Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan - Malmö

Våningen & Villan - Malmö

Mariedalsvägen 45, 217 45 Malmö — Visa karta

Våningen & Villan är idag en av de ledande mäklarföretagen i sydöstra Skåne och sedan starten 1998 har vi även expanderat till Norrköping, Nyköping och Stockholm. Med erfarenhet och kompetens hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till en bästa, en strävan som får våra kunder att återkomma gång på gång.

Vår affärsmodell bygger på mervärden och med hjälp av dessa skräddarsyr vi din affär efter dina behov och önskemål. Därigenom kan vi se till att din bostad blir såld till bästa pris för bästa möjliga arvode. Dessutom gör vi säljprocessen så enkel och bekymmersfri som möjligt.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer!

Läs vad 933 kunder tycker om Våningen & Villan - Malmö

• Maria W
    Maria W skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas är duktig och proffesionell och får affärer genomförda. Kanske trycker han på en aning för mycket känslomässigt när han inte får ett bud han förväntat sig av en köpare. Annars har allt skötts snabbt, enkelt, tydligt och effektivt. Än så länge :) Alla detaljer är inte klara.
  • Peter H
    Peter H skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi har genom åren kommit i kontakt med flertalet mäklare i Sverige & utomlands både privat och inom kommersiella fastigheter.

Niclas levde mycket väl upp till våra högt ställda förväntningar.

Han har agerat mycket proffsigt genom hela processen, alltid varit tillgänglig samt snabbt byggt förtroende hos både oss säljare och köpare. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare - "best in class"!
  • Tina H
    Tina H skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fantastiskt entusiastisk, snabb och proffsig!!
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi köpte vår lägenhet genom Philip och han gav ett jättebra intryck redan på visningen. Gav ett trevligt och proffsigt bemötande samt var påläst om lägenheten och allt runtomkring. Lätt att få tag i och svarade snabbt på alla frågor och funderingar vi hade. Anlitar gärna Philip den dag det blir dags att sälja!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi är väldigt nöjda med Nicklas som mäklare.
    Trevligt bemötande och kunnig.
  • Martin H
    Martin H skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Philip har varit fantastisk sen första minut. Han har hela tiden varit tydlig och ärlig. Respekterar oss som säljare och väldigt trevlig. Kan varm rekommenderas.
  • Char D
    Char D skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mikaela genomförde försäljningen av min lägenhet på absolut bästa och smidigaste sätt. Professionellt hanterat från början till slut och in i minsta detalj. Mikaela håller en ovanligt hög servicegrad. Hon undanröjer smidigt eventuella hinder. Supernöjd med både staging, fotografering, liksom den attraktiva broschyren och marknadsföringen. Allt andas kvalitet. I slutänden är det ändå relationer som gör skillnaden och Mikaela kunde inte ha skött processen på ett bättre sätt. Supernöjd med allt!
  • Hans V
    Hans V skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevlig, kunnig, snabb, tillgänglig.
  • Kjell Arne T
    Kjell Arne T skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fick redan vid första telefonkontakten ett bra och proffsigt bemötande, då jag/vi inte kunde komma på en fastlagd visning ordnade hon en separat visning dagen efter. Sedan gick hela affären väldigt snabbt och det mycket tack vare Madeleine.
    Så totalt ett mycket bra bemötande.
  • Anna M
    Anna M skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Supernöjd med allt. Känt mig trygg processen igenom och dessutom fått ett högre pris än vad jag förväntade mig på lägenheten. Kan varmt rekommendera Madeleine!
  • Malin A
    Malin A skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag har bara en finfin upplvevelse av mitt samarbete med Madeleine Jansson. Hon är bra på att kommunicera och förklara och jag fick superfin hjälp med allt. Lägenheten såldes för rekordsumma innan visningarna ens kommit igång och jag kan inte vara mer än nöjd med Madeleines insats.
  • Lucas J
    Lucas J skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket proffsigt bemötande. Allt gick smidigt till. Fullt förtroende.
  • Cristoffer F
    Cristoffer F skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Philip "Pippo" Ekdahl gjorde ett strålande jobb med vår försäljning. Med stort engagemang och bra vägledning gick det väldigt smidigt och snabbt med hela försäljningsprocessen. 5 av 5 möjliga. Utan tvekan.
  • Tore P
    Tore P skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi har blivit väl omhändertagna av Nina.
    Väldigt proffsigt både möte med vår köpare och all kontakt med henne
    Mvh Tore
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag upplevde det som ett personligt och mycket vänligt bemötande. Allt
    anpassades efter mig som kund och jag kände heller ingen press att köpa någon tjänst.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hela affären har funkat kanon! Fick ett trevligt bemötande från mäklaren och ett härligt första intryck av lägenheten. Hon var även påläst om objektet och medlade mellan säljare och köpare på ett snabbt och smidigt sätt vilket ledde till en snabb affär.
  • Malin N
    Malin N skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket bra på båda frågorna. Tillmötesgående och svarade på mail när som helst på dygnet. Mycket kunnig mäklare.
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vid första mötet positivt intryck, kunnig om fastigheten och bra kommunikation inför visning. Vid budgivning och efter signering upplever vi att kommunikationen har varit något bristfällig. Tagit tid att få svar, de svar vi fått har inte varit svar på alla frågor och fortfarande väntar vi på besked. Skulle kunna vara bättre även efter avslutad affär, inte bara inför.
    2017-06-22 Mikael O svarar Sofie W
    Hej Sofie,
    Jag beklagar att ni ej fått svar på alla frågor. Återkom gärna med era frågor via mail eller telefon, så ska ni få svar på era frågor. Med vänlig hälsning Mikael Öhlin.
  • Suzann S
    Suzann S skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan - Malmö
    Gott intryck efter första presentationen samt en djärv och rättfram approach gjorde valet av mäklare enkelt. Effektiv och proffsig hela vägen, men även lyhörd för mina önskemål som kund. Jag skulle absolut rekommendera honom!
  • Victor H
    Victor H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Levde väl upp till förväntningarna.
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Robin Uddén en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag tycker att Robin varit denbästa mäklaren jag någonsin haft. Alltid tillgänglig, supertrevlig, kunnig och fantastiskt rolig!
  • Elina E
    Elina E skrev om Robin Uddén en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevlig, kompetent och driven fastighetsmäklare som var till hands när frågor uppkom. Hela affären sköttes smidigt och snabbt, vilket var super för oss!
    Robin kommer garanterat kontaktas av oss vid nästa försäljning!
  • Roland O
    Roland O skrev om Robin Uddén en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevlig, påläst och kunnig. Och inte minst lättillgänglig, alltid nåbar och svarade/återkom väldigt snabbt när jag sms:ade eller ringde. Mycket bra bemötande genom hela säljprocessen. Jag är mycket nöjd!
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi är väldigt nöjda med Mikael Öhlin, har har skött vårt uppdrag på ett proffsigt sätt och vi kommer att rekommendera honom till våra vänner.
  • Martin M
    Martin M skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mikael Öhlin är en av de mest professionella mäklarna i Sverige. Han sålde vårt hus snabbt och för ett bra pris.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag bemötes med ett professionellt mottagande och fick tillhanda behövligt underlag enligt önskemål. Bra återkoppling med tydliga riktlinjer till mig som fastighetsägare. Smidigt överlåtande.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Tyckte Mikael var väldigt bra och löste de med bravur :) har gärna honom när väl jg säljer min fastighet :)
  • Armin M
    Armin M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Ett professionellt bemötande och säker i sin yrkesroll. Min upplevelse är över förväntan då han gjorde processen så smidigt för oss.
  • Andrea K
    Andrea K skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    We have been very satisfied with Mikael Öhlin during the hole process. Fast response on our questions. Great feedback in case of questions.
    Thanks for great support.
  • Rolf O
    Rolf O skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mikael är en trevlig, kunnig och engagerad person och mäklare. Han bryr sig om att hela processen fungerar för sin uppdragsgivare, men även för potentiell köpare. Han är samtidigt rak och ärlig med en stabil framtoning.

Jag är glad att vi hade Mikael som mäklare!
  • Kim M
    Kim M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas är oerhört proffesionell i sitt arbete och inger stort förtroende. Han har arbetat med vårt uppdrag med ett stort engagemang. Vi kommer att definitivt rekommendera honom till andra personer i vår omgivning.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Är jättenöjd med mitt bemötande, kände mig trygg i processen och det gick väldigt snabbt och lätt.
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Enkelt, smidigt och bra!

Bara positivt!
  • Lovisa R
    Lovisa R skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Supernöjd! Det har varit klara besked hela vägen och en bra dialog.
  • Regina A
    Regina A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hade fått offert och värdering av Michaela. Hon är väldigt nogran och kunnig, professionell och trevlig. Har tyvärr valt en annan mäklare eftersom hennes arvode var ganska hög.
  • Amine M
    Amine M skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan - Malmö
    En professionell mäklare som gav mig trygghet i min affär. Jag har absolut ingenting som jag kunde önska vara annorlunda.
  • Mathias K
    Mathias K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Utmärkt bra bemötande. Niclas Håkansson är professionell och kommunikationen fungerade hela vägen. Det var en smidig process och bra affär - både för köpare och säljare.
  • André A
    André A skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Philip genomförde försäljningen av våran lägenhet på ett mycket proffsigt sätt.
    - Philip var tillgänglig 24/7 och var väldigt engagerad och tillmötesgående.

Philip gör sig verkligen förtjänt av att kalla sig mäklare för det är precis det Philip gör han MÄKLAR!
  • Mårten J
    Mårten J skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mathias är affärsmässig och kreativ med stort kundfokus
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan - Malmö
    energisk och driven mäklare.
    bra bemötande
    resultatinriktad
    levde upp mer än väl till förväntan
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan - Malmö
    Snabb och tydlig. Återkopplar.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket trevlig och professionell. Allt väldigt välorganiserat. Smidig och snabb lägenhetsförsäljning.
  • Pierre G
    Pierre G skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevlig och drivande.
    Levererade det han lovade och mer därtill.
    Skulle jag sälja igen hade jag gjort samma val
  • Carina P
    Carina P skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mathias är en professionell och duktig mäklare, som ger det där lilla extra för att bostaden ska bli såld. Han är lätt att prata med och är hjälpsam. En mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • Nadja H
    Nadja H skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan - Malmö
    Proffsig och vänligt bemötande. Snabb återkoppling. Håller måttet på alla sätt.
  • Conni R
    Conni R skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Lyssnade inte på våra önskemål gällande försäljning vilket slutade med att vi fick byta mäklare.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Våningen & Villan - Malmö
    Köpte mitt radhus och sålde min bostadsrätten via Våningen och Villan på 24 timmar!
    Johan Linde levererar förstklassigt bemötande, är energisk, kommunikativ och mycket trevlig. Kan varmt rekommendera Våningen och Villan!
  • Peter D
    Peter D skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan - Malmö
    Edvin var mycket professionell och trevlig och allt har varit en positiv upplevelse hittills. Vi hoppas att avsluta köpet lika bra och effektivt i oktober och är säkra på att han lever upp till vår förväntan.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket service-minded. Svarar snabbt på frågor.
  • Göran M
    Göran M skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Sålde min lägenhet via våningen och villan och fick från första stund ett förstklassigt bemötande. Hela processen från fotografering, visning och försäljning gick otroligt smidigt och professionellt. Leila Nilsson har genom hela processen varit tillgänglig och behjälplig. Kan varmt rekommendera Leila och Våningen och villan
Johan Dahlgren
Michaela Thulin
Emir Salkic
Mikaela Malmgren
Niclas Håkansson
Claudia Hamington
Johanna Mjöfors (fd. Frank)
Edvin Karajkovic
Nina Ollhage