Läs vad 982 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö 2

• 2021-01-13
    Nobelvägen 38U2 har jag köpt via Madeleine. Jättefint bemötande, väldigt tillmötesgående, proffsig och avslappnad. Jag som förstagångsköpare kände mig väldigt trygg i processen.
    Julia E
    • Folkets Park
    köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
  • 2021-01-11
    Jag både köpte och sålde min lägenhet med Madeleine. Jag har varit nöjd båda gångerna. Extra plus att Madeleine vid försäljningen erbjöd sig att hålla i avtalsskrivningen på hennes lediga dag. Uppskattade verkligen att hon gjorde det där lilla extra som medförde att det blev en väldigt smidig process.
    Fia H
    • Folkets Park
    sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
  • 2021-01-08
    Hej, Har haft Madeleine som mäklare. Jag hittade henne på en skylt i området där jag en gång ägde en lägenhet, kollade upp henne och såg att hon haft hög kvm pris på sina avslut jämfört med andra mäklare i området och, med facit i hand satte hon försäljningsrekord med min lägenhet. Hon lyckades sälja till högsta kvm pris i området. Min upplevelse har varit mycket positiv, hon är duktig på att kommunicera och få en att känna att man är med i processen. Rekommenderar henne starkt!
    Said E
    • 26.0 m²
  • 2021-01-07
    Vi har köpt en lägenhet i Mörbylånga och är nöjda med Lisa Ivarssons som mäklare. Hon arbetar snabbt och effektivt med gott humör. Ställer man frågor får man snabbt en återkoppling. Tjänstvillig och trevlig, tar reda på fakta i de fall hon själv inte har dem.
    Ann-sofi N
    • 46.9 m²
  • 2020-12-30
    Emir är en driven, lyhörd och trevlig mäklare som ger snabb återkoppling under processen.
    Alexandra L
    • 74.5 m²
    • Dammfri
  • 2020-12-28
    Det mesta var jättebra men....det var lite svårt att få tag o henne i början. Troligtvis för att hon redan då hade intressenter på alla lägenheterna. Det framgick dock inte på hemnet. Hon kom dock igen vid ett återbud.
    Ann-sofie S
    • 80.8 m²
  • 2020-12-25
    En engagerad och mycket serviceinriktad mäklare. Svarar omgående på frågor och ger alltid ett proffsigt intryck.
    Gunlög A
    • 68.9 m²
  • 2020-12-24
    Bostadsrätt, vi blev bemött på ett mycket trevligt och väldigt proffesionellt vis. Emir överträffade förväntningarna på ett positivt sätt.
    Jacob E
    • 76.0 m²
  • 2020-12-22
    Köpte våran allra första lägenhet utav Emir som var otroligt stöttande och serviceminded! Svarade på alla frågor vi hade och fanns alltid tillgänglig. Otroligt nöjd och glad att vi köpte bostad utav Våningen & Villan.
    Elisabet S
    • 76.0 m²
  • 2020-12-17
    -Köpte en stor lägenhet av honom.
    -Han var väldigt charmig och var enkel att snacka med.
    -De blev en affär där lägenheten låg ute för ett högre pris än vad det borde. Men vi blev väldigt glada att han var där för oss efter vi väl köpt den
    Karl L
    • 89.0 m²
  • 2020-12-10
    Sålde vår lägenhet tillsammans med sin kollega som också var väldigt hjälpsam. Bra kommunikation och alltid lätt att få tag på.
    Lina E
    • 80.0 m²
    • Södervärn
  • 2020-12-09
    Snabb återkoppling vid kontakt. Trevlig och insatt i affären.
    Sara L
    • 46.0 m²
    • Triangeln
  • 2020-12-09
    Philip sålde min lägenhet snabbt och över utgångspriset! Väldigt tacksam för hans professionella kommunikation både gentemot mig och spekulanter. Jag skulle definitivt rekommenderar Philip till någon som ska sälja i Malmö
    Sofia N
    • 46.0 m²
    • Triangeln
  • 2020-12-09
    Lisa har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående från start. Man blir alltid bemött med vänlighet och det är aldrig något som är problematiskt. Eftersom det här är mitt första köp av bostadsrätt så har det varit mycket nytt för mig, tack vare Lisa har det trots detta inte känts krångligt utan hon har med glädje förklarat hur allt går till och gjort processen enkel och smidig. Kan varmt rekommendera Lisa!
    Cecilia B
    • 58.5 m²
  • 2020-12-08
    Har köpt bostadsrätt. Trevligt och vänligt bemötande, smidig affär.
    Hjälpsam och bra på att kommunicera med både oss och säljare.
    Alice L
    • 91.0 m²
  • 2020-12-07
    Köpt en 4:a i Malmö på Södervärn.

Philip var mycket kunnig, tillmötesgående och engagerad. Mycket nöjd med honom!
    Lasse B
    • 80.0 m²
    • Södervärn
  • 2020-11-25
    Allt sköttes proffsigt och snabbt. Bra kommunikation.
    Filippa K
    • 41.0 m²
  • 2020-11-23
    Madeleine hjälpte mig snabbt och smidigt köpa min första lägenhet. Hon har varit väldigt hjälpsam, snäll och trevlig från första visning tills vi skrev kontakt. Madeleine gjorde hela processen med att köpa lägenhet väldigt enkel.

Kunde inte varit mer nöjd med Madeleine som mäklare.
    Marcus N
  • 2020-11-19
    Köpte en lägenhet i Malmö. Trevligaste mäklare jag har träffat nånsin. Affären gick jätte smidigt och nu är jag ägare av en jätte fin bostad. Tack för allt!! Thomas 🎅🏻
    Thomas P
    • 49.6 m²
    • Rostorp
  • 2020-11-17
    Allt var väldigt enkelt och smidigt. Sammanfattade allting väldigt bra så enkelt att förstå. Alltid till hjälp vid behov. Mycket nöjd!
    Asmir H
    • 61.0 m²
    • Rörsjöstaden
  • 2020-11-17
    Sålde min lägenhet på Ellstorp och anlitade Madeleine som är väldigt kunnig inom området. En mäklare som är kunnig, proffsig, engagerad och realistisk. Hon satte en bra förväntansbild och levererade upp till det och jag är mer än nöjd. Hon har varit tillgänglig och svarat på samtliga frågor och stämt av om det har varit något. Hög social förmåga och jag kommer definitivt sälja med Madeleine vid nästa bostad också. Hon inger trygghet och man kan alltid bolla om det är något. Kan varmt rekommendera!
    Jelena B
  • 2020-11-16
    Har köpt lägenhet där Lisa var mäklare.
    Är otroligt nöjd och tacksam, har fått bra hjälp och råd hela vägen. Lisa har gett mycket trygghet under vägen.
    Klara B
    • 58.0 m²
    • Pildammarna
  • 2020-11-12
    Mycket nöjd med kontakten, lyssnar in önskemål/ funderingar och svarar snabbt. Har sålt en lägenhet om 2 rok i Malmö.
    Tove S
    • 58.0 m²
    • Pildammarna
  • 2020-11-09
    Sålde vår lägenhet via Philip.
    Världsklass service!
    Metin C
    • 78.5 m²
    • Lindeborg
  • 2020-11-04
    Har köpt en etta av Lisa. Blev trevligt & professionellt bemöt. Hade inga förväntningar riktigt. Har varigt på en del visningar senast året, många jag varigt på har haft väldigt tråkiga mäklare. & där har Lisa defensivt varigt den trevligaste!

Upplevelsen var bra
    Alexander T
    • 48.0 m²
    • Lönngården
  • 2020-10-31
    Madeleine villevjag skulle ta ett dolt bud mindre än ett dygn efter sista visningen.
    Genom att inte följa hennes rekommendation blev bostaden såld till ett pris som var 100.000 högre.
    Paul M
    • 75.5 m²
  • 2020-10-29
    Jag har köpt en lägenhet, med tack av Madeleine.
    Första gången vi träffades var hon glad och trevlig och frågade på alla frågor man hade om lägenheten.
    Nu när vi hittade denna lägenheten så kände hon igen en och var lika trevlig och besvarade alla frågor vi hade.
    Madeleine är en bra mäklare, genom hela processen så kollade hon så att man förstod allt och om man hade några frågor genom tiden och gjorde så att allt gick bra och framåt.
    Även efter kontrakt signeringen så hör hon av sig när saker händer, som tex. när handpenning kom in osv. Och hon kollar också till om man har har några frågor så kan jag bara höra av mig.

Madeleine är en mycket bra mäklare.
    Rebecka S
    Rebecka S
    • 54.0 m²
  • 2020-10-27
    Jeg har solgt mit Villa i Arlöv. Lisa er en dygtig professionalisme Ejendomsmægler, som kender området godt og har god stil og venlig måde at træffe.
    Lisa har gjort sit job på en meget professionalisme og effektiv måde og har levet op til forventninger.

Jeg er meget tilfreds med Lisa’s indsat og resultat, og ønsker hende det beste fremover.
    Mohammed Saleh N
    • 166.0 m²
    • Arlöv
    sålde sitt hus med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
  • 2020-10-22
    Madeleine gjorde ett bra jobb och visade på god kompetens och kunskap och hela flödet från visning till kontraktsskrivning gick mycket bra.
    Ann-sofie M
    • 75.5 m²
  • 2020-10-08
    Köpte min första lägenhet med hjälp av Madeleine. Man får alltid ett trevligt bemötande och hon håller en alltid välinformerad om processen. Detta uppskattas extra mycket av någon som köper en lägenhet för första gången.
    skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
  • 2020-10-05
    Redan från första steget Philip kom hem till oss och presenterade sig kändes det rätt.
    Vi har två små barn så vi ville få sålt huset så snabbt som möjligt utan en massa visningar och liknande, och det fick vi!
    Huset blev sålt innan det kom ut på nätet för det priset som vi ville ha. Detta eftersom han redan hade kunder som var intresserad av fastigheter i vårt område.
    Philip uppfyllde alla våra förväntningar med råge!
    Jan Philip Alexander Ö
    • 137.0 m²
    • Gullvik
    sålde sitt hus med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
  • 2020-10-05
    Sålde bostadsrätt, blev bemött på ett väldigt bra och professionellt sätt.
    Agnes H
    • 37.0 m²
    • Hästhagen
  • 2020-10-04
    Alla våra förväntningar uppfylldes.
    Claes Göran Krister N
    • 71.0 m²
    • Eslöv
    sålde sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
  • 2020-10-02
    Köpt och sedan sålt bostadsrätt - båda via Emir. Professionellt och hjärtligt bemötande. Jag behövde aldrig tänka på vad som behövde göras utan Emir tog hand om alltihopa.
    Georg G
    • 68.0 m²
    • Möllevången
  • 2020-09-28
    Toppenkille! Trevlig, snabb och grym service :)
    Thomas R
    • 70.0 m²
  • 2020-09-27
    Vid köp av lägenhet i Malmö fick jag ett professionellt och fint bemötande! Som förstagångsköpare upplevde jag kontakten som trygg och positiv - en väldigt bra känsla överlag!
    Karolina S
  • 2020-09-25
    Mycket bra service. Alltid tillgäng via telefon.
    Jonatan K
    • 53.4 m²
  • 2020-09-24
    Bra kommunikation genom hela försäljningsprocessen och alltid ett trevlig och "på hugget".
    Daniel J
    • 55.0 m²
  • 2020-09-23
    Vi har köpt en trea på 77 m2 i Fågelbacken.

Trevlig, professionell, kunnig.

Jag hade inte direkt några förväntningar.
    Sofia S
    • 77.0 m²
    • Fågelbacken
  • 2020-09-23
    Lisa är helt enkelt underbar, svarar alltid och alltid på hugget.

Hjälpte oss med hela processen av försäljningen utan några problem, rekommenderar henne starkt!
    Hassan A
    • 48.5 m²
    • Lönngården
  • 2020-09-15
    Proffsig, tillgänglig och engagerad. Kan verkligen rekommendera Philip!
    Linnéa B
    • 77.0 m²
    • Fågelbacken
  • 2020-08-29
    Det jag upplevde som utmärkande för Madeleine, jämfört med andra mäklare jag varit i kontakt med, var att hon var noga med att återkoppla och höra av sig även om hon inte hade någon ny information att komma med. Det gjorde att man inte behövde fundera i onödan på vad som händer.
    Roger E
    Roger E
    • 35.0 m²
  • 2020-08-19
    Jag köpte en bostadsrätt från Madeleine på Våningen & Villan. Jag förmedlade mina villkor för köpet och blev bemött med stor proffessionalitet. Madeleine var stöttande genom hela bostadsaffären och svarade snabbt vid eventuella frågor.
    Adam N
  • 2020-08-19
    Väl bemött och känns väldigt professionell. Kommer att använda samma mäklarfirma till nästa gång
    Christoffer N
  • 2020-08-18
    Professionell och duktig. Levererade helt i linje med våra förväntningar.
    Stefan J
    • 83.0 m²
    • City
  • 2020-08-17
    Köpt lägenhet. Mycket folk på visningen men fick bra info från Lisa ändå.
    En bra upplevelse helt enkelt.
    Elias P
    • 57.5 m²
  • 2020-08-14
    We sold our apartment in Davidshall, Malmo. We originally reached out to Vaningen & Villan as we were interested in an apartment sold by them. End of the day we chose to purchase another apartment but Lisa from V&V remained our real estate agent. We were super happy with Lisa, she is trustworthy and very good in communication. She solved problems and had good suggestions. We are happy to recommend her.
    Tibor V. V
    • 64.0 m²
    • Davidshall
  • 2020-08-14
    Köpt lägenhet. Mäklaren, Philip Ekdahl, mycket professionellt uppträdande och stor kunnighet. Speciellt uppskattade jag att han höll sig till fakta och inte som vi säger i Skåne ”bredde på”.
    Absolut nöjd.
    Stefan P
    • 25.0 m²
    • Dammfri
  • 2020-08-14
    Super cool. Vänliga och professionella. Jag skulle definitivt rekommendera Philip. Svarar snabbt på e-post/mail.
    Hassan H
    • 78.5 m²
    • Lindeborg
  • 2020-08-14
    Lisa är noggrann och professionell från början till slut. Precis lagom personlig och entusiastisk. Jag rekommenderar Lisa Ivarsson både till dig som ska köpa och dig som ska sälja!
    Mine Katrin T
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte