Vårda Ögonklinik Stockholm

4.3 i betyg av av 43 omdömen
Välkommen till Vårda Ögonklinik Stockholm! Det trygga och moderna valet för synfelsbehandlingar - sedan 1999.

Vår serviceinriktade personal har hjälpt många människor med synfel under åren. Vi erbjuder ett flertal metoder av avancerad och säker laserteknologi/linsbyte, helt beroende på dina förutsättningar. Vi behandlar alla synfel som närsynthet, översynthet, astigmatism (brytningsfel) och ålderssynthet med:

* Ögonlaser med NoCut® - tekniken där man helt undviker att skära i ögat. Den absolut senaste beprövade tekniken (Schwind Amaris), endast hos Vårda Ögonklinik.
* Linsbyte med RLE - en av de vanligaste typerna av operationer. Här används högteknologiska linser med flera fokuspunkter (multifokal).

Vi har hjälpt över 50 000 människor med synfelsbehandlingar och operationer som gråstarr. Hos oss sätts du som kund i fokus och vi satsar alltid på att bästa möjliga behandling. Samtliga kliniker är utrustade med operationssalar. Dessutom är vi kvalitetsuppföljda av Sveriges landsting ända sedan start.

Kom ihåg, om du har misstänkt gråstarr och vill operera dig hos oss gäller endast patientavgiften. Självklart får du korta väntetider och ett trevligt bemötande.

Kontakta oss så hjälper vi dig till ett liv med ny syn!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 43 kunder tycker om Vårda Ögonklinik Stockholm