Vegatus AB

Barnhusgatan 20, 111 23 Stockholm — Visa karta

Vår vision på Vegatus är att hindra folk från att blir sjuka. Genom att göra omfattande hälsoundersökningar kan allvarliga sjukdomar, som cancer och hjärt/kärlsjukdomar, upptäckas tidigt och också behandlas innan sjukdomen brutit ut ordentligt.

På Vegatus arbetar mycket erfarna läkare som vill bidra till att förändra vården genom att diagnostisera tidigare och börja behandla redan innan första symptom. Diagnos före symptom.

Vi håller våra patienter friska. Vi erbjuder företagshälsovård och olika hälsoundersökningar för privatpersoner. Vi har flera olika specialistläkare som arbetar på vår klinik i centrala Stockholm. Vi kan hjälpa till med bland annat kronisk smärta, hormonfrågor, sköldkörtelproblem, endokrinologi etc.

Kontakta oss för att få mer information om hur vi kan hjälpa dig eller ditt företag!

Läs vad 3 kunder tycker om Vegatus AB

• Ian G
    Ian G skrev om Vegatus AB
    Vi var väldigt vänligt och professionellt mottagna. Vi fick en känsla av att dem verkligen vill lyssna på oss och göra allt för att hjälpa oss. VI kom därifrån väldigt nöjda och med en känsla av att de stödjer oss
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Vegatus AB
    Jag älskar den här kliniken! Visst - det är privat och kostar en slant. Jag anser dock att det är en investering i livet och värt varenda öre. Dr Marie Guldstrand, endokrinolog är en mycket fin person som jag varmt kan rekommendera. Hon tog sig tid både att lyssna och svara. Dessutom fick jag ett trevligt brev hem sedan. Det kan jag garantera att jag aldrig fått tidigare av en läkare. Positiv chock!
  • Anders W
    Anders W skrev om Vegatus AB
    Äldre seriös läkare som tog sig tid och lyssnade. Kändes bättre än vanliga hälso undersökningar med alla blod tester o så.

Barnhusgatan 20, 111 23 Stockholm