Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan - Malmö
Rekommenderat företag 2016 - Våningen & Villan - Malmö
Rekommenderat företag 2015 - Våningen & Villan - Malmö

Våningen & Villan - Malmö

Mariedalsvägen 45, 217 45 Malmö — Visa karta

Våningen & Villan grundades 1998 och är idag ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med cirka 60 medarbetare uppdelade på sju kontor kan vi hjälpa dig med erfarenhet och kompetens genom hela bostadsaffären. Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till den bästa, vilket får våra kunder att återkomma gång på gång. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din kommande bostadsaffär efter dina behov och önskemål. Allt för att du ska få din bostad såld till bästa pris för bästa möjliga arvode, samtidigt som säljprocessen ska vara så enkel och bekymmersfri som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 825 kunder tycker om Våningen & Villan - Malmö

• Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Amanda Larsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Amanda var mäklare till en lägenhet vi köpte. Köpet genomfördes helt korrekt och utan problem. Beskrivningen överensstämde med objektet och allt flöt på smidigt.
  • Britta B
    Britta B skrev om Amanda Larsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket trevlig mäklare.
    God kontakt och det blev en snabb försäljning.
  • Skodran I
    Skodran I skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket bra och proffsigt......................................
  • Samer M
    Samer M skrev om Patrik Truedsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Patrik är hjälpsamma och jag är jätte glad med honom.
    2016-12-02 Patrik T svarar Samer M
    Tack för ditt omdöme Samer!

Med vänlig hälsning, Patrik
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Philip var väldigt professionell, samtidigt förstående, trevlig och lyhörd. En mäklare med lite yrkesstolthet! Helt nöjd med att ha anlitat honom!
  • Martin G
    Martin G skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Väldigt nöjd. Han gjorde ett bra jobb på alla sätt.
  • Annika E
    Annika E skrev om Patrik Truedsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Patrik har skött försäljningen av vårt hus helt ok.
    2016-11-28 Patrik T svarar Annika E
    Tack för ert omdöme Annika!

Med vänlig hälsning

Patrik
  • Sidsel V
    Sidsel V skrev om Patrik Truedsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Profesjonell. Patrik kjente området og foreningen godt fra før og holdt meg godt informert underveis.
    2016-11-28 Patrik T svarar Sidsel V
    Tack för det fina omdömet Sidsel!
  • Rajib B
    Rajib B skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fantastisk och proffsig bemötande! Jättebra support hela vägen till att affären avslutades, som tog 6 månader. Jätte nöjd med Mikaela's konsekventa höga nivå och ger mina varma rekommendationer om hennes kompetens och service mindset.
  • Kevin K
    Kevin K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Gör processen enkel. Lätt att ha att göra med. Bra kommunikation under hela affären. Klockrent'
  • Christel A
    Christel A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Ett utmärkt bemötande ! Han vet precis vad han pratar om, och är mycket kunnig i ett utbrett område som sträcker sig långt över mina förväntningar. Kommer definitivt att rekommendera honom till vänner och bekanta. Är mycket mycket nöjd med hans vänliga och kunniga bemötande mot mig som kund och den trygghet han gav.
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Väl utförd försäljning som gick snabbt, smidigt och utan några som helst konstigheter. Alltid kontaktbar och trevlig. Högsta betyg :)
  • Britt-marie M
    Britt-marie M skrev om Paul Eriksson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag är mycket nöjd med Paul Eriksson genom hela processen. Först köpte jag en lägenhet genom honom och därefter sålde jag mitt hus med lysande resultat med hans hjälp.
    Han var alltid vänlig, trevlig och hjälpsam och gav goda råd utmed vägen.
    Jag kan varmt rekommendera honom till andra som söker en bra mäklare.
  • Gustav F
    Gustav F skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Johan är en mycket medveten och kunnig mäklare, detta inom samtliga fält som yrket innefattar. Det har varit en ynnest och trygghet att få ha just Johan som ansvarig. Jag vill starkt rekommendera honom för er som vill köpa/sälja i Malmö!
  • Ylva P
    Ylva P skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Ett trevligt och öppet bemötande
  • Cengiz C
    Cengiz C skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Riktigt riktigt bra mäklare outstandig !
  • Ebba A
    Ebba A skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Johan var en bra mäklare. Väldigt trevlig och tydlig med vad som gällde under processen.
  • Ola S
    Ola S skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Johan är en otroligt bra mäklare som jobbar dygnet runt för att få din bostadsaffär att kännas säker och bra. Han är tillgänglig när man behöver och jobbar stenhårt för sina kunder. Nästa gång vi behöver en mäklare kommer vi anlita Johan igen!
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket trevlig, proffsig och seriös mäklare. Lättillgänglig och engagerad. Rekommenderas varmt.
  • Mee N
    Mee N skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Johan har ett väldigt behagligt och förtroendegivande personlighet som känns genuin och äkta även som köpare. Ofta upplever man mäklare som en mer partisk person mot säljaren vilket kan vara förståerligt, men dock är det lika viktigt som köpare att man känner sig bemött och trygg! All eloge till johan som proffsig och kompetent och alltid välvilligt till att "lösa" allt till det bästa!
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Väldigt trevlig upplevelse under köp, väldigt tråkig upplevelse efter köp med fruktansvärt mycket spam om att ge omdöme.
  • Benjamin N
    Benjamin N skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevlig bemötande, smidig affär och framförallt snabb.
    Precis som jag vill ha det som köpare.

Jag kan varmt rekommendera Johan Dahlgren som mäklare.

Tack!

Med vänlig hälsning
    Benjamin Nilsson
  • Mikkel W
    Mikkel W skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Proffsigt och lyhört. Kan verkligen rekommendera Johan.
  • Hillevi S
    Hillevi S skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag är supernöjd med Johan som mäklare, överträffade mina förväntningar.
  • Macki S
    Macki S skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Helt fantastisk mäklare!
    Med Johan hade vi en trygg,säker och snabb försäljning med ett superbra resultat!
    Vi är nöjda och kommer absolut att använda Johan vid vår nästa lägenhetsförsäljning!
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Väldigt proffsig, trevlig, och duktig mäklare.
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag och min familj är mycket nöjda med Johan. Han är snabb, driftig och flexibel. Efter att i andra sammanhang kommit i kontakt med andra mäklare har vår bild av Johan blivit ännu mer positiv och vi använder numer vår bild av honom som benchmark.
  • Enis R
    Enis R skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vill först och främst tacka Leila för hennes fantastiska jobb. Blev rekommenderad av en bekant att hon är en fantastisk mäklare och bestämde mig för att låta henne sälja min lägenhet. Och det var ett helt rätt beslut är så jätte jätte jätte nöjd. Hennes vilja, kreativitet och kunskap gjorde allting så lätt. Sist men inte minst så äger hon en fantastisk personlighet!!! Rekommenderar alla som ska sälja starkt.
  • Michelle C
    Michelle C skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket bra på det han gör. Professionell och engagerad.
  • Ferdi Z
    Ferdi Z skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jätte trevlig och alltid glad...lätt att kommunicera med och lätt att få tag på om man undrar något. Informerar alltid om något nytt har tillkommit. Man får en trygg känsla av Leila. Tycker hon är jätte duktig mäklare och rekommenderar starkt för ngn som ska sälja!!!
  • Yvonne Ö
    Yvonne Ö skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Philip Ekdahl. Han är kunning och korrekt i sin yrkesroll, ger ett mycket seriöst intryck och är också trevlig och smidig att ha att göra med.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan - Malmö
    Samarbetet med Malin har varit mycket bra, hon är hela tiden mycket professionell och lätt att kommunicera med. Malin har en röd tråd i sitt arbete, som leder fram till snabba resultat. Malin har verkligen levt upp till mina förväntningar. Vi sålde ett hus i våras via ett annat företag, där vi inte var nöjda med mäklarnas arbete. Så jag hade tänkt kontakta tre stycken, men redan vid första mötet fick jag 100% förtroende för Malin.
  • Dzevad M
    Dzevad M skrev om Angela Kingberg en del av Våningen & Villan - Malmö
    Angela var professionell och trevlig. Hon kunde mycket om säljobjektet och föreningen i fråga. Mycket positivt intryck.
  • Isabell L
    Isabell L skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket nöjd! Sålde min lägenhet med Leila och vid första möte ingav hon ett förtroende och stor kunskap om hur lägenheten skulle säljas.
    Bra kommunikation genom hela affären.
    Fick mycket bra betalt!
    Rekommenderar henne till vänner och familj.
  • Gilgamesh A
    Gilgamesh A skrev om Robin Uddén en del av Våningen & Villan - Malmö
    Robin var professionell och trevlig under hela förmedlingsprocessen. Han var punktlig och tillgänglig när vi hade frågor. Vi känner oss väldigt nöjda med hans hjälp och kan varmt rekommendera honom.
  • Emilia Å
    Emilia Å skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Kontakten och samarbetet med Niclas har fungerat utmärkt från start till slut. Han levererar en förstaklassig tjänst där det är svårt att bli något annat än nöjd! Niclas har en fin känsla för service, är empatisk och effektiv. Han är tydlig i sin dialog, noggrann och mycket trevlig.
  • Peter L
    Peter L skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Proffessionellt utfört. Bra gjort att få in kunder och att få fatt på budgivningen.
  • Lars J
    Lars J skrev om Angela Kingberg en del av Våningen & Villan - Malmö
    En mycket kompetent, noggrann och snabb mäklare som utförde sitt uppdrag på ett utomordentligt bra sätt. Jag är mycket nöjd.
  • Pål A
    Pål A skrev om Angela Kingberg en del av Våningen & Villan - Malmö
    Angela är en proffsig, noggrann och ambitiös mäklare som fick vår lägenhet såld på rekord tid!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Angela Kingberg en del av Våningen & Villan - Malmö
    Angela Kingberg är en utomordentlig duktig mäklare med bra driv!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    MIKAEL var under hela processen deltagande, positiv, korrekt, trevlig. Kan inte annat än tacka honom för gott utfört arbete.
  • Love P
    Love P skrev om Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan - Malmö
    Rekommenderas!.
    *Proffsig
    *Bra kommunikation, tydlig med förväntningar.
    *Snabb affär och med ett bra slutpris.
  • Omar Z
    Omar Z skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi blev varmt välkomna med ett stort leende till skillnad av andra mäklare. Mikael Öhlin är en enormt duktig och professionell förmedlare som älskar det han gör. Han gav oss ett mycket bra intryck och trygghet. Han är respektfull till skillnad på andra vi mött och lyssnade på vad vi hade för önskemål. Vi fick all info vi behövde samt en mycket bra service när det kom till kontraktet. Som sagt vi är mycket nöjda och tack vare denna upplevelse kommer vi att rekomendera våningen & villan och Mikael Öhlin.
  • Yilmaz M
    Yilmaz M skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fick ett mycket trevligt bemötande!

Allt var väldigt professionellt! Är mycket nöjd som kund.
  • Björn A
    Björn A skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vår erfarenhet av Mikael Öhlin är mycket positiv. Mikael är trevlig, seriös, saklig och lugn och inger ett stort förtroende. Vidare är Mikael branschkunnig med bred kompetens som arbetar energiskt, tålmodigt och resultatinriktat. Vi ger Mikael våra allra bästa rekommendationer
  • Asma G
    Asma G skrev om Robin Uddén en del av Våningen & Villan - Malmö
    Duktig mäklare som jag kommer starkt rekommendera.
  • Anders L
    Anders L skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan - Malmö
    Kanon!! Kändes väldigt tryggt hela vägen! /Anders
  • Anders S
    Anders S skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket proffsigt bemötande och bra bedömning av värdet på huset. Supernöjd
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan - Malmö
    Det som förväntas av en mäklare utförde Malin på det bästa tänkbara sätt. Kunden och kundens behov i centrum och på ett mycket professionellt plan. Rekommenderas varmt!
  • Kitty S
    Kitty S skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Han är duktig o skicklig mäklare
Johan Dahlgren
Michaela Thulin
Emir Salkic
Mikaela Malmgren
Claudia Hamington
Johanna Mjöfors (fd. Frank)
Nina Ollhage
Niclas Håkansson