Bygg
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 33 kunder tycker om Bygg

• Catharina F
    Catharina F skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Jag har ett antal gånger renoverat i min lgenhet. Efter några undersökningar med vissa parametrar som är viktiga för mig så har jag ALLTID kommit fram till att VANADIS CARE BYGG
    Visat sig vara FRÄMST. Alla mina parametrar har uppfyllts. En para
    meter som mycket viktig är helhetsplanering och koncept som VANADIS har om Du vill. Dvs bestäm Du och VANADIS Hämtar. VANADIS kan hämta, använda och lämna tillbaka om något blev fel el inte passar.
    Det finns mycket positivt att säga om VANADIS CARE BYGG.
    Mycket vi inte rymmer på en sida
    Ärligt har jag aldrig upplevt något som helst problem som på något sätt skulle äventyrat deras kunskap och proffesionella utförande av de olika renoveringsarbeten som jag beställt och gjort via VANADIS CARE BYGG . Om någon undrar eller har frågor är det helt ok från min sida att via VANADIS CARE BYGG komma i kontakt med mig o ställa frågor. Min senaste beställning gjordes i början av oktober där vi under loppet av ca en vecka behövde att ett rum renoverades snabbt. Visade hur vi ville ha det ena dagen. Nästa dag inhandlades materialet och en vecka senare var ALLT klart och vi kunde använda det fina rummet. Alltsom gjordes blev så
    JÄTTEFINT. Läs mer
  • Johan S skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Väldigt duktiga och pragmatiska. Lätta att arbeta med. Kommer att använda dem igen vid behov. Läs mer
  • Cornel A skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Badrumsrenovering hemma hos mig. Mycket bra bemötande, bra pris, top hantverkare.
    Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Vanadis. Läs mer
  • Leif G skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Vi har gjort en omfattande badrums renovering inklusive sovrum och byggt ett dressing room. Mycket bra bemötande i sålväl planering som genförande och ett gott slutresultat.
    Kan varmt rekommenderar Vandis som även hjälpte till med idéer vilket gav ett mycket bra resultat. Läs mer
    2018-01-05 Vanadis Care svarar Leif G
    Tack Leif för fina rekommendationer!
  • Simona S
    Simona S skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Jag har anlitat VanadisCare för badrumsrenovering.Jag var mycket nöjd med deras jobb samt väl bemöt av deras personal .
    Stort tack för pålitlig och professionell hjälp! Vi är mycket nöjda
    Jag rekommenderar Vanadis Care. Läs mer
  • Shokofen J skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Vanadis Care har renoverat mitt badrum.
    Jag varmt rekommendera de . Bra utförare, bra kommunikation och bra priser! Läs mer
  • Aria Z skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Bra och seriöst. En totalrenovering utfördes av min lägenhet och samtliga moment var väl förberedda och hantverkarna på plats hade koll på vad de höll på med. Viktigast av allt var det bra ordning på deras verktyg och liknande. En annan viktig sak var att de respekterade mina grannar och minimerade klagomål på grund av borrande och andra jobbiga ljud och moment.

Bra jobbat! Läs mer
  • Daniel L skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Efter renovering har flera brister och mycket slarv upptäckts, t.ex. ofullständig läggning av golv och målning (trots beställning av genomgående arbete), löst eluttag, lös sockel, fönsterhandtag som är felvända, undermålig spackling m.m.

Vanadis har återkommit för att åtgärda enstaka brister, medan andra har de inte återkommit till mig om på tre månader trots flera kontaktförsök. Hörde av mig mitten på juni, fick svar i början på juli att det är stängt till mitten på augusti och har inte fått återkoppling efter senaste kontakten i början på september. Nu är vi snart inne i oktober.

Det är rena skräcken som kund. Läs mer
    Thomas P gillar detta
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Fick förtroende att montera och installera komplett kök åt oss. Allt gick planenligt och hantverkare och ledning var trevliga och tillmötesgående. De svarade på frågor och löste allt till vår belåtenhet. Gav en service utöver det vanliga och löste oväntade problem.

Bra pris och köket blev fantastiskt fint! Läs mer
  • Christin Z skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Mycket bra. Ordentligt arbete och väldigt trevliga och tillmötesgående. Läs mer
Bygg