Vektorgrafik Stockholm AB

Vektorgrafik Stockholm AB

Ring 070-496 35 51 www.vektorgrafik.se

Vi brinner för att skapa attraktiv, tydlig och säljande design! Vi är en webbyrå i Stockholm som ser varje kund som ett spännande och kul projekt. Vi sitter i Skrapan på Södermalm med stans mest inspirerande utsikt. Välkommen upp!

9 omdömen om Vektorgrafik Stockholm AB

Martin G
Skrev om Vektorgrafik Stockholm AB

Vi vill rekommendera Vektorgrafik som hjälpt oss ta fram vår hemsida. Vektorgrafik har arbetat effektivt och skött den så viktiga dialogen med oss som beställare mycket bra. Tack för ett väl genomfört uppdrag, professionellt och trevligt bemötande./Martin och Fredrik

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Tommy N
Skrev om Vektorgrafik Stockholm AB

Duktiga killar och tjejer som alltid kommer med fräscha och snygga ideér till lösningar inom webdesign.

anders r
Skrev om Vektorgrafik Stockholm AB

Vektorgrafik har under hösten hållit på och gjort om designen på vår hemsida. Kontakterna med Sara och Calle har alltid varit bra och vi har fortlöpande fått rapporter om hur projektet utvecklats. Det har också varit värdefullt att kunna besöka dem och på plats redogöra för våra egna tankar. Tack Calle och Sara

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Thomas J
Skrev om Vektorgrafik Stockholm AB

Jag fick vad jag ville plus mer därtill som jag inte ens hade tänkt på själv. Rekommenderas varmt! Trevlig personal också. Tredje gången jag vänder mig till dom för jobb nu. Fler lär det bli.

Roy H
Skrev om Vektorgrafik Stockholm AB

Det vår snabb ochh effektiv arbetet på logotyp

Mathias E
Skrev om Vektorgrafik Stockholm AB

Suverän sevice & hög kompetens :)

Agneta B

Bra och alerta

Anna L
Skrev om Vektorgrafik Stockholm AB

Vi anlitar alltid vektorgrafik. De har gjort vår och de flesta av våra komikers hemsidor: David Batra, Thomas Järvheden, Hasse Brontén, ROA Produktion, samt snart Johan Glans. Alltid trevligt bemötande och otroligt hjälpsamma!

Lennart B
Skrev om Vektorgrafik Stockholm AB

Jag har jobbat med Vektorgrafik sedan 2007 och dom har designat och utvecklat två hemsidor för mig. Nyligen gjorde vi om den ena pga den behövde moderniseras. Alla tre gångerna har jag blivit mycket nöjd. De har fixat allt jag har velat få ändrat även lång tid efter projektet gått ut. Dvs helt grym support. Kortfattat så är Vektorgrafik kompetenta, snabba och prisvärda. Kör!