Värmepumpgrossisten Norden AB

Värmepumpgrossisten Norden AB

varmepumpgrossisten.nu

Värmepumpgrossisten Norden AB grundades 2022 men vi har över 30 års erfarenhet av värmepumpar. Vi finns idag i Sollentuna och Sala. Vi säljer, Installerar och utför service på alla typer av Värmepumpar. LufLuft, Frånluft, Luftvatten samt Bergvärme. Kontakta oss gärna för kostnadsfria hembesök

4 omdömen om Värmepumpgrossisten Norden AB

Sedan starten hos Reco 2024

Simon H
Skrev om Värmepumpgrossisten Norden AB

Bra bemötande, stor hjälp med sin nu skap om vilken typ av värmepump som passar oss.

Svar från Värmepumpgrossisten Norden AB

stort tack för ditt fina betyg simon!

Nils-Erik G
Skrev om Värmepumpgrossisten Norden AB

När installatören kom sent försökte jag ringa flera gånger utan att få kontakt.Sedan kom haj och gjorde ett bra jobb.😊

Svar från Värmepumpgrossisten Norden AB

Hej Nils-Erik! Skönt att höra att allt blev bra tillslut iaf!

Rouslan S
Skrev om Värmepumpgrossisten Norden AB

Vi är mycket nöjda med installationsarbetet - byte av Nibe F310p värmepump till RX95 ComfortZone. Davids höga erfarenhet av VP var övertygande och resultatet blev en superbra installation. Rörmokaren upptäckte ett par andra saker som han fixade för att undvika framtida problem vilket var mycket uppskattat. Mycket trevligt bemötande, snabb leverans (endast 1 vecka) och VP Grosisten svarade alltid på mejl och telefoner, så jag kände mig trygg. Förhoppningsvis kommer det förstås inte att behövas använda tjänsten igen om minst 15 år, men om vi måste kommer vi definitivt att kontakta dig igen.

Svar från Värmepumpgrossisten Norden AB

Stort tack för ditt fina betyg Rouslan!

Claes S
Skrev om Värmepumpgrossisten Norden AB

Allt fungerade utan problem. Från hembesök, offert och till slutförd installation. Kompetent personal och väl utfört arbete.

Hej Claes! Stort tack för ditt fina betyg