Bygg

Bygg

36 omdömen om Bygg

Sedan starten hos Reco 2015
Kristoffer W

Bra helhetsupplevelse. Målade om två sovrum som de gjorde noggrant och slutresultatet blev bra. Byggde även ett räcke i trä på befintlig uteplats. Allt tog ca 2 veckor. De städade bra efter sig och hämtade upp allt överblivet material efter arbetet blev klart.

Ing-Marie P

Jag anlitade Vanadis Care för att bygga om min råa 40-tals källare till en trivsam bostadsyta. Hela källargolvet bilades upp och isolerades enligt gällande regler. Vattenburen värme lades in. All el och alla vattenledningar drogs om och bilades in i tak och väggar där det var möjligt. Gammal tvättstuga förvandlades till kombinerat badrum/tvättstuga och pannrum för ny bergvärmepump. Med den mycket fint gjorda plattsättningen upplevs nu rummet som ett spa. Gamla pannrummet med oljetank och oljepanna blev fint sovrum och garaget...

Olle L
Skrev om Bygg en del av Vanadis Care

Vanadis Bygg renoverade vår källare. DE har varit mycket professionella och måna om att kvaliteten ska vara hög. hellre bra än för fort. Diskussioner med dem har varit mycket bra, de är tillmötesgående och är måna om att kunden är nöjd. Det går inte alltid så fort som man hoppas, men slutresultatet är värt att vänta lite längre på. Det enda som skulle hindra mig från att helhjärtat rekommendera dem är att jag vill att de ska göra mer åt mig!

Catharina F

Jag har ett antal gånger renoverat i min lgenhet. Efter några undersökningar med vissa parametrar som är viktiga för mig så har jag ALLTID kommit fram till att VANADIS CARE BYGG Visat sig vara FRÄMST. Alla mina parametrar har uppfyllts. En para meter som mycket viktig är helhetsplanering och koncept som VANADIS har om Du vill. Dvs bestäm Du och VANADIS Hämtar. VANADIS kan hämta, använda och lämna tillbaka om något blev fel el inte passar. Det finns mycket positivt att säga om VANADIS CARE BYGG. Mycket vi inte rymmer...

Johan S
Skrev om Bygg en del av Vanadis Care

Väldigt duktiga och pragmatiska. Lätta att arbeta med. Kommer att använda dem igen vid behov.

Cornel A
Skrev om Bygg en del av Vanadis Care

Badrumsrenovering hemma hos mig. Mycket bra bemötande, bra pris, top hantverkare. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Vanadis.

Leif G
Skrev om Bygg en del av Vanadis Care

Vi har gjort en omfattande badrums renovering inklusive sovrum och byggt ett dressing room. Mycket bra bemötande i sålväl planering som genförande och ett gott slutresultat. Kan varmt rekommenderar Vandis som även hjälpte till med idéer vilket gav ett mycket bra resultat.

Svar från Bygg

Tack Leif för fina rekommendationer!

Simona S
Skrev om Bygg en del av Vanadis Care

Jag har anlitat VanadisCare för badrumsrenovering.Jag var mycket nöjd med deras jobb samt väl bemöt av deras personal . Stort tack för pålitlig och professionell hjälp! Vi är mycket nöjda Jag rekommenderar Vanadis Care.

Shokofen J
Skrev om Bygg en del av Vanadis Care

Vanadis Care har renoverat mitt badrum. Jag varmt rekommendera de . Bra utförare, bra kommunikation och bra priser!

Aria Z
Skrev om Bygg en del av Vanadis Care

Bra och seriöst. En totalrenovering utfördes av min lägenhet och samtliga moment var väl förberedda och hantverkarna på plats hade koll på vad de höll på med. Viktigast av allt var det bra ordning på deras verktyg och liknande. En annan viktig sak var att de respekterade mina grannar och minimerade klagomål på grund av borrande och andra jobbiga ljud och moment. Bra jobbat!