Flytt

50 omdömen om Flytt

Sedan starten hos Reco 2012
Ewa G
Skrev om Flytt en del av Vanadis Care

Jag har anlitat de för flytt och städ 2015. Jag var nöjd med resultatet, hjälpsamma killar som flyttade och bra flyttstädning. Jag kommer att anlita dem igen för både flytt, städ och packhjälp under 2017.

Eva B
Skrev om Flytt en del av Vanadis Care

Jag beställde både flytt o flyttstädhjälp. Jag är supernöjd o kan verkligen rekommendera detta företag. Killarna som flyttade var helt otroligt hjälpsamma o pålitliga. flyttstäd var jag också supernöjd med.

Mikael A
Skrev om Flytt en del av Vanadis Care

Fantastiskt bra flyttstädning - ger allra högsta rekommendationer!

Camilla B
Skrev om Flytt en del av Vanadis Care

Flytthjälp med nedpackning o transport

Anna O
Skrev om Flytt en del av Vanadis Care

Bokade flytthjälp med vanadis care då offerten vi fick var prisvärd och kändes seriös. Jag var uppriktigt sagt lite nervös då det är första gången vi tagit hjälp med flytt. Min oro var dock helt obefogad. Vi fick hjälp av två supertrevliga flyttkillar som trots att de inte kunde svenska var väldigt måna om att de förstod exakt hur vi ville ha det. De var extremt försiktiga med våra saker och ingenting gick sönder eller blev skadat. Vi är helnöjda med vår flytt och kommer absolut anlita vanadis care igen när vi flyttar nästa gång!

Johanna R
Skrev om Flytt en del av Vanadis Care

Riktigt bra o trevliga kollar som flyttade för oss!

Maria H
Skrev om Flytt en del av Vanadis Care

Jag anlitade Vanadis Care för att flytta mina saker från en adress till ett förråd. Dom två killarna som kom var både trevliga, snabba, noggranna. Jag är mycket nöjd och kommer att varmt rekommendera dom till andra.

Sabina S
Skrev om Flytt en del av Vanadis Care

Långsamma och otrevliga tre möbler gick sönder vid flytt

Svar från Flytt

Hej Sabina, VanadisCare AB beklagar att förfarandet ej levde upp till förväntan. Till sanningen hör dock att den överenskomna starttiden (8:00) fick senareläggas då Ni vid 8-tiden sov (!!) i er säng och bad om att få skjuta upp starten till kl. 12:00. Detta förstås utan att på något vis ha varslat oss i förväg. Utan att skäligt nog avsäga sig entreprenaden och debitera er för denna nonsens agerade VanadisCare AB galant nog och utan att säga ett enda ord la om schemat och senarelade starten till 12:00. Lite bakgrundsinfo...

Erika H
Skrev om Flytt en del av Vanadis Care

Vi flyttade från en lägenhet inne i stan ut till hus i förorten. Jag tycker att flytten på det hela taget gick bra även om det någon gång kändes lite oorganiserat. Men kan klart rekommendera flyttfirman.

Jacob B
Skrev om Flytt en del av Vanadis Care

Mycket bra firma! Snabba, duktiga och hjälpsamma killar. Flytten gick som på räls!