Våningen & Villan Näset – Vellinge

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken — Visa karta

4.8 i betyg av av 19 omdömen
Våningen & Villan grundades 1998 och är idag ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med cirka 60 medarbetare uppdelade på sju kontor kan vi hjälpa dig med erfarenhet och kompetens genom hela bostadsaffären.Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till den bästa, vilket får våra kunder att återkomma gång på gång. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din kommande bostadsaffär efter dina behov och önskemål. Allt för att du ska få din bostad såld till bästa pris för bästa möjliga arvode, samtidigt som säljprocessen ska vara så enkel och bekymmersfri som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 19 kunder tycker om Våningen & Villan Näset – Vellinge

• 2020-06-14

Eva Elisabet J skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Väldigt nöjd med Francines engagemang, kunskap, tillgänglighet och glada humör :) Läs mer
    Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    4.8 / 5 i betyg — 316 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sålt småhus - privatbostad. Mäklaren gav ett kompetent och förtroendeingivande intryck genom hela processen vilket uppfyllde mina förväntnin"
  • 2020-06-01

Sofia O skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var professionell.
    Mina förväntningar är att mäklaren har kännedom om objektet och kan svara på frågor som ställs.
    Om och när mäklaren inte kan svara förväntningar jag mig att denne ger uttryck för det, kollar upp och återkommer vilket mäklaren i detta fallet gjorde.

Jag hade en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-04-18

Anders Rutger H skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Saklig, kunnig och trevlig mäklare som skött sitt uppdrag till största belåtenhet. Läs mer
    Fastighetsbyrån Helsingborg
    4.7 / 5 i betyg — 991 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi kände att vi blev väl bemötta av mäklaren och personal som jobbar på mäklarkontoret. Hanteringen av alla dokument sköttes också väl. Där"
  • 2020-04-15

Patrik M skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Vi har köpte tt "ledighetshus" i Abbekås, En moderniserad skånelänge med anor från slutet av 1800 talet. Vi blev väl mottagna och erbjöds en personlig visning efter att vi utan problem fick röra oss fritt runt huset för att få en uppfattning om läget. När väl visningen skedde var vi ensamma med mäklaren som agerade proffsigt, stressat och med fullt fokus på oss och våra frågor. Vi uppskattade det intresse både mäklare och säljare hade för oss och processen kring budgivning var både stressande, lockande och såklart spännande. Denna gång vann vi och mäklaren agerade enligt mina förväntningar genom att vara transparent, tydlig och kommunicerande.

Sammanlagt måste jag säga att upplevelsen som helhet har varit helt enligt mina högt ställda förväntningar. Idag skedde besiktning och den genomfördes av Antizimex utan stora okända anmärkningar. Läs mer
  • 2020-04-03

Anooshirvan A skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    . Jag har Köpt en villa.
    . Jättebra bemötande, trevlig och hjälpsam
    . Hur bra som helst. Tackar så mycket Läs mer
    Bostadsagenten
    4.7 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela"
  • Michael P

2020-03-07

Michael P skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Villa i Åkarp. Mycket snabb och proffsigt hanterat. Väljer dom igen nösta gång jag säljer eller köpet Läs mer
  • 2017-11-09

Bertil Stefan N skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Hej,

Oerhört bra bemötande och proffsighet från första mötet, under säljprocessen samt slutskedet av affären! Lever fullt upp till båda våras förväntningar och lite till!

/Stefan & Irene Läs mer
  • 2015-11-20

Kerstin A skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Man får förtroende direkt för henne , mycket trevlig. Man känner att hon vet vad hon pratar om. Läs mer
  • Ann-christin C

2015-09-30

Ann-christin C skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Mycket trevligt bemötande, allt sköttes med stor noggrannhet och med
    välorganiserade visningar, Tillgodosåg med extra visning för att kunna stödja vårt
    intresse. Läs mer
  • 2015-09-17

Chritsina N skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Vi är mycket nöjda.vänlig,trevlig o tillmötesgående.Informerade oss hela tiden. Läs mer
  • Daniel A

2015-09-14

Daniel A skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Snabb och bra service, lyckades hålla sig väl förberedd trots snabba bud. Läs mer
  • 2015-08-24

Karin F skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Lars är 100% kundorienterad och proffsig. Hans gedigna kunskap om bostadmarknaden gör att han kunde stödja mig i startegiska beslut runt försäljningen av min bostad på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Filip L

2015-08-23

Filip L skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Mycket trevlig mäklare med kunden i fokus. Väldigt god kännedom och erfarenhet hur man ska göra så bra affär som möjligt på sin bostad. Alltid glad och positiv. tålmodig, kunnig och hjälpsam. Svarar alltid i telefon och om inte återkommer han väldigt snabbt efter man har ringt. Jag är super nöjd och kommer använda mig av denna mäklaren framöver. Läs mer
  • 2015-08-22

Thomas H skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Fingertoppskänsla och mycket duktigt mäklare.
    Det andra mäklare inte klarar på 9 månader fixar Lars på en helg Läs mer

Christel M skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Proffsigt bemötande och snabb affär. Kunnig i ämnet och kunde svara väl på de frågor jag hade kring försäljningen av lägenheten. Läs mer

Mats H skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Trevligt bemötande och effektiv affär! Kan man önska sig mer? Läs mer

Irja H skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Hej!

Förstående och hjälpsam mäklare! Läs mer

John K skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Fin service og masser af opfølning Läs mer

Tobias L skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Hög professionalitet, stort engagemang och på det hela taget mycket skicklig i allt från det personliga bemötande av oss som säljare till kontakter med de framtida köparna Läs mer

Bästa Mäklarna nära Våningen & Villan Näset – Vellinge:

Christer N Christer N tycker:
“Carolin gjorde ett mycket gott...” Läs mer