Alla kategorier Mäklare Skåne Vellinge Våningen & Villan Våningen & Villan Näset – Vellinge

Våningen & Villan Näset – Vellinge

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken — Visa karta

Våningen & Villan grundades 1998 och är idag ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med cirka 60 medarbetare uppdelade på sju kontor kan vi hjälpa dig med erfarenhet och kompetens genom hela bostadsaffären.Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till den bästa, vilket får våra kunder att återkomma gång på gång. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din kommande bostadsaffär efter dina behov och önskemål. Allt för att du ska få din bostad såld till bästa pris för bästa möjliga arvode, samtidigt som säljprocessen ska vara så enkel och bekymmersfri som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 13 kunder tycker om Våningen & Villan Näset – Vellinge

• 2017-11-09

Bertil Stefan N skrev om Markus Hultman en del av Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Hej,

Oerhört bra bemötande och proffsighet från första mötet, under säljprocessen samt slutskedet av affären! Lever fullt upp till båda våras förväntningar och lite till!

/Stefan & Irene Läs mer
  • 2015-11-20

Kerstin A skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Man får förtroende direkt för henne , mycket trevlig. Man känner att hon vet vad hon pratar om. Läs mer
  • Ann-christin C

2015-09-30

Ann-christin C skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Mycket trevligt bemötande, allt sköttes med stor noggrannhet och med
    välorganiserade visningar, Tillgodosåg med extra visning för att kunna stödja vårt
    intresse. Läs mer
  • 2015-09-17

Chritsina N skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Vi är mycket nöjda.vänlig,trevlig o tillmötesgående.Informerade oss hela tiden. Läs mer
  • Daniel A

2015-09-14

Daniel A skrev om Lars Bennrup en del av Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Snabb och bra service, lyckades hålla sig väl förberedd trots snabba bud. Läs mer
  • 2015-08-24

Karin F skrev om Lars Bennrup en del av Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Lars är 100% kundorienterad och proffsig. Hans gedigna kunskap om bostadmarknaden gör att han kunde stödja mig i startegiska beslut runt försäljningen av min bostad på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Filip L

2015-08-23

Filip L skrev om Lars Bennrup en del av Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Mycket trevlig mäklare med kunden i fokus. Väldigt god kännedom och erfarenhet hur man ska göra så bra affär som möjligt på sin bostad. Alltid glad och positiv. tålmodig, kunnig och hjälpsam. Svarar alltid i telefon och om inte återkommer han väldigt snabbt efter man har ringt. Jag är super nöjd och kommer använda mig av denna mäklaren framöver. Läs mer
  • 2015-08-22

Thomas H skrev om Lars Bennrup en del av Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Fingertoppskänsla och mycket duktigt mäklare.
    Det andra mäklare inte klarar på 9 månader fixar Lars på en helg Läs mer

Christel M skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Proffsigt bemötande och snabb affär. Kunnig i ämnet och kunde svara väl på de frågor jag hade kring försäljningen av lägenheten. Läs mer

Mats H skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Trevligt bemötande och effektiv affär! Kan man önska sig mer? Läs mer

Irja H skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Hej!

Förstående och hjälpsam mäklare! Läs mer

John K skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Fin service og masser af opfølning Läs mer

Tobias L skrev om Våningen & Villan Näset – Vellinge
    Hög professionalitet, stort engagemang och på det hela taget mycket skicklig i allt från det personliga bemötande av oss som säljare till kontakter med de framtida köparna Läs mer

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken