Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Våningen & Villan Malmö

Våningen & Villan Malmö

Mariedalsvägen 45, 217 45 Malmö — Visa karta

Våningen & Villan är idag en av de ledande mäklarföretagen i sydöstra Skåne och sedan starten 1998 har vi även expanderat till Norrköping, Nyköping och Stockholm. Med erfarenhet och kompetens hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till en bästa, en strävan som får våra kunder att återkomma gång på gång.

Vår affärsmodell bygger på mervärden och med hjälp av dessa skräddarsyr vi din affär efter dina behov och önskemål. Därigenom kan vi se till att din bostad blir såld till bästa pris för bästa möjliga arvode. Dessutom gör vi säljprocessen så enkel och bekymmersfri som möjligt.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer!

Läs vad 723 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö

• Maja N

2019-04-25

Maja N skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Emir är en fantastisk mäklare och människa, som klippt och skuren för sitt yrke. Han är väldigt tillmötesgående och engagerad i det han gör. Han fick jobba hårt med mitt uppdrag och drog det till slut i hamn. Jag är mycket nöjd och rekommenderar honom verkligen vidare. Läs mer

Lena O skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Emir var hela tiden tydlig i säljprocessen, hanterade budgivningen på ett bra sätt och hade bra koll på prisläge i området. Det gjorde att förväntningarna på slutpriset var realistiska och vi fick det pris vi hade tänkt.

Vi upplevde hela processen från första mötet till avslut som mycket smidigt. Läs mer

Caj Dan Peter W skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Har köpt ett hus i Teckomatorp.
    Blev väl bemött av Emir!
    Mycket bra information av honom både på visning och vid kontraktsskrivning. Läs mer

Ebba S skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Trevlig, tillmötesgående och erfaren. Läs mer
  • Fabian L

2019-04-18

Fabian L skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag sålde min lägenhet på 50kvm i Ellstorp, Malmö. Jag fick ett väldigt bra bemötande av Madeleine och allting gick väldigt smidigt från det att jag bestämde mig för att sälja tills dess att bostaden var såld. Jag är jättenöjd med hur väl allt sköttes, Madeleine var väldigt kunnig på området och föreningen. Madeleine höll mig väl uppdaterad om hur allt gick och gav överlag väldigt bra service. Läs mer
  • Joel B

2019-04-15

Joel B skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi har sålt en lägenhet.
    Mäklaren bemötte oss professionellt, med lyhördhet och hon svarade ärligt på våra frågor.
    Vi är väldigt nöjda med Madeleine.

Förväntningarna vi hade var dels att vi skulle ha rak kommunikation med mäklaren och att vi skulle få vår lägenhet såld för godtagbart pris.
    Dessa förväntningar levde Madeleine upp till med råge; Madeleines ärliga och raka kommunikation samt att vi fick lägenheten såld för mer än vad vi hade hoppats på gör att vi är väldigt nöjd med jobbet som utförts av Madeleine. Läs mer
  • 2019-04-13

Jonas J skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Trevlig och mycket professionell. Läs mer
  • 2019-04-13

Marika H skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpte en bostad i Annestad. Blev bemött på en professionell nivå och fick en trygg känsla. Var duktig på att förklara och tog tag i saker. Läs mer
  • 2019-04-12

Olof L skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt en bostadsrätt i Malmö och blev trevligt och tryggt bemött av Philip. Jag önskar tydlighet och tillgänglighet av mäklaren och det fick jag. Läs mer

Andreas S skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpte en lägenhet på ellstorp i Malmö och Madeleine var till stor hjälp då jag hade problem med banken först med att få lånelöfte godkänt. Hon skicka över mina uppgifter till en annan bank son lyckades hjälpa mig med lånelöftet så jag kunde få köpa min första lägenhet! Rekommenderar starkt Madeleine , mycket bra servis! Läs mer

Karin B skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt 2:a i centrala Malmö.
    Jag blev bra bemött, han är trevlig och saklig.
    Han levde klart upp till mina förväntningar.
    Jag kan rekommendera honom till andra. Läs mer

Carina L skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Bostadsrätt. Trevligt bemötande. Inte för påflugen. Läs mer

Oscar W skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Professionell och tydlig med trevligt bemötande. Läs mer
  • Moa A

2019-04-11

Moa A skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi köpte vår nuvarande lägenhet ”av” Philip.
    Redan från första visningen var Philip otroligt duktig på sitt jobb då han dels gav ett väldigt varmt välkomnande men också för att han kunde svara på exakt alla frågor vi hade om lägenheten hur långdragna eller konstiga dom än var. Allting med kontrakt, budgivning osv skötte han också suveränt och det var alltid en lättsam/skön stämning när man samtalade med honom. Läs mer

Igor H skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Han är BEST.Han hjälpa nig mycke Läs mer
  • 2019-04-10

Magdy I skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag köpte en lägenhet. Philip var jätte trevligt och hjälpsam. Läs mer

Haddis A skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag sålde min bostadsrätt genom Philip Ekdahl. Han lyckades sälja min lägenhet under en rätt tuff tid på marknaden. Mycket tack vare att han var lyhörd och inte tog onödiga risker utan lyssnade in mina önskemål som kund.

Min erfarenhet är att Philip Ekdahl är en mäklare som bryr sig mycket om att man som kund ska bli väldigt nöjd. Han möter en därför mer än halvvägs och anpassar sig mycket, enbart för att kunden ska känna sig nöjd. Det gör att man som kund känner förtroende för Philip. Läs mer

Jonas S skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag blev först rekommenderad av min granne som var nöjd med Philip, det var ca ett år sedan när jag var på väg att sälja första gången. Så när jag var på visning på min nyköpta lägenhet var det Philip som var mäklare på denna och då fick Philip även sälja min lägenhet. Philip gjorde ett utmärkt arbete. Direkt när han fick uppdraget av mig fixade han direkt tre förhandsvisningar innan den öppna visningen. Morgonen efter den öppna visningen hade budengivningen redan tagit fart och vi skrev köpekontrakt vid lunchtid med en av spekulanterna som var på förhandsvisningen. Jag kan mycket väl rekommendera Philip som mäklare och blir det aktuellt med ny försäljning av mig kommer jag att kontakta honom igen.
    Jag sålde en bostadsrätt och köpte en ny bostadsrätt i Slottsstaden.
    Jag är väl insatt i lägenhets priserna i detta område och jag fick betalt över mina förväntningar.
    Jag är väldigt nöjd med både Våningen och Villan och Philip.
    Med vänlig hälsning, Jonas Läs mer

Blerta B skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Snabbt
    Enkelt
    Smidig
    Tydlig
    Trevlig Läs mer

Tim B skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag sålde en bostadsrätt. Jag tycker Philip gjorde ett ypperligt och smidigt arbete. Han var tillmötesgående och kändes proffsig. Jag hade en del förväntningar på Våningen & Villan då jag hört bra om dem och fick bra intryck när jag varit och kikat på lägenheter av deras mäklare. Kommer definitivt rekommendera. Läs mer

Mirsad C skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    very responsible, dedicated and hardworking! Läs mer
  • 2019-04-08

Bilal B skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Lisa er en dygtig og kompetent ejendomsmægler.

Hun er meget professionel og hjælpsom.

Alt i alt en behagelig oplevelse med Lisa👌 Läs mer
  • 2019-04-03

Tobias U skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt lägenhet med hjälp av Nina. Nina var väldigt rak i sina svar till oss som vi uppskattade. Processen gick snabbt och vi fick svar på alla våra frågor som vi ställde till Nina.
    Nina var lugn på visningen och gav oss betänketid innan vi bestämde oss. Läs mer
  • Michelle D

2019-04-01

Michelle D skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålde en lägenhet på Dammfri.
    Nina är en mycket trevlig och professionell mäklare. Hon ger ett lugnt och behagligt intryck och är ett bra bollplank. Supernöjd med hennes service och bemötande och kommer absolut rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-03-31

Payam D skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Hon sålde vår lägenhet för ett tag sedan, och hon var målinriktad och duktig. Läs mer
  • 2019-03-29

Ulla T skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt lägenhet.
    Trots fasadrenovering, bra besök.
    Positiv mäklare - attityd och engagemang Läs mer
  • 2019-03-22

Carina V skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Visste vad hon gjorde. Kommer att rekommendera henne till mina vänner Läs mer
  • 2019-03-22

Lisa R skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har under hela processen blivit väl bemött av Madeleine. Hon har utfört sin roll som mäklare på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-03-21

Mikael P skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpt fastighet i Staffanstorp och vi blev trevligt och seriöst bemötta.
    Vi hade frågor som mäklaren inte kunde svara på plats men återkom dagen efter med svar. Läs mer
  • 2019-03-20

Ilse V skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag sålde min bostadsrätt på Ellstorp i Malmö via Våningen & Villan och Madeleine Jansson.

Madeleine är en mjuk och behaglig person som driver säljprocessen framåt med ett naturligt lugn, en lyhördhet och en följsamhet kombinerat med stor kompetens och engagemang. Det var en fröjd att göra affärer med henne! Jag rekommenderar Madeleine varmt! Läs mer
  • 2019-03-12

Marc M skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina ydede altid en super service. Var hurtig til at svare os, og fik os til at føle os trygge i processen... Läs mer
  • 2019-03-11

Malin O skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt lägenhet, blev bra bemött. Läs mer
  • 2019-03-09

Alma O skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Engagerad och noggrann mäklare med kunskap inom sitt område. Läs mer
  • Robin S

2019-03-05

Robin S skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Professionell och hjälpsam på alla plan.
    Inom 2 veckor var en annars svårsåld lägenhet faktiskt såld.

Finns inget mer att nämna än Kristallkvalité Läs mer
  • 2019-03-02

Olafur D skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina is an excellent estate agent, professional, efficient and helpful.

Her good services can indeed be recommended. Läs mer
  • 2019-03-01

Linn S skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt med hjälp av Lisa.
    Varm och trevlig person med väldigt trevligt och proffitionellt bemötande Läs mer
  • 2019-02-28

Ellinor E skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag sålde en 40 kvm bostadsrätt med 1 rum och kök. Jag fick lägenheten såld snabbt och effektivt tack vare mäklaren och hon var väldigt trevlig och hjäpsam. Läs mer
  • Diana H

2019-02-27

Diana H skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    köpt en 1a i malmö

trevligt mottagande förklarade allt tydligt och korrekt

ung, ambitiös. noggrann ,hjälpsam.

upp till alla förväntningar

nöjd kund = återkommande kund Läs mer
  • 2019-02-26

Annika R skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har sålt en lägenhet i västra Malmö.
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt av mäklaren. Hon följde mina önskemål och fick ut lägenheten snabbt till försäljning. Hon bemötte även köparen på ett bra sätt vilket är viktigt. I det stora hela är jag nöjd. Läs mer
  • 2019-02-26

Nadine S skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Hej!

Jag har köpt en bostadsrätt i Slottstaden.
    Madeleine Jansson utförde sin roll som mäklare väldigt professionellt. Som köpare förväntar man sig att affären eller budgivningen ska kännas trygg och gå rätt till för båda parter. Jag kände absolut att Madeleine var förtroendegivande och bemötte denna snabba affär med öppenhet och raka kort!
    Jag är väldigt nöjd med hela min upplevelse och kan absolut rekommendera Madeleine vidare i fortsättningen.

Mvh Nadine Sjögren Läs mer
  • 2019-02-16

Semir H skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag tycktr att Emir är en duktig och professionell. Enkla förklaringar som man kunde förstå. Skicklig.
    Mycket bra mäklaren. Läs mer
  • 2019-02-15

Hanna A skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi var väldigt nöjda med Emir och hans kollega Francine! De kompletterade varandra perfekt, affären gick snabbt, smidigt och det kändes tryggt att överlämna uppdraget till dem. Rekommenderar dem varmt till dig som går i säljtankar! Läs mer
  • 2019-02-15

Jacob A skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Emir hjälpte mig och min fru i samband emd försäljningen av vår bostad i Malmö. Vi fick ett mycket gott intryyck av Emir redan från start och han levererade också mycket väl utifrån vråa förväntningar både kring processen och slutresultat. Vi rekommenderar honom definitivt till andra som går i säljtankar och önskar en dedikerad mäklare vid sin sida. Läs mer
  • 2019-02-14

Mersiha S skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Har sålt vår lgh. Han är väldigt bra, lugn och seriös mäklare. Läs mer
  • 2019-02-13

Enes S skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi sålde en lägenhet. Mäklaren mycket duktig,målmedveten trevlig allt som man kan begära av en mäklare. Vi rekomenderar Emir Salkic till alla. :) Läs mer
  • 2019-02-10

Ludvig D skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har sålt en etta på 35 kvm i Malmö, Slottstaden.
    Har haft mycket bra kontakt och härligt bemötande av Madeleine på Villan och Våningen genom hela processen. Jag känner mig nöjd med den snabba affären och att lägenheten blev sålt till begärt pris. Läs mer
  • 2019-02-07

Julia N skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köpte en lägenhet i Slottsstaden utav Madeleine. Kändes väldigt tryggt och fick svar på alla frågor man hade väldigt snabbt. Kan varmt rekommendera henne vidare! Läs mer
  • Eric C

2019-02-05

Eric C skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt i Malmö genom Madeleine Jansson.
    Hon är en tillmötesgående och trevlig tjej.
    Jag kan rekommendera henne varmt. Läs mer
  • 2019-02-04

Catharina H skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    jag har köpt en bostad på nobelvägen i malmö. Madeleines bemötande var mkt bra. Hon var alltid lätt att nå, hörde av sig till mig när säljaren inte kunde nås, förklarade allt som jag inte var klar över då det gällde köpet, var kunnig och strukturerad. Hon levde upp till alla de förväntningar jag har på hur en mäklare ska vara. Läs mer
  • Sofie B

2019-01-29

Sofie B skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Lisa har sålt min bostadsrätt snabbt och till bra pris i en osäker marknad. Proffsigt bemötande, god återkoppling,trevlig, engagerad och informativ. Försäljningen har genomförts på ett professionellt sätt och jag är mycket nöjd med hennes insats. Läs mer

Mariedalsvägen 45, 217 45 Malmö