Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Våningen & Villan Malmö

Våningen & Villan Malmö

Mariedalsvägen 45, 217 45 Malmö — Visa karta

Våningen & Villan är idag en av de ledande mäklarföretagen i sydöstra Skåne och sedan starten 1998 har vi även expanderat till Norrköping, Nyköping och Stockholm. Med erfarenhet och kompetens hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till en bästa, en strävan som får våra kunder att återkomma gång på gång.

Vår affärsmodell bygger på mervärden och med hjälp av dessa skräddarsyr vi din affär efter dina behov och önskemål. Därigenom kan vi se till att din bostad blir såld till bästa pris för bästa möjliga arvode. Dessutom gör vi säljprocessen så enkel och bekymmersfri som möjligt.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer!

Läs vad 753 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö

• 2019-07-19

Håkan R skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålde en etta i Malmö. Lisa tog ansvar för hela processen, hade bra och ärliga rekommendationer för vid viktiga beslut och var alltid tillgänglig med snabb kommunikation Läs mer
  • 2019-07-11

Haris B skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Hej,

Madeleine hjälpte mig med att köpa min första bostad. en 2a på Sallerupsvägen. jag fick väldig bra och professionellt bemötande, samt att Madeleine var mycket tydlig med informationen och svarade på alla frågor vi hade att ställa. Hela processen från visning till köpet gick väldigt smidigt och enkelt. Skulle rekommendera Madeleine att ha som mäklare. Läs mer
  • 2019-07-10

Jeanette L skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi är så nöjda! Är verkligen där för kunden-proffsig-löpande uppdatering - kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-01

Khaled H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Super trevlig och väldigt professionell mäklare! Läs mer
  • 2019-06-27

Boel P skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Madeleine sålde min tvåa på Ellstorp och har funnits där på ett fantastiskt sätt, hela vägen. Tillgänglig, vänlig, tydlig och hon har mitt fulla förtroende! Skulle jag sälja på Ellstorp igen skulle det vara en självklarhet att anlita henne på nytt. Det var uppenbart att hon säljer mycket i området och tre dagar efter att jag bestämt mig för att sälja sålde vi lägenheten över utgångspris till kunder hon hade kontakt med sedan innan. SÅ nöjd! Läs mer
  • 2019-06-23

Moa O skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Madeleine var mycket hjälpsam och professionell! Hon hjälpte oss med köpet av vår allra första lägenhet och bemötte oss som unga förstaköpare på ett mycket bra sätt. Vi uppskattade hennes engagemang och speciellt att hon gav oss möjligheten att komma in på bostadsmarknaden! Vi hade letat efter bostad ett bra tag och förväntade oss inte ,utefter våra erfarenheter, ett så snabbt och smidigt köp. Tack! / Moa och Erik Läs mer
  • Ewa Annette A

2019-06-17

Ewa Annette A skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt min bostadsrätt på Ellstorp. Mäklare Madelaine Jansson proffsig från början till slut. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-06-12

Silvija M skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Bra, professionell och återkopplar ofta så man vet vad som händer! Läs mer
  • Ingela B

2019-06-12

Ingela B skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har sålt ett bostadsrättsradhus. Madeleine Jansson var en mycket lyhörd och kompetent mäklare som återkopplade kontinuerligt på ett bra sätt. Smidig och positiv i sitt agerande. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-06-03

Kevin L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Hade Nina som mäklare när jag köpte en bostadsrätt i Borgmästaregården, Malmö. Nina var trevlig, tillgänglig och uppdaterade med information regelbundet. Jag fick ett bra bemötande av Nina och jag var nöjd med upplevelsen.
    Jag kan rekommendera henne till andra! Läs mer
  • 2019-05-29

Nazenin P skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt min bostad
    Jätte fint bemötande och hon var ofta tillgänglig via telefon/sms
    Bra och välkomnande bemötande Läs mer
  • 2019-05-29

Anne-Bell L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina gjorde ett toppenjobb i att rådgiva oss i vilka beslut att ta. Hon var driven och taggad så som en säljare bör men har även realisem man vill se som säljare, så att man gör det som behövs för att faktiskt få den såld. Alltid proffsig och också väldigt trevlig, kan tänka mig att hon får folk att känna sig bekväma och välkommna på en visning. Lägenheten, en 2,5 a, såldes för rekord i området! Läs mer
  • 2019-05-28

Anna Å skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Väldigt hjälpsam och kommer alltid tillbaka snabbt med svar. Hög service och stort förtroende. Läs mer

Lena J skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina var väldigt professionell och trevlig. Kommunikationen var lätt och försäljningen gick både snabbt och smidigt och långt över förväntan. Vi kan varmt rekommendera Nina Ollhage. Läs mer

Andre R skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Allt mycket bra. Bra bemött och väl informerad. Gick smidigt och utan några problem. Läs mer

Maria F skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har sålt en tvåa på Ellstorp i Malmö och samtidigt köpt en tvåa på Nämdemansgården i Staffanstorp av Nina.

Nina är mycket professionell, kompetent och mycket engagerad. Rekommenderar alla i min bekantskap att använda Nina Ollhage som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-24

Linn Ö skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Vänligt och respektfullt bemötande. Hjälpsam. Kändes mån om både köpare och säljare. Läs mer
  • Sofia P

2019-05-22

Sofia P skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Fick kontakt med Madde för en värdering. Det kändes bra, och jag tog kontakt på nytt ca 1 år senare för styling och foto. Madde hörde av sig hela tiden och kollade hur vårt letande gick. När det väl var dags att sälja gick allt smidigt. Tidsplanen var tydlig och Madeleine kändes nära hela tiden.

En ganska strulig och trög budgivning men jag tyckte Madeleine hanterade det bra och hade mitt bästa för ögonen. Läs mer
  • 2019-05-14

Therese P skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt en två på ellstorp i Malmö. Madeleine hade väldigt bra erfarenhet om området och var väldigt kunnig och professionell och det kändes tryggt att ha henne som mäklare att bolla med. Läs mer
  • 2019-05-14

Wilson M skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Hon var trevligt och hjälpsamt. Jag ska absolut rekommendera henne till mina vänner om dem ska sälja deras bostad. Läs mer
  • 2019-05-10

Terese H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt en lägenhet på gula höja. Madeleine var hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • 2019-05-04

Ulrika P skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Tycker Nina va riktigt varm, trevlig och proffsig!
    Det blev en bra upplevelse för hela familjen når vi signerade!
    Riktigt bra upplevelse Läs mer
  • 2019-05-02

Matilda H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt en bostadsrätt. Jag fick ett bra bemötande, hjälpsam. Jag hade förväntat mig att mäklaren hade mer information dock om förening och lägenhet. Tyckte även det var konstigt att jag inte kunde blivit informerad om vissa saker som styrde inflyttningsdatum för än dagen innan kontrakt skulle skrivas på. Som sagt var viss information svåråtkomlig för mig. Men min upplevelse av köpet var ändå bra och nöjd med den hjälp jag fick. Läs mer
  • 2019-04-29

Ishad M skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Påläst och mycket trevlig mäklare. Rekommenderas Läs mer

Marzena T skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi köpte en lägenhet till sonen och hade inte lätt med att bli godkända av HSB. Men det var inget som Emir inte kunde fixa. Han har varit väldig proffsig och tillmötesgående. Mycket nöjda👍🏼 Läs mer

Zetma D skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt bostad. Mycket nöjd med allt!! :) Läs mer

Eva A skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi köpte en 3:a i centrala Malmö. Han var lagom ihärdig, hittade en bra lösning åt oss. Läs mer

John Magnus L skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Emir er en super bra mægler, god service og målbevidst.
    Kan kun anbefale ham højt. Läs mer
  • David J

2019-04-26

David J skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpte min första bostadsrätt via Madeleine, i Malmö. Som förstagångsköpare kunde jag lätt bli stressad och orolig över processen, men Madeleine hjälpte hela vägen och förklarade varje steg tydligt. När man hade tankar och frågor fanns hon tillgänglig för att svara på dem snabbt. Läs mer
  • 2019-04-26

Cipi J skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Proffsig, snabb på återkoppling och lösninhsorienterad Läs mer
  • Maja N

2019-04-25

Maja N skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Emir är en fantastisk mäklare och människa, som klippt och skuren för sitt yrke. Han är väldigt tillmötesgående och engagerad i det han gör. Han fick jobba hårt med mitt uppdrag och drog det till slut i hamn. Jag är mycket nöjd och rekommenderar honom verkligen vidare. Läs mer

Lena O skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Emir var hela tiden tydlig i säljprocessen, hanterade budgivningen på ett bra sätt och hade bra koll på prisläge i området. Det gjorde att förväntningarna på slutpriset var realistiska och vi fick det pris vi hade tänkt.

Vi upplevde hela processen från första mötet till avslut som mycket smidigt. Läs mer

Caj Dan Peter W skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Har köpt ett hus i Teckomatorp.
    Blev väl bemött av Emir!
    Mycket bra information av honom både på visning och vid kontraktsskrivning. Läs mer

Ebba S skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Trevlig, tillmötesgående och erfaren. Läs mer
  • Fabian L

2019-04-18

Fabian L skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag sålde min lägenhet på 50kvm i Ellstorp, Malmö. Jag fick ett väldigt bra bemötande av Madeleine och allting gick väldigt smidigt från det att jag bestämde mig för att sälja tills dess att bostaden var såld. Jag är jättenöjd med hur väl allt sköttes, Madeleine var väldigt kunnig på området och föreningen. Madeleine höll mig väl uppdaterad om hur allt gick och gav överlag väldigt bra service. Läs mer
  • Joel B

2019-04-15

Joel B skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi har sålt en lägenhet.
    Mäklaren bemötte oss professionellt, med lyhördhet och hon svarade ärligt på våra frågor.
    Vi är väldigt nöjda med Madeleine.

Förväntningarna vi hade var dels att vi skulle ha rak kommunikation med mäklaren och att vi skulle få vår lägenhet såld för godtagbart pris.
    Dessa förväntningar levde Madeleine upp till med råge; Madeleines ärliga och raka kommunikation samt att vi fick lägenheten såld för mer än vad vi hade hoppats på gör att vi är väldigt nöjd med jobbet som utförts av Madeleine. Läs mer
  • 2019-04-13

Jonas J skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Trevlig och mycket professionell. Läs mer
  • 2019-04-13

Marika H skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpte en bostad i Annestad. Blev bemött på en professionell nivå och fick en trygg känsla. Var duktig på att förklara och tog tag i saker. Läs mer
  • 2019-04-12

Olof L skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt en bostadsrätt i Malmö och blev trevligt och tryggt bemött av Philip. Jag önskar tydlighet och tillgänglighet av mäklaren och det fick jag. Läs mer

Andreas S skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpte en lägenhet på ellstorp i Malmö och Madeleine var till stor hjälp då jag hade problem med banken först med att få lånelöfte godkänt. Hon skicka över mina uppgifter till en annan bank son lyckades hjälpa mig med lånelöftet så jag kunde få köpa min första lägenhet! Rekommenderar starkt Madeleine , mycket bra servis! Läs mer

Karin B skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt 2:a i centrala Malmö.
    Jag blev bra bemött, han är trevlig och saklig.
    Han levde klart upp till mina förväntningar.
    Jag kan rekommendera honom till andra. Läs mer

Carina L skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Bostadsrätt. Trevligt bemötande. Inte för påflugen. Läs mer

Oscar W skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Professionell och tydlig med trevligt bemötande. Läs mer
  • Moa A

2019-04-11

Moa A skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi köpte vår nuvarande lägenhet ”av” Philip.
    Redan från första visningen var Philip otroligt duktig på sitt jobb då han dels gav ett väldigt varmt välkomnande men också för att han kunde svara på exakt alla frågor vi hade om lägenheten hur långdragna eller konstiga dom än var. Allting med kontrakt, budgivning osv skötte han också suveränt och det var alltid en lättsam/skön stämning när man samtalade med honom. Läs mer

Igor H skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Han är BEST.Han hjälpa nig mycke Läs mer
  • 2019-04-10

Magdy I skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag köpte en lägenhet. Philip var jätte trevligt och hjälpsam. Läs mer

Haddis A skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag sålde min bostadsrätt genom Philip Ekdahl. Han lyckades sälja min lägenhet under en rätt tuff tid på marknaden. Mycket tack vare att han var lyhörd och inte tog onödiga risker utan lyssnade in mina önskemål som kund.

Min erfarenhet är att Philip Ekdahl är en mäklare som bryr sig mycket om att man som kund ska bli väldigt nöjd. Han möter en därför mer än halvvägs och anpassar sig mycket, enbart för att kunden ska känna sig nöjd. Det gör att man som kund känner förtroende för Philip. Läs mer

Jonas S skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag blev först rekommenderad av min granne som var nöjd med Philip, det var ca ett år sedan när jag var på väg att sälja första gången. Så när jag var på visning på min nyköpta lägenhet var det Philip som var mäklare på denna och då fick Philip även sälja min lägenhet. Philip gjorde ett utmärkt arbete. Direkt när han fick uppdraget av mig fixade han direkt tre förhandsvisningar innan den öppna visningen. Morgonen efter den öppna visningen hade budengivningen redan tagit fart och vi skrev köpekontrakt vid lunchtid med en av spekulanterna som var på förhandsvisningen. Jag kan mycket väl rekommendera Philip som mäklare och blir det aktuellt med ny försäljning av mig kommer jag att kontakta honom igen.
    Jag sålde en bostadsrätt och köpte en ny bostadsrätt i Slottsstaden.
    Jag är väl insatt i lägenhets priserna i detta område och jag fick betalt över mina förväntningar.
    Jag är väldigt nöjd med både Våningen och Villan och Philip.
    Med vänlig hälsning, Jonas Läs mer

Blerta B skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Snabbt
    Enkelt
    Smidig
    Tydlig
    Trevlig Läs mer

Tim B skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag sålde en bostadsrätt. Jag tycker Philip gjorde ett ypperligt och smidigt arbete. Han var tillmötesgående och kändes proffsig. Jag hade en del förväntningar på Våningen & Villan då jag hört bra om dem och fick bra intryck när jag varit och kikat på lägenheter av deras mäklare. Kommer definitivt rekommendera. Läs mer

Mariedalsvägen 45, 217 45 Malmö