolaget vilket vi inte hade en susning om. Tack för ert engagemang och proffessionalitet!

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Helene, Jag hoppas att detta mejl når dig och din familj i en stund av eftertanke och lugn. Tack så mycket för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss på Vallentuna-Täby Begravningstjänst. Att höra att du upplevde vårt bemötande som personligt och varmt, och att vi kunde erbjuda det där lilla extra under er sorgliga situation, värmer verkligen våra hjärtan. Det är vår högsta prioritet att kunna erbjuda stöd och trygghet till våra kunder, och jag är glad att höra att Leif och vårt team kunde bidra till att...

Thomas F
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Begravning av vår mamma. Väldigt trevligt bemötande, förväntningar var att vår mamma skulle få en fin begravning.Skala ett till tio blir tio. Med vänlig hälsning, Thomas.

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Tack så mycket för att du delade din upplevelse med oss på Vallentuna-Täby Begravningstjänst. Att höra att ni upplevde vårt bemötande som väldigt trevligt och att er förväntan var att er mamma skulle få en fin begravning värmer verkligen våra hjärtan. Att få möjligheten att bistå er i arrangemanget av er mammas begravning är en ära för oss, och vi är tacksamma för att ni valde oss för att hedra hennes minne. Att ni ger oss betyget tio på er skala av förväntningar gläder oss mycket och är ett kvitto på att vi lyckades uppfylla...

Eva H

Begravning,blommor,bra personal

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Eva, stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är tacksamma för ditt förtroende. Hälsningar Leif Eriksson och Heli Ekberg

Marie-Louise L
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Begravning av min far. Vid det bokade mötet blev vi vänligt bemötta. Kunde ringa och fråga vid senare tillfälle, fick bra service. Hade inga direkta förväntningar men allt sköttes på ett bra sätt.

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Marie-Louise. Tack för ditt omdöme om oss. Vi är naturligtvis tacksamma för att vi fick förtroendet att bistå dig i det praktiska. Allt gott Leif Eriksson

Farzaneh R
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Leif hjälpte oss m pappas begravning , han e så duktig på d han gör , täncker på allt , han e bäst 👌

Hej, Vi är så glada och tacksamma för att vi fick hjälpa Er. Allt gott Leif

Ingela W
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Begravning, väldigt värdigt, de var väldigt proffsiga, de levde upp till mina förväntningar med råge! Bästa stället för ett värdigt avslut ❤️

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Ingela, Stort tack för ditt omdöme om oss. Vi försöker leva upp till människors förväntan på oss. Och vi är oerhört tacksamma att vi gjord det för dig. Vi önskar dig allt gott i framtiden. Med vänliga hälsningar Leif Eriksson och Heli Ekberg