Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Södermalm Vektorgrafik Stockholm AB

Vektorgrafik Stockholm AB

Götgatan 22, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vi brinner för att skapa attraktiv, tydlig och säljande design! Vi är en webbyrå i Stockholm som ser varje kund som ett spännande och kul projekt. Vi sitter i Skrapan på Södermalm med stans mest inspirerande utsikt. Välkommen upp!
Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY

Företag inom dator nära Vektorgrafik Stockholm AB:

Årstavägen 29, Stockholm
Vi på Datorreparation erbjuder dator- och mobilreparation till fasta priser! Vi ... Läs mer ›
Michael H:
Hämtade o lämnade datorn på utsatt tid. Lagade den. Bra kommunikation.

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Tommie S:
Bred kompetens. Mycket god förmåga att snabbt sätta sig in i vår IT-miljö och förstå problemställningen. Tydlighet, lösningsorientering och ...

Läs vad 9 kunder tycker om Vektorgrafik Stockholm AB

• Martin G
    Martin G skrev om Vektorgrafik Stockholm AB
    Vi vill rekommendera Vektorgrafik som hjälpt oss ta fram vår hemsida. Vektorgrafik har arbetat effektivt och skött den så viktiga dialogen med oss som beställare mycket bra. Tack för ett väl genomfört uppdrag, professionellt och trevligt bemötande./Martin och Fredrik Läs mer
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Vektorgrafik Stockholm AB
    Duktiga killar och tjejer som alltid kommer med fräscha och snygga ideér till lösningar inom webdesign. Läs mer
  • anders r
    anders r skrev om Vektorgrafik Stockholm AB
    Vektorgrafik har under hösten hållit på och gjort om designen på vår hemsida. Kontakterna med Sara och Calle har alltid varit bra och vi har fortlöpande fått rapporter om hur projektet utvecklats. Det har också varit värdefullt att kunna besöka dem och på plats redogöra för våra egna tankar.
    Tack Calle och Sara Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Vektorgrafik Stockholm AB
    Jag fick vad jag ville plus mer därtill som jag inte ens hade tänkt på själv. Rekommenderas varmt! Trevlig personal också. Tredje gången jag vänder mig till dom för jobb nu. Fler lär det bli. Läs mer
  • Roy H
    Roy H skrev om Vektorgrafik Stockholm AB
    Det vår snabb ochh effektiv arbetet på logotyp Läs mer
  • Mathias E
    Mathias E skrev om Vektorgrafik Stockholm AB
    Suverän sevice & hög kompetens :) Läs mer
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Vektorgrafik Stockholm AB
    Bra och alerta Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Vektorgrafik Stockholm AB
    Vi anlitar alltid vektorgrafik. De har gjort vår och de flesta av våra komikers hemsidor: David Batra, Thomas Järvheden, Hasse Brontén, ROA Produktion, samt snart Johan Glans.
    Alltid trevligt bemötande och otroligt hjälpsamma! Läs mer
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Vektorgrafik Stockholm AB
    Jag har jobbat med Vektorgrafik sedan 2007 och dom har designat och utvecklat två hemsidor för mig. Nyligen gjorde vi om den ena pga den behövde moderniseras. Alla tre gångerna har jag blivit mycket nöjd. De har fixat allt jag har velat få ändrat även lång tid efter projektet gått ut. Dvs helt grym support. Kortfattat så är Vektorgrafik kompetenta, snabba och prisvärda. Kör! Läs mer

Götgatan 22, 118 46 Stockholm