Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Våningen & Villan Malmö

Våningen & Villan Malmö

Mariedalsvägen 45, 217 45 Malmö — Visa karta

Våningen & Villan är idag en av de ledande mäklarföretagen i sydöstra Skåne och sedan starten 1998 har vi även expanderat till Norrköping, Nyköping och Stockholm. Med erfarenhet och kompetens hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till en bästa, en strävan som får våra kunder att återkomma gång på gång.

Vår affärsmodell bygger på mervärden och med hjälp av dessa skräddarsyr vi din affär efter dina behov och önskemål. Därigenom kan vi se till att din bostad blir såld till bästa pris för bästa möjliga arvode. Dessutom gör vi säljprocessen så enkel och bekymmersfri som möjligt.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer!

Läs vad 1238 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö

• Tobias T
    Tobias T skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Anlitade Madeleine för försäljning av min lägenhet. Var riktigt proffsig från första möte till försäljning. Var lätt att få tag på och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Christer S
    Fina bilder i annonsen
    Texten suverän Läs mer
  • moggi h
    moggi h skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpte en lägenhet. Madeleine var tillgänglig och informativ. Ger snabb återkoppling. Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Hon var trevlig, såg hela tiden till att alla var nöjda. Det förekom missförstånd men då var hon snabb på att rätta till och informera alla inblandade. Läs mer
  • Kick V
    Kick V skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har sålt min bostad eftersom jag köpt nytt större boende. Madeleine på Våningen & Villan har varit professionell och utfört sitt arbete utmärkt. Det har varit enkelt, snabbt och effektivt hanterat. Läs mer
  • Malin K
    Malin K skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Philip Ekdahl anlitades för att sälja min lägenhet. Från första mötet fram tills affären avslutats har jag känt mig välinformerad och bemötandet kunde inte varit bättre! Jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Philip Ekdahl och Villan och Våningen till den som vill sälja eller köpa! Läs mer
  • Konrad S
    Konrad S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    I samband med att jag skulle sälja en bostadsrätt i Malmö anlitade jag Anni och fick från första mötet ett mycket bra och tryggt intryck som fortsatte genom hela processen. Genom att alltid vara lättillgänglig och med kort varsel anordna visningar är hon flexibel och visar stort engagemang för affären. Genom sin kunskap om marknaden, och inte minst området, tillsammans med ett väldigt professionellt bemötande sålde hon min lägenhet till ett pris som var över min förväntan. Jag rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt brf. Bästa firman😊😊trevligt bemötande. Feedback hela tiden. Bjuden på champagne 0%😊vid kontraktskrivning . Läs mer
  • Tim C
    Tim C skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Philip har hjälpt mig sälja min bostadsrätt och varit väldigt professionell hela vägen. Kunnig, Trevlig, serviceminded och snabb i att svara på frågor. Försäljningen gick överförväntan och jag upplevde att Philip genuint ville att det skulle bli en bra försäljning. Allt från när lägenheten skulle läggas ut till försäljning till att hitta en bra köpare som hade lånelöfte etc. i ordning. Läs mer
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Philip sålde min tvåa vid Nobeltorget, effektivt och snabbt. Han är kunnig, kompetent och professionell. Jag fick ett stort förtroende för honom från allra första början, och kände mig trygg under hela säljprocessen. Han var tydlig i sin kommunikation och noga med att hålla mig informerad hela vägen. Samtidigt var han lyhörd på vad man som säljare kände och tyckte. Kan varmt rekommendera honom. Tack Philip! Läs mer
  • Elin D
    Elin D skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har köpt en lägenhet och fick ett trevligt bemötande från Lisa redan från början.
    Hon har varit hjämpsam hela vägen och varit duktig på att informera under procesens gång.
    Mina förväntningar var en mäklare som engagerar sig och bryr sig om potentiella köpare och det har Lisa verkligen gjort på alla sätt.
    Köpet har gått smidigt och snabbt och hon har förståt redan från början hur vi ville ha det.
    Hon har gjort ett bra jobb och ett bra intryck på mig och hjälpt mig med mitt första lägenhetsköp. Läs mer
  • christel H
    christel H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Trevlig,kunnig, tillmötesgående, glad. Läs mer
  • Bruna N
    Bruna N skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Dears,
    My husband and I bought a great apartment next to Emporia and Hyllie train station.
    Anni was very attentive and she acted as a fair broker between the owners and us with much respect and providing important information.
    She made all the progress flow easily and we are very happy that we have decided on this difficult decision with the support of a competent broker.
    Thank you. Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Lisa sålde en lägenhet åt mig. Hon var professionell och duktig, arbetade så som jag tänker att man ska arbeta som mäklare. Bra bemötande, villig att lyssna på vad kunden vill sälja sin lägenhet för. Vi hade en väldigt bra samarbete med Lisa Läs mer
  • Josif N
    Josif N skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi köpte lägenhet. Vår bännina såg på internet några bosteder och vår lägenhet var först på listan. Den passade oss efter våra behov. Lisa skickade info om visning. Var i tid på platc. Sedan hon hade några kontakt via telefon meijl med oss och vi var nöjda och köpte lägenheten. Ung men duktig kvinna. Mycket sympatiskt ock korrekt. Läs mer
  • Isabelle G
    Isabelle G skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag köpte en lägenhet. Jag blev väldigt trevligt bemött då jag fick en privatvisning eftersom jag inte kunde se lägenheten vid original visningen. Hon var skicklig och löste allt trots att jag under kontraktskrivningen var utomlands. Läs mer
  • Viktoria H
    Viktoria H skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jag sålde min mini två på 28kvm och hela upplevelsen med Anni var väldigt bra. Hon fanns hela tiden som stöd och man kunde tänka och bolla idéer med henne under hela proseccen! Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mycket trevligt bemötande och väldigt glad person!
    Hon hade svart på alla våra frågor så mycket positivt. Läs mer
  • Elin D
    Elin D skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jag har köpt en lägenhet på hyllie. Bemötandet från mäklaren var utmärkt! Exceptionellt bra engagemang. Vi kände oss verkligen trygga med allt! Jag kan verkligen rekommendera Anni som mäklare. Läs mer
  • Eva Kristina O
    Eva Kristina O skrev om Annsofi Sköld en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt villa. Mäklarens bemötande har varit mycket proffsigt.
    Vi förväntade oss ett totalansvar för annonsering, visningar och försäljning och detta levde mäklaren upp till fullt ut.
    Den totala upplevelsen har varit mycket positiv. Läs mer
  • Fred p
    Fred p skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Madeleine är en super trevlig och tillmötesgående mäklare. Jag fick svar på alla frågor som jag haft och då känndes det tryggt att få en sådan erfaren person som hjälper en. Kan varm rekommendera Madeleine då är hon proffs inom sitt område. Tusen tack Madeleine! Läs mer
  • Britt Gertie Ingela P
    Britt Gertie Ingela P skrev om Annsofi Sköld en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi har sålt vårt hus och köpt nyproduktion en bostadsrätt
    Ann-Sofie Sköld kan jag varmt rekommendera, otroligt proffsigt bemötande och klockren för just vår försäljning.
    Fem stjärnor som betyg och skulle inte tvecka att anlita
    Ann-Sofie igen vilken dag som helst i veckan.

Förväntningarna är ju höga när man säljer ett hus som man pysslat om i vått och torrt och Ann-Sofie levde verkligen upp till vad vi ville.

Kan bra önska henne all lycka till i livet.

Mvh Ingela Persson Läs mer
  • Carl L
    Carl L skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Lisa Ivarsson var hjälpsam och professionell, och underlättade mitt bostadsrättsköp. Hon hanterade korrespondens snabbt, ordnade en extravisning med kort notis, och har hjälpt till att få köpet att förlöpa smidigt. Läs mer
  • Gustaf N
    Gustaf N skrev om Annsofi Sköld en del av Våningen & Villan Malmö
    Annsofie hade i uppgift att sälja min lägenhet vid Nobel som jag köpte förra året och då låg priserna något högre än i dagsläget. Slutresultatet blev ändå ett plus-affär! Jag är riktigt nöjd! och vill verkligen ge Annsofie beröm för presterat så bra med de förutsättningarna hon hade.

Kommer att anlita henne igen! Läs mer
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Annsofi Sköld en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt bostad. Proffesionellt, snabb återkoppling trevligt och personligt bemötande Läs mer
  • Damir A
    Damir A skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpte ett hus från Lisa, och Lisa var jätte trevlig under hela processen. Läs mer
  • Leila T
    Leila T skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Lisa är en fantastisk mäklare som tar väl hand om sina kunder. Hon är engagerad och har ett trevligt och välkomnade bemötande. Hon ser till kundens bästa i sina råd och försöker göra försäljningen så smidig och bra som möjligt. Jag ger Lisa mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Bertil D
    Bertil D skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Effektiv, vänlig, kunnig och kompetent Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Korrekt och professionell. Tillmötesgående och hjälpsam. Inga bryderier alls!

Köpte en liten etta. Läs mer
  • Christoffer Cederholm C
    Christoffer Cederholm C skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Fått sålt min bostadsrätt i Malmö, snabbt och effektivt. Enkelt och tydlig kommunikation från första kontakt. Har fungerat väldigt bra för mig som inte haft möjlighet att vara på plats, men ändå kännt mig delaktig i hela processen. Läs mer
  • Dorela B
    Dorela B skrev om Mitzi Frändevi en del av Våningen & Villan Malmö
    Mitzi sålde vårt radhus till väldigt bra pris trots att det var hög konkurrens i området. Väldigt professionell och tydlig. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Britt L
    Britt L skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålde min lägenhet på Fågelbacken. Jag fick direkt stort förtroende för mäklaren Philip. Han var mycket proffsig, seriös och trygg i sin roll. Läs mer
  • Annette A
    Annette A skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Alltid trevlig och samtidigt proffsig. Lyssnar på kunden.
    Har bara gott att säga om Lisa. Känns skönt och tryggt att haft henne med på vägen. Läs mer
  • Fadil A
    Fadil A skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Har köpt lägenhet, 3a i gula höja.

Mäklaren bemötte oss på allra bästa sätt! Trevlig, glad och proffissionel.

Mäklaren levde upp till väldigt bra förväntningar.

Upplevde en smidig affär utan komplikationer. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Allt fungerade professionellt och friktionsfritt! Utmärkt! Läs mer
  • Christian R
    Christian R skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har köpt en lägenhet på Dammfri i Malmö.

Mäklaren var tillmötesgående, trevlig och kunnig. Förväntningar jag hade på mäklaren var att försöka besvara mina frågor som kanske inte var med i beskrivningarna. Om hon inte visste svaret på frågorna försökte hon ta reda på det, vilket jag såklart tycker är bra!

Jag upplevde att allt kändes bra vid köpet av min lägenhet och det kändes tryggt att vi tillsammans gick igenom kontraktet noga. Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi är jättenöjda med Madeleine som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Malmö!

Hon har bra kännedom om området, är tydlig, snabb på att ge återkoppling och vi kände oss trygga genom hela processen. Dessutom gick försäljningen snabbt och vi fick ett pris vi var nöjda med. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt en lägenhet på 50kvm och 2rok.

Hörde av mig till mäklaren för att få se lägenheten göra eventuell affär innan visning, blev bemött på ett seriöst och professionellt sätt.

Mina förväntningar var att ha en så bekymmersfri och ärlig kontakt med mäklaren vilket Madeleine levde upp till.

Väldigt nöjd. Läs mer
  • Naserulla B
    Naserulla B skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    *Jag sålde min 4-rok lägenhet.
    *Annonsen var riktig klar och har flera viktiga och exakta informationen.
    *Mäklaren hade många allmänna visningar och flera privata visningar.
    *Mäklaren var ambitiös, snäll och gjorde sin bäst för att sälja lägenheten med bra affä.
    *Hela tiden var mäklaren i kontakt med mig och diskuterade varje händelse och steg. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Caroline Jacobson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Caroline. Trevlig, bra återkoppling och även väldigt hjälpsam med diverse frågor! Läs mer
  • Sabrin D
    Sabrin D skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Har köpt lägenhet i von lingens väg och blivit bemött av en underbar mäklare som fixar allt sin jobb på ett bra sätt tack för henne Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Anni är en smidig och påläst mäklare som har en ljus framtid i yrket, hon brinner för att förklara allt , både före och efter att uppdraget är slutfört, högsta betyg till Anni .
    Anni har sålt en bostadsrätt . Läs mer
  • Julia L
    Julia L skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpte en trerumslägenhet. Trevlig och tillmötesgående mäklare. Lisa möjliggjorde en snabb affär pga hög tillgänglighet och flexibilitet. Läs mer
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Caroline Jacobson en del av Våningen & Villan Malmö
    Caroline hjälpte oss på ett bra sätt att sälja vårt radhus till ett pris vi var nöjda med.
    Hon fanns alltid tillgänglig för svar på alla frågor och gjorde ett superbra jobb. Läs mer
  • Irene S
    Irene S skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Lisa är trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Tillgänglig både på mail och telefon. Rekommenderas Läs mer
  • Annika A
    Annika A skrev om Patrik Truedsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Professionell noggrann punktlig seriös Läs mer
    2018-07-04 Patrik T svarar Annika A
    Tack för det fina omdömet Annika!

Mvh Patrik
  • Roshanak Z
    Roshanak Z skrev om Patrik Truedsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Det kändes att han inte tog oss på allvar. Läs mer
    2018-07-03 Patrik T svarar Roshanak Z
    Det är tråkigt att höra att du kände så. Lycka till i er nya bostad och hoppas ni kommer att trivas.
    Med vänlig hälsning, Patrik
  • Erik R
    Erik R skrev om Patrik Truedsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt villa.
    Professionel arbete. Läs mer
    2018-07-02 Patrik T svarar Erik R
    Tack för din rekommendation Erik!

Mvh Patrik
  • Anna J
    Anna J skrev om Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mäklaren var trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
  • Michael K
    Michael K skrev om Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Sålde vår bostadsrätt i Limhamn via Emil på Våningen och villan. Trots osäker marknad och en köpares marknad lyckades vi få till en snabb affär där både vi som säljare och köpare blev mycket nöjda. Emil är en person som man kan lita på och har hög Och positiv energi. Lokalkännedomen är ett stort plus. Kan rekommendera honom i allra högsts grad. Läs mer
Johan Dahlgren
Michaela Thulin