Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Våningen & Villan Malmö

Våningen & Villan Malmö

Mariedalsvägen 45, 217 45 Malmö — Visa karta

Våningen & Villan är idag en av de ledande mäklarföretagen i sydöstra Skåne och sedan starten 1998 har vi även expanderat till Norrköping, Nyköping och Stockholm. Med erfarenhet och kompetens hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till en bästa, en strävan som får våra kunder att återkomma gång på gång.

Vår affärsmodell bygger på mervärden och med hjälp av dessa skräddarsyr vi din affär efter dina behov och önskemål. Därigenom kan vi se till att din bostad blir såld till bästa pris för bästa möjliga arvode. Dessutom gör vi säljprocessen så enkel och bekymmersfri som möjligt.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer!

Läs vad 770 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö

• 2019-09-15

Sara B skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålde vår lägenhet på fyra dagar med en bra vinst. Lisa uppdaterade oss hela tiden och det kändes väldigt tryggt. Allting kändes bra från början till slut och jag kan starkt rekommendera Lisa. Läs mer
  • 2019-09-13

Tobias B skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Lisa är en trevlig mäklare som uppvisade ett stort engagemang vid försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • Agneta Pårup E

2019-09-11

Agneta Pårup E skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt lägenhet.
    Bemötande med stor empati, glada leenden, goda råd med stöttning från både Johan o Douglas.
    De gjorde försäljningen smidig.😍
    Är mycket nöjd rekommenderas varmt. ⚘⚘⚘⚘⚘ Läs mer
    2019-09-17 Johan L svarar Agneta Pårup E
    Det var ett sant nöje att få hjälpa dig från en våning till en annan Agneta. Tack för din rekommendation och lycka nu till med det nya livet.
  • 2019-09-06

Oliwer H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt lägenhet på ellstorp.
    Trevlig och lätt att prata med och hörde av sig ofta och berättade hur det gick med försäljningen. Läs mer
  • 2019-08-31

Gunilla H skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Johan Linde gjorde ett fantastiskt arbete i samband med att vi skulle sälja vår bostad. Han var mycket engagerad och noggrann på alla sätt och vis. Även mäklaren som var på plats i samband med andra visningen var mycket duktig. Skulle varmt rekommendera Våningen och Villan till andra som ska sälja sin lägenhet eller villa. Läs mer
    2019-09-17 Johan L svarar Gunilla H
    Hej Gunilla. Kul att vi kunde landa in allt och att det blev ett nytt hus till sist. STORT lycka till och välkommen åter och roligt att Ni varit nöjda längs hela vägen. Allt gott!
  • 2019-08-27

Anna Margareta F skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt Brf i Malmö via Våningen & Villan. Hade två andra mäklarfirmor hemma för värdering & genomgång av deras resp marknadsföring- och försäljnings process. Men jag kände stort förtroende för Johan Linde -delägare till Våningen & Villan. Och jag blev inte besviken! Rakt igenom sköttes det väldigt professionellt. Från marknadsföringen till kontrakt skrivningen & avslut. Uppskattade också den täta kontakten, jag hade med dem. Feedback nästan dagligen. Skulle gärna rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-08-26

André S skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Madeleine har från början till slut ingett ett stort förtroende. Hon återkopplar snabbt, gör det väldigt tydligt med hur processen av försäljningen kommer se ut.
    Lyssnar på kunden och arbetar tillsammans fram en exceptionell lösning, där hon heller inte är rädd för att säga vad hon tycker alt sätta ner foten om hon inte håller med för att sedan förklara varför så man själv förstår och är med på notorna.
    5/5 Läs mer
  • 2019-08-25

Robert N skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt en bostad av Madeleine. Bra hjälp och ett bra samarbete hela vägen. Inga konstigheter i processen och där Madeleine hela tiden fanns tillgänglig. Stort tack för allt
    Mvh Robert Läs mer
  • 2019-08-23

Jenny B skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har köpt en etta, där jag blev väl bemött av mäklaren efter visning och som fortsatt medlat utmärkt och varit mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2019-08-22

Hanna L skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Väldigt väl insatt i objektet, uppvisade otroligt god tillgänglighet och service. Fick allt vi önskade och mer. Toppbetyg till Johan!
    Hanna Ljung Läs mer
  • 2019-08-22

Arne R skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Johan är engagerat, jobbar snabbt och pålitligt, han är alltid "på" och tillgängligt. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-08-22 Johan L svarar Arne R
    Tack för din fina feedback Arne och jag ser fram emot att kika in på kaffe när Ni satt Er egen prägel på det fina huset. Allt gott, vi hörs!
  • 2019-08-21

Anders B skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Bostad: Villa, Höllviken
    Mäklaren var tillgänglig och rak i sin kommunikation. Samtliga förväntningar var uppfyllda. Upplevelsen var positiv och vi kommer troligtvis anlita samma mäklare igen vid ev bostadsaffärer i framtiden. Läs mer
    2019-08-21 Johan L svarar Anders B
    Riktigt kul vi nådde en affär, vi ses och hörs snart och välkomna tillHöllviken!
  • Karin H

2019-08-20

Karin H skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Professionellt agerande i hela teamet. Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Rekommenderar Våning & Villan varmt vid nästa bostadsaffär!! Läs mer
    2019-08-20 Johan L svarar Karin H
    Hej Karin. Vad kul att din upplevelse lever upp till förväntningarna och att hela teamet levererar. Varmt välkommen åter till oss och än en gång TACK
  • Catharina V

2019-08-20

Catharina V skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har köpt och sålt med hjälp av Johan Linde flera gånger under årens lopp. Johan är proffsig, tar sig tid, är kunnig och otroligt skicklig på att sy ihop affären så att alla blir nöjda. Malmös bästa mäklare, enligt mig. Läs mer
    2019-08-20 Johan L svarar Catharina V
    Alltid en glädje att samarbeta Catharina, lycka till med kommande våningen nu. Allt gott, vi hörs. Mvh Johan Linde
    Johan L, Johan L gillar detta
  • 2019-08-20

Tina Angelin H skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Fantastiskt duktig mäklare! Proffsig eldsjäl med en säljförmåga utan dess like. Läs mer
    2019-08-20 Johan L svarar Tina Angelin H
    Lycka nu till med nya boendet Tina och vi ses snart framöver igen. Allt gott och tack för Ert förtroende
  • LEIF L

2019-08-18

LEIF L skrev om Våningen & Villan Malmö
    Hade bokat privat visning med mäklaren som också skickade en påminnelse till oss en halvtimme innan visningstid.
    Ingen mäklare syntes till. När vi ringer upp denne får vi veta all lägenheten är såld.
    Kräver man som mäklare att privat visning bokas kanske man skulle bemöda sig om att meddela när den är inställd. Läs mer
    2019-08-18 Våningen & Villan svarar LEIF L
    Hej Leif. Har du möjlighet att maila oss till info@vaningen.se direkt med dina kontaktuppgifter så kikar vi givetvis på vad som kan ha gått snett. Mvh Våningen&Villan
  • Omar A

2019-08-10

Omar A skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag köpte en 1a i Malmös centrum. Bemötandet med mäklaren var utmärkt. Trevlig och välförberedd mäklare som hade svar på alla frågor som ställdes. Läs mer
  • 2019-07-19

Håkan R skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålde en etta i Malmö. Lisa tog ansvar för hela processen, hade bra och ärliga rekommendationer för vid viktiga beslut och var alltid tillgänglig med snabb kommunikation Läs mer
  • 2019-07-11

Haris B skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Hej,

Madeleine hjälpte mig med att köpa min första bostad. en 2a på Sallerupsvägen. jag fick väldig bra och professionellt bemötande, samt att Madeleine var mycket tydlig med informationen och svarade på alla frågor vi hade att ställa. Hela processen från visning till köpet gick väldigt smidigt och enkelt. Skulle rekommendera Madeleine att ha som mäklare. Läs mer
  • Jeanette L

2019-07-10

Jeanette L skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi är så nöjda! Är verkligen där för kunden-proffsig-löpande uppdatering - kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-01

Khaled H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Super trevlig och väldigt professionell mäklare! Läs mer
  • 2019-06-27

Boel P skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Madeleine sålde min tvåa på Ellstorp och har funnits där på ett fantastiskt sätt, hela vägen. Tillgänglig, vänlig, tydlig och hon har mitt fulla förtroende! Skulle jag sälja på Ellstorp igen skulle det vara en självklarhet att anlita henne på nytt. Det var uppenbart att hon säljer mycket i området och tre dagar efter att jag bestämt mig för att sälja sålde vi lägenheten över utgångspris till kunder hon hade kontakt med sedan innan. SÅ nöjd! Läs mer
  • 2019-06-23

Moa O skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Madeleine var mycket hjälpsam och professionell! Hon hjälpte oss med köpet av vår allra första lägenhet och bemötte oss som unga förstaköpare på ett mycket bra sätt. Vi uppskattade hennes engagemang och speciellt att hon gav oss möjligheten att komma in på bostadsmarknaden! Vi hade letat efter bostad ett bra tag och förväntade oss inte ,utefter våra erfarenheter, ett så snabbt och smidigt köp. Tack! / Moa och Erik Läs mer
  • Ewa Annette A

2019-06-17

Ewa Annette A skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt min bostadsrätt på Ellstorp. Mäklare Madelaine Jansson proffsig från början till slut. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-06-12

Silvija M skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Bra, professionell och återkopplar ofta så man vet vad som händer! Läs mer
  • Ingela B

2019-06-12

Ingela B skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har sålt ett bostadsrättsradhus. Madeleine Jansson var en mycket lyhörd och kompetent mäklare som återkopplade kontinuerligt på ett bra sätt. Smidig och positiv i sitt agerande. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-06-03

Kevin L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Hade Nina som mäklare när jag köpte en bostadsrätt i Borgmästaregården, Malmö. Nina var trevlig, tillgänglig och uppdaterade med information regelbundet. Jag fick ett bra bemötande av Nina och jag var nöjd med upplevelsen.
    Jag kan rekommendera henne till andra! Läs mer
  • 2019-05-29

Nazenin P skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt min bostad
    Jätte fint bemötande och hon var ofta tillgänglig via telefon/sms
    Bra och välkomnande bemötande Läs mer
  • 2019-05-29

Anne-Bell L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina gjorde ett toppenjobb i att rådgiva oss i vilka beslut att ta. Hon var driven och taggad så som en säljare bör men har även realisem man vill se som säljare, så att man gör det som behövs för att faktiskt få den såld. Alltid proffsig och också väldigt trevlig, kan tänka mig att hon får folk att känna sig bekväma och välkommna på en visning. Lägenheten, en 2,5 a, såldes för rekord i området! Läs mer
  • 2019-05-28

Anna Å skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Väldigt hjälpsam och kommer alltid tillbaka snabbt med svar. Hög service och stort förtroende. Läs mer

Lena J skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina var väldigt professionell och trevlig. Kommunikationen var lätt och försäljningen gick både snabbt och smidigt och långt över förväntan. Vi kan varmt rekommendera Nina Ollhage. Läs mer

Andre R skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Allt mycket bra. Bra bemött och väl informerad. Gick smidigt och utan några problem. Läs mer

Maria F skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har sålt en tvåa på Ellstorp i Malmö och samtidigt köpt en tvåa på Nämdemansgården i Staffanstorp av Nina.

Nina är mycket professionell, kompetent och mycket engagerad. Rekommenderar alla i min bekantskap att använda Nina Ollhage som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-24

Linn Ö skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Vänligt och respektfullt bemötande. Hjälpsam. Kändes mån om både köpare och säljare. Läs mer
  • Sofia P

2019-05-22

Sofia P skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Fick kontakt med Madde för en värdering. Det kändes bra, och jag tog kontakt på nytt ca 1 år senare för styling och foto. Madde hörde av sig hela tiden och kollade hur vårt letande gick. När det väl var dags att sälja gick allt smidigt. Tidsplanen var tydlig och Madeleine kändes nära hela tiden.

En ganska strulig och trög budgivning men jag tyckte Madeleine hanterade det bra och hade mitt bästa för ögonen. Läs mer
  • 2019-05-14

Therese P skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt en två på ellstorp i Malmö. Madeleine hade väldigt bra erfarenhet om området och var väldigt kunnig och professionell och det kändes tryggt att ha henne som mäklare att bolla med. Läs mer
  • 2019-05-14

Wilson M skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Hon var trevligt och hjälpsamt. Jag ska absolut rekommendera henne till mina vänner om dem ska sälja deras bostad. Läs mer
  • 2019-05-10

Terese H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt en lägenhet på gula höja. Madeleine var hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • 2019-05-04

Ulrika P skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Tycker Nina va riktigt varm, trevlig och proffsig!
    Det blev en bra upplevelse för hela familjen når vi signerade!
    Riktigt bra upplevelse Läs mer
  • 2019-05-02

Matilda H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt en bostadsrätt. Jag fick ett bra bemötande, hjälpsam. Jag hade förväntat mig att mäklaren hade mer information dock om förening och lägenhet. Tyckte även det var konstigt att jag inte kunde blivit informerad om vissa saker som styrde inflyttningsdatum för än dagen innan kontrakt skulle skrivas på. Som sagt var viss information svåråtkomlig för mig. Men min upplevelse av köpet var ändå bra och nöjd med den hjälp jag fick. Läs mer
  • 2019-04-29

Ishad M skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Påläst och mycket trevlig mäklare. Rekommenderas Läs mer

Marzena T skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi köpte en lägenhet till sonen och hade inte lätt med att bli godkända av HSB. Men det var inget som Emir inte kunde fixa. Han har varit väldig proffsig och tillmötesgående. Mycket nöjda👍🏼 Läs mer

Zetma D skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt bostad. Mycket nöjd med allt!! :) Läs mer

Eva A skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi köpte en 3:a i centrala Malmö. Han var lagom ihärdig, hittade en bra lösning åt oss. Läs mer

John Magnus L skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Emir er en super bra mægler, god service og målbevidst.
    Kan kun anbefale ham højt. Läs mer
  • David J

2019-04-26

David J skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpte min första bostadsrätt via Madeleine, i Malmö. Som förstagångsköpare kunde jag lätt bli stressad och orolig över processen, men Madeleine hjälpte hela vägen och förklarade varje steg tydligt. När man hade tankar och frågor fanns hon tillgänglig för att svara på dem snabbt. Läs mer
  • 2019-04-26

Cipi J skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Proffsig, snabb på återkoppling och lösninhsorienterad Läs mer
  • Maja N

2019-04-25

Maja N skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Emir är en fantastisk mäklare och människa, som klippt och skuren för sitt yrke. Han är väldigt tillmötesgående och engagerad i det han gör. Han fick jobba hårt med mitt uppdrag och drog det till slut i hamn. Jag är mycket nöjd och rekommenderar honom verkligen vidare. Läs mer
  • 2019-04-25

Lena O skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Emir var hela tiden tydlig i säljprocessen, hanterade budgivningen på ett bra sätt och hade bra koll på prisläge i området. Det gjorde att förväntningarna på slutpriset var realistiska och vi fick det pris vi hade tänkt.

Vi upplevde hela processen från första mötet till avslut som mycket smidigt. Läs mer
  • 2019-04-25

Caj Dan Peter W skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Har köpt ett hus i Teckomatorp.
    Blev väl bemött av Emir!
    Mycket bra information av honom både på visning och vid kontraktsskrivning. Läs mer

Mariedalsvägen 45, 217 45 Malmö