4.1 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Bygg

• Anne W
    Anne W skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Anlitade Vanadis Bygg för en diskmaskinsinstallation och kan rekommendera dem. De kom på utsatt tid, och gjorde jobbet både när det gäller att plocka ut skåp samt koppla på vatten och el. En av killarna kom enkom förbi och lämnade nyckeln nu på kvällen, +-poäng!
  • Martin W
    Martin W skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Började dåligt, men utvecklade sig bra. En miss bolaget gjorde var att dem hade en utsett en byggledare (Kalle) som var omöjlig att nå och inte var på plats när en av deras yngre förmågor skulle bila golv i badrummet, vilket gjorde att han olyckligt nog kapade en elementledning, vilket medförde massa extra jobb, tid och reparationer (bolaget stod givetvis för dessa dock) Därefter tog ägaren själv, Mariana Radu över jobbledarrollen. Hon var mkt mer professionell, svarade alltid i telefon och dök alltid upp när det behövdes/efterfrågades och översåg att det gick rätt till. Deras kakelsättare gjorde ett fenomenalt jobb. Raka linjer och ordentligt gjort. Efter den olyckliga missen och tidsspillet i början är jag på det hela taget nöjd med resultatet. OBS se till att Mariana själv överser eller är er kontaktperson under arbetet, ej typen som heter Kalle!
  • Maryam D
    Maryam D skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Bra bemötande, alltid tillgänglig och behjälplig.
  • Jan P
    Jan P skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Hjärtligt och stort tack till Katalin, Nico, Ion and his brother for the splendid work they did when building at my home this week. Very good work !!!
    Jan Påhlsson
  • Curth Z
    Curth Z skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Bra bemötande o fint utfört jobb o dessutom på överenskommen tid. Kan det bli bättre?
  • Dinesh N
    Dinesh N skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Vanadis Bygg är snabba, noggranna, trevliga att ha att göra med och de har duktiga hantverkare.
  • Peter E
    Peter E skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Initialt proffesionellt bemötande och offert. Sedan dock inte den kompetens som krävs för att genomföra jobbet
    Ingen ansvarig kommer och kontrollerar utan man får hela tiden tjata.
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Kanon bemötande av personal, mycket trevliga och proffsiga. Dock tog de egna beslut ibland som de glömde att meddela och detta gjord att jag fick betala en extra summa för byggmaterial och visionen stämde då inte överrens med vad slutprodukten blev. Tycker att de borde ringa eller invänta kundens besked om de går utanför överrenskommelse. Trots det var det bra och rekommenderar dem.
  • Eugene T
    Eugene T skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Uppdraget är gjort med ett bra kvalite,bra kommunikation med ledningen, snabbt och noggrant gjort.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Vanadis Bygg har varit mycket proffsiga. Bolaget har i mitt fall renoverat kök, badrum samt sovrum. De är mycket noggranna samt leverar mycket hög kvalité, de håller tidsplanerna och är allmänt mycket trevliga att ha att göra med.
    Kan varmt rekommendera detta bolag.
  • Farid x
    Farid x skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Renovering av badrummet. Vid montering av fönstret i badrummet begick Vanadis några fel som ledde till omfattande vattenskador efter några månader. Vanadis instämde med att göra om renoveringen och ta bort skadorna utan extra kostnad, men det förekom onödiga och oberättigade fördröjningar i arbetet. Dessutom uppstod vissa diskrepanser mellan beloppet som Vanadis krävde för materialkostnad och det faktiska materialet som blivit inköpt och monterat. Renoveringen i vardagsrummet gick dock tillfredställande.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Bra slutresultat men inte friktionsfritt. Superduktiga hantverkare som gör precis vad du vill och om du kan engelska är det inget större problem med kummunikationen. Problemet är den obefintliga projektledningen,vi blev tilldelad en projektledare som vi hade genomgång med och skrev instruktioner till, det ständiga svaret när vi hade synpunkter va "själklart gör vi så" även när det va uppenbart att något annat gjorts. Resultatet va att vi som kunder fick ha genomgång med hantverkarna. Samtliga på företaget har god atityd, det kombinerat med bra slutresultat gör att jag rekomenderar dem.
  • Hassan A
    Hassan A skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Köks och badrumsrenovering,
    bra bemötande, snabb service.dock inte så bra på vvs.
  • Helena L
    Helena L skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Noggranna duktiga kan klart rekommendera dom
  • Johan E
    Johan E skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Mycket nöjd med Vanadis Bygg! Flexibla,duktiga och rimliga priser.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Har anlitat Vanadis för två projekt, kök och toalett. Genomförandet och kvalitén på arbetet är mycket bra men tidsplan har inte hållit samt har det alltid blivit lite dyrare än vad som överenskommit. Men jag ska poängtera att det till slut blivit billigare än de andra som lämnat offert.

Positivt:

Språk/kommunikation
    Tidsplan
  • Rolf M
    Rolf M skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    målning av tak och väggar i sovrum.kök.hall och vardagsrum samt nytt golv i sovrummet.
    Bra jobb och dom jobbade även midsommarhelg för att hinnaq klart i tid.
  • Magdalena Ö
    Magdalena Ö skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Efter att ha anlitat Vanadis bygg för kunders räkning i mitt arbete som fastighetsmäklare anlitade jag företaget för min privata badrumsrenovering. Jag blev mycket nöjd, arbetet flöt smidigt och snabbt och resultatet uppfyllde mina förväntningar.

Magdalena Örtegren
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Fungerade mycket bra. Punktligt o bra hantverkare
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Renovering av tre rum. Mycket bra bemötande.

Starrängsringen 63, 115 50 Stockholm