Vegatus AB

Barnhusgatan 20, 111 23 Stockholm — Visa karta

Vår vision på Vegatus är att hindra folk från att blir sjuka. Genom att göra omfattande hälsoundersökningar kan allvarliga sjukdomar, som cancer och hjärt/kärlsjukdomar, upptäckas tidigt och också behandlas innan sjukdomen brutit ut ordentligt.

På Vegatus arbetar mycket erfarna läkare som vill bidra till att förändra vården genom att diagnostisera tidigare och börja behandla redan innan första symptom. Diagnos före symptom.

Vi håller våra patienter friska. Vi erbjuder företagshälsovård och olika hälsoundersökningar för privatpersoner. Vi har flera olika specialistläkare som arbetar på vår klinik i centrala Stockholm. Vi kan hjälpa till med bland annat kronisk smärta, hormonfrågor, sköldkörtelproblem, endokrinologi etc.

Kontakta oss för att få mer information om hur vi kan hjälpa dig eller ditt företag!

Läs vad 4 kunder tycker om Vegatus AB

• Annabella H
    Annabella H skrev om Vegatus AB
    Mycket kompetent läkare som gör en omfattande analys och har bra genomgång med förklaringar för mig, som okunnig kund på det medicinska området. Trevlig personal som vill serva mig som kund. Jag är väldigt nöjd!
  • Ian G
    Ian G skrev om Vegatus AB
    Vi var väldigt vänligt och professionellt mottagna. Vi fick en känsla av att dem verkligen vill lyssna på oss och göra allt för att hjälpa oss. VI kom därifrån väldigt nöjda och med en känsla av att de stödjer oss
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Vegatus AB
    På hemsidan berömmer Vegatus sig själva med att ge extremt bra vård och omsorg, hålla vad de lovar mm. Inget av det där är sant (utom just den meningen där de berättar att de är väldigt dyra). Jag är bittert besviken på Vegatus och den uteblivna vården. Spara era slantar gott folk och gå till en annan klinik istället. Dyrast är inte alltid bäst.
  • Anders W
    Anders W skrev om Vegatus AB
    Äldre seriös läkare som tog sig tid och lyssnade. Kändes bättre än vanliga hälso undersökningar med alla blod tester o så.

Barnhusgatan 20, 111 23 Stockholm